Uitspraak van Una Paloma BlancaAndroid 2.2 eropop zaterdag 6 november 2010 om 18:18:
Kan het zijn dat ie dat automatisch doet? Heb de Galaxy sinds zaterdag en gisteren na installatie van Kies ging ie een update uitvoeren. En de layout veranderde na die update.
Via het programma kies..veel succes er mee want bij mij en vele andere lukt het niet
Zaterdag galaxcy van maatje geupdate. Ging zonder problemen.
Enige wat kut was was dat "kies" zat te bitchen dat de batterij niet vol genoeg was, maar na volledig opladen ging het zonder problemen.
Wat zou er op een PF app moeten zitten eigenlijk mensen?
De mobiele web interface voldoet toch ook prima?
De mobiele web interface voldoet toch ook prima?
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 10 november 2010 om 12:21:Wat zou er op een PF app moeten zitten eigenlijk mensen?
Notificatie als een pb krijgt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 november 2010 om 12:23:Notificatie als een pb krijgt
goed punt
het is alleen haast onmogelijk om alle onderdelen van pf overzichtelijk te presenteren zonder een browser.
het is maar een klein schermpie he
Je kunt niet uitloggen via een browser? 
ja ik heb het ook over mobiel.
op een mobiel heb je ook een browser en hiermee kun je niet uitloggen?
of bedoel je een app?
op een mobiel heb je ook een browser en hiermee kun je niet uitloggen?
of bedoel je een app?
ja een app hoef je ook niet uit te loggen
en als je met browsers niet uit zou kunnen loggen, zou je op de pc ook niet uit kunnen loggen.
en als je met browsers niet uit zou kunnen loggen, zou je op de pc ook niet uit kunnen loggen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 december 2010 om 15:36:Ben benieuwd of 2.3 Gingerbread uitkomt voor de
Galaxy S
gingerbread gaat 3.0 heten volgens mij
Uitspraak van opie | optjenkere op zondag 5 december 2010 om 18:16:gingerbread gaat 3.0 heten volgens mij
Nee, 2.3 heet Gingerbread en 3.0 Honeycomb
ah ok. en wat komt er zoal bij?
hmm, volgens mij kan het meeste al.. sowieso google voice, dat kan overal.. is wel handig soms je smsjes spreken ipv typen 
root geeft je meer rechten als gebruiker, je kunt ook de verborgen bestanden zien zoals de systeemmappen en je krijgt de mogelijkheid om dingen aan te passen en te verwijderen.
Als je m sneller wil hebben dan moet je er een speedmod overheen gooien +lagfix.
kheb de mijne op dit moment ruim een keer zo snel
Als je m sneller wil hebben dan moet je er een speedmod overheen gooien +lagfix.
ben na een half jaar nog steeds zeer tevreden met mijn desire 
op één puntje na dan, en dat is dat de meeste applicaties nog vrij veel ruimte achterlaten op je interne geheugen, ondanks dat je de applicatie naar je sd-kaart hebt gekopieerd of hebt verwijderd
hierdoor moet ik dus af en toe mijn telefoon terug zetten op fabrieksinstellingen en daarna mijn applicaties en data terug zetten via een backup
paar zeer handige applicaties die ik pas ontdekt heb
WiFi File Explorer PRO
http://nl.androlib.com/android.application.com-dooblou-wififileexplorerpro-Awzw.aspx
hiermee kun je dus heel makkelijk draadloos bestanden tussen je pc en telefoon uitwisselen
Advanced call manager
http://www.androlib.com/android.application.com-melonmobile-android-acm-jCAtC.aspx
handig als je gaat slapen, kun je precies instellen welke telefoontjes er wel en niet binnen mogen komen
bijvoorbeeld dus instellen dat maar een aantal mensen uit jouw lijst jouw kunnen bellen
En 't spel Angry Birds is erg verslavend

op één puntje na dan, en dat is dat de meeste applicaties nog vrij veel ruimte achterlaten op je interne geheugen, ondanks dat je de applicatie naar je sd-kaart hebt gekopieerd of hebt verwijderd
hierdoor moet ik dus af en toe mijn telefoon terug zetten op fabrieksinstellingen en daarna mijn applicaties en data terug zetten via een backup
paar zeer handige applicaties die ik pas ontdekt heb
WiFi File Explorer PRO
http://nl.androlib.com/android.application.com-dooblou-wififileexplorerpro-Awzw.aspx
hiermee kun je dus heel makkelijk draadloos bestanden tussen je pc en telefoon uitwisselen
Advanced call manager
http://www.androlib.com/android.application.com-melonmobile-android-acm-jCAtC.aspx
handig als je gaat slapen, kun je precies instellen welke telefoontjes er wel en niet binnen mogen komen
bijvoorbeeld dus instellen dat maar een aantal mensen uit jouw lijst jouw kunnen bellen
En 't spel Angry Birds is erg verslavend
laatste aanpassing
handige apps:
- swype NL (nieuwste)
- folder organizer
- applanet
- tasker (tip)
- gentle alarm
- tvgids.tv
- dropbox
- swype NL (nieuwste)
- folder organizer
- applanet
- tasker (tip)
- gentle alarm
- tvgids.tv
- dropbox
Ik snap niet hoe dat moet..
En wil mijn Galaxy S
Op internet staat veel , maar kom er niet uit..
Lagfix bla bla.. En kan je dan wel evt je android nog updaten enz..?
Heb 2.2 froyo
Draai nu al een tijdje op villainrom 2.2 naar uiterste tevredenheid, en krijg binnenkort al de rooted 2.3 gingerbread rom.
Handig als je dicht bij het vuur zit....
Gewoon rooten, custom rom erop zoals cyanogenmod, heb je geen sense meer en is compleet uitgekleed.
Zo kun je zelf bepalen wat je wel/niet wilt. De nodige appz zitten al ingebakken o.a. apps2sd etc.
retesnel maar meer bedoeld voor powerusers. gebruik je hem voor bellen, i-netten en spelletje zoals de meeste dan gewoon lekker je stock rom erop laten.
Handig als je dicht bij het vuur zit....
Uitspraak van Una Paloma BlancaIk snap niet hoe dat moet..op donderdag 9 december 2010 om 01:24:
Gewoon rooten, custom rom erop zoals cyanogenmod, heb je geen sense meer en is compleet uitgekleed.
Zo kun je zelf bepalen wat je wel/niet wilt. De nodige appz zitten al ingebakken o.a. apps2sd etc.
retesnel maar meer bedoeld voor powerusers. gebruik je hem voor bellen, i-netten en spelletje zoals de meeste dan gewoon lekker je stock rom erop laten.
heb vandaag MyPhoneExplorer ontdekt
hiermee kun je met je pc heel je telefoon beheren, werkt perfect via wifi
is een heel stuk fijner dan HTC Sync
http://www.appbrain.com/app/myphoneexplorer-client/com.fjsoft.myphoneexplorer.client
De nieuwe Youtube Remote is ook leuk, zeker als je pc op de tv staat aangesloten
http://www.appbrain.com/app/youtube-remote/com.google.android.ytremote
hiermee kun je met je pc heel je telefoon beheren, werkt perfect via wifi
is een heel stuk fijner dan HTC Sync
http://www.appbrain.com/app/myphoneexplorer-client/com.fjsoft.myphoneexplorer.client
De nieuwe Youtube Remote is ook leuk, zeker als je pc op de tv staat aangesloten
http://www.appbrain.com/app/youtube-remote/com.google.android.ytremote
moet je eens bellen naar *#*#4636#*#* dan krijg je een verboden menu
verder is het handig als je upc hebt, dat je nu programma's kunt laten opnemen door je decoder. op upc.nl staat daar de info wel voor.
en voor abn amro is er al effe een app om je rekening te bekijken.
verder is het handig als je upc hebt, dat je nu programma's kunt laten opnemen door je decoder. op upc.nl staat daar de info wel voor.
en voor abn amro is er al effe een app om je rekening te bekijken.
Uitspraak van Una Paloma BlancaWnr komt android 2.3 uit ??op donderdag 23 december 2010 om 15:15:
Zal nog wel ff duren voor Galaxy S ben ik bang.
Duurde ook lang voordat hij 2.2 had.
De Nexus One krijgt binnen enkele weken 2.3, dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij voor andere telefoons uitkomt.
Je kan wel een 2.3 custom rom op je Galaxy S gooien, kijk hier maar: http://www.androidworld.nl/60857/gingerbread-geporteerd-naar-galaxy-s-en-nexus-one/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 december 2010 om 03:34:Zal nog wel ff duren voor Galaxy S ben ik bang.
Duurde ook lang voordat hij 2.2 had.
Denk juist dat galaxy samen met de desire reeks snel de gingerbread krijgen.
En de 2.3 custom rom zou ik me nog niet aan wagen i.v.m. bugs.
Wacht zelf op de stock rooted rom....en vandaar uit hoop ik dat er een 2.3 villainrom komt...
Draai nu op een rooted 2.2. villainrom en bevalt super
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 23 december 2010 om 10:08:moet je eens bellen naar *#*#4636#*#* dan krijg je een verboden menu
Das geen verboden menu maar gewoon je testomgeving... erg handig om daar je internet hardhandig te killen als je bijv. naar het buitenland gaat.
Zelf heb ik een shortcut op mijn desktop staan naar deze combinatie toe zodat ik direct in dat menu zit.
ik bedoelde "verborgen", foutje
Uitspraak van Una Paloma BlancaKwil android 2.3 voor Galaxy S............op dinsdag 14 december 2010 om 13:57:
ik heb de launcher ervan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 december 2010 om 11:47:Bij mij werkt de Facebook app niet goed.
Elke keer als ik iets wil posten dan geeft hij een error.
nergens last van
ik heb HTC Magic
Uitspraak van The Sinner op zondag 9 januari 2011 om 16:18:nergens last van
Raar.. viel me trouwens vandaag op dat als ik via WiFi gebruik maak van de app hij het wel goed doet. Met gewoon mobiel internet niet