Partyflock

Forumonderwerp · 1092758
Waarschuw beheerder
donateur
Ik net, omdat ik in de gebaksdoos keek :frusty:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Vroegah.....ik flikte wel eens wat met buurtgenootjes, dan belde die tyfusleiert de volgende dag naar mijn werk en vroeg ie naar mij...alleen sprak je dan met meneer de Beer van Politie Amstelland....dat flikte hij zo vaak dat ik op staande iets ontslagen ben...:'):lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 mei 2010 om 16:29:
Collega die iets zei dat verkeerd viel, met kopstoot ze neus gebroken. Had nog geluk dattie geen aangifte heeft gedaan

Ja maar jij bent ook een zware baas! of niet bassie?

Waarschuw beheerder
hahahah, omdat ik elke dag geld uit de kassa jatte, werkt in de supermarkt was 15, ja dan is geld verleidelijk, heb er een maand gewerkt, na 3 dagen kon ik de verleiding niet meer weerstaan, maar het mooie was kreeg ook nog gewoon mijn salaris:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben gelukkig nog nooit ontslagen, wel is mijn contract eens niet verlengd, maar dat was puur om andere redenen.
Waarschuw beheerder
Ik gok, omdat je in je party outfit, als te zien in je fotoalbum, naar werk bent gegaan.
Het mannelijk personeel had toen totaal geen rendement meer, dus moet je eruit. simpel :D

ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 juni 2010 om 21:34:
, maar dat was puur om andere redenen

ja welke, das de vraag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bobo-san op maandag 31 mei 2010 om 13:12:
ik heb 2 weken aan het lassen geweest in de serre

Is de serre wel lek dicht?

Waarschuw beheerder
Alleen bij mijn 1e vakantie baantje. Bollenpellen, dat werk was zo spannend dat ik er van in slaap viel :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
1x Ontslagen wegens ziekte en geen andere plaats binnen het bedrijf voor mij.

verder alleen wegens afloop uitzendcontracten.(voor mn 24e)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NXS aka Droogkloot op donderdag 27 mei 2010 om 11:31:
KPN=Klote!

Als ze blij met je zijn, dan gaan ze heel ver. Heb midden in de crisis toch een vast contract gekregen. Helaas werden er die week wel 20 andere mensen uitgegooid.. sorry guys :flower:
Waarschuw beheerder
Bij mij gaan ze meestal als mijn contract bijna ten einde loopt reorganiseren..
En dan ben ik dus weer de sigaar :)

Waarschuw beheerder
Ben ik vandaag gewoon ontslagen..:/..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik werkte bij een paprikakweker 6 jaar terug, als vakantiebaan. Met een stel Polen. 1 van hun was 'n gast die maar 3 jaar ouder dan mij was, we gingen altijd jointje roken tijdens de pauze enzo. Dat was 't probleem echter niet.

We bekogelden elkaar met rotte paprika's vanuit elkaars rij, uit verveling. En op een gegeven moment vond de eigenaar van de kas in mijn rij een kapotgegooide paprika. Met een halloween-gezicht erin gesneden.

Vanwege snijden in de paprika's, heeft-ie me toen ontslagen.

:loser: