In navolging van "Does size matter?" dacht ik eraan om eenzelfde topic te openen, maar dan over de wijdte/strakheid van het kutje van een vrouw.
Niet alleen de grootte van het gereedschap van de man is van belang, maar ook of een kutje lekker strak en nauw is is van belang, maar velen vergeten dat.
Niet alleen de grootte van het gereedschap van de man is van belang, maar ook of een kutje lekker strak en nauw is is van belang, maar velen vergeten dat.
en zo is het maar net, en mocht onverhoopt die doos toch t groot zijn kan je kan ook voorstellen of ze een cursus(link>>>)
'kegelen met je vagina'
wil volgen waarbij het volgende gereedschap word gebruikt om de bekken-bodemspieren te trainen, jawel mensen het ís mogelijk>>
Novosibirsk - VIDEO - De Russische Tatiata Kozhevnikova (42) is de trotse eigenaar van de sterkste vagina ter wereld. Met alleen haar schede kan mevrouw een glazen bal van 14 kilogram - schoon aan de haak - van de grond tillen.
Jarenlang trainde Tatiata Kozhevnikova om haar vagina te versterken, vertelde de vrouw aan het Russische KPRU. "Je schuift een glazen bol in je vagina met aan de andere kant een haak. Aan de haak hang ik dan weer andere voorwerpen."
"Nadat ik een kind ter wereld had gebracht, waren mijn intieme spieren ongelooflijk verzwakt", vervolgt Tatiata. "Uit de literatuur kwam ik te weten dat vrouwen uit de oudheid dit probleem oplosten door hun vagina te trainen met houten ballen. Met die wetenschap startte ik de training."
"Vijf minuutjes trainen per dag levert al wonderlijke resultaten op", glundert ze. "Het gevoel voor jou en je partner is onvergetelijk".
Hoe dichter bij de honderd des te makkelijker die erin donderd
Voor mannen die binnen 10 sec klaarkomen is zo'n flubberdoos ideaal want als je gewoon beetje in zo'n holle doos ligt te raggen kan het best een tijdje duren.
Maarja das ook verre van geile sex
Dus ja strakheid is zeker van belang maar smaken verschillen
een ex van me had een grote gleuf, soms had ik het gevoel dat ik met mijn lul in de lucht aan het prikken was, dus doe maar een strakkere kut
Onzin, de meeste mannen hebben gewoon een kleintje!
vind het mooiste dat je alleen streepje ziet en geen atributen eruit,
En dan als je naar binnen gaat dat het niet voelt als een emmer die je in een water put laat zakken en geen weerstand voelt