Partyflock

Forumonderwerp · 1091916
7 volgers · 67923x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-4
Het nieuwe deel is bekend gemaakt en staat op de agenda voor 9 November dit jaar.

Ontwikkelaar Treyarch heeft aangekondigd dat de studio werkt aan het nieuwe deel in de Call of Duty-reeks, genaamd Call of Duty: Black Ops. De game komt op 9 november uit, al is het niet zeker of het hier gaat om een Amerikaanse, Europese of wereldwijde releasedatum.

Het is ook niet bekend op welke platformen de nieuwe Call of Duty uitkomt, al valt het te verwachten dat de game op Xbox 360, PlayStation 3 en PC verschijnt. Treyarch heeft al wel een website voor de game opgericht, waarop je ervoor kunt kiezen de game op Facebook en Twitter te volgen.

Eerdere geruchten over de nieuwe titel waren dus correct. Volgens dezelfde geruchten gaat de nieuwe Call of Duty zich afspelen tijdens de Koude Oorlog, waarbij spelers onder andere Vietnam kunnen bezoeken.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/58006/call-of-duty-black-ops-verschijnt-op-9-november

De website(bevat een trailer): http://www.callofduty.com/blackops/home/agegate

Enjoy :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op zaterdag 15 januari 2011 om 13:20:
maar heb paar keer death machine gehad

geweldig! die heb ik ook een paar keer gehad...
En ook die atack dogs. Die zijn ook lachen... had ze laatst bij Launch... campers op sporen met die beesten!
Als ze ergens niet bij kunnen gaan ze er bij staan blaffen... sticky er op en naar de volgende.. :D
Uitspraak van Joey Buttafucko op zaterdag 15 januari 2011 om 13:20:
verder altijd spyplane:/

of ammo :nocheer:
Waarschuw beheerder
ik zal wel een 'ouwe lul' zijn, maar ik ben gewend aan de BF serie (bad company 2 etc) dus ik installeer eens Black Ops op mijn pc als test en denk wtf? het is net Quake III Arena, maar dan met 'echte' guns.... een beetje van het 'wie heeft de meeste frags' idee....
Gelukkig niet gekocht dus "uninstalled" :p
Waarschuw beheerder
Net halve middag one in the chamber gedaan, was weer een zeer vermakelijke afwisseling!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmpLiF1eR op maandag 17 januari 2011 om 14:34:
bad company 2 etc

heb die laatst ook gekocht maar kan maar niet aan de gameplay wennen, enige fijne is de grote mappen

moh limitid is wel een hele vette game alleen erg weinig spelers..

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.gamer.nl/video/63153/de-eerste-map-pack-van-call-of-duty-black-ops-onthuld

Zitten echt wel lijpe maps tussen :D
Waarschuw beheerder
Stadium lijkt mij het vetste..Andere lijke me te groot..
Maar ik wacht ff af met die mappack, want weer 15 euro voor 4 maps slaat eigenlijk helemaal nergens op:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 17 januari 2011 om 23:42:
15 euro voor 4 maps slaat eigenlijk helemaal nergens op

Idd, maar wel halen ;)

Waarschuw beheerder
spas met silencer ook wel lachen

heb CTF nu helemaal ontdekt,

tactical insertion ergens achter in het terrein bij de vlag leggen en je kunt ze continu knifen:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 januari 2011 om 23:31:
http://www.gamer.nl/video/63153/de-eerste-map-pack-van-call-of-duty-black-ops-onthuld

godverdomme :roflol: die gast op 0:21 zijn ogen dansen echt alle kanten op hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 17 januari 2011 om 23:42:
Stadium lijkt mij het vetste

idd, al zal ik ze toch niet halen
Waarschuw beheerder
Whe nou je het zegt:lol:

Das die Josh Olin:dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 januari 2011 om 23:31:
Zitten echt wel lijpe maps tussen

Lijkt me niets zo op het eerste gezicht

Maar ja... Ga zoiezo geen 12€ uitgeven voor een paar map :rot:
Waarschuw beheerder
sniper levels :woop:
Waarschuw beheerder
Hoe krijg je eigenlijk de pro van je perk?

ik heb eigenlijk altijd scavenger op opstaan maar hij gaat maar niet naar pro...
ook Hardline krijg ik niet op pro..

Waarschuw beheerder
bij perk op vierkantje drukken dan zie je wat je daarvoor moet doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 18 januari 2011 om 12:29:
sniper levels

tja quickscopen gaat opzich wel lekker nu :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 18 januari 2011 om 13:01:
tja quickscopen gaat opzich wel lekker nu

daar waag ik me al niet meer aan :roflol: enkele keren met MW2 geprobeerd,ma wat een drama 8)
Waarschuw beheerder
had zaterdag echt een mooie in winning killcam in ffa van moeilijk ver in de killcam zag je kogel echt 3meter rechts door de muur gaan van waar die gozer stond :lol: maar was niet op mn eigen account helaas haha
Waarschuw beheerder
movie or didnt happen :[

:P
Waarschuw beheerder
:lol: ik zal is kijken of ik m nog kan terughalen bij hem
Waarschuw beheerder
Is echt te nep dat quickscopen... Of de herhaling klopt niet maar zelfs als ie me in m'n kleine teen raakt ben ik dood :lol:
Waarschuw beheerder
Bij Black Ops juist niet..
Zo veel hitmarkers:dood:
Het is niet 'realistisch' nee, maar dat zijn zoveel dingen op CoD niet..
Quickscopen moet je tenminste nog oefenen, kan niet iedereen en is leuk..Maar dat halen ze er dan wél uit omdat die huilie's er niet tegen kunnen:')

Zaterdag ook nog een paar goeiens quickscopes op de mat gelegd in CoD 4:woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 18 januari 2011 om 14:06:
Maar dat halen ze er dan wél uit omdat die huilie's er niet tegen kunnen

ja idd als die dan een beetje na had gedacht had ie gewoon een quickscopelobby in wager matches ofzo moeten toevoegen :lol: en dan als je langer inzoomt dan 2 sec ofzo punten afgaan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 18 januari 2011 om 14:17:
en dan als je langer inzoomt dan 2 sec ofzo punten afgaan:lol:

:D
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=CxlhBpETgiA

nog ff en black ops heeft ook alleen maar hacked lobbys :gaap:
Waarschuw beheerder
Zo pauper al die hacks:dood:

Is gelukkig nog niet op de 360..
Maar op MW2 waren er ook wel hacked lobby's (maar daar kon je niet zomaar random in)..Dus zal voor Black Ops ook wel een keer komen ja
Waarschuw beheerder
nu een al en hacked lobbys op mw2 en cod4 op ps3

Waarschuw beheerder
nieuwe maps zien er trouwens tof uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 18 januari 2011 om 19:33:
http://www.youtube.com/watch?v=CxlhBpETgiA&feature=player_embedded

nog ff en black ops heeft ook alleen maar hacked lobbys

vette kk nerds dat soort gasten, die verneuken het compleet :/
Waarschuw beheerder
idd weetje als je t lekker voor een private houdt (Y) maar gvd kan niet eens meer normaal een potje spelen
Waarschuw beheerder
d8 gister ga weer eens BO doen... na 5 minuten gewacht te hebben eindelijk in een lobby... laadscherm komt! en ja hoor... vastloper! ik heb godverdomme een net nieuwe ps3, wat een kk spel! mijn NAT staat ook op strict terwijl ik met CoD 4 en MW2 vet vaak host was en daar staat Nat: Open.

als je de oude cod weer eens doet dan zie je pas hoe kut BO loopt... (op de ps3 dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 19 januari 2011 om 08:13:
idd weetje als je t lekker voor een private houdt maar gvd kan niet eens meer normaal een potje spelen

bij MW2 van de week ook, voordat ik een class gekozen had hoorde ik al een AC-130 als een malle tekeer gaan :/

alleen zat ik weer vast en kon die lobby niet verlaten grafkenkerbende :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 19 januari 2011 om 08:33:
NAT staat ook op strict terwijl ik met CoD 4 en MW2 vet vaak host was en daar staat Nat: Open.

dat viel mij ook al op :lol: heb overal open en in bo moderate :lol: pauperspel

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 19 januari 2011 om 08:46:
bij MW2 van de week ook, voordat ik een class gekozen had hoorde ik al een AC-130 als een malle tekeer gaan

alleen zat ik weer vast en kon die lobby niet verlaten grafkenkerbende

ja joh zwaar irritant :gaap: gister ff met sjeep avondje in een modded lobby gezeten en moet zeggen dat ik t nu wel weer heb gezien, enige leuke eraan is dat je bijv gun game/one in a chamber kan kiezen dat is wel leuk als je met een paar in je eigen private zit..

verder hadden we afghan even een andere uiterlijk gegeven :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 19 januari 2011 om 09:20:
gister ff met sjeep avondje in een modded lobby gezeten en moet zeggen dat ik t nu wel weer heb gezien, enige leuke eraan is dat je bijv gun game/one in a chamber kan kiezen dat is wel leuk als je met een paar in je eigen private zit..

verder hadden we afghan even een andere uiterlijk gegeven

had dat ff gezegd dat je dat aant doen was, hak wel ff gejoined. wil dat wel eens zien.
Waarschuw beheerder
wel grappig, allemaal extra bomen en vliegtuigen neergepleurd leek wel een jungle :lol:
Waarschuw beheerder
Onder leiding van Activision-Blizzard ontwikkelde Treyarch Call of Duty: Black Ops, een nieuwe Call of Duty die zich afspeelt tijdens de Koude Oorlog en waarin de online multiplayer zeer belangrijk is.
Een typische uitgever zou dan ook veel aandacht besteden aan die multiplayer zodat die perfect loopt, maar Activision is geen typische uitgever. De laatste maanden mag Activision rekenen op veel kritiek omwille van de aanhoudende connectieproblemen met de servers van de game. In plaats van de situatie op te lossen heeft Activision nu een andere aanpak gekozen. Senior support representative Dov Carson heeft aan blogger Jason Koblovsky - één van de klagers - laten weten dat als de klachten doorgaan, ze gewoon de multiplayer van de game sluiten. Carson biedt de blogger ook een one-time oplossing aan om de game om te ruilen voor een ongeopend exemplaar zodat hij het kan omruilen bij de retailers; een andere Activision game of een Xbox 360/PC versie van de game.

We zijn benieuwd naar de verkopen van de volgende Call of Duty op de PlayStation 3.

bron: forum Insidegamer
wtf..?
Waarschuw beheerder
Kunnen ze niet maken:lol:
Dan gaan er namelijk ekt dooie vallen bij Activision denk ik8)

Waarschuw beheerder
hehe mensen zijn gek geworden daar.kunnen ze juridisch ook niet maken.
Waarschuw beheerder
Heeft ie het dan ook alleen over sluiten op de PS3?
Want dat zou al helemaal belachelijk zijn, en gewoon toegeven hoe pauper Treyarch is bezig geweest met dit spel:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Whaaahahahaha, laten ze 't alsjeblieft doen!! Dan weten ze zeker dat ze de volgende COD niet meer hoeven te verkopen :lol:

Wat een pruts bedrijf is 't toch ook :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 19 januari 2011 om 13:12:
Onder leiding van Activision-Blizzard ontwikkelde Treyarch Call of Duty: Black Ops, een nieuwe Call of Duty die zich afspeelt tijdens de Koude Oorlog en waarin de online multiplayer zeer belangrijk is.
Een typische uitgever zou dan ook veel aandacht besteden aan die multiplayer zodat die perfect loopt, maar Activision is geen typische uitgever. De laatste maanden mag Activision rekenen op veel kritiek omwille van de aanhoudende connectieproblemen met de servers van de game. In plaats van de situatie op te lossen heeft Activision nu een andere aanpak gekozen. Senior support representative Dov Carson heeft aan blogger Jason Koblovsky - één van de klagers - laten weten dat als de klachten doorgaan, ze gewoon de multiplayer van de game sluiten. Carson biedt de blogger ook een one-time oplossing aan om de game om te ruilen voor een ongeopend exemplaar zodat hij het kan omruilen bij de retailers; een andere Activision game of een Xbox 360/PC versie van de game.

We zijn benieuwd naar de verkopen van de volgende Call of Duty op de PlayStation 3.

Brong?