Partyflock

Forumonderwerp · 1078145
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore bestaat tegenwoordig uit zulke lange intro's dat is gewoon slaap verwekkend af en toe.
Dan sta je daar in de zaal een beetje moedeloos te wachten op de overdonderende beats terwijl de klok gestaag verder tikt maar gebeurd er gewoon minutenlang niks.
We willen beuk setjes horen!
Wat is het probleem van de DJ eigenlijk?
Kan hij niet voldoende beukmateriaal bijmekaar vinden en vult hij daarom maar de helft van de tijd op met zinloze lege syntsh
Of denkt hij echt dat we met net zoveel plezier naar die flauwe trance synths willen luisteren ?

Valt het dan niet op dat op zulke momenten iedereen maar een beetje voor zich uit staat te staren?
Natuurlijk kan je niet aan 1x stuk door beuken
af en toe moet wat gas terug genomen worden.
Maar doe dat met mate want in principe willen we allemaal zo hard mogelijk door blijven knallen als dat ons lichaampje ons toelaat!
Het is niet voor niets dat Partyraiser zo populair is.
Hij snapt het tenminste.
Wil je als DJ slagen... neem dan zijn concept over.
Nee dat is niet kopieren... Dat is draaien wat de mensen horen willen, waar de mensen voor gekomen zijn, een knalfeest bestaande uit knalsetjes!

Dus DJ's ...wakker worden aub
En leer van deze toch wel ernstige fout waardoor velen de hardcore de rug toekeren en liever voor 1 van de andere stijlen kiezen (rave,industrial,terror)

Ik stel daarom als maatstaf voor dat als er gas terug genomen wordt tijdens de set dit voor de duur van maximaal 3 diepe zuchten mag zijn.
Binnen die tijd is ons hardstlag redelijk hersteld en is er nieuwe zuurstof in onze bloed gepompt en kunnen we weer helemaal los gaan.
Iemand die dan nog buiten adem is... moet maar aan zijn conditie werken.
of anders een andere hobby gaan uitkiezen om het weekend door te kunnen komen.
misschien klinkt deze benadering belachelijk in de oren maar in de praktijk sluit dit perfect aan op de vraag en aanbod van donderende beats tijdens een setje zodat een hele zaal los kan gaan.

Topics worden soms om de onduidelijkste redenen weer afgesloten.
we raken hier de kern van het doel van Partyflock: interactie over feesten zodat organisaties en DJ's weten wat er leeft waardoor Feestgangers het beste mogelijke voorgeschoteld kunnen krijgen
Dus ik hoop hier wat meningen over te horen.
In het topic over hoe was M.O.H. hoorde ik verassend genoeg veel van dit soort geluiden.
Ik hoop daarom dat DJ's hier meer rekening mee gaan houden.
Voor DJ's die nog niet doorgebroken zijn... hier ligt een gat in de markt.
Volg deze richtlijn en het kan hard gaan met je carriere ;-)

succes
Waarschuw beheerder
teveel tekst voor op de zondag
Waarschuw beheerder
Geen woord aan gelogen sportfriekie :respect:

Die zang en zogenaamde aanstekermomenten moeten de kop ingedrukt worden.

Wij willen losgaan godverdomme. :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 15:21:
Hardcore bestaat tegenwoordig uit zulke lange intro's dat is gewoon slaap verwekkend af en toe.
Dan sta je daar in de zaal een beetje moedeloos te wachten op de overdonderende beats terwijl de klok gestaag verder tikt maar gebeurd er gewoon minutenlang niks.

Nieuwe hardcore is slaapverwekkend :gaap: en dan met die lelijke hardstyle geluidjes :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Para J [JWT] op zondag 8 november 2009 om 15:25:
teveel tekst voor op de zondag

Maar Para J toch... :no:
wist je niet dat mijn schrijfstijl bekend staat om zijn shockerende en confronterend stijl met een kleine knipoog erin
zodat een ernstig schrijnende situatie met een beetje humor bespreekbaar wordt gemaakt met als doel een oplossing te vinden.
Snel even lezen dus schavuit!
Waarschuw beheerder
donateur
Sportfriek :respect: :lol:
Waarschuw beheerder
goed verhaal (Y)..

no comment... dat gene wat ik er over te zeggen heb is tog algemeen bekend :)

En wat dacht je van al die mash up's..
Pff :gaap: ze verkrachten de goede hardcore nummers van een tijd terug..
En draaien hem iedere set...

jammer jammer jammer :(

Waarschuw beheerder
Boek mij dan ook es wat vaker!
Zie persoonlijke tekst 1e filmpje
Dit is BEUKU! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Janneke_:doetiewoep: op zondag 8 november 2009 om 15:43:

Hm daar zijn dan de meningen dan over verdeelt :bloos:
Ik vind bijvoorbeeld 98 to your mind van Viper en Neophyte toch wel een veel vettere uitvoering dan het origineel: 98 to the piano
(dat is toch een mash up ? )

Waarschuw beheerder
donateur
helemaal mee eens sportfriek, mainstream van vandaag begint verdomme op upgepitchte hardstyle te lijken(N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hardcore moet hard geluid hebben. zo niet, geef dan geen feest. anders heb je geen respect voor hardcore

dat MOH gister was lachwekkend qua geluid. ben op gegeven moment eens vooraan bij de boxxen gaan staan en daar was het nog steeds slap. en vorig jaar was het net zo triest. leuk dat je een feest geeft in het noorden, respect daarvoor maar als het geluid niet harder mag oid van de gemeente, geef dan gewoon geen feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Af en toe worden er dikke mash-ups gemaakt oa Neophyte records allstars - Mash up # 2

Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 15:49:
Ik vind bijvoorbeeld 98 to your mind van Viper en Neophyte toch wel een veel vettere uitvoering dan het origineel: 98 to the piano
(dat is toch een mash up ? )

:no: dit is geen mash up maar gewoon een remix.

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=Yv-uivqQM0U

N-joy :bounce:
Zelfs hard genoeg voor stadjer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BoSwEg op zondag 8 november 2009 om 15:54:
:no: dit is geen mash up maar gewoon een remix.

oe, ok. :bloos:
dan ga ik effe googlen wat een mash up is ;-)
Waarschuw beheerder

de commerciele hardcore wel ja. Maar dat is eigenlijk al heel lang zo. daarom (zoals je later zegt) kiest men vaak voor andere stijlen, alhoewel dat ook hardcore is. Bijv de industrial, frenchcore of speedcore
en de hele harde schranz, hardtechno, breakcore tot de tekno. Vaak mixen daarvan en zeg nou eens eerlijk, dat is toch ook veel mooier dan puur alleen de huis tuin en keuken hardcore waar Jan en alleman naar toe gaat?
we raken hier de kern van het doel van Partyflock: interactie over feesten zodat organisaties en DJ's weten wat er leeft waardoor Feestgangers het beste mogelijke voorgeschoteld kunnen krijgen

Ja en dat komt vooral omdat de gemiddelde mens het een worst zal wezen wat er gebeurd. Mensne hebben tegenwoordig weinig gevoel voor stijl en zijn naief. Mensen geven veel geld uit aan weinig wat belachelijk is maar zo zie je wel hoe het volk in elkaar steekt.
Waarschuw beheerder
Pff ze verkrachten de goede hardcore nummers van een tijd terug..

jammer jammer jammer

en wat te denken van die hele irritante MC's die er doorheen staan te zwetsen met hun zogenaamde populistische engels. als de muziek werkelijk goed is is zo'n blaffend geval niet nodig.
Waarschuw beheerder
Ben het hier wel mee eens,ik vind de mainstream hardcore sinds 2 jaar steeds minder boeiend meer het mag dan allemaal wel erg goed in elkaar zitten,maar lange intro,s en elke keer weer een break in het midden van het nummer dat hoeft van mij ook niet.
Luister veel liever gewoon de oude oldschool early rave darkcore industrial en terror.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 8 november 2009 om 16:00:
Mensen geven veel geld uit aan weinig wat belachelijk is maar zo zie je wel hoe het volk in elkaar steekt.

Jullie hebben de stem hoor. Jullie willen elke keer weer de grote namen en organisaties boeken daarom steeds weer de grote namen.
En die grote namen doen vaak hun best niet meer, want ze worden toch wel geboekt.
En wij als "amateurs" lopen ons daar soms behoorlijk aan te ergeren.
Dus trek je bek open en stop met je ziel verkopen!
Ik krijg steeds te horen dat ik te chaotisch ben achter de draaitafels.
Maar ik heb bijna nooit lange breaks in m'n sets en draai de plaatjes nog gelijk ook.
Maar ja, ik heb weer te weinig aanhang en dat is voor een organisatie ook heel belangrijk.

Dus... :cheers:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 15:50:
helemaal mee eens sportfriek, mainstream van vandaag begint verdomme op uggepitchte hardstyle te lijken

Ik zeg: daarom naar club R_aw gaan in almere. daar draaien ze echt snoeihard en ook vooral (GOED)!

Artiest n00b
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien moet je een keer een goed feest bezoeken
Waarschuw beheerder

Volgens mij ligt dat toch aan jou,
Of je zit misschiens in een verkeerde area (hardstyle ofzo) maar de feestjes waar ik de afgelopen 4 maanden ben geweest knalt het er behoorlijk stevig oplos !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 15:46:
Boek mij dan ook es wat vaker!
Zie persoonlijke tekst 1e filmpje
Dit is BEUKU! :bounce:

Dat is zeker knallen. :-P
Helaas ga ik niet over de boekingen.
Ik zal je toevoegen als favouriete DJ
Als andere dat ook doen dan wordt je misschien interessant voor organisaties en sturen ze jou misschien een uitnodiging om op te treden .
Dan heeft het recht toch gezegevierd. ;-)

zou het niet prettig zijn als er een beter systeem ontwikkeld wordt waarin minder bekende DJ's die goed aan de vraag van de veeleisende feestganger kunnen voldoen een eerlijkere kans krijgen
En aan de andere kant... DJ's die al een grote naam hebben maar weinig vernieuwend (lees: een beetje uitgeblust lijken te zijn) een plaats zakt in de hierarchie der DJ's :-P
Nu gebeurd het te vaak dat een grote naam loopt te klooien en dat hij ermee weg komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en de hele harde schranz, hardtechno, breakcore tot de tekno. Vaak mixen daarvan en zeg nou eens eerlijk, dat is toch ook veel mooier dan puur alleen de huis tuin en keuken hardcore waar Jan en alleman naar toe gaat

Daarom industrial 4 life(Y)

Ja en dat komt vooral omdat de gemiddelde mens het een worst zal wezen wat er gebeurd. Mensne hebben tegenwoordig weinig gevoel voor stijl en zijn naief. Mensen geven veel geld uit aan weinig wat belachelijk is maar zo zie je wel hoe het volk in elkaar steekt

Precies, irritant kut mainstream dagjesvolk. Daar spelen de organisaties op in, en de echte fans worden zo teleurgesteld. jammer hoor. dat verklaart waarom de echte nu naar early of industrial of terror gaan

Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 8 november 2009 om 16:04:
daarom naar club R_aw gaan

(Y) die staat ook in mijn agenda:P

Artiest TerrorKnurft
Waarschuw beheerder
Pff ze verkrachten de goede hardcore nummers van een tijd terug..

jammer jammer jammer

helemaal met je eens die mashups zijn echt iritant aan het worden die van tommyknocker en maddog was prima zo
maar nu word het echt iritant heb een mashup nou van die bass moe je nie horen die moe je voele !!
echt en die bass voel je niet wat een dove klote basskick ze verneuken de hardcore scene terwijl ze het zelf nie door hebben
ze zijn alleen maar op hun poen gericht niet allemaal maar de gene die dat zijn weten het zelf wel
improvisatie en experimentatie waren altijd een nieuwe doellijn in de hardcore met name dank aan PPP en de grond leggers paul waxweazle etc we weten en de opa drokz die het vanaf 97 zat was en zn mic neerlegde voor het eerst en achter de tafels ging staan in de tunnel of terror misteryland busloo mooie tijd en das de nostalgie en de evolutie waar het begon nu maken ze er een grote bende van
ik vind het zwaar respectloos naar wij gabbers en hardcore liefhebbers die de scene nog steeds laten leven
ik vind dat er een campange gestart moet worden en een zwaardere selectie qua talent geslecteerd moet worden als je als 45 euro voor een kaartje betaald
ik hoop dat eugene dit ook leest en george ook want als mede eigenaren van masters of hardcore
liggen die touwtjes bij hun in de hande
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:12:
k vind dat er een campange gestart moet worden en een zwaardere selectie qua talent geslecteerd moet worden als je als 45 euro voor een kaartje betaald

en jij denkt dat de grote mannen achter q-dance/b2s hier gehoor aan zullen geven?

die hebben inmiddels toch wel, onze naam is goed, dus we vragen gewoon zoveel geld, want de mensen blijven toch wel komen, en volgend jaar gooien we er nog een paar euro op want ook dan blijven de mensen toch nog gewoon komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vaak mixen daarvan en zeg nou eens eerlijk, dat is toch ook veel mooier dan puur alleen de huis tuin en keuken hardcore waar Jan en alleman naar toe gaat?

Ik moet ook bekennen dat ik op festivals met meerdere stijlen eigenlijk nauwelijks in de hardcore tent kom. (meestal rave,industrial,terror)
Niet dat ik niet van hardcore houd, ik houd niet van de hardcore wat het nu is geworden.

Volgens mij is de groep verfente feestjes bezoeker vele malen kleiner dat de groep die af en toe een feest bezoekt
En als deze grote groep mensen die niet vaak feesten bezoekt een setje van bijvoorbeeld Evil activties helemaal geweldig vind dan voldoet hij toch aan de vraag van de feestganger.
Terwijl deze DJ in mijn ogen juist heel veel van die zang en zogenaamde aanstekermomenten in zijn setjes verwerkt. (zoals appeltje voor de dorst het mooi heeft omschreven ;-) )
Wat is dan een oplossing?
Hardcore opnieuw opslitsen naar een softere stijl voor het grotere publiek en een hardere stijl voor de kenner en liefhebber van het echte ragwerk ?
Hoe ga je het beestje noemen? en wie bepaalt dat ?

Waarschuw beheerder
q-dannce is gewoon een dochters corpqeratie van id-t een pot nat en back 2s is weer heel wat anders
masters gaat nog steeds via art of dance en rige
je moe nie de dinge door elkaar halen
ik heb zelf jaren lang event building gedaan
ik weet waar ik over praat en dit lijkt me een prima oplossing om de tijd kwa sfeer en zeker wel muziek helemaal naar de kern van het woord hardcore terug te brenge
als mense een half uur op een stomme intro midtro en outro wille wachten moeten ze lekker naar trance energy gaan
hardcore is hard en moet beuken
happy hardcore blijft daar apart van gescheiden
met trance
me broer is nu al 6 jaar bezig met kei hard werken draaien demo's opsuteren maakt haast geen fouten en weet gewoon wat beuken is fuck dat wachtende gedoe
ik zal zo effe en demotje via speedyshare uploaden dan zal je zien wat ik bedoel
ik zeg maar altijd zo de ziel van pep perry leeft oort in me broer want das zijn style
hou houd van mainstream tot 2004 en uitzonderinge early frenchcore en new style
dit is een mix van 2 jaar gelee hij heb de rest op zn data stck staan en die heb ie mee momenteel maar dan geef ik je ongeveer een voor proefje
;) enjoy xD
http://rapidshare.com/files/304132856/dj_killer_in_de_mix_1.mp3.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 16:22:
Wat is dan een oplossing?

Massaal laten merken dat het maar es afgelopen moet zijn door geen kaarten voor kutfeesten meer te kopen, waarvan je weet

Uitspraak van d-russo op zondag 8 november 2009 om 16:20:
die hebben inmiddels toch wel, onze naam is goed, dus we vragen gewoon zoveel geld, want de mensen blijven toch wel komen, en volgend jaar gooien we er nog een paar euro op want ook dan blijven de mensen toch nog gewoon komen

Dat zou kunnen helpen (Y)

http://www.youtube.com/watch?v=Yv-uivqQM0U
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sportfriek had eerder nog wel leuke topics, maar laatste tijd loop je alleen maar te zeiken, blijf lekker thuis met je kop telefoon op ouwe zeiksnor dat je bent
Waarschuw beheerder
hardcore is door de jaren heen steeds aan het veranderen, en ik vind het ook nu nog steeds dikke shit 2004 vond ik pas dikke bagger

Waarschuw beheerder
Ey Sjeep: En naar houseclassics geweest en naar masters? Wat ben jij een diehard :respect:
Waarschuw beheerder
Hoe ga je het beestje noemen? en wie bepaalt dat ?

het volk bepaald wat er gebeurd aan de hand van wat er op de vloer gebeurd gaat de dj produceren, slaat iets niet aan, dan zal hij het vast niet verder gaan ontwikkelen, dus het merendeel van het volk vind het goed zoals het is :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:23:
q-dannce is gewon een dochters corpqeratie van id-t een pot not en back 2s is weer heel wat anders masters gaat nog steeds via art of dance en rige je moe nie de dinge door elkaar halen
ik heb zelf jaren lang event building gedaan ik weet waar ik over praat en dit lijkt me een p[rima oplossing om de tijd kwa sfeer en zeker wel muziek helemaal naar de kern van het woord hardcore terug te brenge

punt komma uitroepteken sluiten

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore opnieuw opslitsen naar een softere stijl voor het grotere publiek en een hardere stijl voor de kenner en liefhebber van het echte ragwerk

Je ziet wel een splitsing ja, want deze mainstream die we nu hebben hoort bij de nieuwe decennia van 2000 tot 2010 die neem ik aan de early van de jaren 90 heeft ''moeten overnemen'' en nu zie je dat er een nieuwe golf ontstaat, de industrial golf, daarom zijn er ineens zoveel industrial feestjes en alles. Dus ik denk dat hardcore binnen een paar jaar een nieuwe periode, een nieuwe era ingaat van rauwer en harder. Laat ik dus maar zeggen de 3e golf.

- en voordat ik meteen weer commentaar van mainstream mensen krijg, ja als je goed kijkt dan zie je wel degelijk een verandering in de scene, en dat was ook al zo rond de eeuwwisseling
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 16:07:
En aan de andere kant... DJ's die al een grote naam hebben maar weinig vernieuwend (lees: een beetje uitgeblust lijken te zijn) een plaats zakt in de hierarchie der DJ's :-P
Nu gebeurd het te vaak dat een grote naam loopt te klooien en dat hij ermee weg komt.

noem eens namen dan van wie je dat vind?

want vind nosferatu, endymion, the viper, neophyte, day-mar, mad dog etc etc echt niet verwaand ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:25:
Massaal laten merken dat het maar es afgelopen moet zijn door geen kaarten voor kutfeesten meer te kopen, waarvan je weet

Ja maar dan zouden we met zijn allen ook consequent moeten zijn
Ik voelde mij eerlijk gezegd ook schuldig dat ik 45 eu betaalde voor afgelopen M.O.H. een feest met maar 1x zaal in een grote schuur afgehuurd ergens in een dorp in het noorden van het land.
Dat is gewoon obsceen van een organisatie om dat te vragen.

Maar ja, ik had daar afgesproken met een chickie
en het vlees is zwak dus durfde geen nee te zeggen. ;-)
(en ik heb mij wonderbaarlijk genoeg toch goed vermaakt op dit feest )

Ik denk dat het onmogelijk en in de ogen van Partyflock waarschijnlijk illegaal is als je oproept om een feest te boycotten
En natuurlijk hebben we er ook allemaal baat bij als een organisatie blijft bestaan.
De samenwerking moet gewoon beter.
Signalen moeten sneller opgepikt worden.
Waarschuw beheerder
de commerciele hardcore wel ja. Maar dat is eigenlijk al heel lang zo. daarom (zoals je later zegt) kiest men vaak voor andere stijlen, alhoewel dat ook hardcore is. Bijv de industrial, frenchcore of speedcore
en de hele harde schranz, hardtechno, breakcore tot de tekno. Vaak mixen daarvan en zeg nou eens eerlijk, dat is toch ook veel mooier dan puur alleen de huis tuin en keuken hardcore waar Jan en alleman naar toe gaat?

dta is jou MENING, ik VIND dat dus weer dikke bagger
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 8 november 2009 om 16:04:
helemaal mee eens sportfriek, mainstream van vandaag begint verdomme op uggepitchte hardstyle te lijken

hardstyle veranderd gelukkig ook steeds, maar de bass van mainstream hardcore en hardstyle ligt gelukkig heel ver uit elkaar, en de klapper van EA, Panic,etc zijn echt wel dik in orde VIND ik, is net waar je van houd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:25:

dat roep je wel maar doe je lekker toch niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 16:36:
(en ik heb mij wonderbaarlijk genoeg toch goed vermaakt op dit feest )

dus wat doe je nou minderwaardig over "dat dorp" dan? geen wonder dat ze jou laten staan op een feest als je om vervoer vraagt :lol: wel dingen afzeiken en toch gaan :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 16:36:
Ja maar dan zouden we met zijn allen ook consequent moeten zijn

Consequenter worden dus met z'n allen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:42:
Consequenter worden dus met z'n allen (Y)

ik vind het nog steeds goed geregeld allemaal, maar nederlanders zijn zeikerds, en het zal nooit goed zijn in onze ogen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:33:
e ziet wel een splitsing ja, want deze mainstream die we nu hebben hoort bij de nieuwe decennia van 2000 tot 2010 die neem ik aan de early van de jaren 90 heeft ''moeten overnemen'' en nu zie je dat er een nieuwe golf ontstaat, de industrial golf, daarom zijn er ineens zoveel industrial feestjes en alles. Dus ik denk dat hardcore binnen een paar jaar een nieuwe periode, een nieuwe era ingaat van rauwer en harder. Laat ik dus maar zeggen de 3e golf.

beste uitspraak die ik hier heb gelezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:33:
- en voordat ik meteen weer commentaar van mainstream mensen krijg, ja als je goed kijkt dan zie je wel degelijk een verandering in de scene, en dat was ook al zo rond de eeuwwisseling

zal ook altijd zo blijven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 8 november 2009 om 16:36:
want vind nosferatu, endymion, the viper, neophyte, day-mar, mad dog etc etc echt niet verwaand ofzo :D

Ik heb het niet over verwaand zijn.
kunnen aardige gasten zijn.
Maar het lijkt er op dat ze mikken op de grote doelgroep die hun softere stijl slikt als zoete koek.
Ik heb nu in 2 weekenden in mijn ogen (of moet ik zeggen in mijn oren) waardeloze setjes gehoord van Angerfist, Endymion ,ophydian, en een paar van die Italiaanse DJ's gehoord.
Als je het zo bekijkt mag ik ze eigenlijk niet waardeloos noemen, de doelgroep zal ze vast als uitstekend beoordelen.

Het probleem is echter dat hardcore toe is aan opslitsing in een hardere en een zachtere stijl.
zodat je weet wat je kan verwachten op een feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 8 november 2009 om 16:40:
dat roep je wel maar doe je lekker toch niet

Dat mag jij denken, maar ik weet wel beter. Want ik kan m'n geld maar 1x uitgeven (Y)
En dan kies ik liever voor de kwalitatief goede feesten :jaja:
En dat is pciez de reden dat ik gisteren om 18:00 mijn kaartje voor pole position 2 alsnog heb verkocht. Dan maar geen VIP ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 8 november 2009 om 16:45:
beste uitspraak die ik hier heb gelezen

Ja toch(Y):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 16:46:
Het probleem is echter dat hardcore toe is aan opslitsing in een hardere en een zachtere stijl.

hardcore moet gewoon hardcore zijn, en jij bent denk ik toe aan andere feesten ;) ik vind endymion nos, etc echt niet slecht vind nog steeds dat ze er vol voor gaan dus ik ondervind het denk ik anders dan jij doet, okey bij sommige lui denk ik ook weleens shit
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:47:
En dat is pciez de reden dat ik gisteren om 18:00 mijn kaartje voor pole position 2 nog heb verkocht. Dan maar geen VIP ;)

zou sws geen vip kopen, stelt vaak niet zoveel meer voor
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 november 2009 om 16:47:
Dat mag jij denken, maar ik weet wel beter. Want ik kan m'n geld maar 1x uitgeven (Y)

heb afgelopen jaar op Qbase de beste hardcore van de afgelopen 5jaar mee gemaakt, ging echt helemaal nergens meer over, vind dit hele jaar btw erg sterk, maar goed ieder zn mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 8 november 2009 om 16:46:

dat is wat jij vind, jij legt je mening er aardig dik op VIND je niet?
Waarschuw beheerder
en waarom krijgen feesten nog steeds geweldig dan als het zo kut is allemaal? :lol: