Hoe kan ik het beste bijdoseren zodat het gevoel hetzelfde blijft als bij de begindosis?
Mijn advies: eerder bijpakken en iets meer bijpakken (Bijv. 2,8ml na 60 minuten)
ik liever voorkom dan genees
Dan heb je of kut G, of je hebt een tolerantie van hier tot tokio..
Ieder uur bij pakken met ~2.8 ml met (bijna) geen ervaring resulteert al snel in slaap modus (n)
Dan heb je of kut G, of je hebt een tolerantie van hier tot tokio..
Ik denk dat dit iets is wat je zelf zult moeten uitproberen.. Iedereen zal je iets anders aanraden op basis van hun eigen bevindingen.
zelf adviseer ik mensen om een dosis te nemen die voor hun goed werkt en na 2,5 uur weer opnieuw die dosis te nemen
Ik weet niet hoe traag jouw metabolisme is maar na 60 tot 90 minuten merk ik echt helemaal niks meer van de ingenomen dosering.. Laat staan na 2,5 uur. Er vanuit gaande dat de G nog ongeveer 30 minuten nodig heeft om tot zijn piek te komen lijkt me een avondje op jouw manier aan de G niet erg gezellig
kan je eigenlijk elk weekend G doen zonder verslaafd te raken?
Niet dat ik het elk weekend doe, maar de laatste tijd doe ik het wel vaker.
wel alleen op een zaterdagavond, als ik het dan gebruikt.
dosis 4.5/ redose na 1.5 meestal 3.8/4 dan begint het leuk te worden.
heb nu iets van 8x G gedaan
De enige manier waarop je verslaafd kan raken aan GHB is door 1-2 weken lang te blijven redosen. (lichamelijk dan) Je kan prima 1 a 2 keer in de week G doen zonder dat dit complicaties gaat opleveren (mits normale dosering.)
Vraagje ik heb hier flesje met g liggen(droog en donker bewaard) heb het gekocht in april en m'n leverancier zegt dat het na 2 maand bedorven is
Houdt het gewoon bij 1x per maand max. Drugs zijn niet iets om wekelijks te doen period. Dus ook niet 1 week mdma, andere week G, andere week weer een ander goedje.
Die denkt ook alleen maar aan z'n eigen inkomsten denk ik, ik heb hier nog een fles staan die nu inmiddels al bijna een jaar oud is en daar is nog helemaal niks mis mee
Als je het dan al ergens mee kan vergelijken zou het alcohol zijn. kan prima vaker als 1x in de maand, maar het is niet verstandig er een gewoonte van te maken
Sorry hoor maar 1 a 2x per week G is een gewoonte. Daarbij zit er bij alcohol nogal een verschil of je 1 a 2 drankjes (rode wijn zie je vaak) per dag pakt of meteen 6 a 7 op een avond. Dat is ook niet iets wat je 2x per week hoort te doen.
Daarbij zeg je dat G geen nasleep e.d. heeft, dat klopt (mindere nasleep, maar degelijk aanwezig). Je hoort mij ook niet zeggen dat ik het een harddrug vind, ik zeg drugs in het algemeen (blowen valt daar net zo goed onder). Maar met G ben je altijd met een lichaamseigen stof bezig. Of te wel, heel simpel gezegd, dit is raar voor je lichaam en per definitie niet goed. Al helemaal geen 1 a 2x per week.
Verder geen zin in discussie, dus bij deze stop ik ook met reageren. Als jij 1 a 2x per week G wilt doen of andere mensen er geen negatief advies op wilt geven be my quest. Hopelijk denken andere mensen wel na.
Eens.
Maar met G ben je altijd met een lichaamseigen stof bezig. Of te wel, heel simpel gezegd, dit is raar voor je lichaam en per definitie niet goed. Al helemaal geen 1 a 2x per week.
Jammer dat jullie niet kunnen inzien dat het probleem bij de kleine groep misbruikers ligt en niet bij het middel zelf
Ik zelf ben van mening dat je alleen verslaafd geraakt als je een middel 'misbruikt' en niet als je er verstandig mee om gaat. Ik kan niet geloven dat verslaving je echt 'overkomt'. Maar dit is mijn mening.
Maar luister he mijn leven is een puinhoop geweest van die troep na zoveel psychoses 2 jaar verneukt te hebben en 5 afkickklinieken verder, heb ik eindelijk mijn leven weer een beetje op de rails
ng ik heb serieus nog nooit zoveel gezwets gehoord als dat wat jij hier neerzet, theoretische gezien zul je er een hoop van af weten ( als laborant). Maar in de praktijk ligt het jammer genoeg net allemaal iets anders. Niemand kiest ervoor om verslaafd te raken en geloof mij, ik het ook niet het iq van een stoeptegel. Maar luister he mijn leven is een puinhoop geweest van die troep na zoveel psychoses 2 jaar verneukt te hebben en 5 afkickklinieken verder, heb ik eindelijk mijn leven weer een beetje op de rails. Dus zeg aub nie dat het goed is om het een aantal keer per week of per maand te doen omdat je lichaam het na 6u weer heeft omgezet na co2 en water, en geen kater krijgt en weet ik veel wat voor onzin je er nog meer bij zette om je gebruik goed te lullen. Kerel geef je 1 advies pak die troep niet, er hoeven maar een paar dingen in je leven anders te gaan verlopen als dat jezelf op dit moment zou willen EN JE HANGT. Je gaat kapot, ik wil je alleen maar die ellende besparen en stop ermee het te romantizeren van die troep want als jij zo graag na de klote wil gaan ok maar betrek anderen daar niet in mee.
ng ik heb serieus nog nooit zoveel gezwets gehoord als dat wat jij hier neerzet, theoretische gezien zul je er een hoop van af weten ( als laborant). Maar in de praktijk ligt het jammer genoeg net allemaal iets anders. Niemand kiest ervoor om verslaafd te raken en geloof mij, ik het ook niet het iq van een stoeptegel. Maar luister he mijn leven is een puinhoop geweest van die troep na zoveel psychoses 2 jaar verneukt te hebben en 5 afkickklinieken verder, heb ik eindelijk mijn leven weer een beetje op de rails. Dus zeg aub nie dat het goed is om het een aantal keer per week of per maand te doen omdat je lichaam het na 6u weer heeft omgezet na co2 en water, en geen kater krijgt en weet ik veel wat voor onzin je er nog meer bij zette om je gebruik goed te lullen. Kerel geef je 1 advies pak die troep niet, er hoeven maar een paar dingen in je leven anders te gaan verlopen als dat jezelf op dit moment zou willen EN JE HANGT. Je gaat kapot, ik wil je alleen maar die ellende besparen en stop ermee het te romantizeren van die troep want als jij zo graag na de klote wil gaan ok maar betrek anderen daar niet in mee.
Ik zelf ben van mening dat je alleen verslaafd geraakt als je een middel 'misbruikt' en niet als je er verstandig mee om gaat. Ik kan niet geloven dat verslaving je echt 'overkomt'. Maar dit is mijn mening.(f)
Waarbij de metabolieten van GHB enkel CO2 en water zijn en het lichaam deze stof herkend alszijnde het van nature voorkomt in het lichaam en het lichaam het dus ook makkelijk kan verwerken. (na ongeveer 6 uur is het al niet meer aantoonbaar)
je hebt het over de metabolieten, en dat klopt inderdaad. vrij makkelijk te verwerken. de grote hoeveelheden "zout" die je naar binnen werkt zijn daarentegen absoluut niet gezond voor je.. (denk aan bloeddruk, nieren, lever). plus het feit dat je dopamine/beloningsysteem nogal verwend raakt door het stofje.
verder lees ik ook dat iemand zegt dat GHB een lichaamseigen stof is, en dat het daarom niet schadelijk zou zijn.. kul. alcohol is ook een lichaamseigen stof, maar net zoals GHB in zeer kleine hoeveelheden aanwezig. dat het daarom niet schadelijk zou zijn is imo een non-argument. we weten allemaal hoe schadelijk alcohol is voor het lichaam, ondanks dat het lichaam het zelf ook aanmaakt.
Laat me nu je bron zien dat alcohol een lichaamseigen stof is? is onzin namelijk
Dat het in je lichaam voorkomt is niet hetzelfde als dat het ook daadwerkelijk een functie heeft in je lichaam he, dat bedoelde ik ermee te zeggen. GHB heeft dit wel, alcohol niet. Er komen idd zeer kleine hoeveelheden ethanol (<4 ppm) vrij in een bepaald fermentatieproces in het lichaam, maar dit word daarna ook weer direct afgebroken.
Je kan het leuk brengen, maar volgens mij is een lichaamseigenstof gewoon een stof die het lichaam zelf aanmaakt, ongeacht de functie of het nut van die stof...
hahaha geweldig zelfs onze ng weet dus niet wat die zegt.
Is alcohol een lichaamseigenstof?
Nee, onder lichaamseigen stoffen worden stoffen verstaan die je lichaam zelf maakt (bv organen, hormonen, bloed en bloedcellen, antilichamen, lichaamsvloeistoffen als urine, tranen, enzovoorts) en dus als ‘eigen’ beschouwd kunnen worden. Kortom: alles wat je lichaamerkent.
---------------------------------------------------------------------------------
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?f=70&t=26028
---------------------------------------------------------------------------------
Kom ook paar keer ja/nee tegen met googlen interessante discusie
Ng is goed besig op het forum ,
hij geeft veel info over de Ghb
je moet zelf gewoon je gezond verstand erbij houden als Ghb gaat doen.
en niet direct van het ergste van het ergste uitgaan