Partyflock

Forumonderwerp · 1076939
Waarschuw beheerder
EEFDE - De politie in Eefde heeft vrijdagavond 23 oktober een 16-jarige jongen uit Eefde aangehouden voor mishandeling.

[img width=95 height=95 cacheid=0010d9b7002e0ade4df2aff51a02956b52]http://gelrenieuws.nl/media/2009/06/arrest.jpg[/img]

De jongen maakte onderdeel uit van een groep jongeren die vrijdagavond rond 23.45 uur bij een horecagelegenheid aan de Kapperallee naar binnen wilden. De eigenaar wilde de groep niet binnen laten, omdat ze onder invloed van alcohol waren. De groep weigerde echter te vertrekken. De politie vorderde de jongeren weg te gaan. Hierbij werd de 16-jarige jongen licht geduwd. Hierop sloeg de 16-jarige jongen een politieagent in het gezicht. Hij werd aangehouden voor mishandeling. Hij wordt overgedragen aan een jeugdpreventieproject voor een passende strafmaatregel.

http://gelrenieuws.nl/2009/10/jongen-16-slaat-politieagent.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 oktober 2009 om 20:03:
en niet aankomen met Rutger en geenstijl want dat soort nieuws kun je toch niet echt serieus nemen ofwel? :roflol:

normaal gesproken juist niet nee, omdat dat ook zon kansloze pro politie site is, dan zal zo'n filmpje dus niet zomaar gemaakt worden

maar jij bent als die-hard politie aanhanger toch niet te overtuigen dus ik laat het hier lekker bij, heb wel betere dingen te doen. waarschijnlijk kom je er pas achter als je het zelf ooit hebt meegemaakt, wat ik je overigens van harte gun

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 oktober 2009 om 21:17:
normaal gesproken juist niet nee, omdat dat ook zon kansloze pro politie site is, dan zal zo'n filmpje dus niet zomaar gemaakt worden

maar jij bent als die-hard politie aanhanger toch niet te overtuigen dus ik laat het hier lekker bij, heb wel betere dingen te doen. waarschijnlijk kom je er pas achter als je het zelf ooit hebt meegemaakt, wat ik je overigens van harte gun

maar wat is je punt nu? aangiftes via de politie gaan nu eenmaal niet via dezelfde politie, zo is de regelgeving in NL, loop jij te miepen dat ze de hand boven het hoofd houden terwijl de politie hier los van staat :lol:

heb het filmpje ook even gekeken, waar zie je dat de politie zich niet in de hand kan houden? vage beelden waaruit geen enkele conclusie getrokken kan worden, alleen paar paupers die gewond zijn, voor t zelfde geld vertellen ze niet de waarheid, kortom heb je helemaal niks aan.

mijzal zoiets niet snel overkomen ook al gun je het me, waarschijnlijk omdat ik me wel als normale burger kan gedragen?
Waarschuw beheerder
agent jongt een 16politie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 oktober 2009 om 22:49:
maar wat is je punt nu? aangiftes via de politie gaan nu eenmaal niet via dezelfde politie, zo is de regelgeving in NL, loop jij te miepen dat ze de hand boven het hoofd houden terwijl de politie hier los van staat :lol:

Aangifte tegen de politie doen kan niet eens :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 27 oktober 2009 om 10:08:
Aangifte tegen de politie doen kan niet eens

is toch logisch? misstanden van de politie worden namelijk niet door de politie zelf onderzocht. zelfde als militairen zich misdragen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 oktober 2009 om 10:34:
is toch logisch? misstanden van de politie worden namelijk niet door de politie zelf onderzocht. zelfde als militairen zich misdragen.

Ik was het meer met je eens O:)

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Als een agent er echt om vraagd kan ik het begrijpen.

Maar al die gevallen met bijvoorbeeld buschauffeurs slaan:no: Ben je toch godverdomme een mongool. Doe normaal man. Laat ze lekker met rust. Met geweld ben je echt geen stoere knaap, maar eerder een zwak persoon in mijn ogen.

Maarja daar in tegen:
Een vrouw is ook doodgereden door een politieagent die door rood reed.
Zo'n agent moet je ook gewoon een paar jaar in de cel gooien.

Het is al bekend dat hij geen zwaailichten of sirenes aanhad. Dus poging tot doodslag. Hoppa zo de bak in als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 27 oktober 2009 om 12:31:
Het is al bekend dat hij geen zwaailichten of sirenes aanhad. Dus poging tot doodslag. Hoppa zo de bak in als je het mij vraagt.

Als ze dood is, is het dan geen doodslag :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis1977 op zondag 25 oktober 2009 om 12:24:
een 16-jarige jongen uit Eefde

Hierop sloeg de 16-jarige jongen een politieagent in het gezicht.

Hijs nu Baaz in zijn Click.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 27 oktober 2009 om 12:31:
Maarja daar in tegen:
Een vrouw is ook doodgereden door een politieagent die door rood reed.
Zo'n agent moet je ook gewoon een paar jaar in de cel gooien.

want als een gewone burger iemand zo doodrijdt krijgt die ook jarenlange gevangenisstraf wil je zeggen?
Waarschuw beheerder
Heb geen mening of hij wel of niet had moeten slaan. vind alleen dat als je 16 bent en je het gezag voor z'n bek slaat, je niet moet gaan janken als het gezag jou voor je bek slaat. laten we het wel eerlijk houden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ..F*lkert.. op woensdag 28 oktober 2009 om 20:40:
Heb geen mening of hij wel of niet had moeten slaan. vind alleen dat als je 16 bent en je het gezag voor z'n bek slaat, je niet moet gaan janken als het gezag jou voor je bek slaat. laten we het wel eerlijk houden.

inderdaad, wees dan ook zo stoer en neem de verantwoordelijkheid met dat puberale stoere gedrag ( :s )

Waarschuw beheerder
jaja mag die agent blij zijn want hij krijgt toch betaald door geslagen werdt.
Waarschuw beheerder
Hierbij werd de 16-jarige jongen licht geduwd.

ze weten het weer mooi te brengen :lol:
Waarschuw beheerder
Tja, ze kunnen moeilijk de politie bellen toch:P

Een duwtje moet kunnen.
Ze zouden ook vastgezet kunnen worden.

Wie niet wil luisteren, moet maar voelen toch.

Waarschuw beheerder
als dat mijn kind zou zijn zou ik zeggen goedzo knul!
je leert meteen de goede mensen slaan!
want ze voeren geen flikker uit...
en moeten zoveel bekeuringen uitschrijven..
om hun kerstpakket bij elkaar te krijgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 oktober 2009 om 15:07:
Oke, maar waarom krijgen die mensen klappen/schoppen van de politie? Of wel, wat moet je doen om in een dergelijke situatie terecht te komen?

daar is alleen maar iemand voor nodig die z'n macht ontleend aan z'n uniform hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 00:09:

boe hoe hoe, als dat jou kind zou zijn zou ik hem helemaal kapotslaan als agent zijnde, tuig laat je maar buiten NL opgroeien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 09:03:
boe hoe hoe, als dat jou kind zou zijn zou ik hem helemaal kapotslaan als agent zijnde, tuig laat je maar buiten NL opgroeien.

agenten voeren geen flikker uit man.. als er iemand kapot ligt te gaan komen ze half uur later aan kakken.. en dan is diegene dus al morsdood..
fijn beleid hier in nederland!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 11:16:
agenten voeren geen flikker uit man.. als er iemand kapot ligt te gaan komen ze half uur later aan kakken.. en dan is diegene dus al morsdood..
fijn beleid hier in nederland!

is natuurlijk onzin, overal zijn mensen die slecht hun werk doen, scheer je toch ook niet meteen iedereen over een kam?

en als er iemand dood ligt te gaan, kan de politie er vaak niet eens bijkomen omdat paupertjes, ambulance en politie loopt te bedreigen, doe daar maar eens eerst wat aan ipv te liggen huilen over de politie. Deze mensen proberen met hun schammel loontje er tenminste nog iets van te maken. Terwijl de volwassenen van tegenwoordig hun kids niet eens meer kunnen opvoeden :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 11:23:
mensen proberen met hun schammel loontje er tenminste nog iets van te maken.

en van wie krijgen ze loon en van welk geld is de opleiding betaald?
van het onze dus huil zelf maar niet!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 00:09:

:roflol: dus iemand die geen flikker uitvoerd mag geslagen worden? :looser:
Beter dat je helemaal geen kinderen neemt, of ze in iedergeval beter opvoedt dan jij bent opgevoedt...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 11:16:
als er iemand kapot ligt te gaan komen ze half uur later aan kakken.

:yes: ik kan me voorstellen dat het in brabant zo is, maar ik woon in de grote [rand]stad en daar gaat het iets anders....hier zijn ze vaak al aanwezig vóór de melding geweest is...:lol:
En inderdaad, echt snugger zijn ze over het algemeen niet bij de politie, weet ik uit ervaring...:lol: [ nee, ik mep geen agenten....verbaal is véél leuker, vooral als je je rechten [ en plichten! ] een beetje kent 8)...:lol: ]

Waarschuw beheerder
blablablablablabla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 23:21:
blablablablablabla

Kut he, geen weerwoord hebben....:looser:
Waarschuw beheerder
Meestal het moment dat paupertypes beginnen te rammen....onmacht...:cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 18:04:
en van wie krijgen ze loon en van welk geld is de opleiding betaald?
van het onze dus huil zelf maar niet!

dan ga je toch? je bent geen toegevoegde waarde voor deze samenleving, als je het erniet mee eens bent ga je toch op zoek hoe het in andere landen eraan toe gaat, ga naar Spanje, ga daar een paar agenten slaan, stuur je dan wel even de foto's? altijd lachen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 31 oktober 2009 om 12:27:
Kut he, geen weerwoord hebben....:looser:

haha geen antwoord hebben of kunnen bedenken ja hoor!
dat zal wel.. besteed gewoon mijn tijd beter dan tegen jou aan te moeten praten hier!
heb betere en andere dingen te doen.. misschien ook een tip voor jou GET A LIFE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 oktober 2009 om 12:37:
dan ga je toch? je bent geen toegevoegde waarde voor deze samenleving, als je het erniet mee eens bent ga je toch op zoek hoe het in andere landen eraan toe gaat, ga naar Spanje, ga daar een paar agenten slaan, stuur je dan wel even de foto's? altijd lachen.

is goed:P! ik stuur wel een foto:p!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 oktober 2009 om 12:48:
heb betere en andere dingen te doen..

:aai: gelukkig weet jij niks van mijn 'life' af....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 oktober 2009 om 12:48:
besteed gewoon mijn tijd beter dan tegen jou aan te moeten praten hier!

Maar toch nog eventjes reageren...:lol: domme koe....:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 31 oktober 2009 om 13:29:
domme koe....:roflol:

aaah praat eens niet zo over je mammie

dat is zielig
Waarschuw beheerder
Wat heeft mijn 'mammie' hiermee te maken? of ben je wéér uitgelult? :lol: rare boerin...:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 31 oktober 2009 om 13:36:
Wat heeft mijn 'mammie' hiermee te maken? of ben je wéér uitgelult? :lol: rare boerin...:lol:

nee heb meer dingen te doen als heel de dag achter de pc te zitten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha die scotoe zwaar gedist jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 31 oktober 2009 om 18:07:
Haha die scotoe zwaar gedist jwt

:D

Waarschuw beheerder
Wat een fantastisch verhaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 oktober 2009 om 23:21:
blablablablablabla

Indrukwekkende woordenschat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 oktober 2009 om 17:53:
nee heb meer dingen te doen als heel de dag achter de pc te zitten!

(y) veel werk achter het station? :p
Waarschuw beheerder
donateur
die agent moest die jongen in elkaar slaan :@

Waarschuw beheerder
Hij wordt overgedragen aan een jeugdpreventieproject voor een passende strafmaatregel.

Tegen de muur, klaar. En zijn vriendjes mogen toekijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 31 oktober 2009 om 18:51:
(y) veel werk achter het station? :p

jablaadjes vegen mensen de weg wijzen enzo:P leuk werk hoor!