Partyflock

Forumonderwerp · 1074793
3459x bekeken
Waarschuw beheerder
open relatie..hoe wordt dit door jullie beschouwdt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 november 2009 om 18:30:
niks voor mij

Voor mij ook niet.
Als ik echt iets voor een jongen voel, heb ik geen zin om hem te moeten delen :no:

Waarschuw beheerder
Hoe je tegen een open relatie aankijkt heeft helemaal te maken met wat je als open beschouwd. Waar ligt je grens?
Ten eerste is er de vraag, kan je liefde en seks los van elkaar zien? En zo ja, hoe ver ga je dan?

Ik zou het nooit kunnen hebben als mn vriend zomaar andere vrouwen bezoekt, zonder dat ik erbij ben. Maar een open relatie is ook bijvoorbeeld partnerruil in dezelfde kamer. Dan blijf je toch bij elkaar en zoek je samen spanning op. Dat kan de situatie alweer veranderen.

Ik ken mensen die een open relatie hebben, maar die zoenen alleen af en toe met een ander. Alles draait om communiceren en samen grenzen stellen en deze vervolgens respecteren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jetje! op maandag 2 november 2009 om 19:11:
Maar zie je dat dan echt als een relatie? Je zet 'vriendje' tussen aanhalingstekens. Dan is het toch gewoon een soort vaste scharrel?

wat versta jij dan onder OPEN relatie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Australian Girl op dinsdag 3 november 2009 om 12:02:
wat versta jij dan onder OPEN relatie

Dit klinkt een beetje alsof je "vriendje" niet op de eerste plaats staat. Ik zeg niet dat dat zo is trouwens. Als ik een open relatie zou zitten, zou hij altijd op nummer 1 komen. En de rest is leuk voor de spanning zo af en toe. Maar de rest is tijdelijk en je vriend is de basis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 november 2009 om 00:03:
Alles draait om communiceren en samen grenzen stellen en deze vervolgens respecteren.

Wijze woorden van een mooie vrouw!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AMBERWHOELSE? op dinsdag 29 september 2009 om 22:47:
open relatie..hoe wordt dit door jullie beschouwdt?

Dat je elkaar volledig vrij laat in de relatie, dus dat je mag doen en laten wat jullie willen.

Open relatie

Een open relatie of vrije relatie is gewoonlijk een seksuele relatie waarbij de partners elkaar toestaan ook seks met anderen te hebben.

In Westerse samenlevingen zijn monogame relaties historisch gezien de norm; sommige paren menen echter dat hun relatie 'gezonder' is als zij elkaars seksuele vrijheid niet beperken. Dit wil niet zeggen dat een open relatie minder hecht of bestendig is dan een monogame relatie: gewoonlijk zeggen partners in een open relatie elkaar wel degelijk als 'liefde van hun leven' te zien. Soms beperken de partners elkaar wel in enige mate, wanneer de één bijvoorbeeld slechts dán met een derde seks mag hebben als de ander dit goedkeurt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Australian Girl op dinsdag 3 november 2009 om 12:02:
wat versta jij dan onder OPEN relatie..

Een hechte relatie, dus MET binding, maar waarin je beiden ook met een ander mag sexen.

Ik zou het trouwens niet kunnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 november 2009 om 12:16:
Dit klinkt een beetje alsof je "vriendje" niet op de eerste plaats staat. Ik zeg niet dat dat zo is trouwens. Als ik een open relatie zou zitten, zou hij altijd op nummer 1 komen. En de rest is leuk voor de spanning zo af en toe. Maar de rest is tijdelijk en je vriend is de basis.

iedereen heeft hier zo zn eigen meningen over..
Ik bedoel maar te zeggen... iemand kan evengoed op de eerste plaats komen, ok al leef je je eigen leven..

Uitspraak van Jetje! op dinsdag 3 november 2009 om 22:21:
Een hechte relatie, dus MET binding, maar waarin je beiden ook met een ander mag sexen.

dat is toch ook wat ik zeg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloodcore op woensdag 30 september 2009 om 19:21:
x en liefde staan los van elkaar, je kan best van je partner houden en afspraken maken op dat vlak.

Ik vind zelf dat emotionele liefde veel belangrijker is dan zoenen/rotzooien/sex of whatever, als je het kan bespreken en er duidelijke afspraken over kan maken is daar niks mis mee.

:respect: Zo denk ik er ook over.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 09:27:
Als je me voor 4 jaar terug had gevraagd had ik gezegd: Ja graag.

Tegenwoordig: No thanks.

echt niet?
Waarschuw beheerder
Ieder z'n ding. Niet mijn ding in elk geval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jetje! op dinsdag 3 november 2009 om 22:21:
Een hechte relatie, dus MET binding, maar waarin je beiden ook met een ander mag sexen

Je hebt zeker gelijk
Maar wat dan na 3 jaar? ;-)