Hieronder een live verslag van onze eerste keer 6-ABP afgelopen weekend:
Na veel speur en leeswerk hebben we vorige week 1 gr 6ABP besteld, 2 dagen later viel het bekende envelopje met karton in de bus.
Capsules gevuld met 20mg om te kijken of er geen gekke (allergische) reacties op treden, 2 capsules gevuld met 80 mg om in te nemen, als de eerste 20 mg goed vallen.
Wij zijn:
M 197 cm en 110 kg, G 167 cm en 67 kg. Gelukkig getrouwd en al bijna 20 jr bij elkaar.
Vanavond gaan we een relaxte thuis-setting dit goedje zelf ervaren……….. een beetje gespannen zijn we wel. We hebben ervaring met XTC en sinds kort ook met 4FMP.
We genieten steeds meer van de xtc die we thuis op bank nemen, het vage/waus gevoel vinden we op een feestje eigenlijk steeds minder leuk. Met 4 FMP blijven we helderder, maar wel heerlijk babbelerig.
Na het lezen van zoveel mogelijk, op deze en andere sites, verwachten we van 6 BP eigenlijk een soort tussenvorm……..????
Wat we goed hebben onthouden is dat we het de tijd moeten geven, niet ongeduldig worden na een uurtje(of 2). Meer dan de 100mg (20+80) gaan we dan ook niet gebruiken.
Rond 20 uur nemen we de eerste 20 mg, daarna zullen we regelmatig dit tripreport bijwerken………
20:30 20 mg is binnen, om 21:00 de volgende 80 mg.
21:10 we zijn beide een beetje duizelig………Ik (M) voelde “kippenvel golfjes” over z’n hele lichaam. We wachten nog even voordat we de 80 mg innemen
21:30 we voelen ons beide een beetje duizelig en merken een vaag misselijk gevoeld, niet vervelend eerder als of je heel zenuwachtig bent. G heeft trek in een bouillon we nemen de andere capsule (80 mg) in. We kijken tv ( the day the earth stood stil). Ik (M) moet naar de wc , alweer 2e keer afgelopen 30 minuten……..heeft een soort laxerende werking.
G heeft heeft een “mellow mond” in het begin nog iets gespannen, nu heel relaxed. Ik heb af en toe warme golfen over mn lichaam
22:10 we voelen ons beide lekker warm, G heeft hongerrrrrrrr……wil iets hartigs, geen zoet. Chippie smaakte goed. Beetje iebelig gevoel, en nog een beetje zwaar hoofd (lijkt niet over te gaan). Is het een zenuwachtig gevoel voor wat komen gaat of lijkt het maar zo…?
22:35 ik voel me heel langzaam ontspannen, relaxed worden
BRRR…in neens voel ik me koud……..net nog heerlijk warm
En weer warm…..
22:50 Pffff…..nu een hele langzame mdma rush zoals die begint, licht kippenvel……..ogen dicht willen doen………kan niet stil zitten……zit op de bank maar mn benen gaan steeds heen en weer ( er staat nog geen muziek op)
Heb net een biertje (leffe trippel) gepakt, smaakt goed
G moet ook naar de wc …..
23:00 Ik (G) voel het nu duidelijk opkomen. Het is een lichte MDMA rush, heb het warm en koud tegelijk. Het beeld van onze breedbeeld met de (2e) film the Happening (bah) veranderd. Ik kan me niet meer zo goed focussen. Maar het gekke is dat het volgende moment ik weer nix raars voel. De letters op de pc kan ik ook gewoon nog lezen (iets wat mij met een XTC pilletje op duidelijk niet meer lukt).
23:10 tv uit, muziek en kaarsjes aan……………nu wordt gezellig…………………… ogen dicht, heerlijke rillingen over mn lichaam……….. G staat van alle kaarsen foto’s te maken…….. vingers trillen tijdens het typen……
G heeft warme ogen, ik heb kippenvel van binnenuit……..
Dit kwam allemaal heel langzaam op…..
11:45 we zitten er samen heerlijk midden in, niet zo zwaar als met xtc, maar met golven, waarbij de top zoooo fijn is…..muziek moet harder ( is trance Armin style) Heb net mn(M) tepels heerlijk laten verwennen……gevoel trok door tot in mn kruis….zoooo lekker…
Net alsof mn hele lichaam een erogene zone is
Uitrekken voelt zooo goed……we doen allebei niets anders
Ik (m) voel een beetje spanning op mn kaak, G ook…geen kakenklem
Ik (G) kan niet stilzitten….wiebelen…uitrekken…voelt allemaal zooooo goed…!
Hier sta ik (G) dan voor de haard in mijn mooie Sapph setje heerlijk mezelf te strelen….Eigenlijk ben ik best heeeeeel mooi. Ik doe regelmatig hoofden draaien (dat zie ik zelf ook nog wel) maar zie mezelf nooit als het prototype bloedmooie meid (goede dosis bescheidenheid). Maar oooh….wat ben ik nu mooi en lekker…!
12:15 we bedachten dat de konijntjes nog geen eten hadden gehad…staan nu samen half uitgekleed buiten in het donker te grabbelen in de voederbak…..zagen door de schutting heen dat onze buren een hele stoute film hebben opgezet……..
De tijd gaat heerlijk langzaam, ik kan weg dromen in de muziek ”wakker worden” zonder meteen een half uur kwijt te raken
Af en toe gaat er een rilling door mijn borst kast alsof caesar zuiderwijk op mijn longen zit en mijn gehele ribbenkast gebruikt als drumstel……..heel apart. Ik voel duidelijk meer lichamelijke ruches als bij xtc…..
Shit G komt naar beneden in haar BITCH setje…..zij is ook duidelijke actiever dan bij xtc, daar kan ze zich onder een dekentje verstoppen…nu ….NIET!!!!
12:45 de tijd kruipt voorbij….is de eerste rush nu voorbij? G is er een beetje uit, maar vindt dit niet vervelend voelen, nog steeds heel chill….als we aan de xtc hadden gezeten hadden we nu bijgenomen….die behoefte is er echter nu helemaal niet.
Spanning op onze kaken blijft , maar niet zo extreem als soms tijdens de xtc. Iets meer achter in en geen tandenknarsen maar gewoon tanden op elkaar. Ben heerlijk warm (wij allebei)
1:09 Ik (G) ben er echt helemaal uit, lichtelijk gevoel van Shit, wil ik bijnemen…Stiekem wel, maar ik ben echt wel zo verstandig dat ik het niet doe. Wil de rush weer voelen. Heb het eigenlijk maar kort gevoeld, niet de lichamelijke tintelingen etc die M voelde. Het is nu gewoon chill, relaxed, niet meer niet minder. Maar ik hoop op de golvende beweging die andere bij dit middel hebben omschreven, komen die nog?
Ik (M) ben net weer in boxershort in de tuin gaan staan…..heerlijk koel. Als ik me inspan en mijn hartslag omhoog breng komt ook de rush weer een beetje terug..(heb net opdruk oefeningen in de tuin zitten doen)
2:00 G heeft net de zumba flashmob voor gedaan…….energie voor 10……….
3:30 IK zweef nog een beetje G is helemaal geland en heeft een beetje gefrustreerd zitten te wachten op de volgende golf…helaas is die niet gekomen, we gaan naar bed.
9:00 Ik kwam moeilijk in slaap, terwijl G binnen een paar minuten lag te snurken, voel me nu nog wel moe en heb trek in zoet.
Al met al was het een beetje een teleurstellende avond, de lange werking zoals vaak beschreven is uitgebleven, daardoor was de neiging om bij te pakken toch wel aanwezig. We hebben beide 1,5 - 2 uur heerlijke rush gevoeld, bij mij was het daarna nog heel lang een relaxte deining, terwijl G redelijk snel weer nuchter op de bank zat. Nog wel relaxed, maar niet meer met die rush. De praatkick is bij ons eigenlijk ook achterwege gebleven.
We voelden ons de hele zaterdag eigenlijk alsof we xtc hebben gebruikt gisteravond.....niet een echte kater, maar wel suf en moe.
Hebben we te weinig gebruikt? 100 mg poeder zou toch voldoende moeten zijn. Ligt het aan de puurheid van het poeder ( het was de eerste batch)……………………………….. volgende keer meer, of moeten we er iets minder naar uit kijken en het laten gebeuren……..