Partyflock

Forumonderwerp · 1075504
2047x bekeken
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie hiervan?
ik vind het lekker en heb niet het gevoel dat ik hieraan verslaafd zou kunnen raken..
af en toe een keertje roken en daarna wat biertjes om te slapen vind ik persoonlijk lekkerder dan al die andere zooi..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
superlekker coke roken helaas te duur voor mij ( muzikantje zonder label )
Waarschuw beheerder
Dan ben je in principe natuurlijk alweer veel te ver met je nieuwsgierigheid naar (harddrugs)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van revolution possible op donderdag 8 oktober 2009 om 14:55:
ik vind het lekker en heb niet het gevoel dat ik hieraan verslaafd zou kunnen raken..

Pffffff........ :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiterkim! op donderdag 8 oktober 2009 om 16:05:
een plofje op z'n tijd vind ik wel lekker, als je dan het laatste deel van je sos oprookt ipv snatst kun je lekker gaan slapen en heb je geen geouwehoer over de sos die op is...

Je ken t ook gewoon bewaren... als je dat niet kunt en alles op moet , dan ben je pas een smerige JUNK!!! :jaja:

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=4jH1zql_fQI

:nosmile:

Waarschuw beheerder
het is maar net wat je recreatief vind natuurlijk enhoe je het kan betalen.
als je het zonder problemen kan doen en dan 2x pw,kan alleen het weekend zijn dus.als je het daar bij kan houden en door de week lekker werken of zo....waarom niet.
doe't zelf ook!!!!
alleen het pleegt wel een aanslag opje longen.maar alleen als het met ammoniac schoon gemaakt word KUN je gaten in je longen krijgen. anders valt het best mee..... ik denk dat een tabaks roker meer schade aanricht..... mits op een goede manier schoon gemaakt en gebruikt.......

Waarschuw beheerder
zo is dat g