Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juni 2010 om 21:03:
maar jij hebt staffords toch, is wat ik zei(gelezen had) waar dat staffords van nature niet zo van andere dieren houden? correct me if im wrong im just asking (buiten het feit dat de baas de hond moet opvoeden natuurlijk he)
wij hebben een cane corsoteefje van 3, silvana en een stafford(amerikaanse)teefje van 3, nikita. nikita is bij ons de makkelijkste naar andere honden toe juist, wat me erg verbaasde in het begin. silvana is erg kieskeurig wat betreft andere honden, die accepteert eigenlijk alleen de eigen roedel (2 cane corso's van mn moeder en de cane corso van m'n zus) in dit geval blijkt het vooroordeel over staffords dus niet te kloppen. nikita is lief en sociaal naar vreemden en andere honden toe, ben met de tut al eerder op een show geweest (allemaal terriers) en dat ging perfect. nikita is als herplaatser bij ons gekomen, en dat levert meer gedoe op (ze is nu een jaar bij ons en ze is al veel minder nerveus dus dat gaat beter alleen het trekken aan de riem blijft ze doen, gewoon blijven oefenen) omdat ze al door iemand voor ons gekneed (verpest) is. en die fouten eruit halen heeft gewoon tijd nodig, maar verder is het echt de liefste hond die ik me zou kunnen wensen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juni 2010 om 21:03:
waar dat staffords van nature niet zo van andere dieren houden?
maar eerlijk ik kan eigenlijk alleen spreken over onze stafford, verder ken ik weinig mensen met staffords, behalve dan via pf.. en dat is per hond anders dus ik ga geen dingen roepen waar ik niks van af weet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 12:09:
kleine hondjes
ben altijd bang dat ik er met m'n grote poten op ga staan en dat dat piepje dan t laatste is wat zo'n beestje ooit laat horen
dat heb ik dus ook. of dat je er op gaat zitten.. en na een half uur achter komt, hé dat pluizige kussen.. waar was jullie hond ook al weer

?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 12:09:
shit shu dan maar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 12:12:
en wil ik altijd alles hebben wat op 4 benen rond loopt ben niet echt kieskeurig
dus een falabellapaardje kan ook nog
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 14:07:
Maar vind grote honden geen flathonden. Trappen op en af lopen is toch ook schadelijk voor de heupen en achterpoten van een hond?
ja of je zou daar een lift en een park in de buurt moeten hebben..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 14:21:
je moet ook geen kalf nemen dan nee
kaljes zijn leuheuk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 14:21:
als ze jong zijn lijkt me niet goed idd maar waarom zou een hond geen trap op mogen?
als ze een hd of ed afwijking hebben zou ik dat niet te vaak (laten) doen nee.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juni 2010 om 14:32:
De herder van iemand die ik ken die flikkert alles van salon tafel en loopt veel dingen om in hun flat
is eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als met kleine kinderen. geen glazen op de rand van de tafel zetten, geen asbak op de bank, gewoon een beetje opletten he