Partyflock

Forumonderwerp · 1089726

Iets wat bestaat, maar waar je niks over leest zijn privefeestjes.

Ikzelf heb er wel ervaring mee. Via 'via via' contacten hadden we tot een jaar terug een leuke groep van zo'n 20 personen (man/vrouw/stel) waar we om de paar maand eens een feestje mee hadden. Of bij iemand thuis (als die groot woonde) of soms boekten we een grote hotelsuite. Soms waren de feestjes wel tot 12 personen groot! (en altijd minstens zoveel vrouwen als mannen!)

En allemaal (very) goodlooking normale jongens en meiden van 19 t/m een jaar of 25 en een enkele goodlooking uitschieter van richting de 30. Dus geen ordinaire foute types, maar soms zelfs uit bekend (of rijk) milieu!. Klinkt voor sommigen misschien ongeloofwaardig, maar het was gewoon zo! Alles ongedwongen met een grote vanzelfsprekendheid wat betreft discretie. En er gebeurde VEEL, zoniet ALLES (behalve man-man contact want dat was uit den boze). Maar niets moest en alles mocht. Soms waren er gewoon stelletje die keken en alleen met elkaar wat deden. En uiteraard ALLES SAFE!

Helaas is al het contact tussen deze mensen verwaterd.

Ik heb nu een vriendin en die wil dit ook graag meemaken.

DE VRAAG

Ik ben wel benieuwd of er hier mensen actief zijn op dit gebied en wel eens zo'n feestje hebben bezocht!
En of dit soort groepjes/netwerkjes nog bestaan.
En of er interesse is om een keer zoiets te gaan bijwonen.
laatste aanpassing
Patricia Paay wil ook mee doen. Betaald 2x want ze is al 2 x 30 :P:P:P

Uitspraak van S/B op vrijdag 2 april 2010 om 16:45:
Gvd, geen ruktoppa compleet zonder bevven

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 april 2010 om 10:40:

uiteraard, maar 4 a 5 wijfjengs is genoeg, en aparte kamers, zodat ik al die andere wankers niet zie met hun pik.

Ik heb nu een vriendin en die wil dit ook graag meemaken.

Is goed, wij met zn 3en? mag jij buiten het kamertje wachten en jezelf wanken.
Uitspraak van Mary-e op vrijdag 2 april 2010 om 13:51:
Ik viel ook al van de bank.. En mijn mond viel wagenwijd open

.... en toen werdt er een pik in gestopt en hield je eindelijk je mond dicht ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 april 2010 om 16:27:
ben je je konijn beu?

:lol:

Uitspraak van SJEEP op vrijdag 2 april 2010 om 21:51:
heb wel vaker goede plannen

nou :lol:

Uitspraak van Rahz op dinsdag 6 april 2010 om 23:57:
en toen werdt er een pik in gestopt en hield je eindelijk je mond dicht

met volle mond mag je niet praten (y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 april 2010 om 23:26:
heb vaak genoeg prive sex feestjes meegemaakt

niks gek in dat zwarte kousen gehucht :X

Uitspraak van **Queen** op vrijdag 2 april 2010 om 12:29:
dat zijn we al met 4

+1 B)

ik wil het. ik wil het ik wil het
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 april 2010 om 14:01:
+1

anytime jwz :lief: ;)

Yeah baby B)

Maar Milaan, jij en ik tellen ieder al voor 10
hoe moet dat nou?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 april 2010 om 18:39:
Maar Milaan, jij en ik tellen ieder al voor 10
hoe moet dat nou?

25 is de max toch? nah...dan zijn we klaar :woop:

:lol:
Mooi want de rest gun ik zo'n enorme ervaring niet B)
:roflol: ik vind bij nader inzien 20 ook wel genoeg B)

great deal B)
21 dan he?
boontje hoort er ook bij
al is het maar om de foto's te maken
want waarschijnlijk heb ik mijn handen vol O:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 april 2010 om 23:41:
uiteraard, maar 4 a 5 wijfjengs is genoeg, en aparte kamers, zodat ik al die andere wankers niet zie met hun pik

of ben je bang dat die anderen jouw pikkie zien
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 april 2010 om 23:26:
heb vaak genoeg prive sex feestjes meegemaakt heerlijk gemoedelijke sfeer niks moet alles kan of mag alles is bespreekbaar als je alleen wilt kijken of slap wilt ouwehoeren ook goed

ben ik het volkomen mee eens ik hou ook wel van die feestjes vaak aan mee gedaan.

Uitspraak van Chagi op donderdag 8 april 2010 om 08:06:
of ben je bang dat die anderen jouw pikkie zien

Mannen zijn zo preuts!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 april 2010 om 11:27:
Mannen zijn zo preuts!!

Vrouwen tegenwoordig ook! En maar zeiken dat die mannen lopen te kijken, terwijl ze geen keuze hebben:rot:......
Die vragen er zelf om, kom op zeg..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 april 2010 om 22:59:
want waarschijnlijk heb ik mijn handen vol

great deal
21 dan he?
boontje hoort er ook bij

zulke dingen moet je altijd vastleggen idd :honger:

want waarschijnlijk heb ik mijn handen vol

:roflol:

uitwonen?

Kickje!?

Buiten dit topic heb ik al eea aan reacties gehad van hele leuk en goodlooking mensen en jullie zullen verrast zijn als jullie zien wat voor mensen erg positief reageerden. En vrijwel allemaal hebben ze GEEN ervaring met erotische feestjes, maar willen ze dit graag eens meemaken.

Heel veel mensen denken dat dit iets is voor hele rare, ranzige, vieze, lelijke, domme en simpele bekrompen mensen omdat dat idd het beeld is wat er heerst.

Maar goed ;) Het is inderdaad een 'raar' onderwerp waar een groot taboe op heerst, maar waar wel behoefte/nieuwsgierigheid naar is...

Jammer dat mensen hier zo bekrompen op moeten reageren. Het schrikt veel mensen af... aan de andere kant wordt het taboe wel in stand gehouden. En alles wat taboe is....is leuk ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 april 2010 om 10:21:
Haha idd partystel

allemaal van die zogenaamd spannende en sexy types en als het erop aankomt is het ineens te eng

nou idd zit zo ook ff te lezen
nou wij vinden die prive feestjes zo af en toe ook leuk
en een enkele goodlooking uitschieter van richting de 30.

beetje bekrompen hoor zo`n leeftijdsgrens 8)

Ga zo naar een prive feestje, of we toe komen aan sex weet ik niet, maar is niet echt belangrijk zolang het maar leuk is!

Ben je er echt zo trots op datje het nog even snel moet melden voor je gaat, in een topic waar 95% van de mensen het echt geen kut boeit? :D
waar hebben we het nou eigenlijk over..?een parenclub of een privefeestje voor mensen die elkaar kennen?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 mei 2010 om 16:54:
Ben je er echt zo trots op datje het nog even snel moet melden voor je gaat, in een topic waar 95% van de mensen het echt geen kut boeit

Maar er ondertussen maar al te lekker over discussieren ;)
boontje hoort er ook bij

MAAR om foto's te maken? ik denk dat ik het af moet maken b)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 mei 2010 om 09:58:
Uitspraak van Zikkie op woensdag 5 mei 2010 om 16:54:
Ben je er echt zo trots op datje het nog even snel moet melden voor je gaat, in een topic waar 95% van de mensen het echt geen kut boeit

Maar er ondertussen maar al te lekker over discussieren

ja idd
maar wij gaan graag hoor naar prive feestjes
zin om x mee te gaan just4fun

haha...

Uitspraak van BenDover op donderdag 6 mei 2010 om 00:34:
waar hebben we het nou eigenlijk over..?een parenclub of een privefeestje voor mensen die elkaar kennen?

Hebben het hier over feestjes welke georganiseerd worden bij mensen thuis, soms kennen de mensen elkaar, soms niet.
Hiernaast kan je ook een onderscheid maken tussen gewone sex feestjes welke vaak behoorlijk op sex berust zijn en de wap feestjes.
Bij wap feestjes zijn de meeste mensen wel onder invloed van drugs en behoorlijk wappie, zoals wij tot nu toe hebben gemerkt is de sfeer op wap feestjes veel gemoedelijker en gezelliger.

:roflol:

Als mensen graag die feestjes doen, laat ze lekker, ieder ze ding?
De meeste mensen hier op pf zijn echte internetgangsters, maar als het erop aan komt zijn ze te preuts :P.

bahbahbah

faggots

Uitspraak van Gewoon stampen gvd op dinsdag 18 mei 2010 om 11:15:
maar als het erop aan komt zijn ze te preuts :P.

indd preuts, bang, verlegen, jaloers, bekrompen, zoals de maatschappij van hen verwacht.
Want nee stel je voor als we allemaal zouden doen wat we eigenlijk echt willen, dan zou het een zooitje worden, toch?

Wat worden hier een reacties op gegeven.. :/

Het lijkt me wel wat, mja...
Doe je aan zoiets mee?

Ach, waarom ook niet.. :x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 11:50:
indd preuts, bang, verlegen, jaloers, bekrompen, zoals de maatschappij van hen verwacht.

:')

Ja, wij halen ook wel eens wat poolse wijfen hier, binden ze dan vast en misbruiken ze tot bloedens toe.
Daarna pleuren we ze nog gebonden en met het sperma druipend uit hun kutjes en kontjes weer op straat, gewelig!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 08:07:
zoals wij tot nu toe hebben gemerkt is de sfeer op wap feestjes veel gemoedelijker en gezelliger.

dat klopt helemaal er kan en mag veel maar is maar net hoe het spel die avond verloopt
Hebben het hier over feestjes welke georganiseerd worden bij mensen thuis, soms kennen de mensen elkaar, soms niet.
Hiernaast kan je ook een onderscheid maken tussen gewone sex feestjes welke vaak behoorlijk op sex berust zijn en de wap feestjes.
Bij wap feestjes zijn de meeste mensen wel onder invloed van drugs en behoorlijk wappie, zoals wij tot nu toe hebben gemerkt is de sfeer op wap feestjes veel gemoedelijker en gezelliger.

Duidelijk!! Maar hoe dan verder? hoe kom je (lees:wij (A)) op zo'n feestje terecht? Heb je pech als je geen netwerk hebt bijvoorbeeld? Zou toch voor iedere geinteresseerde bereikbaar moeten zijn. *hint*hint* ;p

Uitspraak van *Pamiki* op zondag 23 mei 2010 om 20:44:
hoe kom je (lees:wij (A)) op zo'n feestje terecht? Heb je pech als je geen netwerk hebt bijvoorbeeld? Zou toch voor iedere geinteresseerde bereikbaar moeten zijn. *hint*hint*

Een netwerk uitbreiden is heel simpel.. & Google geeft je genoeg feestjes over dit soort onderwerpen! ;) Ik weet er genoeg! :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 16:28:
En vrijwel allemaal hebben ze GEEN ervaring met erotische feestjes

Wat niet is kan nog komen, 99,9% is denk ik wel nieuwsgierig naar meer! Al zeggen ze van niet! Bij de eerste stap ( lees trio ) will je steeds een stapje verder ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 16:28:
Jammer dat mensen hier zo bekrompen op moeten reageren. Het schrikt veel mensen af... aan de andere kant wordt het taboe wel in stand gehouden. En alles wat taboe is....is leuk

Whaa ze reageren zo, omdat ze eigenlijk net zo nieuwsgierig zijn als de rest!
Ik vind zo een toppic juist wel leuk! :P Helemaal voor dus!!
En indd alles wat taboe is leuk.. en alles wat leuk is, is vaak ook lekker :kwijl:
zoals wij tot nu toe hebben gemerkt is de sfeer op wap feestjes veel gemoedelijker en gezelliger.

Veeeeel gezelliger, en nu komt zeker de opmerking waarom wap?
Tjah NIEt omdat dat MOET, maar omdat DAT KAN!! En gewoon lekker ontspannen is, en de sfeer zooooooo veel beter!! I Like wap.feestjes! :P

Grtzzz
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 mei 2010 om 22:36:
Tjah NIEt omdat dat MOET, maar omdat DAT KAN!!

Daar zeg je het precies goed!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 mei 2010 om 22:36:
& Google geeft je genoeg feestjes over dit soort onderwerpen! Ik weet er genoeg!

Misschien ben ik een tikkie naief in dit soort dingen. Ik heb op google inderdaad veel gevonden en gelezen maar toch..... ik heb liever een berichtje of gesprekje met een 'live' persoon, voelt toch prettiger. op internet weet je niet welke berichten/teksten etc niet waar zijn of nep o.i.d.

Klinkt truttige he? ;p

Uitspraak van *Pamiki* op zondag 23 mei 2010 om 20:44:
hoe kom je (lees:wij (A)) op zo'n feestje terecht?

chatsites, datesites, vrienden, bekenden..

Indd online is soms een beetje eng, maar niet geheel terecht.
De kans is indd groot (zeker als onervaren) dat je bij niet gezellige mensen of onaantrekkelijke mensen terecht komt.
Echter in dat geval is het eigenlijk heel simpel, je drinkt je koffie op en vertrekt weer, moet je ook geen punt van maken.

Verder, als je ervaren genoeg ben merk je via chat/foon gesprek al of mensen voldoen aan jouw eisen.
laatste aanpassing

Uitspraak van *Pamiki* op maandag 24 mei 2010 om 22:22:
gesprekje met een 'live' persoon, voelt toch prettiger. op internet weet je niet welke berichten/teksten etc niet waar zijn of nep o.i.d.

Duss....? Jij heb nog nooit aan internet daten gedaan? :(
Whaaa..

Uitspraak van *Pamiki* op maandag 24 mei 2010 om 22:22:
Klinkt truttige he?

Niet truttig, is gewoon onwennig! Maar eenmaal op ontdekkingsreis geweest te zijn! ;)
Oeiii Nou dan uuh :P Ga je los!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 mei 2010 om 10:11:
online is soms een beetje eng, maar niet geheel terecht

Je heb juist voor dit actie's (kennismakingen) speciale site! Waar indd all1 mensen komen met deze intresse's! Vreemd een 1e x! Maar Agg dat is alles.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 mei 2010 om 10:11:
je drinkt je koffie op en vertrekt weer, moet je ook geen punt van maken.

Dit is een punt! En ook echt gaan... Dat leer je met de ervaringen door...
Spijt hebben van iets wat je gedaan heb is KUT!!
Je kan beter spijt hebben van iets wat je niet gedaan heb! :(

zaterdag nog niks te doen...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 15:54:
zaterdag nog niks te doen...

kut voor je