kom op hey, als je dat nooit probeert, krijg je er ook nooit verstand van!
Bubba gewoon de basis nog moet leren.
Inderdaad eerst lezen en bij de basis blijven. Ook goed de mogelijkheden proberen te begrijpen van de apparaten die je al hebt (of VST's, of programma's of wat dan ook). Niet constant van alles erbij halen want dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat de Synths van Fabfilter je een heel eind op weg kunnen helpen
en daarnaast hun effect Plugins die er voor zorgen dat je het meeste er uit kan halen
Vooral de Pro Serie is een aanrader
maar als ik hem 2x in een project gebruik heeft die het heel moeilijk
je bedoelt dat ie gaat stotteren in de melodie ofniet ? alleen als je em nét laat beginnen, maaqr dat is zoo strontirritant, weet iemand waar dat aan kan liggen ?
Buffer van je audio driver omhoog zetten?
wil ik van jouw eens een deftige sub bass met een diepe swing uit sylenth
Meeste mensen snappen helemaal geen flikker van een VST gok 99% op het forum hier die domweg maar een VST aanraad omdat de knopjes er geil uit zien
percussie.
triangle is nog altijd een driehoek, dus bedoelde jij een saw
Je hebt vaak ook een triangle wave ipv een sinewave, en das dus geen saw,
Heeft iets meer boventonen dan een sine...
init patch
Nou das nou ook weer niet zo
er zijn alleen maar Producers die presets gebruiken
Het enige verschil is dat er zat zijn die ze zelf maken voor ze te gebruiken
vandaar dat je ook een bepaalde sound krijgt die een artiest gebruikt die je in meerdere tracks terug hoort
Toch fix ik mn sounds liever zelf.
Ja maar die sla je denk ook wel op he ...
voor als je ze eventueel later toch eens wil gebruiken
en dan zijn het weer presets
heeft iemand hier een UAD-2 kaart? Ik wil graag mn uadplugins uitbreiden. iemand een aanrader. Ik hoorde dat de fatso en de nevebundels wel erg goed zijn???