Partyflock

Forumonderwerp · 1076734

Waarschuw beheerder
Weer wat nieuwe berichten aangaande de mexicaanse griep:

Griep sluipt binnen

Nederland raakt heel voorzichtig in de greep van de Mexicaanse griep. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) kondigt vrij zeker in de loop van vandaag voor het hele land een 'lichte epidemie' af.

Het aantal ziektegevallen loopt merkbaar op, vooral op scholen. 'Normale' seizoensgriep wordt volgens deskundigen hoegenaamd niet gesignaleerd. "Wat wij aan influenzamonsters binnenkrijgen, is eigenlijk alleen maar Mexicaanse griep." Directeur R. Coutinho van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM weigerde gisteravond mededelingen te doen over de actuele status van de griep. Maar zijn woordvoerders gaven zonder terughoudendheid aan dat 'de kans groot is' dat het H1N1-influenzavirus vanaf vandaag een beperkte epidemie van Mexicaanse griep geldt.

Woordvoerder H. Wychgel bevestigde: "Afgelopen week ging het om 6,9 griepzieken per 10.000 inwoners. Twee weken achtereen een ziektecijfer van omgerekend meer dan 50 zieken per 100.000 inwoners, en daar ziet het nu naar uit, betekent een lichte epidemie." Vanmorgen bekijkt het RIVM de jongste griepgegevens.

Ook in de VS beginnen de griepcijfers flink op te lopen. En in Australië worden zelfs de intensivecareafdelingen van ziekenhuizen bevolkt door veelal jonge patiënten met de Mexicaanse griep. Ze zijn in bijna alle gevallen opgenomen met een ernstige longontsteking. Of en hoeveel jonge patiënten daar als gevolg van dit griepvirus overlijden, is nog onduidelijk. Sommige griepexperts in ons land houden er rekening mee dat de 'vroege griepsituatie op het zuidelijk halfrond' een voorbode kan zijn voor wat ons hier te wachten staat.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5141601/__Griep_sluipt_binnen__.html

En als klap op de vuurpijl:

Meisje (14) bezwijkt aan Mexicogriep

Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor ze de ziekte kreeg gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.

De afgelopen week overleed ook een 40-jarige man met de Mexicaanse griep. Hij was al enige tijd ernstig ziek. Het aantal mensen in ons land dat aan deze griep is overleden, is hiermee opgelopen tot zes.

In Nederland heerst nu officieel een griepepidemie van de Mexicaanse griep. Dat stelt het RIVM op basis van een peiling onder huisartsen in Nederland, uitgevoerd in samenwerking met gezondheidsinstituut Nivel.

Er is sprake van een officiële griepepidemie omdat huisartsen twee weken achter elkaar meer dan 55 mensen op elke 100.000 Nederlanders met griepachtige klachten turfden. Volgens het Nivel telden de huisartsen in de week van 5 tot en met 11 oktober 69 mensen met griep per 100.000 mensen. Een week later was dat weer het geval, aldus het Nivel.

Het RIVM zegt vrijdagmiddag de cijfers bekend te maken en wil daarom nog niet reageren.

Brong:
http://www.telegraaf.nl/grieplijn/5143430/__Meisje__14__bezwijkt_aan_griep__.html

Je ziet het, de media machine draait weer op volle toeren! Laatst was er ook alweer een deskundige in het nieuws die voorspelde dat er minstens 25.000 tot 30.000 griepdoden zouden gaan vallen. Bibberen jullie ook al? Komt natuurlijk goed uit, aangezien de vaccinaties tegen de mexicaanse griep in november van start gaan. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op donderdag 12 november 2009 om 21:03:
Nu voel ik me echt aangesproken

:O Denk je dat ik dat serieus meende .... :lol:

Grappig :) Zo zie je maar weer dat je het anders bedoelt dan dat het doet overkomen (y)

Dat is het nadeel van typen en niet iemand face to face te zien ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 21:06:
Zodra je partyflock serieus gaat nemen is het mis.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 21:06:
Zodra je partyflock serieus gaat nemen is het mis.

Ik zit hier ook eigenlijk voor mijn lol :)

Voer de hele dag al serieuze gesprekken O:) Waarbij ik wel gewoon alles mag zeggen, omdat ze weten wie het zegt 8)
Waarschuw beheerder
ik heb met 10 mensen gezoend die de mexicaanse griep hebben :O

vond het wel spannend om het ook te krijgen :bloos:

maar helemaal niks :Cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 14:50:
ik haal volgende week donderdag mijn mexicaanse griepspuit!
behoor tot de doelgroep longpatienten!

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 20:00:
dat de virus sinds de 1e uitbraak al een paar keren is gemuteerd, is duidelijk

Mag ik dan eens vragen in welk opzicht jij dat vaccin nut vind hebben dan..
Als die griep gemuteerd is, dan helpt die prik toch ook niet meer...
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 20:04:
Ik geloof daar gewoon niet zo in, ook geloof ik erin dat als het mijn tijd is dan is mijn tijd, maar ik wil het niet aan mezelf te danken hebben dat ik iets heb laten inspuiten, wat niet eens echt nodig is (ook al behoor je tot de risicigroepen)
Hat vaccin heeft zichzelf nog niet bewezen

(Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 20:16:
maar weet je wat ik nog zorgelijker vind? al die toegevoegde dingen in ons voedsel

Goed punt...
Of slecht eten:https://partyflock.nl/topic/997361:Ziek_vlees_op_ons_bord
en die toegevoegde E-nummers :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op donderdag 12 november 2009 om 21:16:
ik heb met 10 mensen gezoend die de mexicaanse griep hebben

misschien moeten ze op je spugen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 21:16:
Dat komt omdat je me niet kent ;)

nee maar ik zeg dat vanuit de berichten die je al postte, van de ene kan je hoogte krijgen van een ander niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op donderdag 12 november 2009 om 21:20:
van de ene kan je hoogte krijgen van een ander niet

Ik ben niet in een hokje te plaatsen :)
Waarschuw beheerder
Er is nou trouwens toch ook een uitbraak van de geitenkoorts? :rot:

Moet zeggen dat ik het allemaal wel een beetje vreemd vind, zo allebei tegelijk ineens.
Varkensgriep, geitenkoorts :rot: kappen nou..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 21:16:
Als die griep gemuteerd is, dan helpt die prik toch ook niet meer..

dokters verdienen 8euro per prik, nou die prik mag ie in zn reet steken, stel dat ik het zou krijgen dan ervaar ik het als een normale griep, en aangezien ik al zeker tien jaar of nog meer geen griep meer heb gehad :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op donderdag 12 november 2009 om 21:22:
dokters verdienen 8euro per prik, nou die prik mag ie in zn reet steken, stel dat ik het zou krijgen dan ervaar ik het als een normale griep, en aangezien ik al zeker tien jaar of nog meer geen griep meer heb gehad

En nu heel veel mensen niet gaan verlagen ze de leeftijden, want ja, het spul moet op :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 21:24:
En nu heel veel mensen niet gaan verlagen ze de leeftijden, want ja, het spul moet op

En het allerbelangrijkste: er moet geld in het laadje komen.. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 21:24:
En nu heel veel mensen niet gaan verlagen ze de leeftijden, want ja, het spul moet op :/

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 21:22:
Er is nou trouwens toch ook een uitbraak van de geitenkoorts? :rot:

was al zo, Q koorts is dat :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 21:21:
Ik ben niet in een hokje te plaatsen :)

ik heb het niet over hokjes ik bedoel van de ene persoon kan je na enkele posts duidelijk zien wat ze zeggen als grap of serieus bij anderen niet.
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 21:22:
Moet zeggen dat ik het allemaal wel een beetje vreemd vind, zo allebei tegelijk ineens.
Varkensgriep, geitenkoorts :rot: kappen nou..

en waarom altijd die link met dieren? vogelgriep, varkensgriep, geitenkoorts... bedoel euh, vreemd, niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 12 november 2009 om 21:22:
verdienen 8euro per prik

Zoiets dacht ik al...
Gaat om geld, zoals altijd.

Wat kan het de politiek nou schelen als de zwakkere mensen, die dus in sommige gevallen niet veel bijdragen aan de samenleving en economie, de pijp uit gaan... Of de vergrijzing een beetje opgelost word...
Het moet dus wel om geld gaan..

Echt, ik weet t niet hoor, vind het allemaal erg raar.
En ik vind het eng voor de kindertjes, zij moeten nog een heel leven mee..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op donderdag 12 november 2009 om 21:27:
ik heb het niet over hokjes ik bedoel van de ene persoon kan je na enkele posts duidelijk zien wat ze zeggen als grap of serieus bij anderen niet.

ja mooi is dat he
Waarschuw beheerder
ik begin met hoesten
ojee mijn eind is genaderd...

whahaha je zeg mensen krijgen de griep
elk jaar vallen er doden door de griep en nu ieens is het nieuws

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het niet over hokjes ik bedoel van de ene persoon kan je na enkele posts duidelijk zien wat ze zeggen als grap of serieus bij anderen niet

Als je het een beetje gevolgd hebt, heb ik al gezegd dat ik niemand hier serieus neem en dat ik me NIET aangesproken voel als iemand wat "leuks" te melden heeft ;p

:nocheer: was sarcastisch bedoeld ;p
Iemand moet je echt zien en spreken wil je diegene een beetje leren kennen ;)
Zelfs als je denkt iemand door te hebben, heb je misschien toch diegene niet helemaal door ;p
Uitspraak van SJEEP op donderdag 12 november 2009 om 21:27:
Q koorts

Jep, je kunt besmet raken als je met geiten enzo in aanraking bent geweest ;p
Waarschuw beheerder
In Mexico wonen trouwens 111 miljoen mensen, waarvan er 452 zijn overleden aan de griep.
Das dus maar heel weinig..
Denk dat er in hetzelfde tijdsbestek veel meer mensen zijn doodgegaan aan kanker, verkeersongevallen, verhongering, misdrijven etc.

en waarom altijd die link met dieren? vogelgriep, varkensgriep, geitenkoorts... bedoel euh, vreemd, niet

Tsja, weet t ook niet.

Ik vind het maar vaag gewoon.. en dan ook nog eens een vaccin gaan gebruiken waarvan de gevolgen op langere termijn gewoon niet duidelijk zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 21:36:
In Mexico wonen trouwens 111 miljoen mensen, waarvan er 452 zijn overleden aan de griep.
Das dus maar heel weinig..
Denk dat er in hetzelfde tijdsbestek veel meer mensen zijn doodgegaan aan kanker, verkeersongevallen, verhongering, misdrijven etc.

Goede opmerking (Y)
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 21:36:
Tsja, weet t ook niet.

Ze moeten toch iets verzinnen met waar het vandaan komt ..... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 21:35:
Jep, je kunt besmet raken als je met geiten enzo in aanraking bent geweest ;p

shit, gisteren sex gehad met de buurvrouw, fatima :X
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken dus wel 1 heel iemand die Q-koorts heeft gehad en hij heeft het overleeft hoor :lol:

Uitspraak van SJEEP op donderdag 12 november 2009 om 21:40:
shit, gisteren sex gehad met de buurvrouw, fatima

Neukt zij met geiten dan :O ik denk dat je dan tot de risicogroep behoort ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het altijd als q-base is afgelopen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 21:40:
Ze moeten toch iets verzinnen met waar het vandaan komt ..... :/

ja maar die dieren zijn wel de dupe, in veel landen voornamelijk moslim landen zijn er massaal varkens gedood op de meest gruwelijke manieren alsof ze een stuk vuil zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op donderdag 12 november 2009 om 21:47:
ja maar die dieren zijn wel de dupe, in veel landen voornamelijk moslim landen zijn er massaal varkens gedood op de meest gruwelijke manieren alsof ze een stuk vuil zijn.

:yes:
Echt erg hoe ze die beesten ruimen :cry:

Waarschuw beheerder
ZIEK!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beloved op donderdag 12 november 2009 om 21:34:
whahaha je zeg mensen krijgen de griep
elk jaar vallen er doden door de griep en nu ieens is het nieuws

Op me werk zei iemand het vandaag ook, eng he... die m.griep.
Heb geantwoord: Op straat lopen is minstens even gevaarlijk :rot:
Waarschuw beheerder
Precieze cijfers over de sterftekans aan deze griep zijn dan ook niet bekend, maar de wereldwijde mortaliteit wordt geschat op 0,71%.[9] In Nederland is dit 0,11%.[10] Bij de 'gewone' Nederlandse seizoensgriep ligt dit percentage tussen de 0,03 en de 0,25%.[11] De Wereldgezondheidsorganisatie is bezorgd, omdat bij eerdere pandemieën is gebleken dat de agressiviteit van griepvirussen kan veranderen.[12] Hierdoor zou de sterftekans kunnen toenemen.

Van Wikipedia.
Hmmm, wat valt op. Sowieso al het percentage wat aan seizoensgriep overlijd. Dat is meer dan aan de M.griep.
Verder... de agressie van het virus kan veranderen.
Werkt die prik dan nog wel?
Je moet immers toch ook elk jaar een nieuwe griepprik halen, omdat de griep elk jaar ietsje muteert. Waarschijnlijk muteert dit virus veel sneller dan de gewone seizoensgriep, wat heeft die prik dan voor nut?

Op 16 juli meldde de WHO dat het aantal Mexicaansegriepgevallen inmiddels niet meer te tellen was.[7] Volgens cijfers van het Amerikaans Centrum voor Ziektecontrole en –Preventie (CDC) zijn er op 28 augustus 2009 209.438 besmettingen en ten minste 2.185 doden als gevolg van het virus vastgesteld.[8] Bij sterfgevallen is vaak sprake van een combinatie met één of meerdere andere aandoeningen waardoor de patiënt reeds een sterk verminderde gezondheid heeft. Overlijden aan alleen Mexicaanse griep is zeldzaam.

Op 16 juli melden ze dat het niet meer te tellen was..
Op 28 augustus hebben ze de tel toch weer kunnen volgen ineens..
En als dat laatste klopt, waarom worden nu dan ook gezonde mensen ingeënt??
http://www.grieppandemie.nl/home/nieuws/cid(621)/rvp-vaccinaties_voor_jonge_kinderen_uitgesteld
Controleren
Deskundigen willen graag een periode tussen de RVP-vaccinaties en de vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A om eventuele bijwerkingen te kunnen controleren. Mocht zich een bijwerking voordoen, dan willen zij zeker weten welke vaccinatie deze veroorzaakt.

Ik krijg werkelijk de bibbers bij dit stukje tekst.
Opvallend is ook dat de overheid op die site op geen enkele manier uitlegt of laat zien voor wat middelen er gebruikt zijn om dit vaccin samen te stellen..
Waarom geen bijsluiter, zoals bij alle medicijnen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eigenlijk word je met dat vaccin ingespoten met een levende vorm van een varkensvirus...
Dat word ook nog wel eens vergeten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 22:51:
Eigenlijk word je met dat vaccin ingespoten met een levende vorm van een varkensvirus...
Dat word ook nog wel eens vergeten.

De dokter zegt toch dat het goed voor je is 8)
Waarschuw beheerder
http://www.rivm.nl/cib/binaries/Inleiding%20pokken%20oktober%202005_tcm92-33560.pdf
Beetje zoeken en je hebt een partij informatie eigenlijk.
Van het RIVM, officieel docje dus..

Gaat weliswaar over pokken maar goed, denk dat de meesten hier ook al niet eens van op de hoogte zijn..

Onder het kopje doelgroepen:

Voor de beslissingsbevoegdheden bij de Rijksoverheid en bij de Gemeenten is van belang dat zij een goed afgewogen besluit kunnen nemen bij de bestrijding van pokken. Aan vaccinatie tegen pokken zijn namelijk ernstige risico's verbonden. Blootstelling aan deze risico's mag niet lichtvaardig gebeuren. Bij vaccinatie van de ring van personen rondom een patient (gezinsleden, verzorgend personeel e.d.) zijn de risico's aan de blootstelling van deze ziekte groter dan de risico's van blootstelling aan het vaccin.
Massavaccinatie houdt in dat mensen die niet blootgesteld zijn aan de ziekte worden gevaccineerd. Voor hen zijn de risico's van de vaccinatie groter dan de risico's van de ziekte zelf.

:|
Gaat dan wel over pokken, maar lijkt mij ongeveer hetzelfde idee.
Waarom worden gezonde mensen eigenlijk ingeënt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 14:17:
een simpel gewoon griepje is het al niet!
en ook niet iedereen is even gezond:)

het is wel een gewoon griepje, alleen iets anders, zelfs milder dan de gewone griep die er elk jaar is.
de meeste gezonde mensen die hem ook halen zijn niet goed op de hoogte waarom ze worden geprikt, die zijn erg beïnvloedbaar door de media blijkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 23:05:
Waarom worden gezonde mensen eigenlijk ingeënt?

ze spuiten ziektes in je zodat je het daarna niet krijgt :vaag:
Waarschuw beheerder
Word helemaal niet goed hier.. nog een quote vanaf die site, pagina 6 onderaan, tabje "Wanneer massavaccinatie?":
In scenario 3 is massavaccinatie bijvoorbeeld niet wenselijk. Het aantal mensen dat aan de gevolgen van vaccinatie letsel zal overhouden of zal overlijden, zal aanzienlijk zijn. Toch zal het mogelijk zijn dat er een besluit tot massavaccinatie genomen wordt. De risico's van niet-vaccineren worden dan groter geacht dan de risico's van wel vaccineren.

En bij deze zin is dus eigenlijk bewezen dat vaccineren HELEMAAL NIET veilig is!

Weten mensen dit eigenlijk wel? Zulke info hoor je nou nooit veelvuldig in de media e.d.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 november 2009 om 23:06:
het is wel een gewoon griepje, alleen iets anders, zelfs milder dan de gewone griep die er elk jaar is.
de meeste gezonde mensen die hem ook halen zijn niet goed op de hoogte waarom ze worden geprikt, die zijn erg beïnvloedbaar door de media blijkt.

wil niet veel zeggen, maar je citeert een stukje wat dus NIET sloeg op de MG!
ik bedoelde heel wat anders:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 23:20:
wil niet veel zeggen, maar je citeert een stukje wat dus NIET sloeg op de MG!
ik bedoelde heel wat anders:)

oke ja het zal allemaal wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 23:15:
Weten mensen dit eigenlijk wel? Zulke info hoor je nou nooit veelvuldig in de media

hoe zou dat nou komen????

8)

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 12 november 2009 om 23:00:
De dokter zegt toch dat het goed voor je is

ik wil,ik wil....:honger:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 23:20:
wil niet veel zeggen

doe dat dan ook maar niet.:no:
maar echt gezellig dat je er weer bent.:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op donderdag 12 november 2009 om 21:47:
in veel landen voornamelijk moslim landen zijn er massaal varkens gedood op de meest gruwelijke manieren alsof ze een stuk vuil zijn.

:roflol: dat vinden ze toch al van varkens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 13 november 2009 om 00:00:
maar echt gezellig dat je er weer bent.

:lol: hahaha, ja dat dacht ik wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 november 2009 om 23:06:

Het is niet gewoon een griepje..
Het is een nieuw virusvariant dat ontstaan is door de zogenaamde antigene shift.
Als het daadwerkelijk een gewoon griepje was hadden de mensen hier al antilichamen tegen op gebouwd, bij de MG dus niet.
Mild is het daarentegen nog wel steeds.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou is er heel wat te doen rond het kwikhoudende Thiomersal.

Hoe zit dat nou precies? Er zijn een paar varianten van kwik: de gewone huis tuin en termometer variant, de organische (ethylkwik) en de inorganische (methylkwik) variant. En jawel meneer Klink beweert bij Paul en Witteman (11:30 in filmpje) dat de organische variant absoluut niet giftig is. Hij geeft onrechtstreeks ook nog toe dat dit "Tyfusmersal" zooitje erin zit. Hmmm, ... ???? :vaag:

Nou weet ik dat velen onder ons hardcore wetenschappelijke feiten eisen, dus onderzoek zelf in deze onderstaande link:

http://scholar.google.be/scholar?q=ethylmercury&btnG=Zoeken&as_ylo=&as_vis=0

Ik heb wikipedia effe voor het gemak aan de kant geschoven ook omwille dat iedereen wikipedia kan aanpassen en dus google ik me tegenwoordig wetenschappelijk het apelazerus zoals je kan zien! Om een lang verhaal kort te maken word ik van deze wetenschappelijke artikelen evenmin vrolijk.

Analyze this: Kwik in welke vorm en hoeveelheid dan ook is giftig period! :dood:

Nee, ik voel me weer stukken beter! :Z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 12 november 2009 om 22:38:
Controleren
Deskundigen willen graag een periode tussen de RVP-vaccinaties en de vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A om eventuele bijwerkingen te kunnen controleren. Mocht zich een bijwerking voordoen, dan willen zij zeker weten welke vaccinatie deze veroorzaakt.

we zijn testobjecten dus, zeggen ze hier ook letterlijk.
Uitspraak van SJEEP op vrijdag 13 november 2009 om 04:11:
:roflol: dat vinden ze toch al van varkens

ja maar dit gaf voor hun zogezegd nog een extra toelating.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 08:06:
Het is een nieuw virusvariant dat ontstaan is door de zogenaamde antigene shift.

ik ben er nog steeds zeker van dat dit griepje niet zomaar plots ontstaan is...
Waarschuw beheerder
Kwik is zeer schadelijk voor jouw pijnappelklier, je derde oog oftewel de psyche van de mens. Het bewust zijn. :o

Interessant artikeltje..

Portugal verwerpt het varkensgriep vaccin en bereidt zich voor op een revolutie indien gedwongen vaccinatie wordt aanbevolen.

Rapporten uit Portugal zeggen dat de overgrote meerderheid van de burgers, weigeren om het varkensgriep vaccin te nemen nadat informatie over de gevaren van het vaccin over het internet verspreidde - zelfs wanneer vaccinatie centra,s de mensen bellen en verzoeken om het vaccin te komen halen.

De vaccinatie centra,s in Portugal die voor de varkensgriep campagne werden opgezet zijn bijna leeg. Artsen en verpleegkundigen hebben het varkensgriep vaccin ook geweigerd.

Met zo weinig mensen die uit vrije wil het vaccin nemen, zal het voor de Portugese overheid moeilijk zijn om gedwongen vaccinatie op te leggen zonder een revolutie te veroorzaken, zeggen bronnen in Portugal.

theflucase.com
laatste aanpassing