Partyflock

Forumonderwerp · 1094294

Mooiste honden naar mijn mening:)

wie heeft er een of wil er eentje?

Zou later zeker zo'n hond willen(L)

nou mevrouw PVV is wel akelig stil:')

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 22:28:
Kan ook echt uit m'n slof schieten als ik mensen buiten op hun hond zie intrappen omdat ze 'n blafje laten horen voor 'n andere hond. What the fuck, en vaak zijn 't ook nog dezelfde types ook, mag ik dat denk ik niet zeggen.

Kutmensen. Moeten een keer lekker verscheurd worden door een pitbull B)

Jep, ik kan d'r ook erg boos om worden. Roxy heeft ook 'n nestje gehad en als ik zie hoe zwaar dat voor haar was, kan ik me niet voorstellen dat die moeders 't allemaal trekken (de meeste zullen ook op 'n gegeven moment de geest laten), maar nu had Roxy ook 'n baarmoeder bloeding, dus is die er meteen uitgehaald na d'r 9 kindjes.

Idd. Ik denk dan vooral bij mezelf als ik een vrouw zie wat daaraan doet, ga jij maar eens 9 kinderen uit je kut persen 8x achter mekaar. Vind ze vast lekker. Vind het echt zielig dat ze zo met honden omgaan.

En zijn haar pups goed terecht gekomen?:)

En zijn dalmatiers duur eigenlijk? Kan zo niet indenken wat je voor zo'n beest betaald, je ziet ze ook zo verschrikkelijk weinig dat ik bijna denk dat ze zeldzaam zijn

Op marktplaats 500 euro en heb me laten vertellen door buurvrouw (heeft fam. met dalmatier) dat rasechte bij een fokker toch wel 1500 zijn of meer.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 22:33:
Kutmensen. Moeten een keer lekker verscheurd worden door een pitbull

Idd, maar dan word de hond weer afgemaakt.:\

Idd. Ik denk dan vooral bij mezelf als ik een vrouw zie wat daaraan doet, ga jij maar eens 9 kinderen uit je kut persen 8x achter mekaar. Vind ze vast lekker. Vind het echt zielig dat ze zo met honden omgaan.

En zijn haar pups goed terecht gekomen?

Geld, geld, geld en nog eens geld, daar gaat 't om! :x afschieten die lui

En jaa, bij veel bekenden. Eentje is jammer genoeg overleden, vergiftigd in 't bos :@ ik was zooo pislink. 't Baasje van de hond heeft zelfs in 't ziekenhuis gelegen door 'n mentale breakdown erdoor :|

Op marktplaats 500 euro en heb me laten vertellen door buurvrouw (heeft fam. met dalmatier) dat rasechte bij een fokker toch wel 1500 zijn of meer.

500e is nog te doen, 1500 is veel, maar dan heb je wel 'n ekte ekte:P geef zelf liever wat meer uit, dan dat ik geen zekerheid heb op 'n gezonde hond.

Ja, Canadese herders zitten dan nog wel 'n stukje goedkoper op marktplaats, waar ik overigens eerst op kijk ipv kennels, want honden hoeven geen stamboom te hebben van mij, als de omgeving en de zorg maar goed is geweest vind ik 't goed. En 'n paspoortje met alle nodige info en entingen en dergelijke. En als de hond er natuurlijk goed uitziet. :D

door een pitbull

nou :/

uit je kut persen

is vak werk, toch meer iets voor vrouwen

marktplaats 500

van een oud vrouwtje geweest heeft altijd binnen gestaan

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 22:38:
Idd, maar dan word de hond weer afgemaakt.

If you won't tell, then I won't tell:) niemand hoeft dat te weteng. Maar je hebt gelijk, het schaadt de naam van een hond.

Geld, geld, geld en nog eens geld, daar gaat 't om! afschieten die lui

En jaa, bij veel bekenden. Eentje is jammer genoeg overleden, vergiftigd in 't bos ik was zooo pislink. 't Baasje van de hond heeft zelfs in 't ziekenhuis gelegen door 'n mentale breakdown erdoor

Ooh jeetje :( snap baasje ook wel dan..zielig joh:(

500e is nog te doen, 1500 is veel, maar dan heb je wel 'n ekte ekte geef zelf liever wat meer uit, dan dat ik geen zekerheid heb op 'n gezonde hond.

Precies. Goedkoop is duurkoop jwz. Heb liever een hondje waar ik blij van word ipv eentje waar ik constant zorgen om moet maken of het wel blijft leven..:(

Ja, Canadese herders zitten dan nog wel 'n stukje goedkoper op marktplaats, waar ik overigens eerst op kijk ipv kennels, want honden hoeven geen stamboom te hebben van mij, als de omgeving en de zorg maar goed is geweest vind ik 't goed. En 'n paspoortje met alle nodige info en entingen en dergelijke. En als de hond er natuurlijk goed uitziet.

Ja dat hoeft niet, maar evengoed op je hoede blijven. Mensen doen alles voor een beetje geld.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 22:40:
s vak werk, toch meer iets voor vrouwen

eey:P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 22:40:
van een oud vrouwtje geweest heeft altijd binnen gestaan

:lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 22:45:
If you won't tell, then I won't tell niemand hoeft dat te weteng. Maar je hebt gelijk, het schaadt de naam van een hond.

Precies. Zo heb ik ook nog wel 'n verhaal over Staffords, maar da's wel heel lang, als jullie zin hebben om 't te lezen, hoor ik 't wel :P

Ooh jeetje snap baasje ook wel dan..zielig joh

Jaa, die mensen hadden zelf echt slobberkleren en dat soort dingen, aten standaard goedkope dingen. Maar de hond kreeg 'n kussen van 100 euro en elke avond royal canin brokken. Die waren er zoo gek mee!

Precies. Goedkoop is duurkoop jwz. Heb liever een hondje waar ik blij van word ipv eentje waar ik constant zorgen om moet maken of het wel blijft leven..

In sommige gevallen wel ja. Zo is 'n shih zu van m'n ma uit 'n fucking smerig huis gehaald, waar 8 shih zu's rondliepen. Maar m'n moeder had gewoon medelijden en heeft d'r in huis genomen. Heeft veel geld gekost, maar ze doet 't nu eindelijk goed en 't is 'n schat!
Ja dat hoeft niet, maar evengoed op je hoede blijven. Mensen doen alles voor een beetje geld.

Klopt ook, maar 't is altijd mogelijk dat er 'n goede hond uitkomt en dat kun je vaak al aan omgevingen zien. Maar ik haal 't liever bij 'n kennel of 'n erkende fokkert.

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 22:50:
Precies. Zo heb ik ook nog wel 'n verhaal over Staffords, maar da's wel heel lang, als jullie zin hebben om 't te lezen, hoor ik 't wel

aah what the heck post t maar B)

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 22:50:
In sommige gevallen wel ja. Zo is 'n shih zu van m'n ma uit 'n fucking smerig huis gehaald, waar 8 shih zu's rondliepen. Maar m'n moeder had gewoon medelijden en heeft d'r in huis genomen. Heeft veel geld gekost, maar ze doet 't nu eindelijk goed en 't is 'n schat!

Tof dat je ma d'r niet op heeft gegeven! is zowiezo een mooi hondje om te zien:)

Tuurlijk die honden worden ook niet rot geboren, maar zoals bij undercover in NL ook ter sprake kwam, er hoeft er maar 1 parvo te hebben en het is vrijwel gedaan met je hondjes:(

Voor mij is het ook een kennel, asiel of fokker (erkende dan)

:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 22:54:
aah what the heck post t maar

Toen ik nog in 'n ver verleden in 't westen woonde had ik 2 buurhonden. 2 Staffords, schatten van beesten, deden geen vlieg kwaad, liet ze altijd 1x in de 2 dagen uit. Toen kwam er 'n buitenlandse familie wonen met ongeveer 'n stuk of wat kinderen.

Nou die 2 staffords zaten samen altijd in 'n mega grote bench in de gang, als de baas weg was. Gingen die kids met 'n zakje chips lopen auwehoeren door de brievenbus, dus die honden werden heeelemaal link. Op 'n gegeven moment zijn ze samen door de bench heen gesprongen, die deur lag eruit en die kinderen gingen door en door en toen zijn de honden door de voordeur (glazen gedeelte) heen gesprongen, zal wel enkel glas zijn geweest. Toen zijn die kinderen weggerend, de honden zijn op de een of andere reden niet achter hun aangegaan maar gewoon heel hard 't grasveld op gerend en toen heeft een uit pure frustratie 'n kat doodgebeten.

Huppa, beest afgemaakt, zonder enig onderzoek werd hij als vals en gevaarlijk beschouwd en hij kreeg 'n spuitje. Ik ben echt, zoo verschrikkelijk boos geworden, net als de rest van de buurt. Nou, die familie heeft er volgens mij nu nog last van :')
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 22:54:
Tof dat je ma d'r niet op heeft gegeven! is zowiezo een mooi hondje om te zien

Tuurlijk die honden worden ook niet rot geboren, maar zoals bij undercover in NL ook ter sprake kwam, er hoeft er maar 1 parvo te hebben en het is vrijwel gedaan met je hondjes

Ja, ik ga zelf altijd voor de kneusjes of voor de zielige. Eigenlijk niet slim, maar als er maar 'n kansje is dat de diertjes gered worden, nou dan kost 't me maar geld.

En inderdaad, maar dat is vaak 't doorfokken en maar doorfokken, dan krijg je ze wel.

:S

Lijkt me duidelijk wie er in dit verhaal een spuitje hoort te krijgen. WAL GE LIJK dat soort mensen. Hou je kutkinderen in bedwang..zijn ook altijd van die tokkie mensen die geen kinderen mogen hebben.
Triest..echt diep triest..

Gatverdamme:S stemming slaat dan weer helemaal om :S

:rot:

bah
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:02:
Lijkt me duidelijk wie er in dit verhaal een spuitje hoort te krijgen. WAL GE LIJK dat soort mensen. Hou je kutkinderen in bedwang..zijn ook altijd van die tokkie mensen die geen kinderen mogen hebben.
Triest..echt diep triest..

Gatverdamme stemming slaat dan weer helemaal om

Sorry voor dit verhaal. Maar ik kan me er zo kwaad om maken.

Net als dat verhaal van 'n Golden Retriever die 'n kind bijt, afgemaakt word en na sectie blijkt dat de hond 300 nietjes in z'n oor heeft. Wtf, onderzoek 't dan!

Oh god:S
Echt sommige mensen :rot: laat ook een klein kind met een hond alleen (Y)
Wordt er echt gewoon verdrietig van:S ...

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 23:03:
Sorry voor dit verhaal. Maar ik kan me er zo kwaad om maken.

Ik anders wel:S
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:06:
Oh god
Echt sommige mensen laat ook een klein kind met een hond alleen
Wordt er echt gewoon verdrietig van ...

Kijk, ik heb ook 'n kleine, die zal ik nooit alleen laten met 'n hond. En daarbij komt dat ik m'n kind op jonge leeftijd al de waarde van dieren zal bijbrengen.

Net als bij 'n kat ook, als ik 100x zeg niet aan de staart van de kat trekken en ze doet 't toch nog 'n keer en de kat krabt, ja spijt me zeer hoor, maar daar straf ik de kat niet voor. Doet ze 't meteen nooit weer.

Kinderen moet je bijbrengen wat je met 'n dier doet, als jij je kind opvoed leer je toch wel dat je met je tengels van 'n hond moet afblijven. (behalve als je wilt spelen of aaien uiteraard)
laatste aanpassing

Idd. En zo hoort het. Jammer genoeg vinden sommige mensen zichzelf zo superieur aan dieren..:S dan maar hond afmaken. Niet zelf willen inzien dat ze het allemaal hadden kunnen voorkomen..walgelijk..de arrogantie

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 23:08:
Kinderen moet je bijbrengen wat je met 'n dier doet, als jij je kind opvoed leer je toch wel dat je met je tengels van 'n hond moet afblijven. (behalve als je wilt spelen of aaien uiteraard)

Idd.

:lol: Cuts maak het maar melodramatischer dan het al is :lol:

wat een snoepje trouwens (L)

:o

ik dacht even iets leuks voor ze depressief worden :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:11:
Idd. En zo hoort het. Jammer genoeg vinden sommige mensen zichzelf zo superieur aan dieren.. dan maar hond afmaken. Niet zelf willen inzien dat ze het allemaal hadden kunnen voorkomen..walgelijk..de arrogantie

Gewoon lekker dezelfde regels wat betreft dierenmishandeling en cursussen/onderzoeken naar honden als Amerika (L) Toch nog iets wat 't land goed heeft:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:12:
Cuts maak het maar melodramatischer dan het al is

Echt he! :lol:
Roxy kan dat ook zo goed.
laatste aanpassing

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 23:18:
Roxy kan dat ook zo goed

word ik hier vergeleken met een hond? :|
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:20:
word ik hier vergeleken met een hond?

Ja, mijn hond plaatst ook zo goed plaatjes van schattig kijkende hondjes op PF(L)

nee dan is het goed, even voor de duidelijkheid
hehe :D

Nah, ik gaat lekker slapen.
Hebt 'n fijne avond, volk :bye:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:18:
ik dacht even iets leuks voor ze depressief worden

:lol: Het was wel een goede afleiding:)

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 23:18:
Gewoon lekker dezelfde regels wat betreft dierenmishandeling en cursussen/onderzoeken naar honden als Amerika Toch nog iets wat 't land goed heeft

Ooh maar wetten tegen de puppy mills :( is nog bar daar. Maar voor de rest (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:20:
word ik hier vergeleken met een hond?

Uitspraak van Kiets op donderdag 10 juni 2010 om 23:24:
Nah, ik gaat lekker slapen

:bye:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 23:25:

eej :[

Ik ga ook maar eens naar bed na me o zo vermoeiende dag :lol:

Slaap lekkers (F)

o:)

:bye:

Goeiemorgen:D

das even leuk wakker worden haha wat een lief koppie (L)

ah dan zal ik volgende keer is een foto van mezelf plaats :lol:

maar je vind m'n ijsbeertje leuk B)

:lol: lijkt idd op een ijsbeertje (L) wat een lieve snoetje

:lol: haha doe je dan ook een ijsberen pak aan? :P

alleen XL dat is te klein :(

say what :o

hoeveel groot ben je dang ?

Ik moet zowat een kindermaatje dalmatierpak hebben :lol:

1,94 :lol:

t-shirts en shit is allemaal xxl :lol:

:|

Kan je 10 cm missen? :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 12:58:
Kan je 10 cm missen

uhm

nee ik ga m niet maken ook b)

Ik zou verdrinken in dat berenpak :lol:

Vind me dalmatierpak met 2 zwarte oortjes toch veel leuker 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 13:08:
Vind me dalmatierpak met 2 zwarte oortjes toch veel leuker

misschien krijgen we korting als we 2 pakken tegelijk nemen :kwijl:

edit: 2 pakker is geen Nederlands :x
laatste aanpassing

:lol: lekker cheap.
Zouden die marktplaats dalmatier fokkers dat ook doen? 2 halen is 1 betalen :')

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 13:25:
Zouden die marktplaats dalmatier fokkers dat ook doen? 2 halen is 1 betalen

betalen voor het aantal stippen :lol:

zag toevallig bij me in het dorp een oudere man lopen met een dalmatier, was een flinke :|

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 13:33:
betalen voor het aantal stippen

Met zo eentje verdien je er wel wat aan ja :lol: een ras ekte zie je meteen :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 13:33:
zag toevallig bij me in het dorp een oudere man lopen met een dalmatier, was een flinke

Flink in de zin van dik? of groot:P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 13:36:
Flink in de zin van dik? of groot

groot :lol:

:lol: oke

Het zijn ook best grote honden O:)

al zou mijn keuze toch naar andere grote honden gaan o:)

:lol: zit net op i-net te surfen en kom ineens dit tegen:

echt wtf is dit dan :roflol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 13:58:
al zou mijn keuze toch naar andere grote honden gaan

Zoiets? :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 14:03:
echt wtf is dit dan

:|

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 14:03:
Zoiets

(L)(L)(L)

Dat aan ballen kluiven moet je niet van m over gaan nemen 8)

:lol: Echt wat een gruwelijk lachwekkend beest

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 14:09:
Dat aan ballen kluiven moet je niet van m over gaan nemen

daar zijn vrouwen voor :x

Echt wat een gruwelijk lachwekkend beest

zo mooi (L) zucht

ben gvd net een wijf joh :X
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 14:10:
daar zijn vrouwen voor

ies dieskriemienasie!!

zo mooi zucht

Hoop echt dat je dat niet meent :roflol:

Heerlijk droge kop heeft ie ook :lol:

ben gvd net een wijf joh

ballen kluiven

daar zijn vrouwen voor

Be careful what you wish for :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 14:13:
ies dieskriemienasie!!

vrouwen en homos dan

Hoop echt dat je dat niet meent

sorry ik had het over die andere, verkeerd gezien net :lol:

Be careful what you wish for

wil je helemaal niet weten b)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 14:16:
vrouwen en homos dan

Eejj hondjes doen het ook :lol:

sorry ik had het over die andere, verkeerd gezien net

Dacht al :lol: Ik blijf er maar om lachen :roflol: gruwelijk. Nog een echte hondenras ook: Bedlington Terrier

wil je helemaal niet weten

Zo erg dang?