Partyflock

Forumonderwerp · 1083457
Waarschuw beheerder
donateur
Poll, geopend op woensdag 13 januari 2010, looptijd van 5850.5 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Bakelende heeft op te stappen als hij de geloofwaardigheid van Nederland niet helemaal kapot wilt maken wat jullie ?

5981%
Eens
1419%
Oneens

Goed jullie zullen de beichten ook hebben gelezen en de laffe reactie van Balkenende.
En de dingen die daar voor allemaal hebben afgespeeld.
T heeft Nederland geschaad.
8 jaar met 4 kabinets Bakelende heeft een hoop zooi in dit land gebracht.

Zoals theo maassen in 2003 al riep

De eerste is Jan Peter
vuile christen-democraat
dat is dan onze leider
praat als een automaat
geen idee of wat er leeft
bij mensen in de straat
dat noemt ie dan regeren
ik noem het landverraad

Maar goed bedankt CDA stemmers :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij heeft groot gelijk dat hij z'n poot stijf houdt. Daar is hij premier voor. Dat het een kneus was die niet kon regeren was altijd al bekend, maar dat hij een kneus is met ruggengraat niet.

Petje af voor die nerd, hij zwicht niet onder druk.
Verder zijn 't allemaal idioten die maar draaien en draaien in de Tweede Kamer. Nergens gaat het over daadwerkelijk optreden tegen de crisis, maatregelen tegen de toenemende onveiligheid op straat en de segregatie in de maatschappij.
Wilders is een van de weinigen die voor concrete maatregelen beweert te strijden, maar wat hij zegt is niks anders dan populisme. Hij zelf weet ook dat hij die uitspraken onmogelijk waar kan maken. Niet alleen omdat de dingen die hij roept onmogelijk in praktijk zijn te brengen.

Mocht er maar eens iemand opstaan met leiderscapaciteiten die van Nederland één land weet te maken, voor iedereen en van iedereen. Die het Nederlanderschap van een woord tot gevoel weet te maken. Maar die persoon zal er denk ik nooit komen, want de Nederlanders zelf zijn een en al individualist. En een klootjesvolk natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 15 januari 2010 om 20:21:
Hij heeft groot gelijk dat hij z'n poot stijf houdt. Daar is hij premier voor. Dat het een kneus was die niet kon regeren was altijd al bekend, maar dat hij een kneus is met ruggengraat niet.

Dat is niet zijn kwaliteit !
Dat is het probleem .

Wat jij beschrijft als een ruggengraat is niet meer dan koppig doorliegen
als t voor iedereen , inclusief een onhankelijke onderzoekscomissie duidelijk is dat je fout zat !

Is die koppigheid, en afwezigheid van enige menselijke emotie, een kwaliteit die jij bewondert ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 15 januari 2010 om 20:21:
En een klootjesvolk natuurlijk.

De mensen van dit land krijgen de overheid die ze verdienen .

En trouwens , veel van wat je zegt vind ik mooi verwoord en kan ik me invinden (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op vrijdag 15 januari 2010 om 20:30:
Is die koppigheid, en afwezigheid van enige menselijke emotie, een kwaliteit die jij bewondert ??

Hij staat ergens voor. Daar blijft hij voor staan, heeft niks met liegen te maken.
Dat hij ze daar onder valse voorwendselen en tegen beter weten in heeft heen gestuurd heeft niks met de discussie te maken.

Die politieke steun kwam voort uit een loyaliteitsgevoel naar de VS toe. Dat is het enige.
Het is zijn grote kwaliteit dat hij zijn poot stijf houdt. Hij liegt niet, hij blijft bij zijn woord dat hij toen niet anders kon, en dat nu weer zou doen.

Hij zat fout om de redenen die er niet toe doen. Denk eens nuchter na. Wat hebben Nederlandse soldaten uberhaupt te zoeken in Irak of Afghanistan? Helemaal niks. Datzelfde geldt ook al jaren voor Amerikaanse troepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 15 januari 2010 om 20:35:
Hij staat ergens voor. Daar blijft hij voor staan,

Maar hij staat uit ego , in plaats van doen ''wat hij weet dat t juiste is voor het land / volk '' houd hij vol .

He serves his own ego , and not the people of this country .

DAT is wat het werkelijke probleem is en dat uit zich wederom in deze irak kwestie

Wat hebben Nederlandse soldaten uberhaupt te zoeken in Irak of Afghanistan? Helemaal niks. Datzelfde geldt ook al jaren voor Amerikaanse troepen.

Helemaal mee eens .

Ik schaam me diep dat ik in een land woon die troepen daar heeft en de oorlogen van amerika steunt .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die politieke steun kwam voort uit een loyaliteitsgevoel naar de VS toe.

Dus wat ie eigenlijk tegen amerika zei was :

Ik wil zo graag vriendjes met je zijn ,
dat ik t goed vind als je mensen in irak gaat vermoorden .

Ik steun je zelfs !

En nu het nederlandse volk ernaar vraagt . . .
NU heeft meneer balkenende ineens een ruggengraat !

Had ie dat niet wat eerder moeten hebbben dan ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De kwestie draait dus niet om ruggengraat , maar om loyaliteit !

Dat heeft ie kennelijk wel voor de yanks ,
maar voor het nederlandse volk niet !

Maar goed royal dutch shell heeft weer een zeer lucratief contract binnen in irak ,
maar dat heeft hier natuurlijk niks mee te maken .

Ach ja beatrix ( hoofdaandeelhouder van shell ) zal hier ook wel helemaal niks mee te maken hebben !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van djpiel op woensdag 13 januari 2010 om 18:21:
Stemmen is een recht. Als je dat recht niet gebruikt, dan heb je ook geen recht van spreken.

Het zijn juist de mensen die wél stemmen die geen recht om te klagen hebben. Ik weet dat men het inderdaad heel graag omdraait, dat als je niet stemt je ook niet mag klagen... maar bekijk het eens zo:

Stel dat jij op incompetente en onbetrouwbare mensen stemt, en zij maken er vervolgens een compleet zooitje van... Dan heb jij juist géén recht van spreken; jij hebt immers op ze gestemd, jij hebt ze 'binnengeloodst' en aan de macht geholpen. De mensen die niet hebben gestemd hebben daarentegen juist alle recht om te klagen over de rotzooi die jullie hebben veroorzaakt en waar zij niks mee te maken hebben gehad. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op woensdag 13 januari 2010 om 07:45:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Eens"

Waarschuw beheerder
Snap niet hoe die vent op die positie is gekomen, vandaar dat ik het 100% Eens ben met de stelling!