Partyflock

Forumonderwerp · 1092302

Onderwerp is dubbel!

Zie "Defqon 1 12-6-2010" voor eenzelfde onderwerp.
Ergeren jullie je ook zo aan mensen die TOTAAAL niet van hardstyle houden. NOOIT naar luisteren NOOIT naar feesten gaan.
die dan kaartje hebben voor defqon 1. heel de dag stilstaan, er geen RUK aan vinden. maar wel al 2 maanden van te voren DEFQON 1!!
heel stoer in dr msn naam hebben staan. En dan vervolgens wel heel stoer tegen iedereen gaan vertellen dat ze op DEFQON zijn geweest. JIPPIE!
ik heb overigens wel een kaartje, maar baal er gewoon van dat mensen die van hardstyle houden, maanden naar defqon uitkijken (voor menig hardstyle
liefhebber HET feest van het jaar) niet kunnen gaan omdat ze geen kaartje te pakken hebben kunnen krijgen
ik zeg,

WE ONLY WANT THE REAL PARTY PEOPLE IN THE HOUSE!!
Anders vraag 250 euro voor 2 kaartjes
Uitspraak van Mu= op vrijdag 7 mei 2010 om 16:33:
Anders vraag 250 euro voor 2 kaartjes

220,- hoor ;p
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 7 mei 2010 om 16:35:
220,- hoor

voor dat bedrag hoop ik dat ie goed kan pijpen:/

gewoon overal 9999999999999999 bieden, vinden ze leuk
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 7 mei 2010 om 16:35:
220,- hoor

wie bied hoger?
hoor ik 500?
Uitspraak van Kiets op donderdag 6 mei 2010 om 22:07:
ik had het niet tegen jou, Just_Industrial, maar tegen de topic opener

vooruit dan maar (f)
Uitspraak van meb op vrijdag 7 mei 2010 om 11:25:
als je hartslag niet aan 180 zit is er iets mis

ghehe juist dat is de instelling
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 7 mei 2010 om 16:23:
nog erger zijn de mensen die ze kopen zo houden we die markt in stand helaas

Explain......

De mensen die net als ik geen 1x willen missen en dit ook nog niet hebben kost het een vermogen aan die mafkezen die voor 1 kaart 120,- of meer vragen!!!! De hele verkoopmanier werkt niet voor iedereen en dit geeft al veel stress en frustraties!!!

En je moet ook nog maar afwachten of je kaarten wel ECHT zijn want tegenwoordig kun je (om maar een vb te noemen) zo een ticket verkopen en nog een x uitprinten, zorgen dat je er 's ochtends eerder bent dan de koper die je via marktplaats hebt opgelicht en 2 vliegen in 1 klap slaat dus verdienen en niks van Defqon missen!!

ZOU DIT VB IEMAND ZO KUNNEN OVERKOMEN OF.......?????????? WAAR ZIJN WE MEE BEZIG MENSEN????!!
aan je profiel te zien ben je uberhaupt nog nooit op defqon geweest... snap je punt niet zo
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 7 mei 2010 om 12:03:
Ik ben het wel met hem eens, kwam op Iqontrol ook 2 meisjes tegen die chagerijnig voor zich uit aan het kijken waren. Ik vroeg of het gezellig was, kreeg ik een snauw terug. Toen ik vroeg of ze nog defqon kaartjes hadden bemachtigd bleek dat zo te zijn en toen laaide ik ook wel even van binnen. Aangezien ik zelf pas van de week via via na een hoop moeite mijn kaartje heb geregeld.

Wat bezielt je zulke meiden aan te spreken :lol: en nog doorvragen ook :lol:
Uitspraak van L@DY LUN@TIC op vrijdag 7 mei 2010 om 23:18:
en dit geeft al veel stress en frustraties!!!

En dan moet het echte leven nog beginnen :lol:
Uitspraak van glenn91 op donderdag 6 mei 2010 om 19:10:
Ergeren jullie je ook zo aan mensen die TOTAAAL niet van hardstyle houden. NOOIT naar luisteren NOOIT naar feesten gaan.
die dan kaartje hebben voor defqon 1. heel de dag stilstaan, er geen RUK aan vinden. maar wel al 2 maanden van te voren DEFQON 1!!
heel stoer in dr msn naam hebben staan. En dan vervolgens wel heel stoer tegen iedereen gaan vertellen dat ze op DEFQON zijn geweest. JIPPIE!
ik heb overigens wel een kaartje, maar baal er gewoon van dat mensen die van hardstyle houden, maanden naar defqon uitkijken (voor menig hardstyle
liefhebber HET feest van het jaar) niet kunnen gaan omdat ze geen kaartje te pakken hebben kunnen krijgen
ik zeg,

WE ONLY WANT THE REAL PARTY PEOPLE IN THE HOUSE!!

wie gaat er dan ook naar defqon :dood:
Uitspraak van L@DY LUN@TIC op vrijdag 7 mei 2010 om 23:18:
Explain......

De mensen die net als ik geen 1x willen missen en dit ook nog niet hebben kost het een vermogen aan die mafkezen die voor 1 kaart 120,- of meer vragen!!!! De hele verkoopmanier werkt niet voor iedereen en dit geeft al veel stress en frustraties!!!

En je moet ook nog maar afwachten of je kaarten wel ECHT zijn want tegenwoordig kun je (om maar een vb te noemen) zo een ticket verkopen en nog een x uitprinten, zorgen dat je er 's ochtends eerder bent dan de koper die je via marktplaats hebt opgelicht en 2 vliegen in 1 klap slaat dus verdienen en niks van Defqon missen!!

ZOU DIT VB IEMAND ZO KUNNEN OVERKOMEN OF.......?????????? WAAR ZIJN WE MEE BEZIG MENSEN????!!

dat is de reden dat ik tegen internet-tickets ben:S