Partyflock

Forumonderwerp · 1088040

LONDEN - Britse zorginstellingen hebben woensdag hun excuses aangeboden aan twee vrouwen die in totaal achttien keer werden bezwangerd door hun vader.
De instanties voor kinderbescherming die toezicht hielden op het gezin, erkennen dat ze hebben gefaald.

De vrouwen baarden in een kwart eeuw zeven kinderen van hun vader. De 56-jarige dader uit Sheffield zit sinds 2008 een levenslange celstraf uit wegens het verkrachten van zijn dochters.

Het probleemgezin had gedurende 35 jaar contact met 28 hulporganisaties en honderd medewerkers. De instanties die zich verontschuldigden, stellen dat ze lering hebben getrokken uit het gebeurde en dat hun manier van werken is aangepast.

Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2202511/vader-bezwangerde-dochters-achttien-keer.html

:o Sick fuck! :roflol:

18 keer in 35 jaar?? Nou dat valt nog mee dan, 1 keer per 2 jaar. Wat een ophef om niks.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 19:49:
Doe ik toch

Verrek, ik zie nu pas dat het je EIGEN topic is, dat maakt je nog zieliger :roflol:

Geil je zo op dit topic? :lol:
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 mei 2010 om 19:59:
dat maakt je nog zieliger

:aai:

dag cutie :bye:

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 19:59:
dag cutie

Huillie huillie...mijn geweldige topic krijgt al 2 maanden geen aandacht...whooeeehoeeee :cry:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 mei 2010 om 20:01:
Huillie huillie...

Nou weet ik het wel :yes:

Ga je nou weer uit m`n topic weg?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 20:02:
Nou weet ik het wel

OK, anders vraag ik wel even aan al mijn pf-vriendjes om te reageren hier voor jou, hoor

Ik heb nog een paar andere topics omhoog gehaald, als je het er niet mee eens ben kan je ook op het rode envelopje drukken. :flower:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 20:11:
Ik heb nog een paar andere topics omhoog gehaald, als je het er niet mee eens ben kan je ook op het rode envelopje drukken

Oh, kan dat echt? Wist ik niet, maar jij hebt dat vaker gedaan begrijp ik hier uit :bye:

:yes: :bye:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 21:57:
De vrouwen baarden in een kwart eeuw zeven kinderen van hun vader

Uitspraak van Yoppie :blinky: op donderdag 11 maart 2010 om 07:29:
Fritzl

de zoveelste