Partyflock

Forumonderwerp · 1074203
28 volgers · 163986x bekeken

Waarschuw beheerder
+10-6
Wat vinden jullie ervan?

Hoevaak gebruik je het?

En hoeveel ml gebruik je per keer?

Enne natuurlijk is dit forum gewoon voor de fans :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clitty :bounce: op woensdag 1 september 2010 om 12:18:
??

Doordat de smaakpapillen bij lagere temperatuur minder smaak opmerken
(ijsjes die lekker smaken, blijken gesmolten vrijwel pure suiker, ijskoude whiskey drinkt makkelijker dan lauw warme, etc)
Waarschuw beheerder
Kan iemand vertellen of een magneetroerder (werkt met een roervlo) geschikt is voor het maken van G?
Persoonlijk denk ik dat de vloeistof namelijk te dik is voor gebruik van een mageneetroerder en je beter een bovenroerder kan gebruiken.

Mijn volgende plan is als volgt, (magneetroerder gaat denk ik dus niet werken)

Bovenroerder met een RVS of PP roerder (kolomboor volstaat ook, let wel ff op de hygiëne..)
(je kan ook een oude elektrische garde gebruiken, je dient dan wel een stallage te maken)
Lichtdimmer om toerental te regelen, dit werkt beter dan de regelaars op een boor of elektrische garde
Traploos instelbaar kookplaat met thermostaat.
Thermometer ter controle (als je echt heel handig bent neem je een elektrische en sluit je deze aan op de thermostaat functie in de kookplaat)
Tijdschakelaar ter beveiliging ongeveer maximaal 1 uur.

Recept eerst op koude methode maken, dit doen we per ..L (buiten in de tuin)
Belangrijk is dat je verhouding (GBL en natriumhydroxide) goed is en je een PH waarde hebt van tussen de 10 en 12
(theoretisch gezien kan je 52.5 gram per 100ml opnemen, echter persoonlijk vindt ik dat nogal veel)
Hierna laten refuxen in me zelf gemaakte bovenstaande opstelling, circa 1 uur op 140 graden. (of toch beter op 80/100 graden?)

Stellen met citroenzuur en een klein beetje zoutzuur, azijnzuur gebruiken wij om de boel indien nodig weer helder te krijgen, citroenzuur omdat azijnzuur zo smerig smaakt, en zoutzuur omdat je anders wel erg veel citroen of azijnzuur moet gebruiken.

Waarom iedereen azijnzuur van 80% gebruikt weet ik niet, dit kan je ook in 100% krijgen, maar ik ben geen chemicus, maar zoek dat nog ff uit, zelfde geld voor zoutzuur dat overigens een PH heeft van 0 t/m 0,5, ook zoutzuur kan je in verschillende percentage kopen, 37% is het sterkst wat ik ben tegen gekomen.

Uiteraard zal je G door het refluxen veel te dik zijn, dit lengen we aan met een beetje opgewarmde gedemineraliseerd water tot je de juister sterkte hebt die jij wenst (in mijn geval wil ik toch wel minimaal 500mg per 1ml GHB hebben)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm lekker spul word er altijd flink hyper van:P
Waarschuw beheerder
Hmm, ik kom terug van recept koud maken, doen het volgens oude manier, maar nu met druppelaar systeem, nog ff de juiste snelheid instellen en ik kan achterover leunen terwijl de G zich zelf bereid.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knarie-Arie-010 op donderdag 2 september 2010 om 09:03:
zoutzuur dat overigens een PH heeft van 0 t/m 0,5, ook zoutzuur kan je in verschillende percentage kopen, 37% is het sterkst wat ik ben tegen gekomen.

Koop je dat niet eerder in molairen/liter dan in percentages? :vaag: :/

52.5 gram per 100ml opnemen, echter persoonlijk vindt ik dat nogal veel)

minimaal 500mg per 1ml GHB

dit volg ik verder ff niet..
Waarschuw beheerder
2e citaat:
Dit gaat over verhouding noah op GBL (dus 52,5 gram noah op 100ml GBL)
(gebruik zelf minder)

3e citaat:
500mg GHB per 1ML vloeistof, dit is wat testcentrum tegenwoordig test, en niet meer in percentages.
Minder GHB per 1ML kan je bereiken door het te verdunnen met demi water.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knarie-Arie-010 op vrijdag 3 september 2010 om 23:04:
500mg GHB per 1ML vloeistof, dit is wat testcentrum tegenwoordig test, en niet meer in percentages.

Maar blijft in feite op hetzelfde neerkomen volgens mij.
Minder GHB per 1ML kan je bereiken door het te verdunnen met demi water.

Uiteraard.
noah

NaOH :P

Maar ok, dan is het duidelijk dat je het over verschillende dingen had.
Hoeveel procent verdun je het in feite zelf dan nog? Verdun je het veel of maar een beetje na productie, of gebruik je sowieso minder dan 52,5gr NaOH.
Waarschuw beheerder
Verdun het een beetje zodat het niet meer vlokt, + een klein beetje omdat je soms iets meer verdampt dan de andere keer.
(theelepel blijft rechtop staan als je het in de koelkast zet, dit zonder vlokken)

De verhouding voor GHB zou 1 mol GBL op 1 mol NaOH zijn:
100 ml GBL = 113 gram = 1.31 Mol
1.31 Mol NAOH is 52.5 gram
(ongeveer omdat de dichtheid van GBL en NoAH nog wel eens een klein beetje willen verschillen)

Echter lees je nogal veel verhalen dat dit een flinke dosis zout is in je lichaam, en daarom de meeste mensen daar toch iets onder gaan zitten, en doormiddel van refuxen de restand GBL die er nog in zit alsnog eruit te krijgen.
Daarnaast wordt er over gezegd dat je beter een klein beetje GBL overschot kan hebben dan NaOH, omdat GBL vrij makkelijk en snel wordt opgenomen.omgezet in GHB.

Om heel eerlijk te zijn, ik weet niet wat ik er voor moet denken.
zou gebruik van 52.5 en goed laten reageren en terug brengen naar ph 7 dan echt zo slecht zijn voor je nieren?
Of is dit bullschit zolang je maar ervoor zorgt dat je reactie goed is en ph van 7?

Verder zien en hoor ik mensen refluxen op zeer lage tempraturen als 50 tot 80 graden.
Echter, wanneer ik hoger ga zitten dan merk ik nog steeds reacties bij het roeren, na verloop stoppen deze reacties en voor mij een teken dat het refluxen geslaagd is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knarie-Arie-010 op zaterdag 4 september 2010 om 00:00:
dit een flinke dosis zout is in je lichaa

Met een paar ml G natuurlijk nooit waar.
en terug brengen naar ph 7 dan echt zo slecht zijn voor je nieren?

nee.
NaOH

NAOH

NoAH

hihi
Waarschuw beheerder
Ik zie vaak de combi G met M.

G snap ik wel GHB, maar waar staat de M voor?

En ja, ik ben nieuw hier dus help me even.
Waarschuw beheerder
M=MDMA
Of xtc waar MDMA als werkende stof in zit.
Waarschuw beheerder
Dan begrijp ik hem helemaal.

Is idd een super combi.
Waarschuw beheerder
voor mij is GHB de beste partydrugs die er is als je maar de goede hoeveelheid pakt (ikneem het eigelijk niet zo nauw)
ik giet eigelijk maar gewoon wat in mn cola meestal 2 tot 3 dopjes van een flugel flesje en dan 2 uur later weer
zo lekker de avond door dan ben ik niet meer te stoppen, lekker stuiteren de hele dag/nacht :D
Waarschuw beheerder
Hmm,

project niet geslaagd, ik moet op zoek gaan naar een motor (of apparaat) met een zeer laag toerental en genoeg koppel om in beweging te blijven. (zegge max 60 toeren per minuut en regelbaar terug te brengen naar 0)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij vinden G super lekker maar altijd moeilijk te krijgen in het oosten van het land.
Hint: Iemand???
Groetjes Anton en Maria
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand nog wat in aanbieding? Omgeving Rotterdam.
Waarschuw beheerder
Kent iemand toevallig dit boekje:

Tussen extase en narcose.
[img=http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/1/7/5/1001004001815719.jpg]http://[/img]

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ghb/1001004001815719/index.html#product_description

Voordat ik dit spul wil proberen wil ik goed voorbereid zijn.

De positieve en negatieve kanten wil ik tegen elkaar kunnen afwegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GHB is tog een schoonmaakproduct:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheOman op woensdag 8 september 2010 om 10:05:
goed voorbereid zijn

lees dit topic en je bent al een heel eind.........

blijft een kwestie van proberen.
wat betreft de hoeveelheden om te gebruiken varieëren enorm.
k verbaas me over wat dr in 1 x word ingemikt....ben zelf 1.88m em 80 kg en heb genoeg aan setjes van 1.5/1.6ml ( gedosseerd met een spuitje)
hier lees ik over hoeveelheden van 3 tot 4 ml in de setjes. dus net
wat ik zeg...proberen.......en dan......genieten met volle teugen !!!!! 8) (Y)
Waarschuw beheerder
Ben inderdaad al aardig ingelicht.

Uiteraard zou ik als ik het ga gebruiken, beginnen met een gedoseerde hoeveelheid.
Ben zelf 90kg en zat te denken aan zo'n 1,6 tot 2,0ml.
Mijn vrouwtje is 65kg en die krijgt 1,4ml a 1,6ml
Waarschuw beheerder
gewoon proberen idd................. beter iets minder nemen en daarna bijpakken dan te veel en out gaan.......ben je je leuke avondje kwijt........neem r ook de tijd voor. wacht met de 2e droping een half uur tot een uur........

maar ja..bovenstaande is uit mijn eigen ervaring en G werkt zeer individueel......

suc-6 en veel plezier dr mee !!

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie ervan? Geweldig .mits goede kwaliteit.

Hoevaak gebruik je het? 2,3 x per maand

En hoeveel ml gebruik je per keer? 1 ste 5ml dan na uur 4 dan 3 en dan tot het gezellig blijft 3 om het uur

laters
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 september 2010 om 18:30:
En hoeveel ml gebruik je per keer? 1 ste 5ml dan na uur 4 dan 3 en dan tot het gezellig blijft 3 om het uur

zozo, flinke tolerantie opgebouwd? of gewoon slappe G? Beginnen met 5ml is zéér stevig en dan na een uur al 4ml bijpakken? zit je al op de 9ml... :/

mn complimenten! (y) deed iedereen dit maar...

Uitspraak van TheOman op woensdag 8 september 2010 om 11:50:
Uiteraard zou ik als ik het ga gebruiken, beginnen met een gedoseerde hoeveelheid.
Ben zelf 90kg en zat te denken aan zo'n 1,6 tot 2,0ml.
Mijn vrouwtje is 65kg en die krijgt 1,4ml a 1,6ml

2,0-2,5ml moet je toch zeker kunnen hebben met 90kg! Lijkt me een mooi begin! Rond de 1,5ml met 65kg lijkt me ook prima! Have fun! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op woensdag 8 september 2010 om 19:08:
zozo, flinke tolerantie opgebouwd? of gewoon slappe G? Beginnen met 5ml is zéér stevig en dan na een uur al 4ml bijpakken? zit je al op de 9ml...

Valt wel mee hoor, neem uur voor de G eerst een p tje en als die gaat zakken beginnen met G.

Na eerste 5ml voel ik me dan meestal weer "normaal" en bij de 2e van 4 ml klaptie dr in en komt er meestal wel een handoek aan te pas.....
Hierna kan ik heel de avond doorhalen met 3 per uur........

btw .moer er op zo een avond niet bij zuipen want dan gaat het mis, jointjes des te meer

wanneer mag ik weer? hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The.Matrix op woensdag 8 september 2010 om 18:23:
kan iemand wat regelen..
PM! omgeving Venlo

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 september 2010 om 14:11:
kan iemand wat regelen.. heb voor zaterdag nodig.

PM! omgeving ede

Dit forum is om informatie uit te wisselen !
NO DEALING ! :nee:
Waarschuw beheerder
die moeten draaien niet staan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Hulde! De slechte naam die GHB in de media heeft zou er nooit gekomen zijn als iedereen wat meer moeite zou doen om eens wat te lezen over wat ze naar binnen gooien....
Ik ben er eerst een beetje huiverig voor geweest, maar daarna goed op ingelezen, voorzichtig geprobeerd... Nu zeg ik; top spul, zolang je jezelf maar een beetje in de gaten kunt houden!

Een (misschien wat vreemde) tip, maar ik heb zelf (na me eerst netjes gedragen te hebben op het feest met G) op de 'afterparty' bij me thuis bewust ge-experimenteerd met net wat grotere doses dan normaal, net zolang/veel totdat je echt tegen je grens aanzit of eroverheen gaat (resultaat is heerlijk in slaap vallen in je bedje :). Als je eenmaal weet hoeveel ml je tegen je grens aanbrengt en hoe die grens aanvoelt, dan kan je daarna jezelf veel beter in de gaten houden! (En omdat je nooit exact weet hoe sterk je G is als je het koopt, ben ik gister ook maar weer verstandig geweest door m'n nieuwe aankoop te testen, mjummie O:)).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 september 2010 om 02:24:
Ik ben er eerst een beetje huiverig voor geweest, maar daarna goed op ingelezen, voorzichtig geprobeerd...

Dat heb ik ook, maar alles wat ik voor t eerst doe lees ik eerst heel veel informatie over en voorzichtig proberen inderdaad.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
Hoe je het ook wend of keert, als iedereen het hieronder aanhoud speel je voor 99% save.

GHB is een relatief ongevaarlijke drug als men maar weet hoeveel er genomen is en je het niet combineert met andere middelen.
Als GHB roekeloos wordt gebruikt kan het een zeer gevaarlijk en zelfs dodelijke drug zijn.
Zorg daarom altijd dat de concentratie bekend is.

Verder blijkt uit ervaring dat de dosering erg verschilt van persoon tot persoon.
Veel vrouwen zijn tot twee keer gevoeliger dan mannen. Het is altijd verstandig laag te beginnen met doseren.

Combineer GHB nooit met alcohol, barbituraten, benzodiazepines,opiaten of andere downers,
dit leidt makkelijker tot overdosis en kan leiden tot zeer gevaarlijke situaties zoals vergiftiging,
bewusteloos raken en in je eigen braaksel stikken.

Laat je vrienden altijd weten als je GHB neemt en hoeveel, zodat zij in geval van overdosis de juiste maatregelen kunnen nemen.
[bewerken] Overdosis

Als je merkt dat je te veel GHB heb genomen, laat het anderen weten en ga op een rustig plek op je zij liggen.
In geval van ernstige overdosis, 5 gr +, bel dan een ambulance en vertel dat je een overdosis GHB heb genomen.

Heeft een vriend een overdosis genomen, raak dan niet in paniek, maar zorg dat hij rustig op zijn zij kan liggen,
zodat hij niet in zijn/haar tong of speeksel kan stikken. Blijf de hele tijd in zijn/haar omgeving,
soms is het mogelijk dat de bewuste persoon tijdelijk ontwaakt, maar daarna snel weer bewusteloos wordt en daarmee zich
bezeren tijdens een val. Als er sprake is van een lichte overdosis, laat de bewuste persoon dan gewoon zijn/haar roes uitslapen,
bij ernstige overdosis is het verstandig als er medische hulp word ingeroepen.
Waarschuw beheerder
Nu heb ik het twee keer gedaan.
- De eerste keer had ik een half buisje, verder niets gebruikt. Ik voelde dat het te weinig was, mijn benen begonnen een beetje te zwabberen, ik kreeg ineens heel veel energie maar het werkte erg snel uit.
- Afgelopen weekend heb ik driekwart buisje erin gegooid, na een uur de rest van het buisje en een kwart pil, na een halfuur nog twee à drie glazen rosé en ik ging werkelijk door de ozonlaag, het was fantastisch, dit weekend weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr Pleasure op woensdag 8 september 2010 om 11:56:
wacht met de 2e droping een half uur tot een uur........

zeker 'n uur - 1 1/2 uur mee wachten, want hoe later op de nacht, des te langer heeft 't nodig om in te slaan (eigen ervaring) en dan zou je 'm na uur dubbel zo hard binnen krijgen (als je ieder uur zou nemen)
Wij houden altijd op 'n stuk papier bij wie wat op welk tijdstip heeft gehad :yes:
Meestal gaan we met z'n alleen op gelijk op ;-)
En 't is nog nooit mis gegaan 8)
Vooral goed op elkaar letten, maar daar ben je tenslotte dan ook vrienden voor, toch?? ;-)

Uitspraak van Iris_c op dinsdag 14 september 2010 om 14:19:
Afgelopen weekend heb ik driekwart buisje erin gegooid, na een uur de rest van het buisje en een kwart pil, na een halfuur nog twee à drie glazen rosé en ik ging werkelijk door de ozonlaag, het was fantastisch, dit weekend weer!

Das toch genieten :9
Alleen kun je ipv rosé ook gewoon wat G nemen, is net "iets" verantwoorder...
Alcohol en drugs is niet de beste combi, if you know what I mean ;-)

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op dinsdag 14 september 2010 om 14:19:
het was fantastisch, dit weekend weer!

:D volgens mij hebben we er een fan bij...

Ik ga me er dit weekend denk ik ook maar weer eens aan wagen... laatste G-tje is alweer een week of 6 geleden dus het mag wel weer eens. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spac3D op dinsdag 14 september 2010 om 21:32:
Ik ga me er dit weekend denk ik ook maar weer eens aan wagen... laatste G-tje is alweer een week of 6 geleden dus het mag wel weer eens. :)

:yes:
Tuurlijk mag jij dat 8)
ik weer op 2 oktober, TENMINSTE.....das de planning, maar bij mij weet je nooit welk thuisfeestje zicht weer voor doet :lol:
mhmhmhmhmmm, 't blijft gewoon lekker :9

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op dinsdag 14 september 2010 om 21:23:
Wij houden altijd op 'n stuk papier bij wie wat op welk tijdstip heeft gehad

Netjes hoor (y). Ik kijk bij inname wel altijd voor mezelf op mn horloge, maar notatie kan op een gegeven moment geen kwaad :D