Partyflock
 
Forumonderwerp · 1090763
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Uitspraak van appeltje of toch.... op zaterdag 17 april 2010 om 21:03:
Luchtverkeer lamgelegd.

Luchtverkeer lamgelegd door een aswolk.
Crematie van Sugar Lee Hooper levert meer problemen op dan verwacht.

zo jij bent echt vet orgineel (Y)



:nee:
 
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 17 april 2010 om 14:12:
ik ook , waar ga jij heen

Bangkok....8)

Vandaag tot 14.00 nog steeds geen vluchten....
 
geen europese vluchten tot middernacht
laatste aanpassing
(y) lekker rustig. Beter blijft die vulkaan lekker roken.
godverdomme, wou gister een reis gaan boeken maar het werd me toch nog even afgeraden (we zouden zaterdag gaan)

mooi genaaid dan, bedankt moedertje natuur (N)
 
Zijn er al nieuwe updates over wanneer er weer gevlogen gaat worden??
...ga namelijk dinsdag op vakantie (zal wel goedkomen gok ik :) )
 
ga er maar van uit dat Dinsdag gevlogen gaat worden, maar ik denk dat het dan nog een grote chaos zal zijn
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 13:19:
Zijn er al nieuwe updates over wanneer er weer gevlogen gaat worden

ga er maar vanuit dat er zeker tot maandag morgen niet gevlogen gaat worden
Uitspraak van Bram op zondag 18 april 2010 om 09:50:
Volgens mij vloog ie om 20:10u nog opzettelijk een rondje door de rookpluim bij Bergen aan zee...

Zou kunnen, ik had hem niet verder teruggespoeld dan 20:31 :P
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 april 2010 om 13:38:
ga er maar vanuit dat er zeker tot maandag morgen niet gevlogen gaat worden

las net dat alle vluchten t/m woensdag 13:00 uur gecanceld zijn!!
Boutleven!!!! :@
 
Lekker boeiend, ik hoef niet het land uit tot 28 april. Mocht het tegen die tijd nog stoffig zijn dan ga ik gewoon met de boot.
 
Uitspraak van Mike..- op zondag 18 april 2010 om 12:10:
godverdomme, wou gister een reis gaan boeken maar het werd me toch nog even afgeraden (we zouden zaterdag gaan)

mooi genaaid dan, bedankt moedertje natuur

Genaaid? Gozert, je hebt nog niks geboekt ;)

En er zijn genoeg reizen die je per bus of trein kan ondernemen. Praag is gewoon per bus bereikbaar, net als Parijs, Berlijn, etc.

Sterker nog, er rijdt zelfs een directe treinverbinding van Venlo naar Bologna, in de vakantietijd :lol:
 
schijnt dat er in duitsland weer gevlogen mag worden !!!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 april 2010 om 20:00:
schijnt dat er in duitsland weer gevlogen mag worden !!!

dat is zeer goed nieuws!! vlieg woensdag van roemenie naar dortmund, dus hoop dat t doorgaat!


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 18:27:
voor Nederland een van de belangrijkste ICE lijnen, lees dit is de lijn van Zuid Duitsland naar Amsterdam.

is er al bekend bij iemand of dat nu verder opgelost is en de treinen normaal rijden?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 april 2010 om 20:00:
schijnt dat er in duitsland weer gevlogen mag worden !!!

iig tot morgen 2uur niet hoor ik net
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 19:42:
las net dat alle vluchten t/m woensdag 13:00 uur gecanceld zijn!!

Dat geldt alleen voor vluchten van Ryan Air :flower:

Zowieso tot morgenochtend niet, heb nog een klein beetje hoop dat ik dinsdag gewoon kan vliegen, maar heb er een hard hoofd in :/ Zowieso zal het een grote chaos zijn omdat ze al die miljoenen gestrande reizigers ook nog weg moeten werken....
De Rossi... heeft het lucht ruim moeten sluiten wanwege Femke.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 23:05:
Zowieso zal het een grote chaos zijn omdat ze al die miljoenen gestrande reizigers ook nog weg moeten werken....

Dat verwacht ik ook... Vlieg over 3 dagen vanuit Nieuw Zeeland, via Maleisie naar Amsterdam. Maar ALS die vluchten gaan, zal het met flinke vertragingen zijn vrees ik!
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 23:05:
Dat geldt alleen voor vluchten van Ryan Air

Zowieso tot morgenochtend niet, heb nog een klein beetje hoop dat ik dinsdag gewoon kan vliegen, maar heb er een hard hoofd in Zowieso zal het een grote chaos zijn omdat ze al die miljoenen gestrande reizigers ook nog weg moeten werken....

ik vlieg morgen om 10:30 naar Zuid Afrika (als het nog doorgaat)

ik hoop het wel :rot:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 11:14:
Vlieg over 3 dagen vanuit Nieuw Zeeland, via Maleisie naar Amsterdam. Maar ALS die vluchten gaan, zal het met flinke vertragingen zijn vrees ik!

Houd er maar rekening mee dat je misschien wel een paar dagen in Maleisië moet blijven.......hoewel ze eerst de intercontinentale vluchten willen uitvoeren zitten er natuurlijk nu ondertussen al miljoenen mensen vast. Ik zou als ik jou was even informeren bij je luchtvaartmaatschappij. Dan kun je er misschien beter voor kiezen om je vlucht uit te stellen en nog wat te zien van Maleisië bijvoorbeeld :flower:


Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 19 april 2010 om 11:46:
ik vlieg morgen om 10:30 naar Zuid Afrika (als het nog doorgaat)

Ik wil je de hoop niet ontnemen, maar ik zou er sterk rekening mee houden dat het niet gaat gebeuren. Ik zou morgen om 14.45 naar Bangkok vliegen en die vlucht is nu definitief geannuleerd......
 
Schiphol zegt dat ze dichtblijven tot 10 uur vanavond, alleen de airlines zeggen dat ze pas donderdag weer gaan vliegen (n)

Geen fuck te doen op het werk hier :gaap:
Ken net zo goed vrij gaan nemen! b)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 12:19:
Schiphol zegt dat ze dichtblijven tot 10 uur vanavond, alleen de airlines zeggen dat ze pas donderdag weer gaan vliegen (n)

Geen fuck te doen op het werk hier :gaap:
Ken net zo goed vrij gaan nemen! b)

en het zou tot vanmorgen 8 uur maar zijn:S
nou lekker geregeld weer:S
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 12:14:
Ik wil je de hoop niet ontnemen, maar ik zou er sterk rekening mee houden dat het niet gaat gebeuren. Ik zou morgen om 14.45 naar Bangkok vliegen en die vlucht is nu definitief geannuleerd......

wat een kutzooi zeg (N)
 
Ouders zouden morgen weekje braca doen, zit er niet in.
Hoop t wel voor hun
 
Eyz Bolletjesslikkers hebben wel een probleem nu zeg, dan zit je daar op het vliegveld met een vol darmstelsel :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 12:29:
en het zou tot vanmorgen 8 uur maar zijn
nou lekker geregeld weer

Tja het veranderd elke keer weer ;)
Mijn vlucht voor morgen 10:45 richting Brasil is geannuleerd.... Gaat lekker zo...
 
DE BILT - De kans is groot dat de eerste asdeeltjes uit de IJslandse vulkaan dinsdag op de Nederlandse grond landen. Dat heeft het KNMI maandag gemeld.


De as is de afgelopen dagen nog niet op de grond geland door het droge weer. Maar de kans is groot dat er dinsdag lokaal een bui valt. Daarmee zouden de eerste asdeeltjes de Nederlandse bodem bereiken.

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) meldde eerder al dat de deeltjes zo verdund zijn, dat er in principe geen risico voor de volksgezondheid bestaat.
Uitspraak van *HardstyleAddict * op maandag 19 april 2010 om 13:25:
Mijn vlucht voor morgen 10:45 richting Brasil is geannuleerd.... Gaat lekker zo...

mijn vlucht 10:30 richting Johannesburg nog steeds niets omdat ik met klm vlieg... en die willen wel maar mogen niet :lol:
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 19 april 2010 om 13:30:
DE BILT - De kans is groot dat de eerste asdeeltjes uit de IJslandse vulkaan dinsdag op de Nederlandse grond landen. Dat heeft het KNMI maandag gemeld.


De as is de afgelopen dagen nog niet op de grond geland door het droge weer. Maar de kans is groot dat er dinsdag lokaal een bui valt. Daarmee zouden de eerste asdeeltjes de Nederlandse bodem bereiken.

Goed zo laat het maar regenen!!!
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 19 april 2010 om 13:45:
mijn vlucht 10:30 richting Johannesburg nog steeds niets omdat ik met klm vlieg... en die willen wel maar mogen niet

Klopt, mijn zendingen staan ook al een tijdje te wachten die kant op!
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 14:10:
Klopt, mijn zendingen staan ook al een tijdje te wachten die kant op!

Van het weekend een paar kisten geland met wat handel voor ons erop. Verder geen fuck te doen hier :(
 
Uitspraak van TECHNOFREAK® op maandag 19 april 2010 om 14:20:
Van het weekend een paar kisten geland met wat handel voor ons erop. Verder geen fuck te doen hier

Van de klm zeker?
Maarja die vracht is ook zo weer weg..
word onderhand aardig gek van die onzekerheid :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 12:14:
Ik zou morgen om 14.45 naar Bangkok vliegen en die vlucht is nu definitief geannuleerd......

klote zeg Evelien :(
zodra de vluchten weer worden hervat zal het nog een hele tijd duren voordat men weer op schema ligt. Volgens het nieuws kan het zelfs een week duren.
Mijn gok is dat men in eerste instantie een aantal van de grote intercontinentale toestellen zal gebruiken om korte Europese vluchten uit te voeren. Deze achterstanden zijn het grootst en met de inzet van de grote kisten werk je die achterstand alvast een beetje weg.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6556520/__Eerste__aswolk-crash__in_Engeland___.html?sn=binnenland,buitenland

wie niet luisteren wil....
 
Er mag weer worden gevlogen vandaag vanaf schiphol!



19 april kikker in je bil hahahahahhahaha
 
Uitspraak van TECHNOFREAK® op maandag 19 april 2010 om 15:43:
wie niet luisteren wil....

Voelt helemaal niks meer 8)
me vlucht is nog steeds niet gecancelled afwachten tot de persconferentie
hoop morgen een reis te kunnen boeken, we gaan zaterdag weg als alles goed gaat :/
 
vliegtuigen vliegen alweer, ze gaan achter elkaar over amsterdam heen
 
Beter (y)
Morgen gewoon weer normaal werken!! b)
Artiest DanM
Hoop voor de hopers niet dat die andere vulkaan nu ook gaat....:/

Wordt overigens gewoon gevlogen op sommige bestemmingen...:) http://www.schiphol-aankomst.nl/index.aspx
:lol: niet veel, wel wat, vooral intercontinentaal....
 
Als mijn hummers van vliegen dan vind k het best! :p
 
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 19 april 2010 om 22:11:
mijn vlucht gaat door :D
:woep:

althans tot nu toe :lol:

nou gefeliciteerd dan maar alvast :P hopen dat het toch door kan gaan dan maar:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 20:56:
Morgen gewoon weer normaal werken!!

Tis natuurlijk maar net waar ze prio aan gaan geven.
Full Freighters zullen waarschijnlijk voorlopig nog wel even in de wacht komen te staan

We gaan het allemaal meemaken :)
 
Uitspraak van TECHNOFREAK® op dinsdag 20 april 2010 om 11:05:
Tis natuurlijk maar net waar ze prio aan gaan geven.
Full Freighters zullen waarschijnlijk voorlopig nog wel even in de wacht komen te staan

We gaan het allemaal meemaken

Ja idd, zo staat er ook nog wel wat in de wacht.
Gelukkig gaan de eerste hummers straks wel de lucht in!
Onze eigen airline vliegt op 1 kist na nog niet.