Partyflock

Forumonderwerp · 1091916
7 volgers · 67629x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-4
Het nieuwe deel is bekend gemaakt en staat op de agenda voor 9 November dit jaar.

Ontwikkelaar Treyarch heeft aangekondigd dat de studio werkt aan het nieuwe deel in de Call of Duty-reeks, genaamd Call of Duty: Black Ops. De game komt op 9 november uit, al is het niet zeker of het hier gaat om een Amerikaanse, Europese of wereldwijde releasedatum.

Het is ook niet bekend op welke platformen de nieuwe Call of Duty uitkomt, al valt het te verwachten dat de game op Xbox 360, PlayStation 3 en PC verschijnt. Treyarch heeft al wel een website voor de game opgericht, waarop je ervoor kunt kiezen de game op Facebook en Twitter te volgen.

Eerdere geruchten over de nieuwe titel waren dus correct. Volgens dezelfde geruchten gaat de nieuwe Call of Duty zich afspelen tijdens de Koude Oorlog, waarbij spelers onder andere Vietnam kunnen bezoeken.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/58006/call-of-duty-black-ops-verschijnt-op-9-november

De website(bevat een trailer): http://www.callofduty.com/blackops/home/agegate

Enjoy :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind m niet zo boeiend eerlijk gezegd.. alleen die wager matches zijn wel leuk

Waarschuw beheerder
donateur
speelt fijner als mw 2 vind ik, wat is jullie favo wapeng?
Waarschuw beheerder
donateur
Die game dat je maar met 1 kogel begint zit alleen maar in die wager matches..
Waarschuw beheerder
moet echt die famas unlocken, wordt gek van die kk m16
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 10 november 2010 om 00:41:
moet echt die famas unlocken, wordt gek van die kk m16

3 round burst :lol:
Wel gek, want in de SP is 'ie vol automatisch :\

Famas :lief:
En speel veel met de AK74u
Waarschuw beheerder
-1
ja in mw2 was famas burst wapen toch? tis maar net wat ze erin stoppen natuurlijk...
Waarschuw beheerder
-1
Echt ruk!!! Ik heb mijn laptop pas over 2 á 3 weken terug ,dus kan dan pas spelen. Ben echt tyfus jaloers :@
Waarschuw beheerder
-1
Ben lvl 31 nu..
Enige grote minpunt is dat je echt alles kunt kopen ipv verdienen dmv headshots ofzo net als in MW2
Als je lvl22 bent kun je meteen alle camos kopen voor 250 punten:/
Ook geen titles/eblems alleen te verdienen dmv challenges..alles kopen maakt het toch wat minder vet om met 1 wapen de challenges te halen:(
En de snipers zijn haast onmogelijk vergeleken met MW2..

Voor de rest qua gameplay is ie stukken beter dan MW2:jaja:
Waarschuw beheerder
-1
wat een heerlijk spel mp speelt echt heerlijk, en wat een rust vergeleken met mw2 het is minder kip zonder kop geren :yes:
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 10 november 2010 om 02:43:
Enige grote minpunt is dat je echt alles kunt kopen ipv verdienen dmv headshots ofzo net als in MW2
Als je lvl22 bent kun je meteen alle camos kopen voor 250 puntenanm
Ook geen titles/eblems alleen te verdienen dmv challenges..alles kopen maakt het toch wat minder vet om met 1 wapen de challenges te halen

absoluut mee true vindt het ook erg jammer maar dat is tot nu toe het enige min punt wat ik ben tegen gekomen in vergelijking met black ops.

famas vindt ik een heerlijk geweer (Y) paar echt brute levels bij :D

ik ben best tevreden met deze game :D(Y) hier geen heeeeeeel veeeeeel uur inzitten :D

even ochtend werken en vanmiddag lekker knallen...
Waarschuw beheerder
-1
mensen waar kun je je titel veranderen? embleem lukt wel, maar titel kan ik echt niet vinden.

Uitspraak van Richard op dinsdag 9 november 2010 om 23:26:
3ARC UNLOCK

(y) thanx...

nieuwe of de oude WaW maps?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Soon. op woensdag 10 november 2010 om 07:44:
mensen waar kun je je titel veranderen? embleem lukt wel, maar titel kan ik echt niet vinden.

helemaal onderaan waar je ook je embleem veranderd:P
Waarschuw beheerder
-1
mensen ik ben nu op een level sp en kom niet verder
100 keer geprobeerd en steeds dood

het is in het level dat je eerst in een zee container zit en dan moet je eruit iemand met een bijl dood maken en dan in de schaduw blijven dat gaat goed alleen na 2 minuten wordt ik steeds gezien!!
help:(

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MIMO op woensdag 10 november 2010 om 08:46:
het is in het level dat je eerst in een zee container zit en dan moet je eruit iemand met een bijl dood maken en dan in de schaduw blijven dat gaat goed alleen na 2 minuten wordt ik steeds gezien!!
help:(

Je moet in de schaduwen blijven
Artiest {SHOWLIST artist 102145, 69359}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 08:48:

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 08:48:

ja dat weet ik

alleen die kerel staat dan in een hoek naar een vijand te kijken ik heb overal al gezeten volgens mij
en elke keer wordt ik gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MIMO op woensdag 10 november 2010 om 09:04:
alleen die kerel staat dan in een hoek naar een vijand te kijken ik heb overal al gezeten volgens mij
en elke keer wordt ik gezien

knife je die boy tok

Waarschuw beheerder
When everything else fails, go in guns blazing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim :X op woensdag 10 november 2010 om 09:07:
knife je die boy tok

probeer ik dat wel eens
hopelijk kom ik dan verder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 09:12:
When everything else fails, go in guns blazing

ja dacht ik ook
maar als je een kilt kan je geen geweer pakken :(

Waarschuw beheerder
ai jammer. Beter komt mijn versie vandaag ook binnen :[ echt kut dat ie nog niet binnen is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 09:37:
ai jammer. Beter komt mijn versie vandaag ook binnen :[ echt kut dat ie nog niet binnen is

verheug je nou maar niet te veel, mw2 was beter..

sowieso waren de graphics mooier in mw2 en de singleplayer valt mij ook vies tegen..
Waarschuw beheerder
bij die schaduwen moet je eerst die eerste gast killen... dan verder rennen in de schaduw totdat die helikopter voorbij is... dan krijg je een seintje van je maat dat je weer verder kan... dus door rennen... dan kom je bij een stukje waar een gast in het licht staat, knife die gast in zijn rug, dan ben je er volgens mij al doorheen... ik moest hem ook wel een paar keer opnieuw doen hoor.

Uitspraak van Degiebody op woensdag 10 november 2010 om 08:29:
helemaal onderaan waar je ook je embleem veranderd

Bij Player card dus?

heb daar al gekeken, maar weet bijna zeker dat het daar niet zit...

helemaal onderaan staat Prestige (nog op slot) als ik het mij goed herriner!

Waarschuw beheerder
donateur
Was de bedoeling om eerst met de SP te beginnen, maar heb uiteindelijk alleen maar MP gespeeld :D

Eerste reactie was 'leuk', maar ik werd niet omvergeblazen ofzo. Maar uiteindelijk toch even 2,5 uur gespeeld en wel gelijk weer redelijk verslaafd geraakt ;)
Het spelen gaat wel wat rustiger dan in MW2, dat is opzich wel prettig. Al had er best wat meer aktie in gemogen, ik vind de geluiden van de geweren en behorende bij de killstreaks bijvoorbeeld vrij magertjes. Had wel wat harder gemogen. Graphics zijn ook wel wat minder, MW2 was veel strakker en mooier vond ik. Verder vind ik die autootjes er ook niet echt bij passen eerlijk gezegd, al is het wel leuk om er iemand mee op te blazen ;) Ik vond het bij voorgaande delen leuker om dingen vrij te spelen dan dat je nu al vrij snel je favoriete loadout kunt kopen. Ook wel jammer dat de titles niet meer te verdienen zijn, net zoals dat die afbeeldingen voor op je player card er nogal suf uitzien :D

Maargoed ondanks een paar punten van kritiek is het al met al weer een prima COD hoor, met een aantal leuke nieuwe dingen. vind het bijvoorbeeld erg vet dat hij filmpjes opslaat en dat je op een computer met twee personen tegelijk online kan (Y) (al weet ik niet voor wie hij dan de sets rekenen, beiden bij player 1, beiden apart of helemaal neit van de tweede speler?). De levels vind ik wel vet, evenals de setting ervan. Alleen die ene in die wijk met al die huisjes vind ik minder, lijkt wel of je in Toy Story 3 rondloopt zoveel kleurtjes..

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen nog even uitvinden/ervaren welke guns het prettigst schieten..
Heb tot nu toe voornamelijk met de M16 geschoten (met Reflex), dat ging wel lekker moet ik zeggen (Y)
Verder ook wat met de MP5K, die is wel aardig, maar swiept wat veel vind ik.

Benieuwd welke gun er straks nog bijkomen, zit nu op lvl13.
Waarschuw beheerder
speel nu voornamelijk met de AKu (smg) (silenced + red dot) fijn ding!

verder ook die gali ofzo? (assault wapen, ook wel fijn) Famas is ook wel ok.. alleen weinig damage.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op woensdag 10 november 2010 om 10:38:
AKu

gali

Die ken ik allebei nog niet, zal ze in de gaten houden ;)

Die Red Dot ziet er wel lelijk uit op sommige wapens :D Zoals bijvoorbeeld die MP5..

Famas is ook wel ok.. alleen weinig damage.

Schiet wel lekker ja, alleen wel apart dat hij nu ineens automatisch is, terwijl hij in voorgaande delen altijd in bursts schoot :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 10:17:
Was de bedoeling om eerst met de SP te beginnen, maar heb uiteindelijk alleen maar MP gespeeld :D

Hier hetzelfde verhaal.
Eerste reactie was 'leuk', maar ik werd niet omvergeblazen ofzo. Maar uiteindelijk toch even 2,5 uur gespeeld en wel gelijk weer redelijk verslaafd geraakt ;)
Het spelen gaat wel wat rustiger dan in MW2, dat is opzich wel prettig. Al had er best wat meer aktie in gemogen, ik vind de geluiden van de geweren en behorende bij de killstreaks bijvoorbeeld vrij magertjes. Had wel wat harder gemogen. Graphics zijn ook wel wat minder, MW2 was veel strakker en mooier vond ik. Verder vind ik die autootjes er ook niet echt bij passen eerlijk gezegd, al is het wel leuk om er iemand mee op te blazen ;) Ik vond het bij voorgaande delen leuker om dingen vrij te spelen dan dat je nu al vrij snel je favoriete loadout kunt kopen. Ook wel jammer dat de titles niet meer te verdienen zijn, net zoals dat die afbeeldingen voor op je player card er nogal suf uitzien :D

Helemaal mee eensch... wilde ook zoiets dergelijks gaan typen, nu hoef ik het niet meer te doen (Y)

Vind dat hele economische systeem maar niks, al moet ik wel zeggen dat die wager matches wel kick zijn _o_ En dan niet om de achterliggende gedachte van het geld verdienen e.d.

Meeste wat ik gister gespeeld heb is Stick and Stones _o_

Waarschuw beheerder
donateur
Speel voornamelijk met M16, omdat ik pas level 12 ben en er niks beters is :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 10 november 2010 om 10:49:
wilde ook zoiets dergelijks gaan typen, nu hoef ik het niet meer te doen

Ik dacht ik help je even een handje ;)

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 10 november 2010 om 10:49:
al moet ik wel zeggen dat die wager matches wel kick zijn _o_ En dan niet om de achterliggende gedachte van het geld verdienen e.d.

De speltypes zijn inderdaad wel vet, alleen die geld gebeuren hoeft van mij niet zo..
Waarschuw beheerder
Nieuwe dag, nieuwe kansen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 10:53:
alleen die geld gebeuren

tozzz ;)

wat ik wel irritant en slecht vind is dat de host migration NIET werkt... bij MW2 was het al niet helemaal goed, maar bij BO helemaal niet... hij is nog geen 1 keer verder gegaan als de host wegging. Verder word ik vaak vlak voordat een potje begint uit de lobby geflikkert.

en heeel soms registeert ie niet als ik op een knopje druk :/ vooralbij de triggers heb ik daar last van, maar ook als ik wil bukkken, herladen etc.. das wel cruciaal dacht ik zo.
Waarschuw beheerder
Alleen die ene in die wijk met al die huisjes vind ik minder, lijkt wel of je in Toy Story 3 rondloopt zoveel kleurtjes..

Das de bedoeling he. Ik vind het wel vet.

Weet iemand hoe je die duik doet waarbij je springt en op je buik land?
Paar keer per ongeluk gedaan maar weer niet hoe.
Waarschuw beheerder
rennen + rondje (buk/ligknopje) indrukken. Maar hij doet hem niet altijd ofzo.. als ik hem wil doen, doettie het niet... wil ik hem niet doen, doet ie hem wel :s
Waarschuw beheerder
ik snap niet dat dit spel zulke hoge cijfers krijgt.(ik zie allemaal negens en tienen). het is een tof spel, maar er zitten behoorlijk wat fouten in. echt een 7.5 maximaal.
Waarschuw beheerder
welke dan?
Waarschuw beheerder
welke vauten bedoelde ik...

Waarschuw beheerder
oh haha

minpunten:

- framedrops tijdens multiplayer
- lag tijdens multiplayer, terwijl iedereen een goede ping heeft
- geen klok tijdens bijvoorbeeld search & destroy. irritant, want je weet niet hoe lang een ronde nog duurt.
- ai echt heel slecht soms
- verouderde graphics
- weliswaar dedicated servers, maar dan moet je eerst dokken, wil je er zelf een hosten.

dat zijn toch dingen, waarvan ik denk zo kan je een spel nooit een 9 geven, laat staan een 10.

Waarschuw beheerder
Nooit leuk als je de intertoys belt over je bestelling, ze de tracktrace codes nakijken en dan opeens zegt "o, dat is geen goed teken"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op woensdag 10 november 2010 om 11:53:
welke vauten bedoelde ik...

Uitspraak van Soon. op woensdag 10 november 2010 om 11:26:
als ik hem wil doen, doettie het niet... wil ik hem niet doen, doet ie hem wel

Waarschuw beheerder
zijn toch niet echt fouten.

fouten vind ik als je onder de map kan of kan vliegen en dat soort dingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 12:01:
framedrops tijdens multiplayer

meerdere zeggen het, zelf geen last van...

lag tijdens multiplayer, terwijl iedereen een goede ping heeft

klopt... maar das een kwestie van tijd... lost Treyarch/activision echt wel op.

geen klok tijdens bijvoorbeeld search & destroy. irritant, want je weet niet hoe lang een ronde nog duurt.

? weet wel dat dat in Hardcore mode sowieso is. Bij domination/demolition heb je iig wel gewoon een klok.
- ai echt heel slecht soms

idd, maar in welke game is ie wel goed?

verouderde graphics

ook dat zie ik niet... vind het er beter uit zien dan Mw2 :yes:

weliswaar dedicated servers, maar dan moet je eerst dokken, wil je er zelf een hosten.

speel pd3, dus geen last van.
Waarschuw beheerder
ze de tracktrace codes nakijken en dan opeens zegt "o, dat is geen goed teken"

:roflol:

Uitspraak van Soon. op woensdag 10 november 2010 om 12:05:
zijn toch niet echt fouten.

Dit zijn nou juist precies de punten die een spel een 9 ipv een 7 maken..

Waarschuw beheerder
lama as gevonden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 12:18:
ik ben nieuw met deze shit maar hoe krigj je meerdere opties op een gun? dus silencer en vizier bv?

daar is een perk voor...

weet niet zeker, maar geloof de eerste.

Uitspraak van Tim :X op woensdag 10 november 2010 om 12:14:
Dit zijn nou juist precies de punten die een spel een 9 ipv een 7 maken..

klopt, maar tegenwoordig kan dit later makkelijk aangepast worden... zal vast wel gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 10 november 2010 om 12:20:
klopt, maar tegenwoordig kan dit later makkelijk aangepast worden... zal vast wel gebeuren.

Dat vind ik dus al belachelijk, dat je 50 euro voor een spel neertelt wat nog niet eens af is..
Waarschuw beheerder
Nooit leuk als je de intertoys belt over je bestelling, ze de tracktrace codes nakijken en dan opeens zegt "o, dat is geen goed teken"

:lol: hoop dat t bij mij niet dat geval is:p