Partyflock

Forumonderwerp · 10866
66x bekeken
Waarschuw beheerder
Tiesto is beste club dj van de wereld is vandaag in London bekend gemaakt,Wil weten wat jullie er van vinden Tiesto gefeliciteerd ik vind hem 1 van de beste
Waarschuw beheerder
Damien wat zou jij doen als je dj was ga je toch als het kan een commercieel nummertje maken waar je een klapper mee kan verdienen.
Al zijn sets,tuurlijk komen daar commerciele nummers in voor,zijn steen goed.
Luister maar eens naar in search of sunrise 3,
KIPPEVEL

Waarschuw beheerder
the bukkets snapt 't!!!
Waarschuw beheerder
Ik kan wel degelijk oordelen over tiesto, hoor t vaak genog op de radio, en heb ook weleens cds van hem gehoord. Ik vind t persoonlijk tyfus herrie (dat ik vergelijk met t geluid dat je hoort als ik een potje zit te schijte :p)

Maar dat ie zegt dat WIJ kinderachtig bezig zijn, maar dan nu gewoon top 40 hitjes gaat score had ie toentertijd ze smoel moete houde.
Waarschuw beheerder
Hoezo commercieel? Hij heeft het toch niet zelf voor het zeggen dat een plaat die hij maakt een top 40 hit wordt?????
Waarschuw beheerder
dat is ECHT bullshit wat je nou zegt. Tuurlijk wel, denk je nou echt dat ie dat niet met voorbedachte raad doet???
Waarschuw beheerder
Nee, mijn mening is dat hij dat niet met voorbedachte rade doet.

Waarschuw beheerder
Ti@%! had gewaun z'n muil moeten houden!
Waarschuw beheerder
donateur
PurePipi

Geloof je jezelf

Tiesto produceert niet wat ie goed vind, maar waar geld mee te verdienen is

Bah

Waarschuw beheerder
nou ik vindt tiesto nie super goed ik ken betere DJ's
Waarschuw beheerder
donateur
Tiesto=trance trutje?
Tiesto=progressive

Tiesto heeft gabbers in zijn macht
Maakt opmerking en heeft ze gelijk allemaal op de kast.
Jullie happen als kleine vogeltjes.
Jullie doen precies hetzelfde door hem te beoordelen.
Wees gewoon verstandig.
JA JA JA HIJ BEGON!!!!! :Z

Discussie is nutteloos en al in 10 andere topics gehouden.
Tiesto ga ik hier echt niet meer verdedigen.
Het boeit mij 0.0 wat gabbers van hem vinden.

Heb wel 1 vraagje voor de gabbers die Tiesto een lulletje vinden.
Jullie zijn ook je hele leven achtervolgt door een domme opmerking die jullie een keer maakte???
Waarschuw beheerder
Sorry hoor , maar Tiesto :kots: is idd beetje triest als ie zulke opmerkingen maakt.

NuTeRo > zijn wij bekende nederlanders dan ? :P

the bukkets > wel es van ruffneck gehoord ? die heeft tenminste principes ..

en Damien spreekt waarheid ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk spreek ik de waarheid

Ik ga hier geen poep op het forum schrijven. Always be serious.

En nut, tiesto word niet ze hele leven achtervolgd door 1 domme opmerking. Die opmerking kan mij eigenlijk aan me reed roesten.

Maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die produceren om geld te verdienen. HAd ie dat maar onder een andere naam moeten gaan doen.
Waarschuw beheerder
ok laten we er nou maar mee ophouden met dat gezeik of ie wel of niet goed is,en damien prima als jij graag gelijk wilt hebben heb je gelijk ok.
En jongens voor de mensen die naar sensation black gaan veel plezier en misschien komen we elkaar wel tegen en dan drinken we er een.
laterz
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
als dj vind ik hem niet zoo maar kan het nog redelijk aanhoren.
als producer vind ik hem veelzijdig want z`n nummer lijken niet zoveel op elkaar :)

Waarschuw beheerder
To Damien: Zo jij zal Tiesto wel heel goed kennen dan als je weet dat ie de nummers die hij uitbrengt zelf niet goed vind!

En waarom moet ie nummers die hij zelf heeft geproduceerd onder een andere naam uitbrengen daar heeft ie hard aangewerkt en mag daar lekker zijn eigen naam aan geven en er trots op zijn!

ZO!
Waarschuw beheerder
ik blijf t een trieste vertoning vinden..