Partyflock

Forumonderwerp · 1089740
Waarschuw beheerder
BRUSSEL - De Belgische politie heeft een video vrijgegeven van een extreem geval van agressie in de Brusselse metro, station Naamsepoort. De politie is op zoek naar getuigen. De schokkende beelden - NIET voor gevoelige lezers! - circuleren op het internet.

Op nieuwjaarsnacht werd een 22-jarige Bulgaarse student, die stage liep bij het Europees parlement, zonder enige aanleiding aangevallen door een groepje allochtone jongeren. Het slachtoffer wordt afgeranseld en uiteindelijk van de eerste verdieping op de sporen van de metro geworpen. Dat toont het filmpje ook: de beelden zijn niet geschikt voor gevoelige mensen! Passanten hijsen de student weer op het perron.

De beelden werden gemaakt door veiligheidscamera's. We zien het vergeefse verweer van de jongen, die kansloos was tegen de overmacht van zijn aanvallers. Hij overleeft wonderwel de angstaanjagende agressie, maar brak wel zijn nekwervels.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", zegt de woordvoerster van de federale politie, Tine Hollevoet.

bron & filmpje: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/473921/2010/04/02/Gruwelijke-mishandeling-in-Brusselse-metro.dhtml

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delta op vrijdag 2 april 2010 om 13:02:
een groepje allochtone jongeren

alleen durven ze niet

laffe gasten aan een touw in een hoge boom (y)

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
groepje allochtone jongere

Echt waar? :O
Waarschuw beheerder
donateur
afschieten die lui... echt wtf..

Waarschuw beheerder
Doen ze normaal nou nooit

Waarschuw beheerder
Gasten direct afknallen, die verdienen geen juridisch proces :looser:

Waarschuw beheerder
wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is

zo uitzonderlijk is het zo langzamerhand niet meer

Waarschuw beheerder
Goh.. Verrassend weer.. Getinte jongens met Noord-Afrikaans uiterlijk..
Het zou ook es een keer niet zo zijn he.. :')
Waarschuw beheerder
altijd die alochtonen weer

wilders for president
Waarschuw beheerder
Laf hoor, met z'n allen en daarna hard wegrennen

Ik zeg jarenlang dagelijks in elkaar laten slaan :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 2 april 2010 om 13:16:
altijd die alochtonen weer

wilders for president

Dit speelde zich af in Belgie maar Wilders mag van mij president van Belgie worden hoor :lol:

Waarschuw beheerder
Weet je wat me het meest irriteert aan dit filmpje??

Dat ze zo zichtbaar genieten van waar ze mee bezig zijn.. :/

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 april 2010 om 13:13:
Gasten direct afknallen, die verdienen geen juridisch proces

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 2 april 2010 om 13:22:
Weet je wat me het meest irriteert aan dit filmpje??

Dat ze zo zichtbaar genieten van waar ze mee bezig zijn..

Volgens mij zijn dat soort gasten nog dommer dan een achterend van een varken dat ze zich niet beseffen wat ze hebben gedaan en dat het maar een 'geintje' was... :devil: :( wat mij betreft vergooi je daarmee ook het recht om te leven op deze aardkloot en moet je lekker naar een andere wereld geholpen worden :yes: (y)
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
die gasten ook naar beneden knikkeren net als dr een metro aan komt rijden (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 2 april 2010 om 13:22:
Dat ze zo zichtbaar genieten van waar ze mee bezig zijn..

:yes: en is zeker niet de eerste keer dat dit soort filmpjes het internet over gaan

volgens mij nog niet zo heel lang geleden een filmpje geweest van iemand die daadwerkelijk werd doodgeslagen in een franse metro door een groep "allochtonen"

dat filmpje was pas schokkend, en inderdaad was daar ook te zien dat deze groep lachend de metro verliet :[

Echt gewoon doodschieten dit soort gasten (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 2 april 2010 om 13:25:
volgens mij nog niet zo heel lang geleden een filmpje geweest van iemand die daadwerkelijk werd doodgeslagen in een franse metro door een groep "allochtonen"

Ja heb ik gezien.. Die gast wordt vanuit de blinde hoek neer geslagen.. Heel laf..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 2 april 2010 om 13:25:
en is zeker niet de eerste keer dat dit soort filmpjes het internet over gaan

dat filmpje was pas schokkend, en inderdaad was daar ook te zien dat deze groep lachend de metro verliet

Echt gewoon doodschieten dit soort gasten

Ik moest ook denken aan dat filmpje, dat is toch waar ze met een enkeling op het hoofd van het slachtoffer trappen? Was dat niet in Zuid Amerika of zo? En wat ik nog meest schokkender vind is dat de omstanders alleen maar kijken en geen ene reet uitvoeren... :nocheer:

Waarschuw beheerder
Sorry dat ik vrij was

Waarschuw beheerder
Het zal ook weer es niet zo zijn...
Ophangen die gasten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Deporteren die handel. Allemaal.
Waarschuw beheerder
ik ga niet kijken :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon ronduit schandalig

Waarschuw beheerder
stelletje :loser: s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
wederom Propaganda:@ jullie proberen de allochtonen zwart te maken! dit zijn Incidenten!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 2 april 2010 om 13:16:
wilders for president

Komen steeds meer redenen om voor hem te gaan stemmen... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 2 april 2010 om 14:22:
wederom Propaganda jullie proberen de allochtonen zwart te maken! dit zijn Incidenten!!!!!

+1.. :S ;)

Kan veel dingen begrijpen of in komen, in wat voor een gedachtegang ieamnd dan ook heeft. Maar dit soort dingen... Ongelovelijk, iedere keer weer.

Het wordt tijd dat (nee, ik ben geen fan van hem hoor haha) dat er een 2e dr. Mengele ofzo terug komt die dit soort gasten eens ff van binnen onderzoekt op zijn manier, zonder verdoving uiteraard, om te kijken wat er in dit soort zieke koppen omgaat.

Mocht er niets op te vinden zijn dan hebben ze naar mijn mening niet eens meer het recht op een mooie ruimte van 5m² in de bak, maar enkel nog 5 mm, vol in hun achterhoofd.

:no: Het wordt volgensmij maar weer eens tijd om het onderwerp 'actueel' te ontwijken, erg slecht voor m'n gemoedtoestand dit.. Mishandeling, verkrachting, kinderen die hun zusjes aan pedo's verkopen... Af en toe vraag ik mij af in wat voor een verkrackte wereld we leven.

Nee, dan kan ik toch meer genieten van onzinnige topics over reuze pissebedden van 50 cm ghehe.

When the power of love becomes stronger than the love for power, we'll have peace..

(Utopie)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 april 2010 om 13:28:
dat is toch waar ze met een enkeling op het hoofd van het slachtoffer trappen? Was dat niet in Zuid Amerika of zo?

Was in Engeland, ging ook nergens over nee :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op vrijdag 2 april 2010 om 14:44:
Het wordt tijd dat (nee, ik ben geen fan van hem hoor haha) dat er een 2e dr. Mengele ofzo terug komt die dit soort gasten eens ff van binnen onderzoekt op zijn manier, zonder verdoving uiteraard, om te kijken wat er in dit soort zieke koppen omgaat.

Mocht er niets op te vinden zijn dan hebben ze naar mijn mening niet eens meer het recht op een mooie ruimte van 5m² in de bak, maar enkel nog 5 mm, vol in hun achterhoofd.

helemaal mee eens :respect:
Waarschuw beheerder
+1
k leijers zijn het !!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op nieuwjaarsnacht werd een 22-jarige Bulgaarse student, die stage liep bij het Europees parlement, zonder enige aanleiding aangevallen door een groepje allochtone jongeren. Het slachtoffer wordt afgeranseld en uiteindelijk van de eerste verdieping op de sporen van de metro geworpen.

Ik heb het idee dat IK nodig ben voor de veiligheid in Brussel.! :jaja: :jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 2 april 2010 om 13:54:
Vreselijk om te zien, stelletje kk lafbekken

Waarschuw beheerder
+1
zo'n beetje alles wat uit Afrika komt weet zich niet te gedragen in onze maatschappij. Is ook niet zo gek. Kijk wat er in Afrika allemaal gebeurt. Het westen heeft er alleen maar belang bij dat dit in Afrika blijft gebeuren en is de werkelijke schuldige aan het gedrag van vele Afrikanen.
Alleen een grote fout om vele van die gasten naar Europa te laten komen zodat ze hier kinderen op de wereld kunnen zetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van oreqopil op vrijdag 2 april 2010 om 14:59:
zo'n beetje alles wat uit Afrika komt weet zich niet te gedragen in onze maatschappij

:jaja:
Waarschuw beheerder
"leuke" actie ook weer van verveelde bontkraagjes
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van oreqopil op vrijdag 2 april 2010 om 14:59:
zo'n beetje alles wat uit Afrika komt weet zich niet te gedragen in onze maatschappij

Amen!
Waarschuw beheerder
Aan het eind van het filmpje ontstaat ook een vechtpartijtje, zijn dat mensen die daders tikken willen geven of beginnen ze weer? Lijkt een beetje onduidelijk. Echt verschrikkelijk hoe hij valt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 2 april 2010 om 14:22:
dit zijn Incidenten!!!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 april 2010 om 13:12:
Doen ze normaal nou nooit

:respect:
We moeten meer medeleven en repsekt toneng, jwt B)
Meer subsidie aan straatcoaches, jeugdhonken etc., zoveel mogelijk geld over de balk smijten en dan.......... :$ gaan ze gewoon door :rot:

Dit soort volk mag van mij opgeknoopt worden aan de hoogste boom, of het nu allochtonen zijn of niet :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die ene Fin staat wel lekker vol in beeld met z'n grafkopje (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
door een groepje karamelbontkraag jongeren.

entfernen und abschiessen :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 april 2010 om 15:41:
Die ene Fin staat wel lekker vol in beeld met z'n grafkopje

haha inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaztaOfHardcore op vrijdag 2 april 2010 om 15:31:
We moeten meer medeleven en repsekt toneng, jwt
Meer subsidie aan straatcoaches, jeugdhonken etc., zoveel mogelijk geld over de balk smijten en dan.......... gaan ze gewoon door

Dit soort volk mag van mij opgeknoopt worden aan de hoogste boom, of het nu allochtonen zijn of niet

indd laten ze de normale mense die werken en zich normaal gedragen maar geld geven die stumpers worden in nl alleen maar beloont voor hun apen gedrag
Waarschuw beheerder
Exact :yes: en niet alleen in Nederland :X
Misdaad loont zeker wel, beetje de omgekeerde wereld imho :/
Waarschuw beheerder
Tja, zie wederom de afkomst van deze untermenschen...
stem PVV, daar red je de beschaafde westerse levens mee!
of is het weer en incidentje volgens de linkse boomknuffelaars?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hakketakke op vrijdag 2 april 2010 om 16:12:
of is het weer en incidentje volgens de linkse boomknuffelaars?

ik moet zeggen dat jij wel een apart "knuffel"masker" voor je knar hebt :jaja: :jaja: :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Wat zit iedereen weer te zeiken dat allochtonen áltijd mensen in elkaar slaan in groepsverband. Ik heb nog nooit in groepsverband iemand neergeknuppeld.
Maar als je ergens buiten de randstad een dorp binnen komt om uit te gaan, en je ziet er íets donkerder uit dan de lichtste dorpbewoner, dan kan je rennen voor je leven omdat er een groep heikneuters achter je aan komt.

Verder slaat het nergens op om te zeggen dat allochtonen in het algemeen er zomaar op los slaan. Zelf heb ik 't nog nooit meegemaakt in ieder geval. Ondertussen wordt het beeld geschetst dat op elke willekeurige openbare gelegenheid, willekeurige groepen allochtonen onschuldige mensen in elkaar trappen en/of beroven.
In Amsterdam heb ik 't nog nooit meegemaakt, en in Amersfoort ook niet. Rotterdam hoef je niet als voorbeeld te nemen voor heel Nederland.

Verder snap ik het filmpje niet echt.
Zijn het twee losse groepen van elkaar, of is 't een gezamenlijke hanggroep?
Je ziet de Congolezen in het begin, die komen een stel Algerijnen/Mocro's tegen en die beroven een paar anderen?

//Als hij zijn nekwervels gebroken heeft, is hij dan automatisch verlamd?
Echt een grove actie, hij had makkelijk dood kunnen zijn. Laffe mannetjes. Niemand had die jongen trouwens kunnen helpen denk ik, als er zo'n groep op hem af kwam met die agressie dan was het gewoon klaar.
laatste aanpassing