9901x bekeken
..volgens mij is er nog wel iets wat je er lekker bij vindt![]()
We hebben de B... We hebben de R... E...E...Z...E...R....
Euh..nog iets
Zonder twijfel !¤ eM 2C²¤!, denk houd het nog enigsinds beschaafd...
volgens mij is er nog wel iets wat je er lekker bij vindt
Heb je goed gezien ja......jammer dat ze dat nou net niet in blikjes of flesjes verkopen
heel veel bier Of eigenlijk te veel bier
nee bleh wa smaakt da dan vies zeg net of je een pot pekel achterover kegelt!
Ik drink meestal sinas en water, schijt dat sinas de mdma afbreekt pakke we gewoon een pilleke extra! wazig zijn doe ik toch wel!
laatste aanpassing
Uitspraak van MaztersMike op zondag 31 januari 2010 om 22:58:
heel veel bier Of eigenlijk te veel bier
nee bleh wa smaakt da dan vies zeg net of je een pot pekel achterover kegelt!
Ik drink meestal sinas en water, schijt dat sinas de mdma afbreekt pakke we gewoon een pilleke extra! wazig zijn doe ik toch wel!
Klare onzin. Gewoon bier en wodka. Zonder alcohol hoef ik niet eens X. Klare aanstellers die daar over zeiken.
Klare onzin. Gewoon bier en wodka. Zonder alcohol hoef ik niet eens X. Klare aanstellers die daar over zeiken.
Anders bepaal jij ff voor mij wat ik wel of niet lekker vind
Ben dol op bier, maar met X op is het gewoon om te kokhalsen
laatste aanpassing
Ben dol op bier, maar met X op is het gewoon om te kokhalsen ........
Amen
Ben dol op bier, maar met X op is het gewoon om te kokhalsen
gij snapt um!
tijdens een pilletje alleen water voor mij,...
Al die sapjes met suikers etc verminderen uiteindelijk alleen maar het effect van je mdma. wil je perse een pil van 120 en dan ga je die wegzuiveren met suikers
Dus gewoon lekker water en als je echt trek hebt een lekker raketje wegkauwen op het einde.
laatste aanpassing
Water, cola, bier.
Onderzoek heeft aangetoond dat het drinken van alcohol het beste is bij xtc gebruik.
Lichamelijk goed dan, want wat de combi pillen en drank met de bovenkamer doet hebben ze nog niet kunnen testen
Onderzoek heeft aangetoond dat het drinken van alcohol het beste is bij xtc gebruik.
Lichamelijk goed dan, want wat de combi pillen en drank met de bovenkamer doet hebben ze nog niet kunnen testen
Das dan wel weer beter als zo'n mega droge MDMA strot ghehe.........
zo droog als de shara ja
Dus gewoon lekker water en als je echt trek hebt een lekker raketje wegkauwen op het einde
dat lukt dan toch zeker wel
meestal in het begin bier, begint ie te komen stap ik over op fris, soms een water tussen door maar op feesten prefereer ik zeker fris, want je betaald meestal al 2.50 voor een munt, en dan 2.50 voor een glas water te gaan betalen
maar het grootste gevaar van XTC is uitdroging, hoeveel glazen moet je drinken (per uur) om dit tegen te gaan (er vanuitgaand dat je de hele avond flink los gaat, en flink zweet)? ben trouwens maar een klein mannetje, 1,75 zoiets
2.50 voor een glas water
ik koop principeel GEEN water........ ga niet betalen voor water, come on he
Onderzoek heeft uitgewezen dat water uit een fles bij de supermarkt 10.000x duurder is als uit de kraan..... hoe ziek ben je dan dat je daadwerkelijk water gaat kopen
Iemand anders dan mijzelf al eens opgevallen dat water in een flesje duurder is dan bijvoorbeeld benzine .. ?
Kunnen we beter op benzine blijven rijden ipv water idd
Onderzoek heeft uitgewezen dat water uit een fles bij de supermarkt 10.000x duurder is als uit de kraan..... hoe ziek ben je dan dat je daadwerkelijk water gaat kopen
op een feest
Lekker water
Alleen in sommige teneten 1 (!) glas voor 2.70... hebk liever een flesje voor 3 eu ben geen krepser dus geen wc water voor mij
Alleen in sommige teneten 1 (!) glas voor 2.70... hebk liever een flesje voor 3 eu ben geen krepser dus geen wc water voor mij

![[ Bandit ]](/images/user/1158955_911977.jpg)
![[SF] G_in0](/images/user/445646_2649838.jpg)