Partyflock

Forumonderwerp · 1087093
Waarschuw beheerder
Lieve medeflockertjes,

Sinds kort is mijn telefoonabbonnement afgelopen, ik kan het dus verlengen, maar ik heb nog geen idee welke nieuwe telefoon ik erbij wil hebben...:) Hebben jullie tips welke ik zeker niet moet kiezen, en welke zeker wel? Omdat ik altijd Nokia heb gehad, en daar ook altijd wel tevreden over ben geweest, ben ik van plan sowieso weer een Nokia aan te schaffen, maar weet nog niet welk type...:)

Suggesties zijn welkom :)

Alvast bedankt voor de tips...:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de Nokia E72, fijn ding!

Waarschuw beheerder
http://blog.dialaphone-blog.co.uk/blog/2007/01/05/top-10-most-expensive-mobile-phones-in-the-world/

1. Goldvish “Le million” = $1,000,000 (£540,540)

ot: heb gehoord dat de nokia e72 een erg fijn ding is evenals de HTC hd2 lijkt groot maar valt wel mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 00:04:
ot: heb gehoord dat de nokia e72 een erg fijn ding is evenals de HTC hd2 lijkt groot maar valt wel mee

Waarom stel je zulke oude telefoons voor? De HTC Desire is een van de eerste foons met een 1ghz processor en lang leve Android!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 27 april 2010 om 01:00:
Waarom stel je zulke oude telefoons voor?

ze vroeg toch tips?
ik vind het een fijne telefoon en zat mensen zijn er zeer tevreden over :)
en over een htc 'algemeen telefoon gesproken, allemaal wel heel fijn maar die update zichzelf en als je geen internet op je telefoon hebt kan dat best een hoge rekening worden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 17:45:
en over een htc 'algemeen telefoon gesproken, allemaal wel heel fijn maar die update zichzelf en als je geen internet op je telefoon hebt kan dat best een hoge rekening worden

:lol: Wat een crap blaat je hier. Totale onzin. Installaties worden altijd vooraf gevraagd, en toegang tot internet wordt enkel verstrekt mits je toestemming geeft als je dit niet op auto hebt staan, wat me onlogisch lijkt als je om watvoor reden dan ook besluit geen inet op je foon te nemen. Als derde zijn die updates zo klein, je zult er hooguit 5 euro voor kwijt zijn.

Waarschuw beheerder
oke dat wist ik dus niet, heb het zo op internet gelezen en gehoord van mensen mja...