Partyflock

Forumonderwerp · 1082902
2 volgers · 36229x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vind iedereen van mephedrone? hebben mensen ook al vervelende bijwerkingen zelf meegemaakt? ik hoor een hele hoop over blauwe knieën en ellebogen maar nog niemand die het zelf heeft meegemaakt? dus ik vraag me af of het gewoon weer bangmakerij is of dat het echt bestaat.
zet hier je ervaringen neer =)
donateur
@ hierboven: Dat vast en zeker.

Uitspraak van *Hardcoremiep* op maandag 7 juni 2010 om 14:10:
este drugs zijn niet echt goed voor de gezondheid he ;)

Nee, maar je hebt daar zeker nog wel gradaties in en en dan staan deze stofjes toch echt nog lager dan xtc. En cocaïne en speed weer hoger dan xtc als het gaat om schadelijkheid (hoger = minder gezond in dit geval :P, ff voor de duidelijkheid)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 7 juni 2010 om 13:00:
Wat toxiciteit betreft, 2C's

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 8 juni 2010 om 01:13:
Nee, maar je hebt daar zeker nog wel gradaties in en en dan staan deze stofjes toch echt nog lager dan xtc. En cocaïne en speed weer hoger dan xtc als het gaat om schadelijkheid (hoger = minder gezond in dit geval , ff voor de duidelijkheid)

Maar is het niet zo dat effecten van 2C's op de lange termijn ook nog onbekend zijn? Of valt daar al iets over te zeggen?

Waarschuw beheerder
As regards toxicity, I've seen 4-methylephedrine quoted as being 1.5-3.4 times the toxicity of ephedrine (which is toxic in humans at around 20-25mg/kg or 2g (2000mg) for an 80kg person), making 4-methylephedrine toxic for an 80kg person in the 700-1500mg range (remember not all of a dose of mephedrone is converted to 4-methylephedrine)

Waarschuw beheerder
gewelding spul dat mephedrone lol

Are you claiming if you take enough mephedrone you turn blue?

Yep alpha adrenoreceptor mediated vasoconnstriction will kick in eventually for everybody if you take the dose high enough from the 4-methylephedrine

Waarschuw beheerder
[img width=437 height=500 cacheid=00023e8a000548c6fe0c4dc61a02abf870]http://www.f.kth.se/~f97-jsc/smurf/SmurfIceCream.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Is there documented research on permanent cardiotoxic effects of this metabolite?

Well both ephedrine & 4-methylamphetamine have been recoded as a cause of cardiac megalopathy (enlargement of the heart) so seeing 4-methylephedrines acute toxicity profile (sill pulse rates etc) it's an odds on bet that repeated use will eventually lead to the same results (and probably at lower doses than those for ephedrine & 4-methylamphetamine).
Waarschuw beheerder
Even ter verduidelijking...

Wat hierboven gezegd wordt geld meer voor de mensen die 1+ gram op een avond naar binnen douwen en dat ook regelmatig doen?
Of zie ik dit helemaal verkeerd?

Ik gebruik zelf nu een klein half jaar dit spul gebruik nooit meer als 500MG op een avond + nacht dus zeg een uur of 8 genomen.

Waarschuw beheerder
als je dit allemaal leest dan weet je toch dat mephedrone bad news is
neem methylone xtc coke amfetamine of zo
Waarschuw beheerder
Njah heb nog wat liggen als dat op is maar weer terug naar de pepjes ja :(
Waarschuw beheerder
Nog Nooit Last gehad en gebruik het 7 maanden af en toe ik vindt egt super spul lekker euphorisch maar tog nog je zelf en je gaat ook nog lekker hard eerst had ik de kristal achtig versie en daarna meer poeder die was beter 99,9% Zuiver ook volgens mij
maar moet voor werk halfjaar in de kost dus geen meph meer voormij nog 500mg en daarna eff stoppen
Waar ik het haalde stopt er mee beetje jammer maar zal vast wel ergens anders krijgen

ik haalde het voor 10euro de gram en na 5 gram 9 euro

nu gooitie zijn laatse vooraad eruit als 8 gram voor 50 euro net nu ik wega :'(

Waarschuw beheerder
maar je kunt toch gewoon een leuk voorraadje opbouwen voor jezelf
en na een half jaartje kan je weer hard gaan lol

lijkt wel of de ratten het zinkende schip verlaten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van XTCdjMadDogXTC op vrijdag 11 juni 2010 om 01:55:
Ja Snap ik maar ik moet het thuis laten liggen woon nog thuis als ooit me moeder nog een keer een schoonmaak kick krijgt en ze vindt het ze heeft al eerder Pony-pakke weg ge gooid VOL!!!!!

Gewoon beetje creatief zijn, als je capsules hebt een of ander potje valeriaan (of een ander onschuldig drogist-middel) halen, leeg gooien en de caps er in. Die gooit ze niet zo weg lijkt me... Of in een speciaal vakje in je tas, neem aan dat er plekken zijn op je kamer waar ze niet komt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand wat er in deze zakjes zit?
http://www.sensearomatic.com/ocean/

Ik had eerst wel van dit soort groene zakjes (met groene korrels) daar zat mephedrone in, maar nu vragen ze of ik hiervan een free samnple wil, alleen ze willen niet zeggen wat erin zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XTCdjMadDogXTC op donderdag 10 juni 2010 om 14:41:
ik haalde het voor 10euro de gram en na 5 gram 9 euro

dat is best netjes, hier die pillen 1E bij 100st maar zit wel 150mg in en die dingen stinken echt hard, als zitten ze in 2 zakjes dan ruik je ze nog!
Waarschuw beheerder
wil het zeker een keer proberen.
als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.

groet
Waarschuw beheerder
Ik gebruik al een tijd mephedrone en vind t zwaar relaxed, doe meestal zo'n twee gram per week en heb nergens last van eigenlijk. Bestel altijd via growplants.nl (voorheen) en wicca-shop.nl waar een paar mensen het hier eerder al over hadden. Moet zeggen dat ik wel erg tevreden ben over de verzending, denk ik al zo'n 20 keer besteld en het is bij mij altijd aangekomen. Lekker snel ook dus k zou daar gewoon bestellen. Heb trouwens laatst ook die granules (sense aromatic) geprobeerd maar dat isb gaar spul, werk veeeeeel minder goed dan de pure mephedrone en bij mij ook maar een paar minuten. Meph wel zeer verslavend haha, alles MOET op als je eenmaal bezig bent:D Laterss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smat op zondag 20 juni 2010 om 13:43:
Ik gebruik al een tijd mephedrone en vind t zwaar relaxed, doe meestal zo'n twee gram per week

Ik zou eerst maar eens een paar maanden 0 gram per week doen als je nu al aan zo een hoeveelheid zit ;)
Waarschuw beheerder
dit weekend voor het eerst gebruikt. de groene swirl
duurde wel even voordat ie werkte, maar werkte prima!
geen last van bijwerkingen gehad, alleen dat ik die nacht/ochtend erg slecht geslapen heb en totaal geen eetlust had.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook ik ben zeer tevreden over de eerdergenoemde webshops als growplants, altijd keurig optijd in de brievenbus. op al de 2 verzendmogelijkheden. Ook de kwaliteit is super, al brand dat spul enorm:P ook beantwoorden ze altijd netjes de mails. ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die na een bestelling te hebben gedaan niets ontvangen hebben. Veel vrienden van me bestellen het ook en hebben nog nooit een bestelling niet ontvangen. tot op heden heb ik geen ***phedrone of nieuwe mephedrone ontdekt die het effect van pure mephedrone evenaart. ook slaap ik er prima mee. gewoon 2 uur voor slapen gaan niets meer gebruiken.
Waarschuw beheerder
mja, ik heb tegenwoordig een lokaal adres dus ik waag me niet meer aan die webshop. Nog wel contact gehad met die verkoper en dat was allemaal best vriendelijk behalve dat ik er uiteindelijk nog niks mee bereikt had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piepenbrock | Oblivian op maandag 21 juni 2010 om 11:32:
dit weekend voor het eerst gebruikt. de groene swirl

ja die dingen heb ik ook nog liggen, zit 150mg in

Waarschuw beheerder
Ik zou eerst maar eens een paar maanden 0 gram per week doen als je nu al aan zo een hoeveelheid zit

:lol:
Waarschuw beheerder
Ik wil ook wel weer eens een lading groene swirls.
Iemand die me kan helpen?
x
Waarschuw beheerder
die units gaan nog genoeg rond hoor!
Waarschuw beheerder
Heerlijk spul! helaas is er (capsules) niet meer aan te komen via mn leverancier.. jammer ;)
Waarschuw beheerder
Al die berichten over dat mephedrone gevaarlijk zou zijn is trouwens allemaal bangmakerij.
Natúúrlijk gebeuren er vervelende dingen als je zo achterlijk veel neemt als 1,8 gram.
Of het combineert met heel veel drank en coke en weet ik veel wat.
Maar praktisch alles is gevaarlijk als je er veel teveel van neemt. Zelfs vitamine C.
Gewoon je hersens gebruiken en dan is er niets aan de hand.

Waarschuw beheerder
blauwe plekken krijgen bij normaal gebruik duidt aan
dat het niet zo gezond is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juli 2010 om 10:25:
blauwe plekken krijgen bij normaal gebruik

Hebben ik en iedereen die ik ken die het gebruikt anders nooit last van gehad.
Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon een enthousiast mephedrone gebruiker en al die spookverhalen erover irriteren me.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KittyKet op woensdag 14 juli 2010 om 17:32:
Hebben ik en iedereen die ik ken die het gebruikt anders nooit last van gehad.

Hier ook nooit last van gehad.

Al heb ik denk ik ook nooit meer als 500mg per avond/nacht op...

Njah laat iedereen lekker in die spookverhalen geloven... blijft er meer voor ons over ;)
donateur
Hmm staat nog in de opties he..volgens mij zit ik in het Vondelpark dan, dus denk dat het hem niet wordt :P

Hehe, nee niet slecht perse :) Maar ik denk dat her en der genoeg over is om de liefhebbers ervan te voorzien. Ik heb mijn stash iig ingeslagen, maar weet nog niet of ik liefhebber ben :P
Waarschuw beheerder
1x gedaan.. deed knkr pijn aan mn neus! en de feeling was niet heel boeiend

Waarschuw beheerder
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=445559&highlight=mephedrone+danger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juli 2010 om 16:25:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=445559&highlight=mephedrone+danger

Vreemd dat een RC als deze zo uiteenlopende reacties oproept bij mensen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 16 juli 2010 om 19:45:
Of juist inherent aan het aspect RC

Ja maar van wat ik gemerkt heb van andere RC's is dat ze juist een redelijk stabiel effect geven wat bij het gros van de gebruikers gelijk is.
donateur
Mja, ik denk dat je toch meer los moet kijken naar stoffen dan naar de groep RC's algemeen, die stofjes kunnen er ook niks aan doen dat het RC's zijn. Binnen de grote groep zijn er namelijk wel heel veel verschillende stoffen. Tryptamines, Cathinonen, 2C's, en nog wat anderen..
Meeste anderen die op PF worden besproken zijn imo de 2C's, en daarnaast Methylone en 4-FMP natuurlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat doet dit spul? vreet het serotonine? word je er net zo vies van als met speed?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 juli 2010 om 21:01:
Wat doet dit spul? vreet het serotonine?

Van wat ik ervan begrepen heb spreekt Mephedrone inderdaad je serotonine aan.
Wat het spul doet is lastig te omschrijven :p Mijn Pep katers zijn iig altijd vele male erger als mijn meph katers :p
donateur
Klein schema'tje:

Stofnaam naar beneden, neurotransmitters van links naar rechts.

Releasing Agent. Neurotransmitter -> Dopamine.... Serotonin. Noradrenaline
Amphetamine ............................................... +++............... +.................. ++++
MDMA............................................................. ++............... +++................ +++
Cathinone...................................................... +++............... ++................. +++
Methcathinone.............................................. +++.................. +................... +++
Methylone........................................................ ++............... +++................ ++++
Mephedrone...................................................... ?.................. ?..................... ?

Niet echt goed bekend dus..
Maar in feite is alle drie aannemelijk, alleen de mate waarin..
Overigens is Mephedrone 4-Methyl-Methcathinone, het is waarschijnlijk dat de release van deze drie neurotransmitters ongeveer volgens dat profiel van Methcathinone verloopt, dus waarschijnlijk meer dopamine en noradrenaline aanspreekt dan serotonine.

Bron; redelijk goed, you know me :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm zal ffies opzoeken of ik nog een bron kan vinden van dat serotonine verhaal en mephedrone :p
Mjah 't maakt ook eigenlijk niks uit zolang je maar pauzes enz inlast :P