Uitspraak van ,,miss--bitchie,, op dinsdag 16 februari 2010 om 19:57:maar ik ben facked up... moe, lusteloos, misselijk, en rillerig nog steeds
weet iemand die mij kan helpen...
waardoor het komt en of het misschien door die pillen komt?
'dinsdag dip'. Veel slapen en gezond eten. It happens to all of us. Of een infectie natuurlijk, ik zou de plek van de verstandskies wel in de gaten houden
laatste aanpassing
Uitspraak van xqlusively op dinsdag 16 februari 2010 om 20:13:'dinsdag dip'. Veel slapen en gezond eten. It happens to all of us. Of een infectie natuurlijk, ik zou de plek van de verstandskies wel in de gaten houden
was dat het maar ben al sinds gister zo
Uitspraak van ,,miss--bitchie,, op dinsdag 16 februari 2010 om 20:21:was dat het maar ben al sinds gister zo
Dat kan goed, als je dr flink aan was, kun je er wel een paar dagen last van houden. Daarnaast ben je eerder vatbaar voor ziektes en infecties natuurlijk, dus dat kan ook meespelen.
Uitspraak van xqlusively op dinsdag 16 februari 2010 om 20:13:'dinsdag dip'
Uitspraak van ,,miss--bitchie,, op dinsdag 16 februari 2010 om 20:21:was dat het maar ben al sinds gister zo
misschien heeft M-B een maandagdip , ze was per slot van rekening vrijdag al aan het 'spacen'
maar waarom staat dit in het topic mdma i.c.m. Diclofenac? toch niet door die getrokken verstandskies, dan krijg je hopelijk wat anders
Ook wel vaak Ibuprofen/Brufen...dus ja..beetje zelfde categorie..
smart thinkin'
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 februari 2010 om 23:20:misschien heeft M-B een maandagdip , ze was per slot van rekening vrijdag al aan het 'spacen'
smart thinkin'
Ik
gebruik
regelmatig
een aantal
sletjes.
Vieeeeeezze lovergurllll
Uitspraak van ,,miss--bitchie,, op dinsdag 16 februari 2010 om 19:57:maar ik ben facked up... moe, lusteloos, misselijk, en rillerig nog steeds
Beetje grieperig wellicht? Zoals half Nederland op dit moment... Drugs gebruiken doet natuurlijk wel wat met je weerstand en dus ben je wat vatbaarder voor griepjes, koutje vatten etc. Heb sinds Harbass ook al een beetje een kuchje en rocheltje, waarschijnlijk door die fucking koude plee's buiten, dan ben je wat bezweet en warm en dan zo die kou in
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 5 februari 2010 om 23:09:Niet bij meer dan 0,1% van de regelmatige gebruikers. Waar heb je jouw informatie vandaan?
ooooo das maar 1 op de 1000
Nee. Minder dus. Ik zou m'n post eronder nog maar eens lezen.
Dus minder dan 1:10.000, en zoiets mag je zeker niet 'relatief vaak' noemen. De vraag is dan uberhaupt maar of er bij die mensen bij wie er sprake van leek te zijn dat dit hun overkwam goed is uitgezocht dat het wel echt en alleen daar van kwam..
..en of het niet had gebeurd als ze geen diclofenac hadden genomen weet je dan ook vaak niet. Het staat ook niet voor niets niet in het Kompas (waar alle geregistreerde bijwerkingen in worden vermeld)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 5 februari 2010 om 23:20:Farmacotherapeutisch kompas heeft het over hartfalen of hartinfarcten die bij 0,01-0,1%van de regelmatige gebruikers voorkomen. Dat is nog geen hartstilstand..en daar wordt niet over gesproken. Dus waarschijnlijk <0,01% en dat is..
Dus minder dan 1:10.000, en zoiets mag je zeker niet 'relatief vaak' noemen. De vraag is dan uberhaupt maar of er bij die mensen bij wie er sprake van leek te zijn dat dit hun overkwam goed is uitgezocht dat het wel echt en alleen daar van kwam..
..en of het niet had gebeurd als ze geen diclofenac hadden genomen weet je dan ook vaak niet. Het staat ook niet voor niets niet in het Kompas (waar alle geregistreerde bijwerkingen in worden vermeld)
Uitspraak van ,,miss--bitchie,, op dinsdag 16 februari 2010 om 19:57:kan iemand mij helpen....
ik heb vrijdag voor het eerst een avondje gespaced... op mdma..
maar ik heb maandag me verstandskies laten trekken...
maar ik ben facked up... moe, lusteloos, misselijk, en rillerig nog steeds
ja het komt door de pillen, mdma is gif voor je brein. Je maakt je brein kapot met mdma.