Partyflock

Forumonderwerp · 1091916
7 volgers · 65915x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-4
Het nieuwe deel is bekend gemaakt en staat op de agenda voor 9 November dit jaar.

Ontwikkelaar Treyarch heeft aangekondigd dat de studio werkt aan het nieuwe deel in de Call of Duty-reeks, genaamd Call of Duty: Black Ops. De game komt op 9 november uit, al is het niet zeker of het hier gaat om een Amerikaanse, Europese of wereldwijde releasedatum.

Het is ook niet bekend op welke platformen de nieuwe Call of Duty uitkomt, al valt het te verwachten dat de game op Xbox 360, PlayStation 3 en PC verschijnt. Treyarch heeft al wel een website voor de game opgericht, waarop je ervoor kunt kiezen de game op Facebook en Twitter te volgen.

Eerdere geruchten over de nieuwe titel waren dus correct. Volgens dezelfde geruchten gaat de nieuwe Call of Duty zich afspelen tijdens de Koude Oorlog, waarbij spelers onder andere Vietnam kunnen bezoeken.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/58006/call-of-duty-black-ops-verschijnt-op-9-november

De website(bevat een trailer): http://www.callofduty.com/blackops/home/agegate

Enjoy :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net paar dikke potjes domination op zoo wel bruut leveltje
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 juni 2011 om 13:28:
wat ik ook niet echt begrijp van treyarch is dat ze vrij grote maps maken. zij zien toch ook wel dat maps als Nuke town, summit of firing range nooit geskipt worden en dat die bij de meesten favoriet zijn. maak dan ook maps van dezelfde grote zou ik zeggen...

Shipment COD4 _o_ Die was pas chaos.
Waarschuw beheerder
chaos wel, maar vond/vind hem nooit zo tof, granaten vliegen om je oren, niet meer normaal!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 15 juni 2011 om 15:20:
Shipment COD4 _o_ Die was pas chaos.

Hoop mensen vonden die kut, maar ik vond hem echt vet (Y)
Inderdaad veel chaos en veel granaten, maar gewoon lekker veel aktie en veel knallen in een toffe setting (Y)
Waarschuw beheerder
firing range summit idd wel de vetere. nuke town is soms vet als ik niet de hele tijd dood ga.

rust was alleen maar kniven vondt ik niet zo vet

Waarschuw beheerder
Vind eigenlijk alleen Convoy echt vet. Stockpile is drama, Hotel is camperbende. Zoo gaat wel
Waarschuw beheerder
donateur
campeng ook, ken je nog beetje batsen ditdat

Waarschuw beheerder
Gisteren wel heerlijk zitten trollen in Summit. Zo'n campertje in mijn team vastzetten. En als hij dan wegrende hele tijd schieten zodat de vijand hem als eerste afknalde.

Waarschuw beheerder
Altijd jammer dat je van die kleine bedragen over houdt van je psn kaart. Nu maar ff angry birds gekocht :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Via een nieuwe gelekte afbeelding, afkomstig van een Britse winkel, is de naam van het derde map pack voor Call of Duty: Black Ops bekend. Annihilation zal de maps bevatten die we gisteren al gemeld hadden: Hangar 18, Drive-In, Silo, Hazard en een zombiemap. Het map pack verschijnt 28 juni op Xbox 360 en op de PS3-versie is het weer een maand wachten.

[img width=600 height=410 cacheid=0011c96b002f56c59e7b43781a02c49ee8]http://www.playstationpure.be/ftp/Marc/annihilation_.jpg[/img]

Altijd leuk nieuwe maps, maar wel erg snel na Escalation :/
Beter geven ze een keer eens wat gratis!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 13:14:
Beter geven ze een keer eens wat gratis!

Kun je wel om blijven huilen..'want battlefield doet dat ook:cry:'
Maar dat gaat toch niet gebeuren, dat kun je nu toch onderhand wel weten(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 16 juni 2011 om 14:06:

dit is de eerste keer dat ik het zeg en over BF heb ik het nog nooit gehad :)

Maar dat gaat toch niet gebeuren, dat kun je nu toch onderhand wel weten(y)

Een mens moet hoop blijven houden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 14:28:
dit is de eerste keer dat ik het zeg en over BF heb ik het nog nooit gehad :)

nja, je ziet door de huilies het bos niet meer af en toe, hiero..
met psychokk op #1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:no:

Las dat je bepaalde mappack gratis kreeg bij een preorder, maar die word later gewoon aangeboden op XBL/PSN voor kanken hoor, niks gratis
Waarschuw beheerder
donateur
SANTA MONICA, Calif., June 16, 2011 /PRNewswire/ -- Call of Duty®: Black Ops, the best selling game ever on the Xbox 360, is ready to blow fans away with the worldwide release of its third content pack on June 28th: Call of Duty®: Black Ops Annihilation. Black Ops continues to draw millions of gamers online globally, logging billions of gameplay hours since its launch in November. Fueled by the breakthrough First Strike and Escalation content packs, the blockbuster title is also already the highest selling add-on content in Xbox LIVE history, according to Microsoft. In fact, more gamers play Call of Duty on Xbox LIVE than on any other platform. The newest offering, Annihilation, will launch first on Xbox LIVE and features four new multiplayer maps and a Zombie experience that's sure to keep gamers coming back for more.

"With Annihilation, Black Ops fans will get four exciting and unique multiplayer settings with Hangar 18, Drive-In, Silo and Hazard," said Treyarch Studio Head, Mark Lamia. "Players will also enjoy an all-new Zombies experience, Shangri-La, an exotic and mysterious map filled with deadly traps, dark secrets and innovative gameplay that will challenge even the most daring Zombie hunters."

Developed by Treyarch and published by Activision Publishing, Inc. (NASDAQ: ATVI), Call of Duty: Black Ops is rated "M" (Mature) by the ESRB for Blood and Gore, Intense Violence and Strong Language. For additional Call of Duty® updates, visit www.callofduty.com/blackops and also via Twitter @Treyarch.

Additionally, to celebrate the upcoming release of Call of Duty®: Black Ops Annihilation, Treyarch will host a Double XP weekend beginning Friday, July 1st.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik ben benieuwd :)

Eerste indruk: Hangar 18 gewoontjes, Silo veel te groot. Drive-In en Hazard wel vet (Y)
Waarschuw beheerder
Is er nog iemand die de nieuwe mappacks wil delen? In ruil heb ik bijv 3 final fantasies om terug te geven...

geef anders even een pb-tje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh wéér nieuwe mappacks :honger: Wel erg snel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willewijntje op vrijdag 17 juni 2011 om 22:32:
Oh wéér nieuwe mappacks Wel erg snel.

Zal wel eerst xbox wezen.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Hij moet echt gewoon dood:lol:
Waarschuw beheerder
Sprakeloos gewoon! Mag hopen dat het nep is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahah psychonaut ben je weer van je stoeltje gevallen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest wel lache haha, kk amerikanen :D
Waarschuw beheerder
mw2 maar weer uit de kast getrokken
Net me eerste tomahawk/balistic knifes only FFA overwinning ooit _o_ :D Ben het spel inmiddels aardig zat, alleen dit is best grappig om te doen :smoke: Zal ook vooral aan de tegenstanders gelegen hebben, maar 21-14 op Hanoi met 12 tomahawks is best netjes b)
Waarschuw beheerder
ben hem ook zat BO. tijd voor mw3 en battlefield
Waarschuw beheerder
Fifa 12 krijgt hele nieuwe engine las ik

wordt wel vet denk ik
Waarschuw beheerder
11 was er ook vrij snel volgens mij :/

Moet zeggen dat ie weer prima speelt, vanaf 2001 was t drama.

Morgen btw weer 24/7 Nuketown!
Waarschuw beheerder
Heb sinds 2007 geen fifa meer gekocht, alleen Football Manager:jaja:
Maar als ik zo hoor, mss Fifa 12 wel halen ja..

Tot MW3 komt, wachten op een game voor tussendoor..
want
Uitspraak van CHEDDAR op woensdag 29 juni 2011 om 23:22:
ben hem ook zat BO

Waarschuw beheerder
wat is eigenlijk de pro van sleight of hand? weet iemand dat toevallig?
zit te twijfelen om warlord er uit te gooien maar die extra granaat is toch wel erg fijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Dubbel xp is live samen met nuketown 24/7 tot dinsdag

Waarschuw beheerder
badass

Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt me heel mooi uit :D
Zat er net aan te denken om weer eens BO te gaan spelen na een tijdje (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde trouwens van een vriend dat Killzone 3 vorig weekend een triple XP weekend had :O
Dan gaat het wel helemaal hard..
Waarschuw beheerder
donateur
Red dead redemption is 4x xp dit weekend ivm 4th of july :d

Waarschuw beheerder
donateur
Pff ok :D

Waarschuw beheerder
donateur
Gelijk mijn beste potje domination denk ik :D

34-9 met kills en 4-8 met captures/defends :)

Waarschuw beheerder
tering vanaf 7u zitten spelen met een stel maatjes ...en toen was t ineens half1 :lol:
Waarschuw beheerder
hoeveel kills heb je gemaakt? 5? :P

Waarschuw beheerder
Ja en dalijk 6 met jou er bij ....
Waarschuw beheerder
:lol: geloof je het zelf