die baas van m'n vriend verdient het hele jaar genoeg aan ze dus van mij mogen ze nou eff lekker vrij zijn..
Dan is de baas van je vriend geen aannemer, want die zitten stuk voor stuk in zwaar financieel weer. Mijn projecten liggen allemaal stil. Bij de ene is het gunstig omdat er nog genoeg aan voorbereiding in te halen valt, maar bij de projecten in afbouw/gevel- en daksluiting is het een drama. Ondanks wind- en waterdichtheid geen doorgang meer en voor die planningen zijn geen verletdagen meer opgenomen. Iedere dag is er 1 met verlies t.o.v. de planningen dus.
Uiteraard gaat mijn werk gewoon 50 uur per week door. Dat nadeel heb je wanneer je de zaken op kantoor moet regelen.
Weet niet hoor , maar hier in zeeland ligt er niet veel sneeuw en is de tempratuur ook hoger . Dus morgen gewoon weer werken . Vind het eigenlijk niet erg ook , als ik hoor hoe slecht het gaat in de bouw wereld . En als ik zo mijn baan kan houden
Schijnt een massa ontslag golf te komen in de bouw wereld .
Laat mij dan maar werken in de kou , gewoon een kwestie van warm aankleden .
Naruurlijk zit ik ook liever thuis , maar gezien de situatie qua bouw crisis .
Schijnt een massa ontslag golf te komen in de bouw wereld .
Laat mij dan maar werken in de kou , gewoon een kwestie van warm aankleden .
Naruurlijk zit ik ook liever thuis , maar gezien de situatie qua bouw crisis .
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 21:34:Schijnt een massa ontslag golf te komen in de bouw wereld .
Man, er gaan nog zo enorm veel bedrijven omvallen en voor onbepaalde tijd stoppen.... Er komt gewoonweg amper een project op de markt. Probleem is dat wanneer het wel weer gebeurt, dat er dan alleen aanbestedingen komen. En daarop zit geen enkel bouwbedrijf nog ten wachten. Die zullen namelijk alleen maar tot verliezen leiden.
Geen vorstverlet... Bestaat trouwens al jaren niet meer voor bouwbedrijven, alleen nog voor schilders en stukadoors dacht ik. Wij hebben geluk dat we veel binnenwerk hebben zodat we practisch iedereen daar kwijt kunnen. Anders hadden we op z'n minst wel een groot probleem.
Werk: combi uitvoerder/werkvoorbereider
Werk: combi uitvoerder/werkvoorbereider
Uitspraak van Hippolytus Bergamot op zondag 17 januari 2010 om 16:13:alleen nog voor schilders en stukadoors dacht ik
ik ben schilder en stucadoor maar wij werken gewoon door hoor
je kan nu makkelijk weer buiten schilderen.
Uitspraak van Hippolytus Bergamot op zondag 17 januari 2010 om 16:13:alleen nog voor schilders en stukadoors
Ook voor stratenmakers hoor
Uitspraak van Hippolytus Bergamot op zondag 17 januari 2010 om 16:13:Bestaat trouwens al jaren niet meer voor bouwbedrijven, alleen nog voor schilders en stukadoors dacht ik
Bestaat voor alle bouwvakkers bij een gevoelstemperatuur onder de -6 graden.
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 14 januari 2010 om 22:07:Er komt gewoonweg amper een project op de markt.
Dit is veel erger....ongeloofelijk slap in de afbouw waardoor veel mensen thuiszitten.
vorstverlet bestaat niet meer mang sinds 2009
je kan wel straten doe het zelf ook maar dan moet je nieuwe klussen hebben met nieuw zand enzo maja loop nu beetje bij verwol projectafbouw de boel te slopeng
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 januari 2010 om 20:44:Ook voor stratenmakers hoor
je kan wel straten doe het zelf ook maar dan moet je nieuwe klussen hebben met nieuw zand enzo maja loop nu beetje bij verwol projectafbouw de boel te slopeng
Uitspraak van 058 R. weest wel op dinsdag 19 januari 2010 om 17:30:je kan wel straten doe het zelf ook maar dan moet je nieuwe klussen hebben met nieuw zand enzo maja loop nu beetje bij verwol projectafbouw de boel te slopeng
Weet niet hoe diep bij jouw de vorst in de grond zit , maar hier best diep .
+ het zand dat word geleverd zit vol met ijs klompen dus ook niet lekker om mee te werken .
Wij zijn nu alleen maar sloopwerk aan het doen en kleine karweien wat in een ochtend klaar is of een dag
Of materiaal onderhoud .
Uitspraak van 058 R. weest wel op dinsdag 19 januari 2010 om 17:30:vorstverlet bestaat niet meer mang sinds 2009
Vreemd dat ik dan alle formulieren voor die gasten moet invullen.
Uitspraak van 058 R. weest wel op dinsdag 19 januari 2010 om 17:30:vorstverlet bestaat niet meer mang sinds 2009
Is al jaren geleden afgeschaft.... Alleen niet voor schilders en stukadoors. Je kunt je alleen nog verzekeren, maar dan nog heb je een x-aantal dagen voor eigen risico.
Uitspraak van 058 R. weest wel op dinsdag 19 januari 2010 om 17:30:je kan wel straten doe het zelf ook maar dan moet je nieuwe klussen hebben met nieuw zand enzo maja loop nu beetje bij verwol projectafbouw de boel te slopeng
Die heb ik ook weleens op de bouw in Didam gehad...
Uitspraak van ouwe shit! op dinsdag 26 januari 2010 om 11:03:Ook Vandaag en morgen weer thuus
me too
Uitspraak van ouwe shit! op dinsdag 26 januari 2010 om 11:03:Ook Vandaag en morgen weer thuus
Cursus machinaal straten afgerond.. Dus ben ook weer thuis, begin er aardig flauw van te worden

![an[n]o73niem](/images/user/214696_1011612.jpg)