Partyflock

Forumonderwerp · 1083640
502x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het algemene "Tragedie in Haïti" topic" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op vrijdag 15 januari 2010, gesloten op zondag 17 januari 2010, looptijd van 2.5 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Haïti

3228%
Te erg, man :cry:
2926%
Ver van mn bed show :bloos:
2320%
Hatjoeee (gezondheid)
1110%
Ik als ramptoerist heb een reis geboekt naar Haïti :D
76%
Waar blijft de grote tv show actie ??
54%
Ik stort geld voor ze :)
44%
Haïti, was da ???
22%
Waar blijft het glazenhuis ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 januari 2010 om 12:31:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ver van mn bed show "

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 januari 2010 om 13:26:
ik doe tenminsten nog iets voor mn naasten, jij doet geen pleuris ;)

HA, jij weet niks over mij.. :bye:

Jij doet iets voor je "naasten".. Wat minder bedeelden voeren en er te koop mee lopen, ondertussen moet ie keihard lachen als er ergens bij een aardbeving 10000 man sterven.. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 16 januari 2010 om 14:49:
Jij doet iets voor je "naasten".. Wat minder bedeelden voeren en er te koop mee lopen, ondertussen moet ie keihard lachen als er ergens bij een aardbeving 10000 man sterven..

lul toch eens niet zo dom, kneus

reden dat ik er een topic over geopend heb is dat ik extra aandacht voor de problemen hier wil vragen. En tis ook zo gek dat je eerst de problemen in je eigen omgeving / land wil aanpakken :rot:

loop eens een dagje mee, maar dat zal niet zo gauw gebeuren want meneertje zit er warmpjes bij :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Erger me toch aan de bevolking zelf daar :looser:
en maar lopen roepen dat we geen HULP komen brengen.

dat ze de wegen vol storten met puin, zodat ze kunnen rijden dat zou al wat schelen maar nee lekker je eigen hachje redden en lopen tyffen dat de buitenlanders een corrupt land niet komen helpen terwijl er 3000 man klaar staan sorry maar vind het echt asso. In principe hebben die mensen bloed aan hun handen van zon 100.000 mensen (zoals ze zeggen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op zaterdag 16 januari 2010 om 15:11:
Erger me toch aan de bevolking zelf daar

idd, waarom hulp en geld(niet zo'n beetje ook) sturen als ze toch alleen maar de opslagplaatsen van de VN-hulptroepen leegjatten.. wtf