Hardcore bestaat tegenwoordig uit zulke lange intro's dat is gewoon slaap verwekkend af en toe.
Dan sta je daar in de zaal een beetje moedeloos te wachten op de overdonderende beats terwijl de klok gestaag verder tikt maar gebeurd er gewoon minutenlang niks.
We willen beuk setjes horen!
Wat is het probleem van de DJ eigenlijk?
Kan hij niet voldoende beukmateriaal bijmekaar vinden en vult hij daarom maar de helft van de tijd op met zinloze lege syntsh
Of denkt hij echt dat we met net zoveel plezier naar die flauwe trance synths willen luisteren ?
Valt het dan niet op dat op zulke momenten iedereen maar een beetje voor zich uit staat te staren?
Natuurlijk kan je niet aan 1x stuk door beuken
af en toe moet wat gas terug genomen worden.
Maar doe dat met mate want in principe willen we allemaal zo hard mogelijk door blijven knallen als dat ons lichaampje ons toelaat!
Het is niet voor niets dat Partyraiser zo populair is.
Hij snapt het tenminste.
Wil je als DJ slagen... neem dan zijn concept over.
Nee dat is niet kopieren... Dat is draaien wat de mensen horen willen, waar de mensen voor gekomen zijn, een knalfeest bestaande uit knalsetjes!
Dus DJ's ...wakker worden aub
En leer van deze toch wel ernstige fout waardoor velen de hardcore de rug toekeren en liever voor 1 van de andere stijlen kiezen (rave,industrial,terror)
Ik stel daarom als maatstaf voor dat als er gas terug genomen wordt tijdens de set dit voor de duur van maximaal 3 diepe zuchten mag zijn.
Binnen die tijd is ons hardstlag redelijk hersteld en is er nieuwe zuurstof in onze bloed gepompt en kunnen we weer helemaal los gaan.
Iemand die dan nog buiten adem is... moet maar aan zijn conditie werken.
of anders een andere hobby gaan uitkiezen om het weekend door te kunnen komen.
misschien klinkt deze benadering belachelijk in de oren maar in de praktijk sluit dit perfect aan op de vraag en aanbod van donderende beats tijdens een setje zodat een hele zaal los kan gaan.
Topics worden soms om de onduidelijkste redenen weer afgesloten.
we raken hier de kern van het doel van Partyflock: interactie over feesten zodat organisaties en DJ's weten wat er leeft waardoor Feestgangers het beste mogelijke voorgeschoteld kunnen krijgen
Dus ik hoop hier wat meningen over te horen.
In het topic over hoe was M.O.H. hoorde ik verassend genoeg veel van dit soort geluiden.
Ik hoop daarom dat DJ's hier meer rekening mee gaan houden.
Voor DJ's die nog niet doorgebroken zijn... hier ligt een gat in de markt.
Volg deze richtlijn en het kan hard gaan met je carriere
succes
Dan sta je daar in de zaal een beetje moedeloos te wachten op de overdonderende beats terwijl de klok gestaag verder tikt maar gebeurd er gewoon minutenlang niks.
We willen beuk setjes horen!
Wat is het probleem van de DJ eigenlijk?
Kan hij niet voldoende beukmateriaal bijmekaar vinden en vult hij daarom maar de helft van de tijd op met zinloze lege syntsh
Of denkt hij echt dat we met net zoveel plezier naar die flauwe trance synths willen luisteren ?
Valt het dan niet op dat op zulke momenten iedereen maar een beetje voor zich uit staat te staren?
Natuurlijk kan je niet aan 1x stuk door beuken
af en toe moet wat gas terug genomen worden.
Maar doe dat met mate want in principe willen we allemaal zo hard mogelijk door blijven knallen als dat ons lichaampje ons toelaat!
Het is niet voor niets dat Partyraiser zo populair is.
Hij snapt het tenminste.
Wil je als DJ slagen... neem dan zijn concept over.
Nee dat is niet kopieren... Dat is draaien wat de mensen horen willen, waar de mensen voor gekomen zijn, een knalfeest bestaande uit knalsetjes!
Dus DJ's ...wakker worden aub
En leer van deze toch wel ernstige fout waardoor velen de hardcore de rug toekeren en liever voor 1 van de andere stijlen kiezen (rave,industrial,terror)
Ik stel daarom als maatstaf voor dat als er gas terug genomen wordt tijdens de set dit voor de duur van maximaal 3 diepe zuchten mag zijn.
Binnen die tijd is ons hardstlag redelijk hersteld en is er nieuwe zuurstof in onze bloed gepompt en kunnen we weer helemaal los gaan.
Iemand die dan nog buiten adem is... moet maar aan zijn conditie werken.
of anders een andere hobby gaan uitkiezen om het weekend door te kunnen komen.
misschien klinkt deze benadering belachelijk in de oren maar in de praktijk sluit dit perfect aan op de vraag en aanbod van donderende beats tijdens een setje zodat een hele zaal los kan gaan.
Topics worden soms om de onduidelijkste redenen weer afgesloten.
we raken hier de kern van het doel van Partyflock: interactie over feesten zodat organisaties en DJ's weten wat er leeft waardoor Feestgangers het beste mogelijke voorgeschoteld kunnen krijgen
Dus ik hoop hier wat meningen over te horen.
In het topic over hoe was M.O.H. hoorde ik verassend genoeg veel van dit soort geluiden.
Ik hoop daarom dat DJ's hier meer rekening mee gaan houden.
Voor DJ's die nog niet doorgebroken zijn... hier ligt een gat in de markt.
Volg deze richtlijn en het kan hard gaan met je carriere
succes

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)