Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juni 2010 om 23:11:Nummer 54; Britney spears... :fail:
net als ludo sanders boi net een beetje anders boi
maar laat die '' chicks'' es zien als ze een paar weken door dit regenachtige kut landje hebben vertoeft
wat een ** lijst
Katey perry
laatste aanpassing
Doutzen Kroes
een van de weinige.. eva mendez enso mogen er ook wel wezen en jennifer lopez begin jaren 90
die doutze is gewoon lekker ziet er niet ordinair uit daarom staat ze zo hoog aangeschreven
als ik die bladen zie is 99% gewoon ordinair in die mannenbladen met name
serieus als ik modellen zie in zon mannen blad word ik spontaan gay
laatste aanpassing
Dan kan je de hele top 10000 schrappen want modellen zijn net voetballers. Ze hebben 1 kunstje en moeten voor de rest hun mond houden. De plaatjes tellen toch.
Daarom zijn modellen ook niet interessant.
Die lijst bestaat trouwens niet alleen uit modellen: staan ook actrices en zangeressen tussen.
Deze volgend jaar ook in de top 10.
Omdat? Weer zo'n ordinaire camslet die denkt dat grote tieten hebben voldoende is. Voldoende voor mocro's en Sjonnies inderdaad; kan hun hoogblond geverfde, veel te enthousiast gefacelifte moeder daarna weer melodramatisch op SBS aan een zichtbaar toneelspelende, pardon: geëmotioneerde, Alberto Stegeman vertellen hoe haar dochter mishandeld werd en het niet haar schuld was. Moe word ik van dit soort koeien...
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juni 2010 om 20:25:Eva Mendez lijkt me trouwens een gruwelijke bitch
ze is wel intelligent en ze is lache
Whaha totaal mee eens timmer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juni 2010 om 20:41:staan ook actrices en zangeressen tussen.
+10000 EPIC WINZ!
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juni 2010 om 20:41:Omdat? Weer zo'n ordinaire camslet die denkt dat grote tieten hebben voldoende is. Voldoende voor mocro's en Sjonnies inderdaad; kan hun hoogblond geverfde, veel te enthousiast gefacelifte moeder daarna weer melodramatisch op SBS aan een zichtbaar toneelspelende, pardon: geëmotioneer de, Alberto Stegeman vertellen hoe haar dochter mishandeld werd en het niet haar schuld was. Moe word ik van dit soort koeien...
+1
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 22 juni 2010 om 23:53:Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om te klagen over zo'n lijst met vrouwen?
met wat dáár instaat?
is moeilijker om er WEL tevreden mee te zijn...
ik kijk wel hier in de buurt wat er op straat loopt, geniet ik meer van als die lijst (uitgezonbderd een paar) die hier gepresenteerd wordt.
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 23 juni 2010 om 09:22:k kijk wel hier in de buurt wat er op straat loopt
ik was laatst hardlopen door de weeks... kom je gewoon 3 meiden tegen die er beter uitzien dan eva mendez op straat notabene
serieus die lijst is zooo slecht me exen zouden inhet midden moeten staan fuck die lijst maar lekker.. wat un waardeloze lijst (N)
laatste aanpassing