Partyflock

Forumonderwerp · 1094778
22 volgers · 166257x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
Linkje met meer uitleg over nieuwe RC

Alsof je MDMA weer voor de eerste keer ervaart klinkt interessant :9

Iemand al tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 28 april 2012 om 20:45:
Lees bij een aantal reports dat mensen het niet echt stimulerend vinden werken qua dansen. Vraag me af of je je er ook moe bij gaat voelen na een paar uur dansen? Bij 4-FMP wil ik namelijk alleen maar bewegen, dansen, actief zijn, hehe.

/edit: sorry voor de vele vragen, maar dit middel intrigeert me enorm op het moment en ik kan het niet loslaten, haha :p

Qua energie vind ik MDMA heel erg wisselend. De ene keer kan ik niet stil blijven zitten en stuiter ik de hele zaal door, zwevend over de welbekende "wolkjes", de andere keer wil ik alleen maar op de tribune zitten spacen :p 4-FMP is inderdaad gewoon altijd niet stil kunnen blijven zitten, en voor geen goud moe te krijgen. Ik heb 6-APB maar 1 keer gedaan, dus ik heb geen idee of dat ook zo'n wisselende ervaring zal zijn als MDMA dat soms kan zijn. Maar de keer dat ik het had gebruikt, was het een hele chille manier van energie. Ik kon prima even gaan zitten en rustig gesprekken voeren, en had niet dat hele onrustige. Maar zodra ik ging lopen of dansen was ik net zoals 4-FMP gewoon voor geen goud moe te krijgen. Zwevend over wolkjes en een onuitputtelijke bron van energie die ik kon gebruiken voor het dansen.

Kort samengevat:

MDMA is heel erg wisselend.
4-FMP is een stuk meer gedwongen waarbij ik gewoon niet stil kan blijven zitten/staan.
6-APB is een onuitputtelijke bron van energie, waarover ik zelf kan beslissen of ik die wil gebruiken of even rustig aan wil doen.
Waarschuw beheerder
Ik ga er steeds meer van balen dat ik nog een maand moet wachten. ^^
Waarschuw beheerder
Ik heb 6apb dit weekend een herkansing gegeven, de vorige keer voelden we weinig van 110mg, nu 150mg geprobereed. Dat werkte wel!

We hadden ~40 minuten na inname een hele rustige coming-up, lichtelijk paddo-achtig (licht hoofd, beetje duizelig, beetje misselijk, maar niet héél onprettig ofzo) en een kwartiertje later voelden we duidelijk de effecten. We zijn toen naar een park gegaan en de kleuren waren lekker fel, diepte-perceptie was anders, alles leek wat scherper. Na anderhalf uur weer naar huis gegaan en daar lekker muziek geluisterd en ongelooflijk veel gepraat: wat een praatkick krijg je toch van dit spul hee. Visueel was het toch nét wat aanweziger dan bijvoorbeeld mdma, maar weer net niet zo sterk als een lichte dosis 2CB. MDMA gevoel was zeker aanwezig, maar minder sterk en minder opgedrongen, het voelde wat natuurlijker en stuurbaarder aan. Energie was zeker aanwezig, bewegen voelde prima en wakker bleven we er ook op, maar echt behoefte aan dansen (wat we normaal graag doen) kregen we er niet van.

Ik vind het vooral een echte chill-drug. Heerlijk naar de muziek luisteren en ontspannen, je bent lekker sociaal en je kan er ook prima op spacen met milde visuals en mooie kleuren. Het effect hield zo'n 10 uur(!) aan zonder bij te nemen, maar de "piek" (het was meer een plateau) duurde zo'n 5 uur. Erg fijn dat het zo lang duurt want je hebt absoluut geen drang om bij te nemen, vooral omdat het zo stabiel blijft en niet heen en weer schommelt.

Aanradertje, maar vergelijk het niet met de intensiteit van mdma of 2cb, dit spul is veel subtieler.

Waarschuw beheerder
Nog een kleine aanvullng op mijn testverslag (post niet meer aan te passen)
01.30 Merk dat ik super wakker blijf van 6-apb, waar ik van xtx aan het eind van de avond in een roes raak ben ik nu nog heel helder!

Eindoordeel; Best heel lekker, wordt er heel helder en happy van! Mis alleen wel het echte MDMA gevoel. En ook de drang om te dansen. Lijkt me prima op een feest om toch lekker wakker te blijven maar ik geef toch de voorkeur aan een goeie pil. Het echte MDMA liefdes gevoel krijg ik hier niet van.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 28 april 2012 om 20:45:
Lees bij een aantal reports dat mensen het niet echt stimulerend vinden werken qua dansen. Vraag me af of je je er ook moe bij gaat voelen na een paar uur dansen?

dit weet ik dus niet, aangezien ik het thuis gedaan heb en niet echt los gegaan ben.

Uitspraak van Nachtdier op zondag 29 april 2012 om 14:40:
k vind het vooral een echte chill-drug. Heerlijk naar de muziek luisteren en ontspannen, je bent lekker sociaal en je kan er ook prima op spacen met milde visuals en mooie kleuren. Het effect hield zo'n 10 uur(!) aan zonder bij te nemen, maar de "piek" (het was meer een plateau) duurde zo'n 5 uur. Erg fijn dat het zo lang duurt want je hebt absoluut geen drang om bij te nemen, vooral omdat het zo stabiel blijft en niet heen en weer schommelt.

mee eens
Waarschuw beheerder
Nou heb het ook eens geprobeerd.
In totaal 180mg (anderhalf x 125mg), verdeeld over een uur of 4.

Ik merkte er wel wat van al smaakte een biertje niet meer lekker, en een jointje ook niet.
Een chemische smaak in de mond die ik van MDMA niet of minder heb.

En omdat ik het gevoel van MDMA ken en erg waardeer vond ik de Benzo Furry erg tegenvallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 5 mei 2012 om 11:44:
En omdat ik het gevoel van MDMA ken en erg waardeer vond ik de Benzo Furry erg tegenvallen.

Van wat ik er van begrijp maakt de setting heel erg uit. Je hebt het thuis geprobeerd zeker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 5 mei 2012 om 16:09:
Van wat ik er van begrijp maakt de setting heel erg uit. Je hebt het thuis geprobeerd zeker?

Nee, was koninginnedag, mooi weer, korte broek, wandelschoenen aan, goeie zin en veel gewandeld (15km, we zijn geoefend).
Feestjes afgelopen...

Het is wel een lekkere brandstof om te wandelen maar mis dat enthyogene van MDMA.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Levensgenieter71 op maandag 7 mei 2012 om 00:13:
Jep. Heeft mij wel inzichten gegeven die het leven mooier maken.

op het moment :P.

Mwoa beetje saai spul dus dat 6APB.. lees niet echt wat van mensen die van enthousiasme met KOEIEN letters gaan schrijven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 mei 2012 om 00:35:
Mwoa beetje saai spul dus dat 6APB.. lees niet echt wat van mensen die van enthousiasme met KOEIEN letters gaan schrijven

Dan heb je de laatste paar pagina's niet goed gelezen.
Waarschuw beheerder
Jep. Heeft mij wel inzichten gegeven die het leven mooier maken.

Moet wel zeggen: bij pure M, en minder bij een p-tje.
En dat heb ik ook niet iedere keer als ik M gebruik....
Waarschuw beheerder
donateur
lees niet echt wat van mensen die van enthousiasme met KOEIEN letters gaan schrijven

Da's grappig, want voor mijn gevoel is het bij de helft van de nieuwe reports juist het geval dat het voor die mensen een nieuwe favoriete drug is.

Jep. Heeft mij wel inzichten gegeven die het leven mooier maken. :')

Hmm, interessant gegeven. Kun of wil je daar meer over vertellen? :)

Uitspraak van Technoasis op zondag 6 mei 2012 om 19:05:
Ik ook niet trouwens hoor.

Heb het voorlopig alleen met LSD gehad.

Waarschuw beheerder
+1

Ik denk dat je het niet zo moet vergelijken met mdma. Als M jouw ding helemaal is dan zou ik het daar lekker bij houden. Het is goedkoper en er is meer bekend over de lange termijn risico's. Ikzelf heb het aan een test onderworpen omdat ik een beetje klaar ben met M. Ik vind de euforie heerlijk, maar zo übervaag op een feest te lopen heb ik wel gehad. Met Benzofury ben je een stuk helderder en ook socialer. Ik vind het beter omdat je mee kan doen met de gekte maar ook in staat bent om nog een beetje normaal te doen als dat nodig is. Wat ik ook een groot voordeel vind, is dat je niet de hele tijd bezig bent met bijdoseren. Met mdma als ik te lang wacht dan werkt het uit en sta ik broodje nuchter de laatste uren van een feest af te wachten. Benzofury werkt langer en de crash heb ik ook als veel minder ervaren. Ik vind het zeker een aanrader, maar als je op zoek bent naar iets wat hetzelfde is of zelfs heftiger dan mdma, dan zou het je nog wel eens vies kunnen gaan tegenvallen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat je niet hoeft bij te doseren spreekt mij wel aan. Hoelaat zou je dit dan ong moeten nemen om een gemiddeld feestje tot 6 uur gewoon nog door te kunnen knallen? En voldoet zo'n pilletje dan? Of moet je dan de dosis wat opschroeven in een capsule?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Net 2 samples 5-APB en 6-APB besteld. Ben zeer benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 9 mei 2012 om 17:09:
Net 2 samples 5-APB en 6-APB besteld. Ben zeer benieuwd.

En al binnen? Ik wil een live verslaggggg!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze wel binnen ja, maar aangezien ik thuis woon ben ik niet van plan ze nu te pakken. Live verslag zal er niet echt in zitten denk ik. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 12 mei 2012 om 22:50:
thuis woon

Gewoon lekker samen met je vader en moeder (Y). Kun je eindelijk eens rustig praten over de conflicten die je wel eens met ze hebt. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, lijkt me een dolle boel! Heb weleens de ingeving gehad om te beginnen over wat ik soms weleens doe, het ligt dan op het puntje van mijn tong. Uiteindelijk bedenk ik me dan toch altijd op het veilige laatste moment en besef dat ze misschien toch niet zo tolerant zullen zijn als ik graag denk. :rot:
Waarschuw beheerder
ik heb ook nog een halve gram hier van liggen, binnenkort toch maar es proberen 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 13 mei 2012 om 05:15:
donateur!
Haha, lijkt me een dolle boel! Heb weleens de ingeving gehad om te beginnen over wat ik soms weleens doe, het ligt dan op het puntje van mijn tong. Uiteindelijk bedenk ik me dan toch altijd op het veilige laatste moment en besef dat ze misschien toch niet zo tolerant zullen zijn als ik graag denk.

Mijn ouders weten ook van niets...... alsof die dat begrijpen. Voegt ook niets toe als ze zoiets weten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 05:27:
Ik denk dat je het niet zo moet vergelijken met mdma. Als M jouw ding helemaal is dan zou ik het daar lekker bij houden

Ik vind M juist klote :P.... door die walgelijke katers... omdat je altijd bij wilt blijven pakken. Regels worden overschreden

Wat me trouwerns niet bevalt als de 6 apb verhalen zijn de wisselende stemmingen qua maag en hoofdpijn.. dit soort dingen heb ik een vreselijke hekel aan ik was een keer compleet fout gegaan aan de LSA de hele nacht doodziek geweest en trippen als een motherfucker.
Ik hoe fgeen drugs waar ik ziek van word
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 mei 2012 om 13:35:
Mijn ouders weten ook van niets...... alsof die dat begrijpen. Voegt ook niets toe als ze zoiets weten

Hebben ze niets aan. Mijn broertje is er redelijk los mee geslagen, ik durf te zeggen dat ik beter omga met mijn gebruik dan hij. Maar goed, zo zullen zij dat niet zien waarschijnlijk.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 mei 2012 om 14:02:
Ik vind M juist klote :P.... door die walgelijke katers... omdat je altijd bij wilt blijven pakken. Regels worden overschreden

Ja precies. Maar ik lees nergens dat mensen met 6-APB de neiging hebben om bij te pakken of meer te doseren. Dat scheelt al, zal de coming down waarschijnlijk ook erg subtiel en zacht zijn. :)
Waarschuw beheerder
+4-1
Hieronder een live verslag van onze eerste keer 6-ABP afgelopen weekend:
Na veel speur en leeswerk hebben we vorige week 1 gr 6ABP besteld, 2 dagen later viel het bekende envelopje met karton in de bus.
Capsules gevuld met 20mg om te kijken of er geen gekke (allergische) reacties op treden, 2 capsules gevuld met 80 mg om in te nemen, als de eerste 20 mg goed vallen.

Wij zijn:
M 197 cm en 110 kg, G 167 cm en 67 kg. Gelukkig getrouwd en al bijna 20 jr bij elkaar.

Vanavond gaan we een relaxte thuis-setting dit goedje zelf ervaren……….. een beetje gespannen zijn we wel. We hebben ervaring met XTC en sinds kort ook met 4FMP.

We genieten steeds meer van de xtc die we thuis op bank nemen, het vage/waus gevoel vinden we op een feestje eigenlijk steeds minder leuk. Met 4 FMP blijven we helderder, maar wel heerlijk babbelerig.
Na het lezen van zoveel mogelijk, op deze en andere sites, verwachten we van 6 BP eigenlijk een soort tussenvorm……..????
Wat we goed hebben onthouden is dat we het de tijd moeten geven, niet ongeduldig worden na een uurtje(of 2). Meer dan de 100mg (20+80) gaan we dan ook niet gebruiken.

Rond 20 uur nemen we de eerste 20 mg, daarna zullen we regelmatig dit tripreport bijwerken………

20:30 20 mg is binnen, om 21:00 de volgende 80 mg.
21:10 we zijn beide een beetje duizelig………Ik (M) voelde “kippenvel golfjes” over z’n hele lichaam. We wachten nog even voordat we de 80 mg innemen

21:30 we voelen ons beide een beetje duizelig en merken een vaag misselijk gevoeld, niet vervelend eerder als of je heel zenuwachtig bent. G heeft trek in een bouillon we nemen de andere capsule (80 mg) in. We kijken tv ( the day the earth stood stil). Ik (M) moet naar de wc , alweer 2e keer afgelopen 30 minuten……..heeft een soort laxerende werking.
G heeft heeft een “mellow mond” in het begin nog iets gespannen, nu heel relaxed. Ik heb af en toe warme golfen over mn lichaam

22:10 we voelen ons beide lekker warm, G heeft hongerrrrrrrr……wil iets hartigs, geen zoet. Chippie smaakte goed. Beetje iebelig gevoel, en nog een beetje zwaar hoofd (lijkt niet over te gaan). Is het een zenuwachtig gevoel voor wat komen gaat of lijkt het maar zo…?

22:35 ik voel me heel langzaam ontspannen, relaxed worden
BRRR…in neens voel ik me koud……..net nog heerlijk warm
En weer warm…..

22:50 Pffff…..nu een hele langzame mdma rush zoals die begint, licht kippenvel……..ogen dicht willen doen………kan niet stil zitten……zit op de bank maar mn benen gaan steeds heen en weer ( er staat nog geen muziek op)
Heb net een biertje (leffe trippel) gepakt, smaakt goed
G moet ook naar de wc …..

23:00 Ik (G) voel het nu duidelijk opkomen. Het is een lichte MDMA rush, heb het warm en koud tegelijk. Het beeld van onze breedbeeld met de (2e) film the Happening (bah) veranderd. Ik kan me niet meer zo goed focussen. Maar het gekke is dat het volgende moment ik weer nix raars voel. De letters op de pc kan ik ook gewoon nog lezen (iets wat mij met een XTC pilletje op duidelijk niet meer lukt).

23:10 tv uit, muziek en kaarsjes aan……………nu wordt gezellig…………………… ogen dicht, heerlijke rillingen over mn lichaam……….. G staat van alle kaarsen foto’s te maken…….. vingers trillen tijdens het typen……

G heeft warme ogen, ik heb kippenvel van binnenuit……..

Dit kwam allemaal heel langzaam op…..

11:45 we zitten er samen heerlijk midden in, niet zo zwaar als met xtc, maar met golven, waarbij de top zoooo fijn is…..muziek moet harder ( is trance Armin style) Heb net mn(M) tepels heerlijk laten verwennen……gevoel trok door tot in mn kruis….zoooo lekker…
Net alsof mn hele lichaam een erogene zone is

Uitrekken voelt zooo goed……we doen allebei niets anders
Ik (m) voel een beetje spanning op mn kaak, G ook…geen kakenklem

Ik (G) kan niet stilzitten….wiebelen…uitrekken…voelt allemaal zooooo goed…!

Hier sta ik (G) dan voor de haard in mijn mooie Sapph setje heerlijk mezelf te strelen….Eigenlijk ben ik best heeeeeel mooi. Ik doe regelmatig hoofden draaien (dat zie ik zelf ook nog wel) maar zie mezelf nooit als het prototype bloedmooie meid (goede dosis bescheidenheid). Maar oooh….wat ben ik nu mooi en lekker…!

12:15 we bedachten dat de konijntjes nog geen eten hadden gehad…staan nu samen half uitgekleed buiten in het donker te grabbelen in de voederbak…..zagen door de schutting heen dat onze buren een hele stoute film hebben opgezet……..
De tijd gaat heerlijk langzaam, ik kan weg dromen in de muziek ”wakker worden” zonder meteen een half uur kwijt te raken
Af en toe gaat er een rilling door mijn borst kast alsof caesar zuiderwijk op mijn longen zit en mijn gehele ribbenkast gebruikt als drumstel……..heel apart. Ik voel duidelijk meer lichamelijke ruches als bij xtc…..

Shit G komt naar beneden in haar BITCH setje…..zij is ook duidelijke actiever dan bij xtc, daar kan ze zich onder een dekentje verstoppen…nu ….NIET!!!!

12:45 de tijd kruipt voorbij….is de eerste rush nu voorbij? G is er een beetje uit, maar vindt dit niet vervelend voelen, nog steeds heel chill….als we aan de xtc hadden gezeten hadden we nu bijgenomen….die behoefte is er echter nu helemaal niet.
Spanning op onze kaken blijft , maar niet zo extreem als soms tijdens de xtc. Iets meer achter in en geen tandenknarsen maar gewoon tanden op elkaar. Ben heerlijk warm (wij allebei)

1:09 Ik (G) ben er echt helemaal uit, lichtelijk gevoel van Shit, wil ik bijnemen…Stiekem wel, maar ik ben echt wel zo verstandig dat ik het niet doe. Wil de rush weer voelen. Heb het eigenlijk maar kort gevoeld, niet de lichamelijke tintelingen etc die M voelde. Het is nu gewoon chill, relaxed, niet meer niet minder. Maar ik hoop op de golvende beweging die andere bij dit middel hebben omschreven, komen die nog?
Ik (M) ben net weer in boxershort in de tuin gaan staan…..heerlijk koel. Als ik me inspan en mijn hartslag omhoog breng komt ook de rush weer een beetje terug..(heb net opdruk oefeningen in de tuin zitten doen)

2:00 G heeft net de zumba flashmob voor gedaan…….energie voor 10……….
3:30 IK zweef nog een beetje G is helemaal geland en heeft een beetje gefrustreerd zitten te wachten op de volgende golf…helaas is die niet gekomen, we gaan naar bed.

9:00 Ik kwam moeilijk in slaap, terwijl G binnen een paar minuten lag te snurken, voel me nu nog wel moe en heb trek in zoet.

Al met al was het een beetje een teleurstellende avond, de lange werking zoals vaak beschreven is uitgebleven, daardoor was de neiging om bij te pakken toch wel aanwezig. We hebben beide 1,5 - 2 uur heerlijke rush gevoeld, bij mij was het daarna nog heel lang een relaxte deining, terwijl G redelijk snel weer nuchter op de bank zat. Nog wel relaxed, maar niet meer met die rush. De praatkick is bij ons eigenlijk ook achterwege gebleven.

We voelden ons de hele zaterdag eigenlijk alsof we xtc hebben gebruikt gisteravond.....niet een echte kater, maar wel suf en moe.

Hebben we te weinig gebruikt? 100 mg poeder zou toch voldoende moeten zijn. Ligt het aan de puurheid van het poeder ( het was de eerste batch)……………………………….. volgende keer meer, of moeten we er iets minder naar uit kijken en het laten gebeuren……..
Waarschuw beheerder
+1
Voortaan raad ik aan om een allergie test te doen met een stuk minder. 20mg kan al dodelijk zijn als het net een verkeerd stofje betreft. Verstandiger is dus om ~5mg te proberen. Daarnaast is 20 + 80mg een wel erg lage dosis. Ik zelf ervaar pas echt een lekker gevoel ervan vanaf 140mg.

Waarschuw beheerder
Denk dat je inderdaad te weinig hebt gepakt. Heb hele andere ervaringen met dit spulletje. Probeer het de volgende keer op een feestje. Is stukken leuker denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nachtdier op maandag 14 mei 2012 om 19:20:
Voortaan raad ik aan om een allergie test te doen met een stuk minder. 20mg kan al dodelijk zijn als het net een verkeerd stofje betreft. Verstandiger is dus om ~5mg te proberen.

Heeft 5mg wel nut voor zo'n test? Lijkt me een kleine hoeveelheid om vast te stellen of je er overgevoelig voor bent. Las laatst iets over iemand die dat met 50mg testte, dat lijkt me dan weer wat veel.
Waarschuw beheerder
Interessant reportje. Leuk dat jullie het naar je zin gehad hebben. (:

Van wat ik lees, lijkt het alsof jullie inderdaad net wat te weinig gepakt hebben. Maar goed, rustig beginnen is natuurlijk niet verkeerd.

Volgende week zaterdag (26 mei) ga ik dit middel voor het eerst proberen. Op Emporium, ben erg benieuwd en heb er super veel zin in. Zal na afloop mijn ervaring met jullie delen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 15 mei 2012 om 08:29:
Volgende week zaterdag (26 mei) ga ik dit middel voor het eerst proberen.

Omg, dat is volgende week al idd! :O Ik twijfel nog steeds of ik als 'backup' wat 4-FMP mee moet nemen. Moeilijk, moeilijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 15 mei 2012 om 02:03:
Heeft 5mg wel nut voor zo'n test? Lijkt me een kleine hoeveelheid om vast te stellen of je er overgevoelig voor bent. Las laatst iets over iemand die dat met 50mg testte, dat lijkt me dan weer wat veel.

Voor je overgevoeligheid voor 6apb te testen is 5mg te weinig inderdaad, maar als allergietest is dat meer dan genoeg. Mocht je er echt allergisch voor zijn dan kan 20mg al flinke gevolgen hebben. Ook als het toch een ander stofje blijkt te zijn zou 20mg al sterke effecten kunnen hebben (2c-p bijvoorbeeld). Het beste is om eerst te starten met 5mg en als je dan niks merkt nog een test te doen met 10-15mg.

Maarja wie heeft daar zin in? (ik niet in ieder geval :P)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 15 mei 2012 om 11:47:
Ik twijfel nog steeds of ik als 'backup' wat 4-FMP mee moet nemen. Moeilijk, moeilijk..

Gewoon voor de zekerheid mee nemen ;)
Er van uit gaan dat je het niet nodig hebt, maar mocht het wel zo zijn heb je het in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2012 om 20:17:
Denk dat je inderdaad te weinig hebt gepakt. Heb hele andere ervaringen met dit spulletje. Probeer het de volgende keer op een feestje. Is stukken leuker denk ik.

Ik had 180mg 6apb en weeg 69 kilo.
Om te wandelen is het heerlijk spul, veel kilometers maken...

Verder haalt het in geen enkel opzicht de mdma-rush....en ik had de 2 dagen erna wel last van buik en darmen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nachtdier op dinsdag 15 mei 2012 om 11:48:
Maarja wie heeft daar zin in? (ik niet in ieder geval :P)

Ja, is een beetje tricky. Gaat ook nog best wel wat tijd in zitten. En wanneer ga je dat doen als je thuis woont? ;) Ik pak gewoon geen hoge dosering. Kan eventueel altijd nog bijnemen of iets anders bijpakken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 11:49:
Er van uit gaan dat je het niet nodig hebt, maar mocht het wel zo zijn heb je het in ieder geval

Ja, precies. Om die reden ook. En ik ben sterk genoeg om te weten dat ik op een gegeven moment die 4-FMP ook niet meer moet pakken, hehe. ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 15 mei 2012 om 11:47:
Omg, dat is volgende week al idd! Ik twijfel nog steeds of ik als 'backup' wat 4-FMP mee moet nemen. Moeilijk, moeilijk..

Ik neem sowieso ook nog wel wat anders mee, voor het geval dat het niet werkt of wat dan ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Morgenavond naar PRSPCT XL. Ik twijfel of ik 6-APB wil proberen daar. Het is in de Maassilo, dus een industriële locatie en en muziek is hard en redelijk duister. Aan de andere kant heb ik met met 2C-I ook weleens vermaakt op Club r_AW en Dominator in de industrial tent, dus moet geen probleem zijn.

Zijn er mensen die het gebruik van 6-APB specifiek afraden voor zo'n feest/setting? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 15 mei 2012 om 15:14:
Ik neem sowieso ook nog wel wat anders mee, voor het geval dat het niet werkt of wat dan ook.

Beste combi voor feestje voor mij = mdma en een klein pepbommetje

Ook minder buik- en darmklachten van dat dan van 6APB
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 15 mei 2012 om 18:46:
Ook minder buik- en darmklachten van dat dan van 6APB

De meningen zijn nogal verdeeld, dus ik ga het gewoon proberen. Ik heb er vertrouwen in dat ik het net zo naar m'n zin ga krijgen als Held.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 15 mei 2012 om 19:53:
Ik heb er vertrouwen in dat ik het net zo naar m'n zin ga krijgen als Held.

And that's the ultimate spirit!
Enjoy! :')
Waarschuw beheerder
Thanks! Ik laat hier weten hoe ik het vond. (:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga het hoogstwaarschijnlijk morgenavond proberen op PRSPCT. Zit alleen te twijfelen of ik 5-APB of 6-APB wil proberen. Of misschien een combinatie van beiden, aangezien dat ook best wel een succesformule blijkt te zijn. Wat een lastige keuzes dit, luxeprobleem.. ;)

/edit: De 5-APB valt af, reports wijzen erop dat het meer een drug is om thuis te proberen, niet enorm stimulerend als partydrug. De combinatie zou echter wel kunnen, maar dan denk ik dat los 6-APB leuker is voor het test-aspect. ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goede keuze, op die manier kun je mij nog een en ander vertellen. ^^

Veel plezier alvast!
Waarschuw beheerder
Zag gisteren trouwens dat de site van Aromatic ......com uit de lucht is...
Weet niet of dat tijdelijk is.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 16 mei 2012 om 02:08:
Ik ga het hoogstwaarschijnlijk morgenavond proberen op PRSPCT. Zit alleen te twijfelen of ik 5-APB of 6-APB wil proberen. Of misschien een combinatie van beiden, aangezien dat ook best wel een succesformule blijkt te zijn. Wat een lastige keuzes dit, luxeprobleem..

have fun, kan zelf helaas niet heen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op woensdag 16 mei 2012 om 08:21:
Goede keuze, op die manier kun je mij nog een en ander vertellen. ^^

Will do! ;)

Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 16 mei 2012 om 09:57:
Zag gisteren trouwens dat de site van (...) uit de lucht is...

Misschien wordt het ondergebracht onder een nieuwe naam en website?

Waarschuw beheerder
+1
de site van "nederlandse aroma's" still up and running hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 17 mei 2012 om 15:25:
Het is toch geen 6-APB geworden gisteren. Sorry voor de teleurstelling.

Noezzz, zat juist op je post te wachten!