Partyflock

Forumonderwerp · 1074090
6446x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat ik me afvraag en waar ik graag jullie mening over wil horen:

Ik draag graag als ik uit ben een jurkje of rokje, pumps of laarzen, gewoon vrouwelijke kleding (omdat ik het mooi vind en niet voor aandacht van mannen!!), nu zei er iemand tegen me, als mijn vriendin zou dragen wat jij draagt dan zouden wij thuis blijven. Wat zegt dat dan over diegene, want ik vind dat wel zo'n rare opmerking, en zeker omdat ik weet dat diegene graag naar vrouwen kijkt die schaars gekleed zijn, en dat dan ook mooi vind....
is dat gewoon bang zijn dat andere mannen zijn vriendin dan ook mooi zullen vinden ofzo??

Waarschuw beheerder
wil er nog wel iets over zeggen.
vind het heel erg jammer dat ik zoiets op pf moet lezen.
snap echt niet waarom je het geschreven hebt, en misschien is het dan maar beter
dat we niet meer mee gaan stappen.
want anders moet ik hem iedere x in de gaten gaan houden en daar heb ik geen zin in.
snap ook echt helemaal niet meer wat er gebeurd is tussen ons.??????????????
weet wel dat ik het heel erg jammer vindt.
hopelijk begrijp je me dat ik me eigen aan gesproken voel.
groetjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 23:33:
wil er nog wel iets over zeggen.
vind het heel erg jammer dat ik zoiets op pf moet lezen.
snap echt niet waarom je het geschreven hebt, en misschien is het dan maar beter
dat we niet meer mee gaan stappen.
want anders moet ik hem iedere x in de gaten gaan houden en daar heb ik geen zin in.
snap ook echt helemaal niet meer wat er gebeurd is tussen ons.??????????????
weet wel dat ik het heel erg jammer vindt.
hopelijk begrijp je me dat ik me eigen aan gesproken voel.
groetjes

beetje jammer idd om op pf te lezen maar elke man krijgt een erectie op feestjes hoor, ik ruk me meestal ff op de wc en dan is het over gr bobii
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In de kroeg/disco gewoon casual.
Op een HC feest een trainingspak, gewoonweg omdat het fijn zit en lekker los hangt (y)
Waarschuw beheerder
De vormen van een vrouw zijn er niet voor niks. Daar mag best naar gekeken worden.
Waarschuw beheerder
Die heeft geen zelfvertrouwen.
Mn ex liep er meestal zo bij...te gek.
Waarschuw beheerder
altyd een netjes overhemd met en mooie spijkerbroek