Partyflock

Forumonderwerp · 1078190
4 volgers · 24432x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=497 height=262]http://magical.tweakdsl.nl/bc2/battlefield2.png[/img]

Battlefield is terug en EA heeft de focus gelegd op de online multiplayer, teamplay en natuurlijk de destructie van de omgevingen.
De Frostbite engine van de ontwikkelaars is flink ontwikkeld en daarom belooft dit de beste Battlefield ooit te worden.

Dit word echt een regelrechte topper; de graphics, gebouwen/muren etc wat kapot kan, perfecte combinatie tussen realisme/arcade en het allerbelangrijkste de game heeft gewoon deticated servers.

Dus niet de crappy peer to peer aka console, maar gewoon vette brute online game experience.

Geen lagg, 64 max servers, gewoon zoals het hoort .... Dice laat zien hoe het echt moet ... :)
Het ziet er echt geweldig uit en het zal weer zware actie worden in een 32 vs 32 servers. Een ware oorlog :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op maandag 11 januari 2010 om 20:12:
wat een zaadspel

kwa spel zou ik het niet weten
moet hem nog kopen namelijk :LOL:
heb hem juist niet gekocht vanwegen geen dedicated servers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op vrijdag 11 december 2009 om 09:55:
ik kan hem niet spelen

Hahaha dat krijg je met zo'n kut pc. Koop een PS3 heb je dat gezeik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nergal op maandag 11 januari 2010 om 20:17:
kwa spel zou ik het niet weten moet hem nog kopen namelijk heb hem juist niet gekocht vanwegen geen dedicated servers

spel is op 8 van de 10 punten bij wijze van spreken beter als cod4.
alleen suf dat t gewoon een gepoorte console variant is.... dus niet echt n leuke knaller voor op de pc!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 12:10:
Ehm... Géén Dedicated servers... 8)

whehe 8)
Waarschuw beheerder
Maar geen Peer2Peer systeem zoals bij ModernWarFAIL2 :)

Je zal dus servers direct bij EA/DICE kunnen huren.. met uiteraard minder tweak opties zoals het geval wel bij dedi servers is!!!

Waarschuw beheerder
pc gamen boeit me sowieso niet maar ik vind t wel grappig dat de mensen die zo hard riepen nu door dice ook genaaid worden :)
Waarschuw beheerder
kweet niet hoor... maar pc gamen was er altijd al en had altijd voorsprong!!!

Tis meer dat de spelers gewoon minder critisch worden.

Samen staan we sterker tegenover hun... maar als de consoleboys pikken & slikken.... it all goes down the drain!!!!!!!!!!!!!!!!

Mij maakt het niet zoveel uit,, ik game toch niet veel & anders zijn het toch wel 1 of 2 games...
Dat mensen niet kunnen bevatten wat nou beter is!!!! :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 12 januari 2010 om 12:47:
kweet niet hoor... maar pc gamen was er altijd al en had altijd voorsprong!!!

heb t ook tijden gedaan maar dat is al jaren geleden t boeit me niet meer

console zo af en toe (Y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 12 januari 2010 om 12:47:
Dat mensen niet kunnen bevatten wat nou beter is!!!! :rot:

Duidelijk console... Gewoon omdat de devs zich daar veel meer op focussen, PC gaming is een moetje voor veel devs, het liefst zouden ze al dat budget in de console versies stoppen aangezien dat veul meer geld oplevert.

De PC community maakt met het illegaal downloaden, zichzelf kapot...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 12:50:
De PC community maakt met het illegaal downloaden, zichzelf kapot...

Ken jij mij dan uitleggen... hoe leuk t moet zijn als je maar n paar servers heb.. waar enkele COD players illegaal zitten te gamen!!!

Die paar servers zijn nog minder dan 1 procent van de totale waar geen cheaters of illegale gamers op komen!!!

DUS HOE DE FOCK kan nou zon community kapot worden gemaakt door die paar illegale gamers (kleine kids die gene geld hebben om de game te kopen)?????? leg me dat eens uit!

Als er wel iets beters is, IS t de PC community wel... die brengen buggs naar boven in de game,,, ze maken mods om de game nog beter te maken omdat de DEVS er geen tijd voor hebben of al aan een nieuw project zijn begonnen!?!?!?!

Ik heb echt geen hekel aan consolegamers, echt niet! ik ken t alleen niet bevatten dat sommige mensen gewoon een fokkin plaat voor dr kop hebben en t gewoon pikken...

Want wat is er nou zo tof aan zon P2P systeempje (laggen, host migration, samen met n groep vrienden gamen haast onmogelijk etc etc..) DAT HAD JE NIET MET COD4 @ PC....

PC Community maakt zichzelf niet kapot.... Game developers... maken t kapot!!

Edit..
*Consoles maakt de pc community kapot... jullie betalen toch wel voor iets wat niet 100% af is, en jullie zeiken minder etc etc...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 12 januari 2010 om 13:33:
Ken jij mij dan uitleggen... hoe leuk t moet zijn als je maar n paar servers heb.. waar enkele COD players illegaal zitten te gamen!!!

Modern Warfare 2
PS3 sales: 6.000.000
360 sales: 9.000.000
PC sales: 2.500.000

Do the math... De markt voor PC games is gewoon een stuk minder interessant om zoveel geld in te stoppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
game developers willen geld verdien met hun games en dat gaat niet als een groot deel van de 'gamers' t download, je praat net alsof ze alleen kijken naar het aantal mensen dat online speelt :lol: dat is sneu voor die groep maar de grote groep die download is verantwoordelijk dat de developers er geen brood meer in zien en er dus geen of nog weinig aandacht aan schenken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 13:40:
Modern Warfare 2 PS3 sales: 6.000.000 360 sales: 9.000.000 PC sales: 2,5.000.000 Do the math... De markt voor PC games is gewoon een stuk minder interessant om zoveel geld in te stoppen.

GOH Reckoner.... WEETJE HOEVEEL PC gamers zijn afgehaakt bij ModernWARFAIL2... :roflol:
Moge duidelijk zijn waarom P2P, DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Vergelijk de cijfers eens van COD4 en deze MW2.... je gaat zelf zien!!! IK WAS ZO DOM OM MW2 toch te kopen,, maarja dikke bult voor mij!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 13:42:
game developers willen geld verdien met hun games en dat gaat niet als een groot deel van de 'gamers' t download, je praat net alsof ze alleen kijken naar het aantal mensen dat online speelt dat is sneu voor die groep maar de grote groep die download is verantwoordelijk dat de developers er geen brood meer in zien en er dus geen of nog weinig aandacht aan schenken

En jah developers willen meer geld,, consoleboys geven gewoon het geld zonder te zeiken...
Maar hoe leg ik t nou uit... @ consoles hebben jullie nooit serverlijsten gekend en dedi servers. Dus iets wat je niet weet dat mis je ook niet!!

En Xbox wordt van hier tot tokio omgebouwd en eelke spel is verkrijgbaar @ FTD.....
BTW... zulke online games.... die koop je toch om ONLINE te spelen... laat die illegale kinders t lekker downloaden,, online functie is toch niet mogelijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 12 januari 2010 om 13:50:
En jah developers willen meer geld,, consoleboys geven gewoon het geld zonder te zeiken...

niet zeiken maar gamen (Y)

Maar hoe leg ik t nou uit... @ consoles hebben jullie nooit serverlijsten gekend en dedi servers. Dus iets wat je niet weet dat mis je ook niet!!

ik snap wat je bedoeld heb zelf aantal jaren achter elkaar veel pc gespeeld, eigen servers met een paar mensen enzo (Y) was leuk maar iets wat ik op console totaal niet mis

En Xbox wordt van hier tot tokio omgebouwd en eelke spel is verkrijgbaar @ FTD.....
BTW... zulke online games.... die koop je toch om ONLINE te spelen... laat die illegale kinders t lekker downloaden,, online functie is toch niet mogelijk!!

en toch zien developers daar wel brood in dat is toch raar dan

Waarschuw beheerder
GOH Reckoner.... WEETJE HOEVEEL PC gamers zijn afgehaakt bij ModernWARFAIL2... :roflol:
Moge duidelijk zijn waarom P2P, DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Vergelijk de cijfers eens van COD4 en deze MW2.... je gaat zelf zien!!! IK WAS ZO DOM OM MW2 toch te kopen,, maarja dikke bult voor mij!!

Wil je het echt weten?! :roflol:

360: 8.000.000
PS3: 5.500.000
PC: 2.600.000

Alle wankers die zo liepen te zeiken op Activision hebben gewoon weer braaf hun kopie gekocht. De PC markt is gewoon veul minder interessant dan de console markt.

Waarom kan je dat niet aannemen? 8)

Waarschuw beheerder
gaan die BF fanboys nu ook al hun preorder cancellen?
Waarschuw beheerder
ik game al vanaf 2003 op de pc vanaf dat medal of honor uit kwam
zins dien heb ik altijd me eigen clan gehad en eigen servers +mod
dus ik weet wel wat ik zeg dat de developer stuk maken en en wat een gemis is dan
ze verneuken dat gene waar ze zelf mee zijn begonnen
dus ja PC gamers hebben alle recht om te zeiken erover
want als dit zo door blijft gaan gaat het hele clan leven naar ze moer

Waarschuw beheerder
tja toch geeft jullie plezier hun niet genoeg inkomsten dat voort te zetten, dat ze na zoveel jaar de stekker eruit trekken ligt natuurlijk aan de developers die hun ziel en zaligheid stoppen in die games :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 14:00:
De PC markt is gewoon veul minder interessant dan de console markt.

Valt minder geld uit te halen jah, das t enige interesse wat ze hebben!

Maar Shooter games zuigen gewoon als er van die one man armys guys zijn...

Op COD4 Search & destroy,, met ze 50e in n game. Alleen dan dat iedereen respawnt, bomb plaatsen maximum tijd, bomb defusen maximale tijd...
Je zal zien dat je hele team nodig heb om de bomb te pikken... dat zit er tegenwoordig helaas niet meer bij @ codMWarfail2...

En over Battlefield,, ga niks preorderen... eerst maar eens downloaden zodra die uit is en wat de rest van de pc gamers over de online gameplay hebben te zeggen!!!

Ergens hoop ik toch wel dat er Dedis komen voor MW2... alleen dan zou ik weer verslaafd raken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 12 januari 2010 om 14:21:
Valt minder geld uit te halen jah, das t enige interesse wat ze hebben!

Wat verwacht je? 8) Dat ze uit liefde voor de PC-Zuurpruimpjes even een paar miljoen extra investeren om jullie tevreden te houden? 8)

Het is fucking business. Wat niks oplevert, wordt getorpedeerd, zoals alles in deze wereld.

Waarschuw beheerder
Word een erg vette game volgens mij, helaas komt die pas begint maart zie ik nu..
Waarschuw beheerder
ik ben zojuist geweigert om de beta te testen8-)

eerst wachten op reacties van teammates etc etc.

en geen dedicated servers..geen purchase:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 12:10:
Ehm... Géén Dedicated servers...

Alle console gamers bedankt voor het verneuken van gamen op de pc. Hoppa ga gelijk die bestelling afzeggen.

wat een ruk zooi!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kankerzooi, dis toch wel een zeer grote domper nu ik dit hierboven allemaal zo eens lees :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 21 januari 2010 om 14:51:
Alle console gamers bedankt voor het verneuken van gamen op de pc

:cry: :lol:
Waarschuw beheerder
niet echt dedicated servers maar het is geen stream
je huurt een server van hun en die ken lichtjes sette naar je wens
als ik het goed had begrepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op woensdag 20 januari 2010 om 23:10:
en geen dedicated servers

ze hebben gewoon dedicated servers hoor :/

alleen moet je ze huren bij dice zelf ipv extern
zie het probleem niet zo

Waarschuw beheerder
Alle console gamers bedankt voor het verneuken van gamen op de pc.

Geen dank (Y) :lol:
Waarschuw beheerder
Alle console gamers bedankt voor het verneuken van gamen op de pc. Hoppa ga gelijk die bestelling afzeggen.

wat een ruk zooi!!!!!!!!!!

Terecht voor al jullie copyCATS!

Waarschuw beheerder
donateur
Alle console gamers bedankt voor het verneuken van gamen op de pc

Graag gedaan B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 januari 2010 om 15:09:
Graag gedaan

Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 12 januari 2010 om 14:21:
codMWarfail2

Zozo, je gebruikt deze best vaak, heb je die helemaal zelf bedacht?

-------------

Ontopic:

Ziet er vet uit, heb de eerste niet gespeeld maar deze gaat zeker aangeschaft worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 januari 2010 om 10:45:
heb de eerste niet gespeeld

tis meer een TEAMSPIRIT game
niet zoals mw2

Waarschuw beheerder
Word een singelplayer van 10 uur belooft :cheer:
Waarschuw beheerder
En op steam staat ie nu als pre purchase als je 'm koopt heb je toegang tot de beta B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zin in :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 januari 2010 om 10:45:
Zozo, je gebruikt deze best vaak, heb je die helemaal zelf bedacht?

Jij bent echt DOM!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zondag 24 januari 2010 om 17:52:
En op steam staat ie nu als pre purchase als je 'm koopt heb je toegang tot de beta B)

ja ik zag het.. ga em denk ik wel halen .. maar wil ook mass effect 2... hmmmmmm

Waarschuw beheerder
donateur
De beelden zien er goed uit!
Ik ga m halen iig :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.vgtrailers.nl/2812/zie-de-squad-rush-mode-van-battlefield-bad-company-2/

Waarschuw beheerder
Multiplayer demo is online op de 360.

Waarschuw beheerder
Dringend tijd voor een nieuwe videokaart maar die ATi's zijn zo slecht leverbaar..
Waarschuw beheerder
En zijn er mensen die de beta hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 januari 2010 om 12:27:
maar die ATi's zijn zo slecht leverbaar..

is dat zo?? :/
Waarschuw beheerder
http://forum.badcompany2.com/showthreadbc2.php?t=144558
Waarschuw beheerder
ZOOOOOOOveel zin in deze game..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op donderdag 21 januari 2010 om 16:52:
ze hebben gewoon dedicated servers hoor

vandaar dat ik hem dus toch haal:yes:

eindelijk een spel die zorgt dat het joinen van een clan nog leuk maakt:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 14:00:
Alle wankers die zo liepen te zeiken op Activision hebben gewoon weer braaf hun kopie gekocht. De PC markt is gewoon veul minder interessant dan de console markt.

Waarom kan je dat niet aannemen?

Ik haat console gamers :[

door jullie is onze markt verneukt
Waarschuw beheerder
Beta wordt bij mij nu gedownload.