Partyflock

Forumonderwerp · 1094047

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hero Brinkman tegen Marokkaanse jongens: jullie zijn hier te gast

Hero Brinkman: Jullie zijn hier te gast AMSTERDAM - „Jullie zijn hier te gast. We hebben hier een Nederlandse cultuur en die willen we houden. We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen en dat gaat ook niet gebeuren.”

Dat zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman zaterdagavond tijdens een debat tussen enkele jonge PVV-aanhangers en (voornamelijk Marokkaans-Nederlandse) jongeren van het bekende jongerencentrum Argan in Amsterdam. Brinkman was daarbij omdat hij een jongerenafdeling van de PVV wil oprichten.

De politicus deed zijn uitspraken tijdens een discussie over de vraag of de multiculturele samenleving een verrijking voor Nederland is. Een andere deelnemer aan het debat wierp woedend tegen dat er nu eenmaal moslims zijn in Nederland en dat ook zij een plek verdienen. „Jij hebt niet meer recht op jouw cultuur dan ik. Loop naar de hel met je integratie.”

„De jongeren van de PVV willen niet dat we integreren, maar dat we assimileren”, stelde een ander Marokkaan. „Eigenlijk wil je dat we ons haar ook blond verven zoals je leidsman in Den Haag.”

Een van de jonge PVV-aanhangers betoogde tijdens het uiterst felle debat dat de islam hoe dan ook een gevaar is voor de westerse samenleving en dat er geen stromingen van die religie zijn die in Nederland zouden kunnen aarden. „Er bestaat geen fundamentalistische of gematigde versie van de islam. De islam is de islam.”

Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. „Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen”, aldus een van hen.

Een ander nodigde de PVV-aanhangers uit bij hem thuis te komen eten. „Als jullie dan nog zeggen dat de islam niet barmhartig is, weet ik het ook niet meer.”

En daar bleef de kritiek op de PVV niet bij. Een deelnemer zei dat de partij de mond vol heeft van de Nederlandse cultuur, maar zelf wil tornen aan typisch Nederlandse waarden als gelijke behandeling. „Zij willen echt een hele grote verandering teweeg brengen.”

Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/verkiezingen2010/6817386/__Brinkman__Jullie_zijn_hier_te_gast__.html?p=2,2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 18:56:
Tjah. Feit is. Er is een behoorlijk aantal Amerikaanse troepen gestationeerd. VS heeft invloeden op SA. En dat is voor sommigen genoeg om het al bezetting te zien van hun heilige grond.

http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article964410.ece/Amerikaanse_troepen_gaan_weg_uit_Saudi-Arabie

Nut was de Golfoorlog, om Saudi-Arabië te helpen tegenover een eventuele inval van de Irak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 19:02:
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article964410.ece/Amerikaanse_troepen_gaan_weg_uit_Saudi-Arabie

:cheer: En nu afwachten hoe en wat gaat gebeuren.
Saudi-Arabië te helpen tegenover een eventuele inval van de Irak.

Naja na de Golf Oorlog was het waarschijnlijk niet echt meer nodig. Gezien dat er zowat niets meer van over was.
Maar goed. Ze gaan weg. En dat was al tijdje geleden bekend. Naja. Nu zitten ze NOG in Irak en Afghanistan :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Nut was de Golfoorlog, om Saudi-Arabië te helpen tegenover een eventuele inval van de Irak

Vraag me af hoeveel moslims zich hadden opgeblazen bij de diverse Irakese ambasades als Irak SA was binnen gevallen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 mei 2010 om 00:50:
Jullie zijn hier te gast.

en gasten gaan altijd weg.!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dawgmatic op vrijdag 11 juni 2010 om 17:12:
Typisch een schoolvoorbeeld van generaliserend gedrag..... De autochtoon is niet meer in staat het onderscheid te maken tussen de diverse culturen en gooit ALLE buitenlanders op 1 hoop. Dat is gewoon beschamend.... om te weten dat je medelander nieteens in staat is een stuk culturele geschiedenis tot zich te nemen en daardoor een bepaalde onderscheid kan maken!!!!

Iedere gast behoort zich te gedragen.
Of je nu Moslim of jood bent, Belg of Marrokaan, dat maakt niks uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2010 om 15:05:
Tuurlijk wordt Westerse arrogantie aangehaald en uitvergroot, vooral om mensen te winnen voor de zaak, maar het zijn geen geldige oorzaken, het verklaart niks

Maar jij denkt misschien dat iets verklaren gelijk staat aan goedpraten... Stel dat iemand jou een duw geeft en jij besluit iets terug te doen omdat je het gevoel hebt dat dat gerechtvaardigd is, aangezien de ander eerst een duw gaf. Verklaart dat dan niet jouw handeling? Ongeacht of anderen het terecht vinden wat je handelingen zijn? Heel het leven is actie-reactie..
en om er achter te komen welke 'duwen' de partijen in het midden-oosten elkaar bijvoorbeeld hebben gegeven, zul je de geschiedenisboeken in moeten duiken. Misschien krijg je dan je verklaring over wat er gaande is daar, nogmaal: ongeacht of je dat gerechtvaardigd vindt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Typisch een schoolvoorbeeld van generaliserend gedrag

De autochtoon is niet meer in staat het onderscheid te maken tussen de diverse culturen en gooit ALLE buitenlanders op 1 hoop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 juni 2010 om 15:23:
Iedere gast behoort zich te gedragen.

In geval van de allochtonen afkomstig van de voormalige kolonieën geldt dat zij zichzelf dus NIET zien als GAST!! Je kunt je afvragen of de GASTHEER zich enigszins hoffelijk heeft gedragen in deze kolonieën... Maar een gros van deze voormalige kolonisten zijn hier dus niet op UITNODIGING, het is hun GOD-gegeven RECHT....

So c'mon son, get that BULLSHIT outta here.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dawgmatic op maandag 14 juni 2010 om 09:42:
of de GASTHEER zich enigszins hoffelijk heeft gedragen in deze kolonieën...

Iedereen die leed veroorzaakt heeft en geleden heeft in het verleden is dood, daar over zeiken is triest. (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 10:16:
Iedereen die leed veroorzaakt heeft en geleden heeft in het verleden is dood, daar over zeiken is triest.

Je ogen sluiten voor de waarheid is des te triester...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dawgmatic op maandag 14 juni 2010 om 10:33:
Je ogen sluiten voor de waarheid is des te triester...

De waarheid is dood en ik hoef mij nergens verantwoordelijk voor te voelen of te gedragen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 23:38:
De waarheid is dood

Uitspraak van Dawgmatic op maandag 14 juni 2010 om 09:42:
het is hun GOD-gegeven RECHT....

Schijnbaar is de waarheid niet zo dood, gezien het feit dat de voormalige kolonieën een wezelijk onderdeel van onze maatschappij vormen! Dat jij je daarvoor wilt afsluiten is JOUW goed recht.....
Waarschuw beheerder
Het gaat om marokanen

waarom hebben we nou nooit last van japanners,chinezen, surinamers?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delta op donderdag 10 juni 2010 om 14:12:
wordt tijd dat ze dan weer wat aanslagen gaan plegen, anders krijg ik zon negatief wereldbeeld.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/06/osamajager_christen_met_missie.html#more

Waarschuw beheerder
Religie van de vrede...

http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2010/06/moslims_verpesten_onthaal_sold.html