Partyflock
 
Forumonderwerp · 1077996
­ Nederland
Zoals de titel al zegt... MDMA 2 dagen achter elkaar, ik heb hier toch een paar vragen over.

Ik ben nog een half jaar geleden begonnen met het gebruiken van de snoepjes op feestjes.. zo ongeveer 1x de 1a2 maanden. Maar nu zijn er over een tijdje 2 feesten achter elkaar. de 1 op vrijdag op zaterdag nacht... en de ander gelijk van zaterdag op zondag nacht.

Nu heb ik aardig wat gelezen over de al bekende dip.. Heb hier zelf nooit echt heel veel last van gehad. Maar denk dat ik hem toch ga krijgen na 2 dagen gebruik.... Maar heb gelezen dat ik dan vitamine en 5-htp kan slikken om dit wat te verminderen?

Daarnaast is de nog het andere ''probleem'', Wss slaap ik maar 3/4 uurtjes als ik terug ben gekomen van het eerste feest en ben wss nog harstikke moe als ik naar het volgende feest ga, en ben bang dat ik dan me lichaam uit put en dat het dan mss fout gaat opt 2de feest? Ik dacht zelf dat ik dan gewoon een bord vol groenten en aardappels gooi op zaterdag, zodat me lichaam toch wat heeft om te verbranden zeg maar, maar is dit verstandig om te doen?

Verder nog iemand ervaring met 2 dagen gebruik achter elkaar?

Alvast bedankt
L-tryptofaan en 5-HTP zijn de oplossingen!
5 HTP werkt net wat accurater dan L-tryptofaan.

Deze twee stoffen zijn natuurlijke, lichaamseigenstoffen.
Het is gewoon te koop bij smartshops en supplementenwinkels.
Vult in korte tijd je (2 a 3 dagen) je serontonine weer aan.
5-HTP is namelijk de voorloper van serontonine.
Kijk wel uit dat je dit niet tegelijkertijd met xtc (mdma) gebruikt,
want dan heb je meer kans op het serontoninesyndroom.
Over het algemeen kunnen de verkopers van smartshops je hier
ook veel informatie over geven!

Xtc 2 dagen achter elkaar gebruiken kan prima, wanneer je de eerste avond
niet te veel neemt en zodoende nog genoeg serontonine over hebt.
De twee al eerder genoemde stoffen alleen nuttig als je een paar dagen
tussen gebruik hebt zitten.
laatste aanpassing