Uitspraak van actief op woensdag 16 juni 2010 om 01:34:Heb mijn Xperia X10 binnen... bevalt me zeer
Android is ook de bom
chill ding he!
Wachten is alleen nogop 2.1
Uitspraak van actief op woensdag 16 juni 2010 om 01:34:Heb mijn Xperia X10 binnen... bevalt me zeer
Android is ook de bom
Heb hem alweer een tijdje.... echt een toptelefoontje
Begin derde kwartaal (bijna dus) komt froyo naar de desire 
Voor degenen die Appa willen volg @APK_Warez op twitter http://twitter.com/apk_warez
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juli 2010 om 15:20:Enkel jammer dat mn pc hem niet herkend als verwisselbare schijf (ook usb error)
Dat probleem heb ik niet
Misschien dat je op www.tweakers.net je antwoord kan vinden in het forum.
Uitspraak van THE TERRORIST AKA POKER_SLET op dinsdag 20 juli 2010 om 18:27:same here maar de telefoon is toppie
precies
Weet iemand hoe ik een se x10 moet updaten naar 2.2?
www.tweakers.net
Daar in het forum staat vast wel een topic over hoe en wat.
En anders ff kijken op www.androidworld.nl
Ik heb sinds een weekje een SE X10 met android, geweldig ding en ik ben er erg blij mee.
Beetje jammer dat ik er net achter ben gekomen dat je alles kwijtraakt tijdens een update als je geen backup hebt gemaakt. Of eerder jammer dat ik er op de harde manier achter ben gekomen en nu dus alles kwijt ben.
Oh well, wou toch al het een en ander omgooien.
Beetje jammer dat ik er net achter ben gekomen dat je alles kwijtraakt tijdens een update als je geen backup hebt gemaakt. Of eerder jammer dat ik er op de harde manier achter ben gekomen en nu dus alles kwijt ben.
Oh well, wou toch al het een en ander omgooien.
accu snel leeg is,
geen last van
je slecht iemand hoort aan de andere kant
geen last van
dat ie soms langzaam is
geen last van
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 14 oktober 2010 om 18:49:Uitspraak van Whit-ney op donderdag 14 oktober 2010 om 15:01:
accu snel leeg is,
geen last van
geen last van
geen last van
NOU EN
Uitspraak van bloodcore op woensdag 13 oktober 2010 om 23:46:
SE X10
Uitspraak van bloodcore op woensdag 13 oktober 2010 om 23:46:
Beetje jammer dat
: accu snel leeg is, je slecht iemand hoort aan de andere kant van de draadlozelijn, dat ie soms langzaam is ectect
Moet je zorgen dat je de laatste update op je telefoon hebt die verbeterd de accu duur...
mochtie je die al hebben, download APNdroid zet de widget op je beeldscherm en zet je 3G connectie uit als je internet niet gebruikt, dan gaat je batterij zo 3 dagen mee.
ik heb de htc desire hd besteld. is er eigenlijk een partyflock app?
zal ik anders eens kijken of ik er 1 kan bouwen?
zal ik anders eens kijken of ik er 1 kan bouwen?
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 21 oktober 2010 om 22:55:zal ik anders eens kijken of ik er 1 kan bouwen?
Bouw jij eens een android pf app
zal binnenkort eens gaan kijken hoe dat precies zit. ik ben eigenlijk microsoft ontwikkelaar, maar dat moet niet veel uitmaken volgens mij
eerst nog wachten op mn desire hd
hij is nog steeds niet op voorraad waar ik hem besteld heb
eerst nog wachten op mn desire hd
probeer eens te onderbouwen, kijken hoe lang je stand houdt 
Uitspraak van opie | optjenkere op zaterdag 23 oktober 2010 om 13:54:eerst nog wachten op mn desire hd
Ik moet nog 1,5 jaar met "normale" Desire...