8520
Gast, ik ben nu sinds begin December in het bezit van de Blackberry 8520(ik betaalde er nog 250 euro voor, 3 weken later kwam de prijsverlaging) maar het is een knap apparaatje. De 8520 start erg snel op, strak en mooi design, menu's lopen vloeiend over op elkaar, het toetsenbordje is erg fijn en het toestel is gewoon heel erg stabiel(heb in die 2 maanden nog geen vastloper gehad. Dat was bij mijn Samsung i900 Omnia wel anders) Browsen moet je niet met de browser doen die ingesteld staat maar met Opera Mini. Ik gebruik 5.2 en is erg fijn. Appworld laad razend snel en redelijk veel applicaties.
Voor mij is het geen probleem dat er geen 3G of GPS op zit, ik doe alles via de wifi verbinding en heb geen klagen. Websites laden bij mij redelijk snel, tekst is goed leesbaar op je scherm en werken met het trackpad is erg aangenaam.
OOkal is de 8520 een instapmodel, er zijn smartphones die slechter zijn voor het dubbele geld. Nu de 8520 nu als prepaid aangeboden wordt wil het niet zeggen dat het een kuttoestel is. Overigens is de Blackberry Curve 9300 ook al als prepaid te koop voor € 259. De 9300 is hetzelfde model als de 8520 maar heeft een zilveren rand op de voorkant rondom het toestel en is voorzien van 3G.