Partyflock

Forumonderwerp · 1090599

Heb jij al stickers geplakt op linkse hobbys?

Bestel hier de stickers:

www.linksehobby.nu

:LOL:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 11:02:
Als je dit al schelden vind

Gaat er om dat hij niet inhoudelijk ergens op ingaat maar dit nodig heeft om zijn gelijk te halen:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 17:37:
linkse zuurpruim

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 18:44:
onnozele lutsers

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 16:10:
Je bent een 20 jarig lulletje

npc heeft gewoon gelijk en jij weet niet waar je over praat.

Uitspraak van Dre zuurkool op donderdag 15 april 2010 om 11:49:
npc heeft gewoon gelijk en jij weet niet waar je over praat.

:')

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 11:37:
Gaat er om dat hij niet inhoudelijk ergens op ingaat maar dit nodig heeft om zijn gelijk te halen:

Mmmm hij heeft wel een punt want ook ik heb het in de praktijk ondervonden met de files en ben echt blij
met die extra tunnelbuis nu!
Nu nog de A15 hier verbreden ivm Maasvlakte II en dan ben ik helemaal blij :lief:

En als jij het daar niet mee eens bent is dat je goede recht :D

Gaat er om dat hij niet inhoudelijk ergens op ingaat

Pardon? :LOL:

Al mijn posts zijn onderbouwd, danwel met links danwel met eigen ervaringen en jij beweert dat ik niet inhoudelijk inga op dingen omdat ik je een lulletje noemde?

Nou, dr spoken op dit moment andere woorden voor jou door m'n hoofd maar ik hou het gewoon bij lulletje... :kots:

:s geloof dat ie het allemaal vrij duidelijk uitlegt. Dat jij het niet wil inzien en zo simpel bent, maar moet je niet net gaan doen of je intelligent bent :aai:

meer auto's= minder ruimte op de weg= meer files

of andersom..

meer wegen= meer ruimte op de weg= minder files

zo makkelijk is het, niets rechts niet links, gewoon logica

Ook al zeggen 3 voor mij onbekende mensen dat ik gelijk heb en jij niet, je zal waarschijnlijk te eigenwijs zijn om je ongelijk toe te geven...
Ey monkey, get funky!

Omdat ik me verder niet wil richten op deze stenen muur die niet naar de feiten wil kijken, geef ik je alleen deze opmerking nog:

Als er 15.000 kilometer rails bij komt, gaan er dan meer mensen met de trein?

Mensen willen niet met de trein en wel met de auto, dat is het grote verschil.

je gaat alleen met de trein als je geen rijbewijs hebt of bomen knuffelt

Door dit soort domme vergelijkingen geef je wel aan dat je niet echt heel goed nadenkt over de dingen he?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 18:17:
Mensen willen niet met de trein en wel met de auto, dat is het grote verschil.

Hmmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als het openbaar vervoer makkelijker toegankelijk en goedkoper zou zijn dan zou ik misschien ook wel vaker van het openbaar vervoer gebruik maken :yes:

En wat betreft files, meer mensen zouden thuis kunnen werken of met meer flexibele tijden zodat je niet perse om 8.00 hoeft te beginnen. Dat zal ook al een stuk schelen denk ik O:)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 00:50:

Rare vergelijking want er is geen behoefte aan 15.000 kilometer extra rails. In het OV zijn er andere behoeftes. Als treinen op tijd zouden rijden en je zou altijd kunnen zitten zouden er wel degelijk meer mensen met de trein gaan.

Ik zie wel humor van in. Wel weer jammer dat mensen zo toe happen.

Droog 8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 00:50:

heerlijk zo'n vergelijking (y)

links :(

Dronken Munkey is vet uitgeluld, werden zulke mensen in de p[olitiek mar eens wat vaker de mond gesnoerd voordat ze geld kregen voor hun debiele plannetjes en linkse hobbies die de rechtse belastingbetaler mag ophoesten