Ik vraag me af of de Gay populatie en andere openminded party people partyflock mijden ?
Gay populatie
Ik versta daaronder overigens mensen die elkaar niet veroordelen om wie of wat ze zijn ! Dus of je nou bijvoorbeeld hetero, bi-sexueel,homo of travestiet bent
Hetro's kunnen ook openminded zijn..
*klik*
ja weet ik..maar is ander feest, andere mensen en overdag...
denk dat je Club red&blue bedoelt
respect hebt voor je medemens....en uit je dak durft te gaan......lekker in het leven staat...dan wat je geaardheid is......WEES JEZELF ER ZIJN AL ZOVEEL ANDERE
helemaal mee eens
Niet lullig bedoeld maar hetero's zijn overal overheersend. 10% van Nederland is homo dus zijn ze toch vrij regelmatig in de minderheid
kan mij het boeien wat iemand zijn geaardheid is.....ben meer benieuwd of je een leuk mens bent....aandacht aan je uiterlijk besteed...respect hebt voor je medemens....en uit je dak durft te gaan......lekker in het leven staat...dan wat je geaardheid is......WEES JEZELF ER ZIJN AL ZOVEEL ANDERE
ja zo hoort het ook...denk dat je Club red&blue bedoelt
10% is een te groot compliment voor die viespeuken, maak er 5% van, anders voel ik me niet veilig in een elftal
leuk topic
hx...en moeilijk ook gezien de vele tegenstellingen...eigenlijk dacht ik dat de 2 scenes al wat dichter tegenelkaar zouden liggen en elkaar beter zouden begrijpen
er is een verschil
als je geaccepteerd wil worden ga je gewoon naar een optocht of kermis als ieder ander
Dan zou je niet als jezelf ergens heen kunnen gaan
Ik loop toch ook niet te koop dat ik Hetero ben
er is een verschil
je hebt homos en flikkers
een homo valt op mannen en gedraagt zich normaal en valt niet op in de massa
(niks mis mee)
maar flikkers die overdreven verwijft doen omdat ze dan aandacht krijgen en die shit
daar moet ik echt niks van hebben
ze willen geaccepteerd worden
maar willen wel eigen optocht en dag op de kermis
als je geaccepteerd wil worden ga je gewoon naar een optocht of kermis als ieder ander
is dezelfde shit als wanneer straks in tilburg moslim donderdag ofzo komt
Gay populatie en andere openminded party people
En dat er universiteiten zijn die homo's weigeren (het is echt zo!)
Ik loop toch ook niet te koop dat ik Hetero ben ?
Jij loopt toch ook hand in hand met een meisje over straat
Je geeft je vriendin toch ook gewoon een kus op straat/in een winkel of whatever?
Of doe je dat allemaal thuis, achter gesloten gordijnen, omdat de rest van de wereld niet hoeft te weten dat jij hetero bent?
Ook eigenlijk niet ik vind dat gebek op straat echt verschrikkelijk ongeacht of het 2 mannen/2 vrouwen/of hetero stel is.
huis