Partyflock

Forumonderwerp · 1083299
5 volgers · 21767x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-14
Ik heb sinds kort een BB Curve 8520, ik vroeg mij af of er nog meer mensen op flockie zijn
die dit fantastiche mobieltje ook hebben of een andere versie.

(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:$.

Waarschuw beheerder
BB & Mellie (L)

Waarschuw beheerder
(L)

Waarschuw beheerder
Nog 1 dagje :cheer:

Waarschuw beheerder
Zie tegenwoordig alleen maar fatima's met die spuuglelijke dingen lopen.

Iphone :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blackberry een echte wijven telefoon

Waarschuw beheerder
Blackberry-fabrikant RIM heeft in het eerste kwartaal van 2010 voor het eerst sinds jaren marktaandeel verloren. Nokia bleef gelijk, terwijl Apple en HTC marktaandeel wonnen. Het aantal verkochte smartphones steeg wereldwijd 56 procent.

Nokia verkocht 21,5 miljoen smartphones, tegenover 13,7 miljoen in het eerste kwartaal van 2009, blijkt uit cijfers van marktonderzoeker IDC. Canalys, een andere marktonderzoeker, kwam tot ongeveer dezelfde conclusie. Daarmee verkocht Nokia genoeg toestellen om de groei op de smartphonemarkt bij te benen: het marktaandeel bleef volgens IDC stabiel op 39,3 procent.

Apple zag het marktaandeel van de iPhone verder stijgen van 10,9 procent naar 16,1 procent. Blackberry daarentegen zag ondanks recordverkopen het marktaandeel zakken van 20,9 procent naar 19,4 procent. HTC steeg van 4,3 procent naar 4,8 procent op de mondiale smartphonemarkt. Motorola zag, vooral dankzij de in de Verenigde Staten populaire Droid, zijn marktaandeel stijgen van 3,4 naar 4,2 procent. Alle fabrikanten verkochten meer smartphones dan een jaar geleden.

Lekker, laat dat kutbedrijf met die kutoverhypte ik-heb-0oK-PinsGszz-telefoon-voor-kutjes maar lekker failliet gaan.

:woepwoep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 mei 2010 om 10:33:
HTC

:woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 mei 2010 om 10:33:
ekker, laat dat kutbedrijf met die kutoverhypte ik-heb-0oK-PinsGszz-telefoon-voor-kutjes maar lekker failliet gaan.

Eyzzz ik wil ook eentje bestellen. Scheelt me een hoop geld!!! Als iedereen zou zo een ding neemt heb ik nog maar een abo van 10 euro nodig en de rest pingen jwt.

Waarschuw beheerder
:')

:lol:
Waarschuw beheerder
Besteld :p

Waarschuw beheerder
ik heb der een, opzich wel een fijn ding (PING!)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanja B) op maandag 31 mei 2010 om 22:29:
Besteld :p

Beter had je gewoon zoals Natas en ondergetekende voor een HTC gegaan :lol:.
Blackberry is gay.
Waarschuw beheerder
iPhone is overleden duss nu:

Blackberry Bold 9700
Een witte! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juni 2010 om 12:43:
Beter had je gewoon zoals Natas en ondergetekende voor een HTC gegaan .

1 x HTC gehad, NOOIT MEER. Wat een hel.

Waarschuw beheerder
De hedendaagse zijn echt top :lief:, beter dan die k#### iphone.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een Bold 9000, kan er geen vrienden mee worden (kopeh? ;).

BB is echt perfect voor bedrijfsleven (wordt niet voor niets al jaren vooral daar gebruikt), maar slaat eigenlijk nergens op voor de Hi-hutsemutsen. Dat hele pingen heeft in het bedrijfsleven geen waarde, maar is nu "ineens" heel hot. Dat is helemaal niet waar het bij zo'n ding om gaat.
Beveiliging en mailkoppeling zijn heel goed (5x verkeerde wachtwoord: hele ding gewiped, dus laat de domme directeur hem maar kwijtraken). Maakt hem ook minder interessant om te jatten.
Dik nadeel is dat extra abo met BES/BIS wat je nodig hebt en RIM bepaalt misschien nog wel meer dan Apple dat voor zijn hardware doet wat je kan/mag met zo'n ding.
Ja ok, custom Os erop zetten, maar dat is al helemaal niet aan de Hi-doelgroep besteed...

Nee, na 3 weken heb ik het wel gehad met dit ding, voor mij geen ping!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 3 juni 2010 om 01:31:
Nee, na 3 weken heb ik het wel gehad met dit ding, voor mij geen ping!

(Y)
Waarschuw beheerder
Geweldig apparaat :D alleen jammer dat T-Mobile zo aan het nerden is met het internet. Kan niet wachten totdat iedereen er een heeft zodat ik voor altijd gratis kan smsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanja B) op donderdag 3 juni 2010 om 23:38:
Kan niet wachten totdat iedereen er een heeft zodat ik voor altijd gratis kan smsen.

Kunnen wij met onze HTC ook
dikke puhh
Waarschuw beheerder
donateur
Iphone is technisch en functioneel naar mijn idee de beste, als je van touchscreen houdt. HTC en LG achtige net niet touchscreen telefoons verdwijnen snel naar de achtergrond in de toekomst. Ze werken simpelweg niet goed, en zijn soms drempelverhogend. Al eens geprobeerd een sms te typen op een HTC Diamond? Een waar feest:-)

Mijn blackberry bold wordt dagelijks zeer intensief gebruikt voor enerzijds zakelijke mail, en anderzijds voor hyves, msn twitter ed. Het is tot nu toe de meest functionele telefoon die ik heb gebruikt. Touchscreen werkt voor mij niet, en de blackberry voorziet daarom in mijn geval in een querty toetsenbord. Beetje oefening maakt dat je razendsnel email en sms kunt typen. De meest recente versie van de hyves app komt de gebruiker aardig tegemoet, maar er valt nog veel te verbeteren.

Ik voorspel dat de blackberry voor de anti touchscreen gebruikers de meest gebruikte telefoon zal worden. Wanneer we in de nabije toekomst naar een perzonalized webportal over zullen gaan waarbij in een scherm alle veelgebruikte apps staan die zonder apart in te loggen kunnen worden gebruikt zullen UMPC, Ipad en blackberry floreren. Hierbij zal ook mail fatsoenlijk zijn geintegreerd. Komende 5 jaar zal dit leiden tot nog meer mobiel internet verkeer.

Dit is toch wat de einsteingeneratie wil? Mark my words.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thetris op vrijdag 4 juni 2010 om 01:52:
Iphone is technisch en functioneel naar mijn idee de beste, als je van touchscreen houdt. HTC en LG achtige net niet touchscreen telefoons verdwijnen snel naar de achtergrond in de toekomst. Ze werken simpelweg niet goed, en zijn soms drempelverhogend. Al eens geprobeerd een sms te typen op een HTC Diamond? Een waar feest:-)

Lul je nou, je weet echt gewoon NIET waar je het over hebt. Op de meest belangrijke punten scoort de HTC tig malen beter. CPU van een HTC HD2 draait op 780 MHZ, nu opgeschroefd naar 1 Ghz, dat heb je met een iPhone niet, en het enige mogelijke wat een minpunt, hier, is de batterij, nou dan douw ik 'm wel ff wat vaker in de oplader! :bye:

http://www.digitaltrends.com/mobile/devices/htc-hd2-vs-apple-iphone-3gs/

(en nee ik heb het nog niet over de 4gs)
Waarschuw beheerder
Al eens geprobeerd een sms te typen op een HTC Diamond?

Je hebt het over een toestel dat al zo prehistorisch als de dinosaurus is. De HTC HD2, de Legend en de Desire zijn allemaal toptoestellen waarbij de HTC Desire de 3G van iPhone echt wegblaast op de benchmarks.

Beetje oefening maakt dat je razendsnel email en sms kunt typen

Zelfde geldt voor een touchscreen. Het is even raar omdat je fysiek geen knoppen indrukt, maar werkt perfect.

De meest recente versie van de hyves app komt de gebruiker aardig tegemoet, maar er valt nog veel te verbeteren.

Een consument zal zijn keuze echt laten afhangen van een community app die in een preinstal versie op een telefoon aanwezig is.(Y)

Ik voorspel dat de blackberry voor de anti touchscreen gebruikers de meest gebruikte telefoon zal worden.

Nonsens, dit is Nokia nog immer op de Europese markt. En dat zal het ook blijven. Wereldwijd is Blackberry een succesvol toestel, maar dat heeft meer van doen door de Amerikaanse markt en de zakelijke markt in Europa. Consumenten schaffen een Blackberry niet zo snel aan omdat de mode telefoons, such as de HTC Legend, de HTC Desire, een iPhone of de Samsung Galaxy S, er beter uitzien en net zo makkelijk voor internet en mail te configureren zijn. Zo niet makkelijker. En als we het over de none touch telefoons hebben, heeft Blackberry haar handen vol aan Sony Ericsson en Nokia.
De Blackberry heeft op de zakelijke markt enkel het voordeel dat het een toestel is waar je makkelijk policies via de BES server kunt opleggen. Dat is ook het enige voordeel wat de Blackberry op dit moment nog heeft op de zakelijke markt. En mede om deze reden zal het nog wel een aantal jaar duren voordat prive telefoons of andere merken telefoons de Blackberry verdringen. Als een Apple, HTC of Nokia ooit al zou komen met een BES server achtige oplossing voor de zakelijke markten.
En dan hebben we nog niet eens het punt besproken waarbij Blackberry echt hopeloos achter loopt; het feit dat andere merken hun eigen apps store hebben. De Android toestellen via de Android Market, en de iPhone via de Apple App Store. Dat is echt een huge hit op de consumentenmarkt.

Dit is toch wat de einsteingeneratie wil?

Ik denk dat je niet ver naast het feit zit dat meer integratie van applicaties en functies zal leiden tot een explosievere groei in het gebruik van mobiele apparatuur. Alleen onder welke voorwaarden en wat belangrijk is voor de comsument is nog steeds te vroeg om te zeggen. De mobiele internethype is net een goed 3 jaar aan de gang. En daarbij hebben we verschillende omslagpunten gezien. Wat het worden gaat kun je pas over 3 a 4 jaar zeggen. Want op dit moment is internet op je mobiel pas echt voor het eerst aan het doorzetten. En waarbij internet in de jaren 90 eerst puur gebruikt werd voor informatievoorziening, is het omslagpunt in 2000 er gekomen met community sharing door de invoering van sites als Facebook, Twitter, Hyves en MySpace en online gaming.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 4 juni 2010 om 12:14:
Een consument zal zijn keuze echt laten afhangen van een community app die in een preinstal versie op een telefoon aanwezig is.(Y)

:lol:

Eh nee, vooral niet nu het jailbreaken en flashen zó simpel wordt gemaakt; zelf een vrouw/digibeet kan het begrijpen. Je kunt er zoveel meer mee dan de nogal zéér beperkte BB en diens lot/soortgenoten :D.
Waarschuw beheerder
:lol: Precies. Plus het feit dat Android echt aan terrein wint als Mobile OS. Ik denk ook dat open source operating systems voor mobile apparatuur de toekomst is. Maargoed, vooralsnog was het slechts een dikke 9 jaar geleden dat we helemaal odnersteboven waren van Snake op de Nokia 3310. Dus wat de toekomst brengt is niet echt te vorospellen.

Waarschuw beheerder
Daarom, ben nu zeer content over de HD2, retesnelle rom erop gezet, cpu op 1Ghz laten lopen, ding kun je (á la Windows) alles aan tweaken, tig aan app's welke op de gejailbreakte iPhone na een lege batterij of vastloper weer telkens geinstalleerd zouden moeten worden, geef mij maar een HTC of soortgelijke; echt top! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juni 2010 om 14:29:
cpu op 1Ghz laten lopen

De bold 9700 loopt op 800mhz en de iPhone 3GS is underclocked van 833 naar 600mhz..
Zegt genoeg over het groeipotentieel wat HTC heeft laten zien de laatste jaren.
Toch begrijp ik de punten van thetris mbt een fysiek toetsenbord ook wel. Alleen een Blackberry is in mijn ogen enkel ideaal in het zakelijk segment. Bij de consumentenmarkt zie ik nog steeds niet niet in wat de werkelijke beweegredenen zouden kunnen zijn om een Blackberry aan te schaffen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 4 juni 2010 om 15:33:
Bij de consumentenmarkt zie ik nog steeds niet niet in wat de werkelijke beweegredenen zouden kunnen zijn om een Blackberry aan te schaffen.

Dat is het 'm nou precies wat mij zo stoort; hij is hip dus iedereen MOET m hebben en hoe gekker de kleur hoe hipper je bent ping ping ping hip ben ik hipperdeping hip hip :').
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juni 2010 om 16:47:
ping ping ping hip ben ik hipperdeping hip hip .

Ik hoor al een remix aankomen 8)

Maar dat stoort me juist. Ik schaf een telefoon aan om zijn specificaties, niet omdat het een mode item is. Daarom schaam ik me ook diep dat ik ooit een iPod gekocht heb.
Het is begrijpelijk dat mensen hipperdepip willen zijn, maar dat zou ook de ENIGE reden voor de aanschaf van een Blackberry zijn. Mooi is hij niet. Alhoewel dat puur smaak is. Maar qua specificaties is hij ook nog niet super ook nog. Dus ik snap het niet helemaal :'(
Waarschuw beheerder
nou heb ik net een blackberry bold 9000
gekregen van mijn zus :):)

maar nu vraagt de telefoon om de beveiligings code
maar mijn zus weet die niet meer
hoe kan ik er achter komen??
resetten of zo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pitbull_boskoop op zaterdag 5 juni 2010 om 21:21:
Breek gewoon ze botten

dan nog zegt ie niks

heb de blackberry bij een telefoon zaak gebracht en die zouden even kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juni 2010 om 16:47:
Dat is het 'm nou precies wat mij zo stoort; hij is hip dus iedereen MOET m hebben en hoe gekker de kleur hoe hipper je bent ping ping ping hip ben ik hipperdeping hip hip .

je bent gewoon jaloers... omdat jezelf niet hip bent :P en trouwens al zou jij een bb hebben der is geen hond die met je wil pingen :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag me nieuw BB 9700 :)

nu nog wachten op Vodafone tot ze me BBinternet hebben aangezet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op dinsdag 8 juni 2010 om 13:26:
trouwens al zou jij een bb hebben der is geen hond die met je wil pingen

Nee duh, ping jij wel met honden dan?
Gekke Wen :D