Oude liefde roest niet...
Als je goed uit elkaar gaat en je blijft af en toe contact houden weet je nooit wat er in de jaren zal gebeuren.
Je kon toch ook je eigen leven leiden en tegelijk bij hem zijn? Tis niet zo als je vriend hebt, dat je dan alles samen moet doen en geen eigen leven meer hebt?!
Je koos er zelf voor om een huisvrouw van 40 te zijn!
Dat je geleefd hebt, kun je later ook zeggen als je gewoon samen had gebleven als die relatie zo goed was als je zegt en jullie allebei je eigen ding konden doen..
Of was hij het toch niet echt?
Niet lelijk bedoeld hoor meid, ik heb ook een paar maanden zo in me relatie gezeten, dat loopt soms gewoon zo even.. Maar wij hebben ervoor gekozen om samen te blijven en meer ons eigen ding te doen.. Zie nu dat we het samenzijn daardoor meer waarderen ofzo en beter je best blijft doen
Dit is wat mij door veel mensen word gezegd,maar dat werkte niet voor mij.
Ik cijferde mezelf weg,deed alles om hem gelukkig te maken.
Ik was onzeker,en dacht dat mijn wereld alleen maar uit hem bestond.
Ik vond alles wel best,ik had een baan een huis en een vriend..
Deels geef ik de schuld aan dat ik toen gewoon te jong en onvolwassen was.
Daarom heb ik ervoor gekozen.
Ik doe nu een opleiding,heb een grote en leuke vriendenkring opgebouwd,ben alleen op reis geweest etc.
Ik weet dus nu ook hoe belangrijk het is in een relatie om je eigen ding te doen.
En dit zal me dus nog geen tweede keer gebeuren.
Hoe pijnlijk zoiets ook is,het heeft me wel een hele hoop geleerd.
Tuurlijk mis je 'iets.. ' maar is dat je ex of gewoon het vertrouwde,degene met wie je een Klik had,je veiligheid en een toekomst bood..
Er is een reden dat het ooit een 'ex' is geworden
En nieuwe kalfjes oogsten
Daar heb je helemaal gelijk in ..
Dus op zoek naar nieuwe kalfjes
Ik zeg, laat je koe af en toe op een ander weiland grazen,maar zet 'm op dezelfde stal, blijf niet herkauwen, zo houd je de juiste koe tevreden