Partyflock

Forumonderwerp · 1083299
5 volgers · 21941x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-14
Ik heb sinds kort een BB Curve 8520, ik vroeg mij af of er nog meer mensen op flockie zijn
die dit fantastiche mobieltje ook hebben of een andere versie.

(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
idd FB is er volgens mij net zolang als Hyves ...

Vindt Facebook sowieso een stuk fijner als Hyves :yes:

Iemand ervaring met die Torch?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 januari 2011 om 19:56:
Iemand ervaring met die Torch?

ja

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 12 januari 2011 om 19:56:
ja

Halen of niet?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 januari 2011 om 20:11:
Halen of niet?

Mja, heb zelf de 9700 met BB 6.0 en een iphone 4.. Ben Apple minded, dus ja :D
Maar als je BB je van het vind, moet je de Torch doen ja. Gebruik me BB alleen maar voor 't pingen met andere BB mensjes, rest heb ik alles op me iphone..
Waarschuw beheerder
De Torch vind ik zelf niks. Ben geen fan van touchscreen en gebruik mijn BB daarom veel meer.
Beter neem je de 9780, tien keer handiger/makkelijker in gebruik dan de lompe Torch.
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent geen fan van touchscreen maar je hebt wel een iphone?
Waarschuw beheerder
-1
Ik vind een iPhone gewoon een vet ding.

Waarschuw beheerder
-1
Wat jij vind boeit niemand, het stoort enkel.
Waarschuw beheerder
Mochten mensen hun BB willen synchroniseren met hun contactenlijst van een email adres; NIET doen.

Als je die contacten er na op je Blackberry wist, wis je ze automatisch uit het adresboek van je email-account óf uit je msn-lijst.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ibu op donderdag 13 januari 2011 om 18:42:
Mochten mensen hun BB willen synchroniseren met hun contactenlijst van een email adres; NIET doen.

Als je GoogleSync gebruikt (http://www.google.nl/mobile/sync/), wat ook aan een mailadres
gekoppeld zit, is er niks aan de hand sjap :), dus geen rare dingen verspreiden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn contactenlijst is leeg, en m'n msnlijst (al gebruikte ik die toch bijna niet) is ook leeg. Ik heb gewoon mijn email opnieuw geregistreerd, en toen werd gevraagd; "Wil u uw adressenboek synchroniseren" iets in die zin...

Toen heb ik dus voor ja gekozen. Het resultaat was dat in mijn telefoonboek ineens 4/500 email-adressen stonden náást de reguliere contacten.
Die email-adressen heb ik uit mijn blackberry-telefoonboek verwijderd, en blijkbaar dus gelijkertijd uit mijn hotmail-adressenboek, en uit mijn msn-contactenlijst.

Waarschuw beheerder
-1
pwnd :lol:.

Waarschuw beheerder
Zit er aan te denken om de 8520(prepaid) te halen, maar is dit wat. En is het internet(dus bv partyflock&youtube) echt zo sloom als iedereen zegt?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
8520 :')

"Kijk eens, ik heb een BB" maar moet niet vragen wat voor één :')

Uitspraak van Ibu op vrijdag 14 januari 2011 om 01:18:
Het resultaat was dat in mijn telefoonboek ineens 4/500 email-adressen stonden náást de reguliere contacten.
Die email-adressen heb ik uit mijn blackberry-telefoonboek verwijderd, en blijkbaar dus gelijkertijd uit mijn hotmail-adressenboek, en uit mijn msn-contactenlijst.

Waahahahahaha net goed voor je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 15 januari 2011 om 18:00:
8520

Gast, ik ben nu sinds begin December in het bezit van de Blackberry 8520(ik betaalde er nog 250 euro voor, 3 weken later kwam de prijsverlaging) maar het is een knap apparaatje. De 8520 start erg snel op, strak en mooi design, menu's lopen vloeiend over op elkaar, het toetsenbordje is erg fijn en het toestel is gewoon heel erg stabiel(heb in die 2 maanden nog geen vastloper gehad. Dat was bij mijn Samsung i900 Omnia wel anders) Browsen moet je niet met de browser doen die ingesteld staat maar met Opera Mini. Ik gebruik 5.2 en is erg fijn. Appworld laad razend snel en redelijk veel applicaties.

Voor mij is het geen probleem dat er geen 3G of GPS op zit, ik doe alles via de wifi verbinding en heb geen klagen. Websites laden bij mij redelijk snel, tekst is goed leesbaar op je scherm en werken met het trackpad is erg aangenaam.

OOkal is de 8520 een instapmodel, er zijn smartphones die slechter zijn voor het dubbele geld. Nu de 8520 nu als prepaid aangeboden wordt wil het niet zeggen dat het een kuttoestel is. Overigens is de Blackberry Curve 9300 ook al als prepaid te koop voor € 259. De 9300 is hetzelfde model als de 8520 maar heeft een zilveren rand op de voorkant rondom het toestel en is voorzien van 3G.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom koop je niet gewoon een tweedehandsje over? In ieder geval beter dan een prepaid telefoon.

Verder;
Contactenlijst van m'n hotmail hersteld met een back up van 2 jaar geleden.:dood:

Waarschuw beheerder
Is alleen tekstueel pingen gratis of ook afbeeldingen ed?
Waarschuw beheerder
+1
Fail @ Daan.

@ Monasso, dat hoort ook gewoon bij de dataoverdracht. En is dus "gratis".

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Remsjo op zaterdag 15 januari 2011 om 21:17:
OOkal is de 8520 een instapmodel, er zijn smartphones die slechter zijn voor het dubbele geld. Nu de 8520 nu als prepaid aangeboden wordt wil het niet zeggen dat het een kuttoestel is. Overigens is de Blackberry Curve 9300 ook al als prepaid te koop voor € 259. De 9300 is hetzelfde model als de 8520 maar heeft een zilveren rand op de voorkant rondom het toestel en is voorzien van 3G.

Voor het geld dat je ervoor neerlegt is het een puik toestel indeed.
Punt is gewoon dat het een Curve is, die zijn wat minder dan de Bold's.
Maar goed instapmodel waar je zeker snel mee kunt werken, zou overigens
het internetten ed gewoon via WIFI doen, dat gaat wel snel, alleen moet
je die 9300 halen dan. Of je haalt gewoon een 2de hands Bold 9000 met een
bloX-kaartje van Vodafone :).

Uitspraak van Richard op zaterdag 15 januari 2011 om 18:00:
"Kijk eens, ik heb een BB" maar moet niet vragen wat voor één

Moet hij toch weten :).
Waarschuw beheerder
Weet iemand of je losse batteryklepjes kan kopen voor de BB? De achterkant van de 8520 is vrij glad waardoor de telefoon nog wel eens van je vingers wil glijden. Aangezien de 8520 en de 9300 wat afmetingen betreft indentiek gelijk zijn, wil ik dus een los klepje van de 9300 kopen en deze op me 8520 vastklikken zodat ik geen last meer heb van de gladde achterkant
Waarschuw beheerder
Pingggggggggggg!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op donderdag 20 januari 2011 om 16:37:
Weet iemand of je losse batteryklepjes kan kopen voor de BB? De achterkant van de 8520 is vrij glad waardoor de telefoon nog wel eens van je vingers wil glijden. Aangezien de 8520 en de 9300 wat afmetingen betreft indentiek gelijk zijn, wil ik dus een los klepje van de 9300 kopen en deze op me 8520 vastklikken zodat ik geen last meer heb van de gladde achterkant

Moet je naar een Turk/Afghaan gaan met zo'n telefoonwinkel. Heb dat bij m'n 9000 ook gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 21 januari 2011 om 18:00:
Moet je naar een Turk/Afghaan gaan met zo'n telefoonwinkel. Heb dat bij m'n 9000 ook gedaan.

Maar past het batterijklepje van de 9300 dan ook daadwerkelijk op de 8520? Op internet bij diverse webshops bieden ze de klepjes wel aan voor € 17. Is dat veel? Het is dan wel een officieel Blackberry product.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ibu op vrijdag 21 januari 2011 om 18:00:

Waar vind je die dan?! Heb vaak gekeken of er winkel 'Turk' of 'Afgaan' heet
maar meestal heten ze anders.

lol @
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op vrijdag 21 januari 2011 om 18:24:
Maar past het batterijklepje van de 9300 dan ook daadwerkelijk op de 8520? Op internet bij diverse webshops bieden ze de klepjes wel aan voor € 17. Is dat veel? Het is dan wel een officieel Blackberry product.

Die van mij was gewoon precies hetzelfde, voor een tientje.
Je kan 'm ook bij een webshop bestellen, is waarschijnlijk makkelijker dan op zoek naar een telefoonwinkel als je niet weet waar die is.

Maar of die 9300 past op de 8520 zou ik niet weten.
Waarschuw beheerder
Zwarte markt Beverwijk word je er dood mee gegooid
Waarschuw beheerder
-1
is jullie internet ontvangst ook zo ruk?
Waarschuw beheerder
ik snap niet dat mensen klagen over de internetlijn

ikzelf heb totaal geen last de snelheid ben ik tevreden mee.
Ik zit vaak naast iemand met iphone ben zelfs nog sneller je moet je instellinge goed afstemmen maar goed dan moet je wel wete wat je doet lol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou sinds gisteravond is mn blackberry officieel overleden.
Hij liep vast, dus ik zoals gewoonlijk, batterij opnieuw erin etc..

Hij gaat gewoon niet meer aan.. :dood:
Waarschuw beheerder
Die van mij crashed me ook veel te vaak :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 26 januari 2011 om 09:42:
is jullie internet ontvangst ook zo ruk?

Eigenlijk alleen in Amsterdam Zuid-Oost..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 09:20:
Hij gaat gewoon niet meer aan.. :dood:

Ook niet na een tijd wachten? Eerst ff in de oplader?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 27 januari 2011 om 12:28:
Ook niet na een tijd wachten? Eerst ff in de oplader?

Nee, ik heb het net nog even geprobeerd.. Maar hij doet nog steeds niets..
Maar ff terug naar de winkel ermee..

Ben alleen bang dat ze het daar nogal snel gooien op "waterschade" hoor van veel dat ze dat snel roepen als er iets mis is met een bb..
Waarschuw beheerder
Ja, dat zou kunnen.. Had ik ook een tijd terug. Bij mij lag het dan ook wel aan waterschade, klein regenbuitje en foetsie was m'n telefoon.:dood:

Waarschuw beheerder
Hmm... Naja, bij mij kan het daar gewoon echt niet aan liggen.. Dus ben benieuwd..
Baal er wel van! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 27 januari 2011 om 12:28:
Eigenlijk alleen in Amsterdam Zuid-Oost..

niet zo doen he, vriend!

als je 3g internet hebt is volgens mij de snelste wat je kan hebben
ik heb helaas GRPS, dat is zo traag
Waarschuw beheerder
In Zuid-Oost heb je gewoon slecht bereik, niks ten nadele van ZO.
Vaak kom ik niet eens op internet..
Waarschuw beheerder
gast :lol:
ik zit ook vaak in Zuid Oost en mn bereik daar is prima ;)
Waarschuw beheerder
-Ik heb T-mobile (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 12:41:
Ben alleen bang dat ze het daar nogal snel gooien op "waterschade" hoor van veel dat ze dat snel roepen als er iets mis is met een bb..

:no:

Bij BB is 't 9 vd 10x software fout, flashen ze 'em en nieuwe software erop.. Je bent alleen al je gegevens kwijt die op je toestel staan.

Als wij een toestel opsturen voor reparatie en hij word afgekeurd door vochtschade (word door 2 monteurs gecheckt) dan zit er ook een foto bij van de plek waar vochtschade geconstateerd is als bewijs.. (KPN winkel).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 januari 2011 om 14:56:
ik heb helaas GRPS, dat is zo traag

?? je hebt een abo bij KPN maar geen 3g?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van M. :') op donderdag 27 januari 2011 om 19:38:
?? je hebt een abo bij KPN maar geen 3g?

paupere 8520 hé, is geen 3G :x
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Richard op donderdag 27 januari 2011 om 19:47:
paupere 8520 hé, is geen 3G :x

Oh whehe wist ik niet.