Natuurlijk is er enorm veel leven in dit universum.
ALS dit zo zou zijn is het natuurlijk raar dat we hier nog geen bewijs van hebben. Deze tegenstrijdigheid wordt de Fermi Paradox genoemd. Heb hier pas geleden uit verveling iets over gelezen en moet zeggen dat het wel een andere kijk geeft. Er zijn genoeg logische redenen die kunnen verklaren waarom wij maar niets van de Alianeng horen. Zo wordt er ook gesteld dat het nogal dom/naief is van "ons" om zomaar lukraak radioboodschappen de ruimte in de sturen opzoek naar contact. Er zou zomaar een reden kunnen zijn voor de "stilte" in ons universum, we hebben geen idee hoe schaars of rijk het heelal aan resources is. Je gaat toch ook niet met doorzichtige plastic tas vol geld over straat lopen
Achja zoals Theo Maassen zei; Als ze slimmer zijn dan ons vinden ze ons wel als eerst, als ze dommer zijn dan ons hoef ik er geen flikker mee te maken te hebben.
Ik geloof niet in UFO's.
Wel in geesten.
Wel in geesten.
Uitspraak van bijna nooit online op woensdag 20 juli 2011 om 16:32:Ik geloof niet in UFO's.
Wel in geesten.
Ik ook... Er is meer tussen hemel en aarde, maar UFO's.... ik weet het niet. Alhoewel ik het Roswell verhaal toch wel erg interessant vind.
Voor degene die het leuk vinden:
Er is een TV-Film (serie) Taken. Echt de moeite waard om die eens te gaan kijken als je een echte SciFi liefhebber bent
Hier meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Taken_(TV_miniseries)