Partyflock

Forumonderwerp · 1088079

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Meisje (12) spoorloos verdwenenPolitie verspreidt sms-alertSinds woensdagavond wordt in Dordrecht onder alarmerende omstandigheden een 12-jarig meisje vermist.

De politie heeft een lokaal sms-alert afgegeven. Donderdagmorgen is met een politiehelikopter naar het kind gezocht boven de wijk Sterrenburg. De politie sluit een ontvoering niet uit. Het meisje moet rond half zes zijn verdwenen. Om negen uur in de avond werd de vermissing aan de politie gemeld. Het vermiste meisje heeft blond haar, is 1.65 meter lang en droeg bij haar verdwijning een zwart met wit vest, roze shirt, blauwe spijkerbroek en bruine laarzen.

bron: http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2010/meisje-12-spoorloos-verdwenen/

Amber Alert voor MillieDe politie Zuid-Holland-Zuid heeft nu dan toch een Ambert Alert voor de verdwenen Millie Boele (12) verspreid.

Nu het nationale waarschuwingsysteem is geactiveerd wordt heel Nederland via schermen, e-mail, SMS en instant messaging gevraagd uit te kijken naar het meisje.

[img width=282 height=209 cacheid=0001dc82000451e37b96440e1a02a4577c]http://www.hartvannederland.nl/wp-content/uploads/2010/03/boele1.jpg[/img]
bron: http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2010/amber-alert-voor-milly/
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Laatste waarschuwing, volgende offtopic berichten ga ik bestraffen

sorry alvast (F)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van peurple op dinsdag 16 maart 2010 om 23:39:
ik zou ook doordraaien als het mijn dochter was geweest
het idee dat ze mischien nog wel met hem gepraat hebben over de vermissing

Pff nou idd...
En wat denk je van de overige betrokken agenten in dit onderzoek?
Je zal het maar moeten gaan vertellen aan die ouders.. we hebben uw dochter dood gevonden in een tuin op een paar meter afstand van uw voordeur, de man die we aangehouden hebben is een collega van ons...
Geloof me, dit bericht wil geen enkele agent moeten vertellen aan ouders, die een week tussen hoop en vrees hebben geleefd..
Het feit dat het een agent is, maakt het verlies niet erger ofzo... maar kan me voorstellen dat andere agenten hierbij zeer heftige gevoelens krijgen. De hele week hebben zij gespeurd en gezocht en dan blijkt dat je focking collega het geweest is..

Ik leef dan ook mee met de agenten die met deze zaak belast zijn, dit lijkt mij een extra zwaar gegeven om mee om te gaan...
En natuurlijk leef ik mee met de ouders en familie van het meisje, maar dat spreekt voor zich..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 maart 2010 om 23:48:
Pff nou idd...
En wat denk je van de overige betrokken agenten in dit onderzoek?
Je zal het maar moeten gaan vertellen aan die ouders.. we hebben uw dochter dood gevonden in een tuin op een paar meter afstand van uw voordeur, de man die we aangehouden hebben is een collega van ons...
Geloof me, dit bericht wil geen enkele agent moeten vertellen aan ouders, die een week tussen hoop en vrees hebben geleefd..
Het feit dat het een agent is, maakt het verlies niet erger ofzo... maar kan me voorstellen dat andere agenten hierbij zeer heftige gevoelens krijgen. De hele week hebben zij gespeurd en gezocht en dan blijkt dat je focking collega het geweest is..

Ik leef dan ook mee met de agenten die met deze zaak belast zijn, dit lijkt mij een extra zwaar gegeven om mee om te gaan...
En natuurlijk leef ik mee met de ouders en familie van het meisje, maar dat spreekt voor zich..

hoe 1 iemand zoveel levens kan beinvloeden met zijn daad :(
kan er nog steeds niet bij dat dit zo kan gebeuren
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Bolle Jan op dinsdag 16 maart 2010 om 23:28:
Is pure waarheid klein naief meisje

Als jij dat wilt geloven, prima :flower:

Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 maart 2010 om 23:32:
Alleen al dat je kind uit je eigen huis meegenomen word, is al een nachtmerrie genoeg. Als dan ook nog blijkt dat zij 2 huizen verder was en de man die ermee te maken heeft, een agent is... dat is gewoon horror..

Zou ze meteen al dood geweest zijn of heeft zij nog even geleefd? In het laatste geval is het helemaal moeilijk te verwerken, te weten dat je kind zo vlakbij was en dat je haar niet hebt kunnen helpen..
Ik denk niet dat die ouders hier ooit overheen gaan komen...

Alleen al als ik erover nadenk krijg ik al kippenvel.. En inderdaad, zo dichtbij.. Al weet je dat nooit, misschien had hij haar eerst wel ergens anders verstopt ofzo. 't Is echt heel erg, kan er niks anders over zeggen..

Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 maart 2010 om 23:48:

Precies, ook niet te bevatten voor hen denk ik.

Waarschuw beheerder
usual suspects ;)

Waarschuw beheerder
+1
(f) RIP (f)
sterkte voor de nabestaanden!

Waarschuw beheerder
+1
oke mijn antwoord is ook verwijderd :'(
maar maakt niet uit;)!
helaas voor haar:( en sterkte voor de ouders

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JANINE. op dinsdag 16 maart 2010 om 23:58:
Alleen al als ik erover nadenk krijg ik al kippenvel.. En inderdaad, zo dichtbij.. Al weet je dat nooit, misschien had hij haar eerst wel ergens anders verstopt ofzo. 't Is echt heel erg, kan er niks anders over zeggen..

tuurlijk niet dan was tie gezien

hij heeft zich al lopen verlekkeren aan haar al tijden
ze is gewoon meegelopen omdat het de buurman is
hij heeft zich vergrijpt aan der , daarna gedacht van kut hier kom ik niet mee weg , der toen gewurgd ofzo.

de rest is bekend te minste dat is mijn theorie
heb ff een psychoanalyse gedaan samen met me pa :lol:
Waarschuw beheerder
Pliessie is je beste vriend.

Uitspraak van JANINE. op dinsdag 16 maart 2010 om 23:21:
Elke mongool met een mavo diplomaatje heeft binnen een paar maanden een politie outfitje aan.

Slaat nergens op

Wat is er popje? Beetje teleurgesteld dat je pa z'n verhalen over grote criminelen vangen onzin zijn en ie in werkelijkheid met een laserpistooltje in een omgebouwde kliko langs de provinciale weg staat?
Waarschuw beheerder
Nou vreselijk en schandalig nieuws weer! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 00:33:
heb ff een psychoanalyse gedaan samen met me pa :lol:

Beetje jammer dat je psychoanalyse inhoudelijk nergens op slaat...

Ontopic:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/sander_v_politieman_moordenaar.html#more

Hier wat foto's van die hufter :@

Verder sterkte aan de nabestaanden !

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DORDRECHT - Het vermiste meisje Milly Boele is dinsdagavond dood aangetroffen. Een agent (26) is aangehouden in verband met de zaak. Volgens RTL Nieuws is de tiener aangetroffen in een tuin.

In verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele was de politie eerder deze avond een onderzoek begonnen in en rondom een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, in de buurt van het ouderlijk huis van Milly. De politie maakte rond 22.00 bekend een 26-jarige politieagent te hebben aangehouden.
De 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond had zich dinsdag gemeld bij het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop werd hij direct aangehouden. De politie is daarna overgegaan tot een onderzoek in de woning van de man die in de buurt staat van het ouderlijk huis van het verdwenen meisje.
De woning die wordt onderzocht, is afgezet met hekken met groen zeil. Een honderdtal omwonenden kijkt toe.
Het Dordtse meisje Milly verdween een week geleden spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie. Tot en met dinsdag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly. De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6305532/__Huiszoeking_in_zaak-Milly__.html?p=1,1

Godverdomme!!! Vierendelen die klootzak!! Afmaken!!! Nekschot!!! Dood met die hufter!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 maart 2010 om 18:37:
Iets zeg me dat die tjik helemaal niet ver weg is, maar gewoon in een of ander griezelige kelder wordt vastgehouden door een of ander gestoorde eenzame buurtpedo die het tot nu toe 'prachtig' stil weet te houden

Heb ik toch nog gelijk gekregen :D

Blijft verschrikkelijk dat je kind soms in de buurt niet meer veilig kan zijn :cry:

RIP Milly en sterkte aan de nabestaanden in deze moeilijke periode :/ :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 15 maart 2010 om 23:42:
Neem toch aan dat het meisje zich niet zomaar heeft laten meenemen

Tenzij het een 'bekende' van je is :/

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 15 maart 2010 om 23:42:
Tsja, tenzij ze die persoon toch kende en met een smoes is meegegaan..

Voila :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 maart 2010 om 11:31:
Heel vreemde zaak dit.. en het bewijst maar weer dat deze wereld knettergek aan het worden is

True :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 maart 2010 om 21:58:
kippevel..

Aan het eind van Opsporing Verzocht moesten de presentatoren nog bijna een traantje wegpinken en afsluiten met een brok in hun keel omdat Milly toen waarschijnlijk was gevonden en extra emotionele lading omdat het hier nog maar een kind betreft :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 16 maart 2010 om 22:18:
Godverdomme, denk je veilig te wonen met een agent 2 deuren verder... sjezus waar moet dit naartoe zeg...
En als het een agent is, wat een domme imbeciel om dit zo te doen allemaal..

Als dit allemaal waar zou blijken te zijn, dan moet daar wel een heleboel zijn misgegaan :/
Om bij de politie te komen word je helemaal van top tot teen zowel psychisch/mentaal compleet doorgelicht :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 maart 2010 om 05:25:
Om bij de politie te komen word je helemaal van top tot teen zowel psychisch/mentaal compleet doorgelicht

Dat zegt helemaal niks.
Waarschuw beheerder
Om bij de politie te komen word je helemaal van top tot teen zowel psychisch/mentaal compleet doorgelicht

Dat zegt 0,0 niks aangezien mensen met psychische aandoeningen vaak meester zijn in het zichzelf zo normaal mogelijk wegzetten bij onderzoeken etc.

Dit maakt het doorgronden van "gestoorden" nu juist zo moeilijk helaas :(
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt verschrikkelijk allemaal, ergste wat je als ouders kan overkomen.

Zo'n klootzak moesten ze publiekelijk af laten maken.

Helaas in dit land komt ie op een beschermde (psychische) afdeling in de gevangenis terecht waar hij ivm psychische klachten niet te lang in een cel kan zitten, dus veel recreatiemogelijkheden.

Dan na een paar jaar gaat ie hoogstwaarschijnlijk de TBS in, waar het nog beter vertoeven is.
Waarschijnlijk met een jaartje of 10/15 staat ie weer buiten :/

Milly dood, haar ouders een levenslang trauma/verlies, en Sander V. nog een groot deel van ze leven voor zich rond ze 40e (n)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 maart 2010 om 07:34:
Kan er 1 opnoemen die in dort woont en hier toe in staat zou kunnen zijn ben'k bang

En was het dezelfde?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
r.i.p.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 maart 2010 om 07:11:
r.i.p.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 maart 2010 om 05:08:
Heb ik toch nog gelijk gekregen :D

Goed dat jij even je gelijk komt halen. Misschien eens solliciteren bij de politie? Ik word een beetje misselijk van je post.
Ik sta echt perplex en kan dit echt niet geloven. Deze man verdient als hij inderdaad de dader is maar 1 straf en dat is executie voor het vuurpeloton. Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jezus:S echt fucking ziek:(

r.i.p. (F)

dat de dader een ziekte krijgt en sterft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 07:27:
dat de dader een ziekte krijgt en sterft.

Ziek is hij al, nu dat laatste nog :-(

R.I.P.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op woensdag 17 maart 2010 om 06:43:
Helaas in dit land komt ie op een beschermde (psychische) afdeling in de gevangenis terecht waar hij ivm psychische klachten niet te lang in een cel kan zitten, dus veel recreatiemogelijkheden.

Dan na een paar jaar gaat ie hoogstwaarschijnlijk de TBS in, waar het nog beter vertoeven is.
Waarschijnlijk met een jaartje of 10/15 staat ie weer buiten :/

Sowieso weet je dat nu nog helemaal niet :no:
En daarnaast, je kunt beter een gevangenisstraf krijgen als TBS, want met een gevangenisstraf sta je weer een stuk eerder buiten :)

RIP (F)
Waarschuw beheerder
donateur

Psychopaten kunnen zich heel goed normaal voordoen 8)

Triest wat er met dit meissie is gebeurd :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 07:44:
En daarnaast, je kunt beter een gevangenisstraf krijgen als TBS

Mogen ze die teringsmeris wel even tussen de zware criminelen zetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 maart 2010 om 07:53:
Mogen ze die teringsmeris wel even tussen de zware criminelen zetten.

m.i. geven ze hem beter tbs, daar komt ie een stuk moeilijker uit, zeker als wout zijnde.

Uitspraak van HardstyleChick1908 op woensdag 17 maart 2010 om 07:50:
Is gewoon niet normaal meer:S

maar toch kijkt er niemand meer van op.. tegenwoordig is dat allemaal normaal :dood:
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=150]http://www.elsevier.nl/upload/85104ab9-e7d3-4fd0-a6ec-40a850882f63_dader17mrt.jpg[/img]

dit zou hem zijn de 26 jarige agent....

=================================================

RIP