Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 14:39:waarom weten de meeste mannen niet wat ze met borsten moeten doen?
waarom drammen die wijfen altijd zo!
Uitspraak van Blondjee074 op donderdag 5 november 2009 om 19:01:Bij jou ook niet
wat kun je er dan mee doen?
Dat is echt zo'n vraag wat je van 'n eeuwige maagd verwacht.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 19:29:zou ik niet lang meer doen
elke dag nu nog maagd zijn is een dag te lang
het is allemaal veel te lekker
ach, komt wel.
Ik denk dat je ver kan zoeken om iemand te vinden die kan evenaren aan jou. En da's niet echt positief.
alleen die durven het niet te zeggen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 14:39:waarom weten de meeste mannen niet wat ze met borsten moeten doen?
ze worden óf fijngeknepen, of ze proberen 3fm te ontvangen door eens flink aan je tepels te draaien.
zo gaan wij toch ook niet om met de balletjes van de heren?
vrouwen hebben meer mensenkennis...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 14:39:rom weten de meeste mannen niet wat ze met borsten moeten doen?
ze worden óf fijngeknepen, of ze proberen 3fm te ontvangen door eens flink aan je tepels te draaien.
zo gaan wij toch ook niet om met de balletjes van de heren?
Nou er zijn ook dames bij die denken dat de ballen van de man net de ballenbak van lingo is
zijn die niet om boerenkool mee te stampen ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 14:39:of ze proberen 3fm te ontvangen door eens flink aan je tepels te draaien.
Ik draai meestal door tot ik 538 ontvang
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 20:21:wil jij mij ontmaagde ?
Ik wil wel.
Oh, ik zie het woord sex en ik dwaal meteen af.
Ot: Ik vind het wel lekker als m'n vriend aan m'n tieten zit.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:28:Ik wil wel.
nee kiets is altijd 1ste keus
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:29:nee kiets is altijd 1ste keus
Nou, 2e keus neem ik ook genoegen mee hoor.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:31:Nou, 2e keus neem ik ook genoegen mee hoor.
heb ik iig een hele leuke backup chimeid
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:32:heb ik iig een hele leuke backup chimeid
Maarja, dan ben je al ontmaagd.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:35:nee als kiets niet wilt heb ik jouw dan
Wat als ze wel wilt? Ik blijf altijd 2e keus..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:33:Maarja, dan ben je al ontmaagd.
Cheer up! Er zijn er altijd nog genoeg!
Uitspraak van [S.T.M.F.] FtBstrdNL op donderdag 5 november 2009 om 22:35:Er zijn er altijd nog genoeg!
Zo erg ben ik er nou ook weer niet naar op zoek.

![[S.T.M.F.] FtBstrdNL](/images/user/470654_3027574.jpg)