| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2010 om 21:00 |
3 vechtpartijen gezien tussen duitsers bij de kluisjes van ingang E na 't einde van 't feest.
maar ja laat die lekker elkaar de kop in slaan hebben we van die lui misschien geen last meer volgende keren
Ik heb juist alleen maar meegekregen dat je overal wel mocht roken van de stewards. Zal je wel net weer degene hebben getroffen die niet geneukt hadden ofzo.
Gek trouwens dat dat Q-dance niet even netjes sorry zegt voor deze blunder.
Haha, volgens mij werd het gewoon gedoogd, vorig jaar was er nog weleens een uitsmijter die vroeg of je je peuk uit wilde maken, nu was er niemand die iets zei...
Maar goed, in principe is 't ook belachelijk om je bezoekers in de kou buiten te laten staan.
7. etc. etc.
Temperatuur was perfect dit keer. Stond links vooraan heel de avond waar overigens ontiegelijk veel ruimte was, dit was dus perfect. Continu toevoer van koele lucht door de uitgang naar de wc's. Mogen ze van mij elk jaar zo doen. Een stuk beter dan dat sauna gevoel van voorgaande jaren.
Naar mijn inzien was het geluid ook beter? Ook al merkte ik bij binnenkomst dat een paar speakers flink te hard afgesteld stonden want die konden het niet aan kraakte van hier tot gunter. Misschien tijd voor nieuwe?
Heb bij de wc's ook nooit langer als 5 minuten moeten wachten.
Drinken halen koste je max 5 minuten linksvoorin.
En gewoon lekker binnen roken, steward stond naast ons zei er niks van behalve of wij ze wel uit wilde maken als we ze weg gooide
Al met al vond ik persoonlijk deze editie kwa organisatie stukken beter. Show wordt wel elk jaar minder maar de kwaliteit van de sets en het geluid maakte dit gewoon goed.
De rookruimte was verwarmd. Hadden ze dat met de wc's maar gedaan.
haha, paar vrienden van me durfte het zelf niet aan om mee te nemen, dus nam ik ze voor ze mee
11 groene jumbo's ben ik deaud
Dan had ie zeker teveel angstzweet aan ze zweetzak hangen?
Ze pakte die vriendelijke man er tussenuit en werd naar de zeikant getrokken, en de hond liep gewoon mee met ze snuit in die gast ze kruis, zonder hem er uit te halen.
het is geen buurthuis waar je in staat ofzo
stoer bekkie hoor voor een 17 jarige voor het zelfde geld zat die hond bij jouw zweetzak?? en dan,... met je 11 stuks??
janken + flinke boete!! (als je er al zo simpel vanaf kunt komen)
wijsheid komt ook met de jaren he als je 17 bent, heb je duidelijk nog geen kaas gegeten daarvan
hoe hoog is eigenlijk een boete als je gepakt word?? per pilletje bv..?
En met zoiets waarschijnlijk ook 'n proces verbaal en 'n taakstraf. Want die 11 zijn niet voor eigen gebruik
http://www.2link.nl/boetesinnederland.html
Dat overzicht is uit 2008
maar dan zit je lekker op je 17de vanwege een "vriendendienst"
Ik denk dat voor pillen wel weer andere prijzen zijn toch?
Dat overzicht is uit 2008
tenminste op defqon 20 eu per pil weet niet volgens mij ligt het aan de hoeveelheid en wat je nog meer bij je hebt en natuurlijk als je als eens vaker gepakt bent
20e per pil?
Denk niet dat ze je 20e per pil gaan rekenen als jij 'n zakje van 30 onder je zak heb liggen. God, die komen nog net niet klaar en kunnen niet wachten om dit soort dingetjes aan de krant te melden, zodat 't lijkt alsof ze heel wat hebben gevangen.
Maar heb niet 't idee dat als jij mee moet naar achter en ze vragen je of je wat bij je hebt en je levert 2 pilletjes in en dat is ook echt 't enige wat je bij je hebt dat ze je heel hard gaan naaien.
tenminste op defqon 20 eu per pil
jupss 7 stuks € 140,-
mijn ervaring dan he, kan bij anderen natuurlijk wel heel anders zijn. beleid van tegenwoordig is net zo kut als op flock jwt!
zowieso kan ie 60 tot 120 uur taakstraf krijgen + een kleine 500? euro boete
dan worden er duidelijk verschillende bedragen gehanteerd....
ik lees...: 5 pillen en 330 euro boete!
7 pillen en 500 euro boete!
5 pillen en 500 euro boete ...... er zit dus nogal verschil in!!
nja, 11 stuks, daar wil je niet mee gepakt worden
dan worden er duidelijk verschillende bedragen gehanteerd....
Wat je zegt, volgens mij doen ze 't allemaal lekker op hun eigen manier.
De drugs hongs zijn de vloppers en de agentjes zijn de jewwies
en vriendjes worden met jeugdzorg
zoals met het verkeer etc. zijn vaste prijzen of iig die zijn allemaal bekend. met drugs is niet alles vastgelegt!
klopt. soms wordt je gepakt met bijv. 2 en moet je het inleveren en bij een andere mag je doorlopen en krijg je een waarschuwing mee dat je je wel ff moet gedragen
ekt he
Ze willen gewoon de vrijheid hebben voor natura enzulks.
Is dat nooit eerder gezegd? Kan me niet voorstellen dat die link nog nooit gelegd is
hoe hoog is eigenlijk een boete als je gepakt word?? per pilletje bv..?
toen ie die 11 stuks vast plakte met tape onder zn zakkie
zijn baasjes hoor
nog niet eerder gehoord of gelezen dus :applaus: voor Kiets
vriend van me is is gepakt in de HMH met 9 pillen, kreeg een boete van 450 eurries.. Als die er 10 bij zich had gehad had die mee naar het bureau gemoeten..
Als ik de reacties weer is lees ben ik blij dat ik heerlijk los ben gegaan op Awakenings..
Ik zal wel de verkeerde kant op hebben gekeken ofzo, maar van een show zag ik toch niet echt veel o.O
Volgens mij zijn die hekken best aan de kant te zetten aan 't einde van het feest.
vriend van me is is gepakt in de HMH met 9 pillen
Dat doen ze vaak ook wel. Bij de uitstroom heb ik geen vertraging gehad