Partyflock
 
Forumonderwerp · 1087914
valt het je niet op. .

je bent hoogzwanger, gaat voor een onderzoek naar het ziekenhuis en je kan niet met de auto die is niet beschikbaar dus je stapt de bus in wilt gaan zitten maar er is geen plek. vraag je een jeugdige van een jaar of 16 /17 of jonger zou ik daar mogen zitten. zegt die gene nee ik heb betaalt voor deze plek.
terwijl die zwangere op punt staat te bevallen.

of hang ouderen die met een clubje scootmobielen in de weg staan en niet aan de kant gaan en dan rijden ze je ook nog voor de voeten.

wat vinden jullie hier van. ieder heeft zo,n zijn mening.
ohja mensen die niet van kinderen houden en zich irriteren aan kids denk dan even dat je zelf ook een baby bent geweest. wie weet hoe jullie waren .

als je alleen domme opmerkingen wil geven ga dan weg
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 maart 2010 om 17:05:
Ja dat is iets dat mij ook steeds meer opvalt. Mensen lijken ook steeds negatiever, cynischer en haatdragender te worden.

Op de radio werd gezegd dat 60% van de Nederlanders schulden heeft variërend tussen de 10 en 20.000 euro...Denk niet dat die 60% daar vrolijker van wordt...:no: En hoe gedraag je je als je gefrustreerd bent..? En meer en meer mensen raken hun baan kwijt...Daar wordt men natuurlijk ook :frusty: van..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van jessica-is-mama op dinsdag 9 maart 2010 om 14:38:
je bent hoogzwanger, gaat voor een onderzoek naar het ziekenhuis en je kan niet met de auto die is niet beschikbaar dus je stapt de bus in wilt gaan zitten maar er is geen plek. vraag je een jeugdige van een jaar of 16 /17 of jonger zou ik daar mogen zitten. zegt die gene nee ik heb betaalt voor deze plek.
terwijl die zwangere op punt staat te bevallen.

Wat doet ze dan in de bus :vaag:?