Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083179
 
Wat is dat voor onzin met Paylogic ??

heb je betaald word je van de site gekicked
geld weg en geen kaarten

en alleen op werkdagen bereikbaar, slaat werkelijk nergens op !!!
 
Doe je goed (Y)
 
nou, zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 13:45:
slaat werkelijk nergens op !!!


Nou huilie man, je belt ze maandag dan toch ff, of is InQontrol maandag al :lol:.
 
nee dat niet

maar wel 124 euro pleitos
ook een account aanmaken bij paylogic kan wwel, omer vervolgens niet op in te mogen loggen :(
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 13:54:
maar wel 124 euro pleitos
ook een account aanmaken bij paylogic kan wwel, omer vervolgens niet op in te mogen loggen :(


Misschien he maar dan ook heel misschien..
Als het echt mis gaat met de kaarten, dan kun je altijd nog met rekeningafschrift laten zien van goh wel geld weg en geen kaarten dit dat.

Of je zoekt ze op en vermoord ze (Y).
 
:cry: whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 13:54:
op in te mogen loggen


Bij mij doet hij het uitstekend dus je zal wel gewoon zelf wat fout doen gast :lol:
 
ja, ik doe het fout jah, samen met een paar honderd anderen dan :)
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 14:04:
Bij mij doet hij het uitstekend dus je zal wel gewoon zelf wat fout doen gast :lol:


Ik hoop op een activatiemailtje ofzo wat die niet goed doet :lol:
Zou een mooie fail zijn.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 januari 2010 om 14:00:
:cry: whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 14:06:
samen met een paar honderd anderen dan


Al die 100 samen :')
Paylogic is currently unavailable while we make upgrades to improve our service to you

We apologize for the inconvenience and appreciate your patience. Please try again in a few minutes.


Hulde _O_
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 14:06:
ja, ik doe het fout jah, samen met een paar honderd anderen dan


Waarom steken jullie de koppen dan niet bij elkaar en gaan op zoek naar wat jullie fout doen?!
Uitspraak van KevinFR op zaterdag 9 januari 2010 om 14:15:
Paylogic is currently unavailable while we make upgrades to improve our service to you

We apologize for the inconvenience and appreciate your patience. Please try again in a few minutes


Krijg steeds die zelfde melding. Kutsite, ticketonline werkte altijd best
Mocht Qdance nog hulp nodig hebben.

Een systeem optezetten wat wel werkt.

Pm ;)

Het is allemaal zo makkelijk, snap niet waar ze hier mee bezig zijn? lol?
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 13:54:
maar wel 124 euro pleitos


1- het is giraal geld. Dat is altijd te traceren in dit geval.

2- printscreen dat je met internetbankieren hebt betaald en klaar ben je (Y)

Niet zo dramatisch doen, er komt vast een excuusmail en je krijgt je kaarten echt wel :jaja:
is ook wel zo, ik heb hetzelfde probleem, maar het is wel irritant! En dat het nu bij In qontrol gebeurd is niet zo erg want dat is toch nooit/laat uitverkocht...Als je ditzelfde probleem echter hebt met Defqon of Qlimax ofzo is het andere koek! Het moet verdomme nou gewoon eens werken zonder gezeik
 
Uitspraak van fritsindespits op zaterdag 9 januari 2010 om 14:46:
Het moet verdomme nou gewoon eens werken zonder gezeik


:cry::lol:
nou poeh hey vervelend :'(
Uitspraak van fritsindespits op zaterdag 9 januari 2010 om 14:46:
Het moet verdomme nou gewoon eens werken zonder gezeik


Pcies, voor deze serive betaald je ook nog toeslag zeg _O-
na een mailtje naar paylogic gisteravond nog geregeld, dat is dan wel weer netjes opgelost!
 
nou allemaal huilie voor niks dus

:aai:
Werkt dus nog steeds niet bij mij
account aangemaakt, 3 kaarten besteld en betaald..
krijg ik die error, lekker kut, wil ik later inloggen op die account die ik heb aangemaakt, kent ie mijn emailadres niet eens :S
mailtjes gestuurd, geen antwoord.. dat was gisteraaf, ben nu nog niks wijzer
allez komt goed jwz.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem,
Maandag gewoon even afwachten en het zou wel goed komen,
Alleen de reden dat dit weer moet gebeuren is bullshit, altijd dat commiciele gedoe.
Q-dance wil ook weer meer geld verdienen, gaan ze de kaartenverkoop op zichzelf nemen, maar loop gewoon voor geen kant! Net ook kaarten besteld voor InQontrol, werd van de server afgegooit, geen kaarten, geen bevestigingsmail, maar wel 51 euro van mn rekening, knaken site, dan was ticketonline nog beter..
Misschien beloofd het voor de toekomst wat?
Net wat de meesten hier zeggen, voor InQontrol is het geen probleem, Maar voor een bv Defqon..
Ben de laatste 3 jaar aanwezig geweest, maar als het op deze manier gaat...;)

Qlimax boeit me niet, dit jaar voor het eerst geweest en nooit weer, voor dat geld zo knaakn feest, locatie is bagger en heb een hekel aan zoveel mensen om me heen, mag graag rondjes lopen met met zo'n kippenhok vol..
met mijn huidige paylogic gegevens kan ik niet inloggen op hun site en als ik een nieuw account aanmaak log ik automatisch in als bezoeker maar dan komen de kaarten niet ijn mijn paylogic account te staan zodat ik ze niet kan printen.
Stuur een email naar paylogic met je verhaal en een printscreen van internetbankieren en je krijgt je tickets in 2 uurtjes in je mailbox ;-)
Wel krom dat je hiervoor servicekosten nog moet betalen :P
CHill eindelijk me kaartje binnen..
Luitjes, als je hebt betaald en het geld is afgeschreven dan komt het echt wel goed hoor!

Uitspraak van Q-Bassie op zondag 10 januari 2010 om 17:15:
Stuur een email naar paylogic met je verhaal en een printscreen van internetbankieren en je krijgt je tickets in 2 uurtjes in je mailbox


Ondanks de problemen die ontstonden weet je nu wel waar je aan toe bent, gezien het "wachtrij" systeem en de teller. Niet meer refreshen en gewoon afwachten...
 
Idd, Ferry jij hebt helemaal gelijk;)!
Ik kwam vanmiddag ook niet in het laatste menu, werd er ook af gegooit, had wel betaald, geld van mijn rekening en had niks;)!

Kreeg net een mail binnen met de ticket, gewoon rustig afwachten, heb je niks dan eventjes mailen;)!
laatste aanpassing
Uitspraak van KevinFR op zaterdag 9 januari 2010 om 14:30:
Mocht Qdance nog hulp nodig hebben.

Een systeem optezetten wat wel werkt.

Pm

Het is allemaal zo makkelijk, snap niet waar ze hier mee bezig zijn? lol?


:lol:
het systeem si gewoon kut... simpel toch
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 januari 2010 om 13:45:
heb je betaald word je van de site gekicked


Komt wel goed hoor schatje! :aai:
Uitspraak van KevinFR op dinsdag 12 januari 2010 om 20:31:
Na:O


Als ik een systeem heb bedacht wat veel beter zou werken, had ik niet gewacht totdat Q-dance mij zogenaamd een PM zou sturen maar had ik ze allang zelf benaderd ;)
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Heb precies hetzelfde probleem.
Zaterdag avond kaarten besteld, betaald.
Als ik de ticket wil downloaden krijg ik dzee melding:

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:


•Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
•If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
•In case you are downloading an e-ticket, your order may not have been fully processed or paid for. Please try again later.

Heb dit nu nog steeds, heb ze vanmorgen een mail gestuurd en nu maar afwachten. Gelukkig duurt 't nog wel even voordat inqontrol van start gaat