| Betreft: | organisatie: Q-dance |
Moet die dan ook is gaan aanschaffen als jij er heimwee van krijgt
Ja dat viel mij ook al op. Nu is het wachten tot het doodgaat.
Vind wel dat er te weinig gemixt en echte dj stuf gebeurt zeker bij de nieuwere hardstyle
Om met de software die Zany gebruikt een dikke set neer te zetten zijn nog steeds skills en fantasie nodig. Dus laat maar komen die revolutie.
Zoals Lovin al zegt hangt dit wel een beetje van de Dj af. Het feit dat Zany nu Traktor heeft en daardoor met 4 decks kan mixxen is precies wat ik bedoelde met de opkomst van software en laptops binnen het gebruik van de scene. Nu zijn er mensen die dan zeggen dat het te makkelijk wordt. Ja het inmixen van een plaatje wordt dan makkelijkers voor iemand, beatmatchen wordt makkelijker. Maar ben je dan een DJ, ben je dan een liveact? Nee dan ben je een plaatjesdraaier.. Plaatjesdraaien kan iedereen. Om met de software die Zany gebruikt een dikke set neer te zetten zijn nog steeds skills en fantasie nodig. Dus laat maar komen die revolutie.
Dus laat maar komen die revolutie
ik denk dat als de populariteit afneemt het goed is voor de muziek stijl
Door het geld is er ook meer ruimte gekomen om te experimenteren.
dat is per definitie niet waar, door de populariteit komt er juist veel meer geld en mogelijkheden voor dj's
Nouja ik denk dat als de populariteit afneemt het goed is voor de muziek stijl opzich hardcore is er ook beter van geworden
Klopt toen het in kakte met de populairiteit van de hardcore, is men gaan experimenteren(:respect
Uitspraak van DaveRaveTeef op dinsdag 9 november 2010 om 17:36:
Dus laat maar komen die revolutie
alsjeblieft niet, teveel mensen doen er niks mee
Nu is het wachten tot het doodgaat
laten we hopen van niet
Nouja ik denk dat als de populariteit afneemt het goed is voor de muziek stijl opzich hardcore is er ook beter van geworden
en teveel handjeklappen
er word juist alleen maar dezelfde meuk geproduceerd
doelde meer op dit:
Het hoeft van mij ook niet letterlijk dood
En dat gaat ook niet gebeuren ik denk wel dat de populariteit gaat afnemen eerst haken de liefhebbers af en dan meestal de rest
En denk dat dat wel positief is want dan moeten ze weer mensen binnen zien te krijgen die echt komen voor hardstyle zelf
Dit gedoe is zo oud als de weg naar rome er komt iets nieuws het word mega populair bij veel dagjes volk liefhebbers haken af en een tijdje erna het dagjes volk ook heb dat in die 10 jaar dat ik uitga en muziek volg al vaker zien gebeuren
denk dat je daarin wel gelijk heb was toen ook al zo met de hardcore
alleen de volgorde liefhebbers/ dagjesmensen mag van mij wel andersom
en het gebeurt ook met andere genre's die niet dance gerelateerd zijn
Klopt toen het in kakte met de populairiteit van de hardcore, is men gaan experimenteren
alleen wat me wel opvalt is dat de muziek van vroeger ook steeds weer terug komt (in een cover of wat )
et enige q feest wat ik dit jaar heb bezocht is q base
ben begonnen met hardcore maar dat is alweer 16 jaar geleden (vind het nu een beetje te hard
toen een tijd techno en trance
alhoewel ik bij thrillogy toch nog ff een uurtje heb staan hakken bij nosferatu haha
waaruit dus de huidige mainstream hardcore en de hardstyle van nu is gekomen.
Juist doordat er nu veel geld te verdienen valt komen er meerdere producers
Juist niet nieuw talent krijgt nauwelijks de kans het is veel moeilijker dan een aantal jaren geleden zeggen ook artiesten zelf
Juist heel veel mensen om me heen (B-front, bass modulatorz) bijvoorbeeld
breken nu juist door omdat er zoveel grote feesten zijn en ze toch ook wel variatie aan willen brengen in de line ups
nieuw talent
variatie
betekend toch niet automatisch
paar jaar terug toen was dat niet mogelijk
het is veel moeilijker dan een aantal jaren geleden zeggen ook artiesten zelf.
hopen dat mensen me nu eens snappen dat ik geen q fan ben
Die waren bezig met de happy style.
Wildstylez met project one (dus door headhunterz)
DBSTF met Music made addict en sound of the thunder
Toen kwam frontliner met happy en een gigantische bassline (was al apart vergeleken met de rest)
Noisecontrollers met hun hardere rauwe kicks
maar om even een quote van artiesten te pakken.
Het produceren is makkelijker geworden, dat beaamt iedere zelfrespecterende artiest.
Maar alle goede tracks, zitten goed in elkaar. Terwijl er vroeger geen enkele lijn in te ontdekken wa
dus wel
Iedereen moet zijn eigen "speciaaltje" maken om bekender te worden.
Headhunterz werd bekend met the Sacrifice
Toen kwam frontliner met happy en een gigantische bassline (was al apart vergeleken met de rest)
Frontliner werkte samen met b-front en samen creerden ze harde basslines en rauwe kicks.
Dat word weer goed gevonden door het publiek, en dus krijgen mensen zoals Ran-d weer een kans
Enzovoorts, enzovoorts.
dus wel
nieuw talent
variatie
Ga is ff fietsen ofzo
Headhunterz stond al op Defqon.1 2004 met de Nasty D-Tuners. Publiekelijke doorbraak was de live-act tijdens XQ The Prophet.
Wildstylez produceerde al in 2004 onder de naam Seizure en later ook onder de naam Outsiders.
DBSTF bracht in 2006 de klapper "Keep it Coming" uit op Straight On Records.
Frontliner released al vanaf 2007, alleen toen nog onder de naam Abject.
B-Front had in 2006 al samen met Jones een hit; "Lunatick".
Zorg eerst dat je bronnen kloppend zijn, voordat je verder met je "feiten" gaat strooien.
zonder uberhaupt met feiten te komen
Headhunterz stond al op Defqon.1 2004 met de Nasty D-Tuners. Publiekelijke doorbraak was de live-act tijdens XQ The Prophet.
Wildstylez produceerde al in 2004 onder de naam Seizure en later ook onder de naam Outsiders.
DBSTF bracht in 2006 de klapper "Keep it Coming" uit op Straight On Records.
Frontliner released al vanaf 2007, alleen toen nog onder de naam Abject.
B-Front had in 2006 al samen met Jones een hit; "Lunatick".
dat is per definitie niet waar, door de populariteit komt er juist veel meer geld en mogelijkheden voor dj's
gelukkig heb jij er nog veel minder gegeven
de gemiddelde hardstyle liefhebber
Vraag de gemiddelde hardstyle liefhebber
vraag de gemiddelde hardstyle
Vraag de gemiddelde hardstyle liefhebber
En met wat zijn ze bekend geworden? Precies met de platen die ik noemde
Ze zijn niet voor niets van alias en stijl veranderd? En met de nieuwe alias en stijl zijn ze bekend geworden.
Niet met de oude
(90% ken de nasty D-tuners geeneens en weet niet dat headhunterz eigenlijk 2 personen waren, ze tracks met antifact waren ook neit echt een succes)
sacrifice
je gaat nou proberen het gesprek een andere kant op te draaien om je eigen onwetendheid te verdoezelen, maar je probeerde hiervoor doodleuk te vertellen waarom en hoe de hedendaagse bekendere djs bij het grote publiek bekend geworden zijn..
hou nou maar op, je houdt niemand voor de gek
dus wel
Frontliner werkte samen met b-front en samen creerden ze harde basslines en rauwe kicks.
Dat word weer goed gevonden door het publiek, en dus krijgen mensen zoals Ran-d weer een kans
Enzovoorts, enzovoorts.
Wildstylez met project one
dus wel
Enzovoorts, enzovoorts.
vraag de gemiddelde hardstyle liefhebber naar headhunterz
is niet ouder dan 20 en kent meestal al die platen/feiten niet
Beetje kleinerende uitspraak ( zoals ik ook wel eens doe bij hardcore), maar deze liefhebber is 28
maar je probeerde hiervoor doodleuk te vertellen waarom en hoe de hedendaagse bekendere djs bij het grote publiek bekend geworden zijn..
jij hebt maximale oogkleppen
DBSTF/HHZ&WS (P1) verkochten recordaantallen albums omdat ze daarvoor NIEMAND waren?!
Hardstyle bestond al voor 2008.
Zal nu even goed en duideiljk uitleggen waarom ik vind dat mensen zoals wildstylez pas echt bekend werd met wildstylez en niet met seizure
Dagjesmensen
Waarom gaat Qlimax binnen een uur uitverkocht en hardbass helemaal niet? (scheelde 10.000 mensen?)
Waarom gaat Defqon binnen een uur uitverkocht en Free festival helemaal niet? (scheelde ook 10.000/15.000 mensen?)
Waardoor ik dus bij het punt uitkom
ze verkochten recordaantallen met de namen en hhz/wildstylez.
Absoluut, weet je wat ik voorstel aan jou. Ga jij naar een defqon/decibel/qlimax en ga aan 100 willekeurige bezoekers vragen of ze seizure en nasty d-tuners kennen.
Of nog beter, ga vragen of ze platen van nasty d-tuners of seizure kennen.
Er zullen er een aantal zijn die ze kennen. Maar het overgrote deel zal ze niet kennen en je stom aankijken.
je gaat nou proberen het gesprek een andere kant op te draaien om je eigen onwetendheid te verdoezelen, maar je probeerde hiervoor doodleuk te vertellen waarom en hoe de hedendaagse bekendere djs bij het grote publiek bekend geworden zijn..
hou nou maar op, je houdt niemand voor de gek
Waarom gaat Defqon binnen een uur uitverkocht en Free festival helemaal niet? (scheelde ook 10.000/15.000 mensen?)
(zelfde locatie, zelfde soort feest, voor een goede vergelijking)
Waarom komt q-base volgend jaar (waarschijnlijk) niet terug?
mijn vraag is, heb ik hierboven een logische redenering gegeven?