Partyflock

Forumonderwerp · 1090448

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
-1
hoe kan ik zelf drugs maken thuis?
eigelijk hoeft het niet alleen drugs te zijn, maar gewoon alles waar je stoned van wordt :P
en dan graag van de ingredienten die gewoon thuis liggen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon hoestsiroop met codeine erin kopen bij de apotheek. Als je half flesje zuipt wordt je er high en slaperig van.

Verder zijn strepsils in hoge doseringen ook mild verdovend. Voor de rest zul je, als je thuis drugs wil maken, verstand van scheikunde (+ de beschikking over laboratoriumspullen) moeten hebben, of wiet moeten kweken.

Dat laatste is nog wel het meest haalbare, en als je nu plantjes poot, zijn ze precies op tijd klaar om te oogsten en hebben ze de best mogelijke weersperiode met veel zon, in de tijd dat de toppen gevormd gaan worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van snoepguit op zondag 11 april 2010 om 17:25:
Maar je wil gewoon even wat zeggen, dat mag hoor. N00b yourself :P

Nee hoor :)
Uitspraak van snoepguit op zondag 11 april 2010 om 17:25:
Klets. Gaat prima met gewoon water, al is het kwa houdbaarheid verstandig die extra euro uit te geven en gedestilleerd water te gebruiken.

Tuurlijk gaat het ook met gewoon water, maar dat is niet het recept kerel ;) Als je het dus wilt maken zoals het hoort, moet je dus niet gewoon water gebruiken.

Daarnaast;
Uitspraak van snoepguit op zondag 11 april 2010 om 14:14:
lijmoplosser

Je kunt niet zomaar elke lijmoplosser en gootsteenontstopper gebruiken, dat zal jij vast wel weten :)

Oftewel; Wat je zegt klopt in grote lijnen, maar niet zoals jij het hebt gepost.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iha. op zondag 11 april 2010 om 18:07:
degene die het aan me vroeg zei: als jij iets voor mij kan make waar ik helemaal stoned van wordt, krijg je gratis jointjes, dus ik d8 waarom niet tog, zou jy tog ook den als je gwn een avondje op internet wat bij mekaar zoekt, en wat menge mixe en shake, nou dus dat ben ik nu aant doen

fucking triest :lol:

en ga terug naar school want je grammatica is huilie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 17:18:
Klopt, gedestilleerd water. Je moet het niet proberen met gewoon water. En dat is wat hij schreef.

gedestileerd water is toch water ofniet?
Het is niet bepaald iets wezenlijks anders als chloor of alcohol

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 18:31:
Oftewel; Wat je zegt klopt in grote lijnen, maar niet zoals jij het hebt gepost.

Wat hij zegt klopt gewoon, jij doet het voordoen alsof hij vertelt dat je laurierdrop en strooizout met pindasaus moet mengen om G te krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 18:58:
gedestileerd water is toch water ofniet?

Ooh really?

Als dat volgens jou hetzelfde is, waarom bestaat er dan überhaupt een product als gedestilleerd water in scheikunde en te koop in de winkels?
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 19:01:
Wat hij zegt klopt gewoon,

Nee, het klopt niet :) Je kunt niet willekeurig elke lijmoplosser, gootsteenontstopper en water gebruiken om GHB te maken.

Anders flikker je toch gewoon citronel, normaal water en willekeurige gootsteenontsopper bij elkaar?

Lijkt me een goed plan. Ik zou dan gootsteenontstopper gebruiken op basis van iets minder schadelijks als zwavelzuur.

Waarschuw beheerder
donateur
gedestileerd water is water zoals balsamico azijn is...
Waarschuw beheerder
Gedestilleerd water verschilt amper van kraan water (schoon kraanwater), beter pak je demi water :)
Waarschuw beheerder
Zullen we het gewoon laten varen (op uit elektrolyse verkregen hallal en kosjer demi-water)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iha. op zondag 11 april 2010 om 15:15:
lijm in je drinke lijkt me een optie .. hoeveel moet dr in?

een halve Prittstift is genoeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 19:12:
Je kunt niet willekeurig elke lijmoplosser, gootsteenontstopper en water gebruiken om GHB te maken.

ik heb mr muscle als gootsteenonstopper, maar gaat het om wat er pecies inzit of om merk? en kan ik niet gewoon bron of mineraal water gebruiken? of gekookt water? en ohjaa, nagelakremover lost lijm en eigelijk alles op, heeft dat niet dezelfde ingredienten dan als lijmoplosser, of ten minste iets van die ingredienten, als het antoordt bij alles hierboven ja is, is wat hieronder staat dan goed?

gootsteenontstopper (mr. muscle) + bron/mineraal/gekookt water + nagelakremover (zonder aceton) = GHB
Waarschuw beheerder
weetje, ik probeer het gewoon, als ik morgen nog steeds nix heb gezegd, ben ik eraan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iha. op zondag 11 april 2010 om 20:22:
Uitspraak van *From The Beach* op zondag 11 april 2010 om 19:12:
Je kunt niet willekeurig elke lijmoplosser, gootsteenontstopper en water gebruiken om GHB te maken.

ik heb mr muscle als gootsteenonstopper, maar gaat het om wat er pecies inzit of om merk? en kan ik niet gewoon bron of mineraal water gebruiken? of gekookt water? en ohjaa, nagelakremover lost lijm en eigelijk alles op, heeft dat niet dezelfde ingredienten dan als lijmoplosser, of ten minste iets van die ingredienten, als het antoordt bij alles hierboven ja is, is wat hieronder staat dan goed?

gootsteenontstopper (mr. muscle) + bron/mineraal/gekookt water + nagelakremover (zonder aceton) = GHB

Heb je behoefte aan een begrafenis?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 april 2010 om 19:19:
gedestileerd water is water zoals balsamico azijn is...

:lol:

Je hoeft niets meer te zeggen. Ik heb teveel jaren werkend in de keuken van luxe restaurants en op de hotelschool doorgebracht om deze uitspraak serieus te nemen :D
Uitspraak van iha. op zondag 11 april 2010 om 20:22:

Begin er aub niet aan.
Waarschuw beheerder
whahahahah,, okee ik ga dr niet aan beginne, wat is wel en optie? :P een serieuze ff:P
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal happeng :[
Waarschuw beheerder
donateur
G maken is wel makkelijk..

Waarschuw beheerder
donateur
benodigdheden
100ml demi water 100ml gbl 40-45 gram naOH (oftewel gootsteenontstopper)

1 stop de naOH in het demi water (kijk uit wordt heet)
2 verwarm de gbl in RVS pan
3 gooi de na OH oplossing in scheutjes bij de GBL
4 meet met ph papier de ph. Is de ph te laag doe je er gbl bij is die te basisch doe er dan naOH oplossing bij. het moet ph 7 worden. Je kan het dan ook nog beetje uitkoken om het sterker te maken.
oh ja terwijl je alles doet in het pannetje blijven roeren

ps GBL kan je via het internet bestellen, neem dan wel food grade uit duitsland en geen goedkope uit
china. Kunnen nog zware metalen inzitten wat op een bepaalde termijn schadelijk voor je is.

hoop dat je er wat aan heb
Waarschuw beheerder
thnx
Waarschuw beheerder
M. kan je dan het recept plus hoe je het maakt sturen aub?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van iha. op zondag 11 april 2010 om 22:02:
M. kan je dan het recept plus hoe je het maakt sturen aub?

Zie de post van Aadje.