Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 14:51:In een trailer heb ik trouwens eens gezien hoe Madisson naar een club ging, en daar Paco ging verleiden volgens mij.
Ik speelde gister die chick, dat ze naar die discotheek ging voor Dimitri.. (gast heb 't bij mij overleeft) daarna ff gestopt en verder gegaan met MW2
Bedoelde paco idd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 14:51:In een trailer heb ik trouwens eens gezien hoe Madisson naar een club ging, en daar Paco ging verleiden volgens mij.
Bij mij is ze daar alleen nooit geweest en was het Jayden die Paco ging zoeken
Neeeeee
ging hij dan sexy staan dansen ook
Zit er heel hard aan te denken om deze game te gaan scoren vanavond.. Lees overigens wel dat de playtime erg kort is
vind zelf de lengte precies goed voor zoiets.
ik ben nu nog wat kleine verschilletjes aan het proberen en dan ga ik hem straks over maandje of zo denk ik nog keer doorlopen maar dan anders
zag op youtube al gruwelijk ander einde
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 16:37:Hehe cool, bij mij was het Jayden, die daar gevochten heeft met de Origami Killer
ha, die was al lang dood bij mij. met dank aan een marcellus wallace lookalike
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 3 maart 2010 om 19:38:vind zelf de lengte precies goed voor zoiets.
ik ben nu nog wat kleine verschilletjes aan het proberen en dan ga ik hem straks over maandje of zo denk ik nog keer doorlopen maar dan anders
zag op youtube al gruwelijk ander einde
Heb em gehaald
Ben aant installen en ga em zo is is ff testen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 02:45:Vond het trouwens vaag dat dat de killer was, ik vond () nog wel zo sympathiek
Hehe ja dat had ik ook, was mijn persoonlijke favo
Vraag me ook af of het verhaal wel helemaal klopt hoor wat je gespeeld hebt en nu je de uitkomst kent..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 02:45:Zo, net uitgespeeld... Heel vet, binnenkort maar even opnieuw.
Veel te happy end, iedereen leeft behalve de Origami Killer. Vond het trouwens vaag dat dat de killer was, ik vond () nog wel zo sympathiek.
Sssssssssssssst!!!
Ik krijg het maar niet uit me kop...
Vooral die keuze momenten, dan zit ik echt zo van; What if?
Vooral die kleine dingetjes waarover je gaat nadenken zoals b.v.
minor spoiler
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 08:47:Dat leek me eerlijk gezegd een van de minst boeiend keuzes
Ja, is het ook.. maar t zijn die kleine dingetjes die je al aan het denken zetten bedoel ik
WHAT IF?
Geeft voor mij iig een boost aan de replay value, en ik ben niet iemand die snel opnieuw begint met een game.
Veel te happy end, iedereen leeft behalve de Origami Killer
Bij mij is er al één dood, en ik ben net begonnen met de game
Vraag me af wat er had gebeurd als ik niet geschoten had..
Die Blake is dan ook wel een klootzak vind ik.. maar ik heb toch maar geschoten
Volgende keer kijk ik wat er gebeurd hehe.
daar was ie weer he
Precies... ik dacht ik zeg maar niks
Meesterlijke game!
Vind alleen de controls soms wat haperig
Sta ik in een avondwinkel, komt er een overvaller binnen.... besluip ik hem van achter, pak een fles, dondert die fles uit me klauwe
What if? haha!
ik nam het laatste gangpad,bij de uitgang zeg ma,,,
Ik had weer eens wat problemen met mijn richtingsgevoel en het duurde nogal lang voordat ik bij de toonbank was
Dacht al van nou die knalt hem vast wel neer tijdens al mijn gestuntel, maar dat viel mee
Liet vervolgens wel ook die fles vallen, dus echt soepel ging het allemaal niet. Maar uiteindelijk wel goedgekomen.
Wel vreemd alleen dat ze die overvaller laten liggen en niet eens de politie bellen ofzo
, is het ook.. maar t zijn die kleine dingetjes die je al aan het denken zetten bedoel ik
WHAT IF?
ja, toch valt het vaak ook wel tegen vind ik. Zo wou ik die opdracht om tegen het verkeer in te rijden weigeren, doet ie het toch
of met die shootout in die mansion (geen nameng geen nameng) kun je ook niet (echt) verliezen
als je daarentegen een zeker persoon bijvoorbeeld wel of niet laat oppakken, krijg je echt hele verschillende vervolg scenes, dat is wel super gedaan
laatste aanpassing
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 4 maart 2010 om 15:15:ik ga hem ook op marktplaats zetten denk ik
Ik misschien ook wel eigenlijk, al verkoop ik normaal mijn games niet zo snel (alleen als ik ze echt niet speel of ze tegenvallen). Een game als Batman speel ik ook nooit meer, maar vond ik erg vet en wil ik gewoon in mijn collectie houden.
Heavy Rain, ja erg vet hoor, maar ik zal het waarschijnlijk nooit meer spelen. Ben nu wel opnieuw begonnen, wil het hele spel nog een keer doen en daarna nog wat scene los spelen, maar denk dat ik het daarna nooit meer zal aanraken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:49:Heavy Rain, ja erg vet hoor, maar ik zal het waarschijnlijk nooit meer spelen. Ben nu wel opnieuw begonnen, wil het hele spel nog een keer doen en daarna nog wat scene los spelen, maar denk dat ik het daarna nooit meer zal aanraken.
Ik verkoop nooit games, ook al vond ik ze tegenvallen en raak ik ze niet meer aan. Gaat mij om de collectie originele games, dat is gewoon stoer...
Heavy Rain is er zo'n eentje die niet mag ontbreken.